Lyanna ik had het inderdaad net op fb al gezien. Wat een ellende zeg. Ik hoop zo dat het ha bezoek morgen wat zal opleveren. Al was het maar een plan om weer zo snel mogelijk pijnvrij te kunnen worden want dit is toch ook niet te doen! Heel veel sterkte en vooral beterschap. Ik duim morgen voor je. Sayen wat vervelend dat je last hebt van je bekken. Gelukkig helpt de chiropractor dus wel wat. Ben benieuwd naar de foto Mams ik ben geen volger van GTST maar heb wel het gevoel dat we met dit clubje in een echte soap zitten. Een verhaallijn in een soap loopt doorgaans (uiteindelijk) wel goed af dus daar houd ik me maar aan vast. Ik ga in ieder geval heel hard proberen om deze vakantie zwanger te worden en zo me te houden aan dat geweldige idee van je! Na de vakantie zwanger aan het werk...
Hoi meiden, Sayen, jemig je gaat hard joh!! Vervelend van je bekken idd kan behoorlijk lastig zijn. S6 hoor met de laatste loodjes. Ricmar, fijn dat alles goed gaat met jullie, hoe gaat het inmiddels met je man? Mees, lijkt me een goed plan idd na de vakantie zwanger aan het werk!! Duim voor je! Boud, ook jij dus na de vakantie?? En wat een gedoe zeg met die ouders en dat kind, jemig ik hoop voor je op een goede afloop. Lyanna, had het gezien op FB ja, jij ook veel s6 met de fysio en andere artsen. Hier erge last van dat kl*** spiraal ppff, is nu 2 weken sinds die andere eruit is gehaald en deze multi load is geplaatst maar ben niet blij hoor. Buikpijn, bloedverlies al sinds de wisseling, wordt er gek van!! Als het zo doorgaat gaat ie er maar weer uit, man wil zich dan wel laten "helpen". Tja meer kindjes willen we toch niet dus is misschien niet zo'n gek idee. We wachten het maar weer af. Verder met kleine mop alles goed, is echt een lekker meissie hahaha ik lach me echt rot om haar, ze is echt leuk!! Meiden allemaal een dikke knufff van ons en tot later.....
@Syl: de eerste keer dat ik de multiload had, heb ik 2 weken lang iedere dag hele zware ongesteldheidskrampen gehad (en dus ook dagelijks ibuprofen moeten slikken) en bloedverlies. Ik stond zelf eigenlijk ook op het punt, dat als dit het was, ik hem dan ook eruit zou laten halen. Maar na 2 wkn (ik had net de huisarts gebeld of dit normaal was), werd de buikpijn en het bloedverlies minder en toen had ik er wel plezier mee. Maar kan me je gevoel helemaal voorstellen.
En weer een ego berichtje sorry hoor Jeetje... net me meisje te bed gelegd....en dat kan de komende 2 weken dus niet meer doen.... Dat valt ff zwaar zeg.... 2 weken niet mopperen over speel goed dat slingert etc... ik weet t wel..das de keerzijde van scheiding... maar mijn god... dit is echt ff moeilijk. Hopelijk is dat volgend jaar wel anders... maar ik heb nu echt ff een potje zitten janken... ik heb altijd voor me meisje gezorgd...altijd naar bed gebracht... en nu 2 hele weken niet... pffff heavy.... ik ben brak. Sorry.. voor ego berichtje, maar moet t gewoon even kwijt...dat heb je wel es!
Mams spam ons maar lekker hoor met ego berichtjes. Hier kan en mag dat. Dikke knuffel laiverd. Denk maar aan de weken die straks gaan komen dat je haar lekker 24/7 om je heen hebt. Hopelijk vallen de komende weken je toch minder zwaar dan waar je nu bang voor bent.
Sil naar dat je nog steeds zo'n geklooi hebt met die spiraaltjes. Hopelijk klopt wat mees zei ook bij jou en wordt het nu snel beter. Mees hoe is het nu met je zoontje? Toen jullie op punt van vertrekken stonden voor jullie mini vakantie was hij niet helemaal fit. Is dat nu weer helemaal over? Lyanna ik las op fb van het ha bezoek. Nog even wachten dus. Hopelijk valt het allemaal mee en hoor je een en ander voor het weekend al.
hmmm, heel wat getikt en toen verbinding weg..... nou ja, nog maar een keer; @syl, balen dat je zo'n last hebt van je spiraal, hopelijk is het net als bij mees snel weer over @mams, kan me heel goed voorstellen meid! hopelijk kun je beetje afleiding vinden en gaat de tijd snel. hier alles prima, maar erg druk op het werk...... mensen die dingen slecht achterlaten enzo..... kan ik niet zo goed tegen. wens ik nog meer terug naar de vakantie..... maar ja, dat zit er weer op dus we moeten nog ff voor de volgende! kleine man heeft beetje koorts en wil wat slechter warm eten. denk aan een hoektandje, maar kan ook een kinderziekte zijn. die heeft hij nog niet gehad. we zullen zien! mama gaat eerst lekker op de bank!
Interessant artikel op nu.nl. Toch wel enigszins geruststellend voor ivf en icsi behandelingen Geen verband tussen IVF en autisme | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Just lekker met de beentjes omhoog, bijna weekend! Hopelijk is het inderdaad een onschuldig tandje waar je mannetje last van heeft en niet een of andere nare kinderziekte.
@Mams: lijkt me enorm heftig. Mijn maag draait al om bij de gedachte mijn kleine zo lang niet te zien. Dus jank er maar even lekker op los, want het is ook niet niks. Heb je al wel wat dingen gepland voor de komende 2 wkn, zodat je voldoende afleiding hebt. Hoe drukker je zelf bent, hoe sneller de tijd voorbij vliegt. Dikke knuffel (en we slepen je de komende 2 wkn er wel doorheen). @Boud: interessant artikel. Had zelfs nooit gedacht dat je met ivf daar een hoger risico op zou hebben. Dus weer mooi meegenomen voor ons. Mijn zoontje is nog lang verkouden geweest en was zelfs tijdens onze vakantie nog snel moe (heeft ook al weken iedere middag nog 2 uur geslapen). In de vakantie had hij het meeste last van hoestbuien (vooral als hij zich druk maakte). Hij krijgt nu druppels voor het slijm op te lossen en sinds gisteren lijkt het of hij met eten weer een inhaalslag aan het maken is. Hoe is jouw gesprek eigenlijk afgelopen? @Justme: vervelend dat niet iedereen zo werkt als je wel zou mogen verwachten. Dan lijkt je vakantie gelijk al weer zo lang geleden. Hopelijk is je zoontje snel weer opgeknapt (en was het inderdaad een hoektand).
Hoi meiden, Mams, logisch meid dat je je zo voelt, heel veel sterkte. Het komt vast goed. Knuffellll. Mees, nou ik hoop het maar, word er echt gek van! Jij gaat alweer bijna naar DD? Spannend weer hoor, moet je daar niet een maand overslaan? Boud, hoe is het gegaan meis met je gesprek? Ik hoop op een goede uitkomst voor je. En goed artikel trouwens, ik wist ook niet dat ze dachten dat de kans op autisme dan groter was hoor. Just, ja er heersen een hoop kinderziektes op het moment, vooral de 5e en 6e ziekte zei het CB tegen mij. Gelukkig hier nog niets. Nou hopelijk valt het mee en was het zijn tandje. Sterkte met je ukkie. Lyanna, jij nog even afwachten wat de foto's zeggen zag ik, nou veel sterkte hoor. Weet helaas wat het is om dag in dag uit pijn te hebben, hier in rug dan maar is ook super vervelend. Pijnbestrijding helpt altijd maar even helaas. Hier alles verder rustig, behalve gedoe met dat spiraal. Lotje doet nu ook al lekker eten, hhmm lekker gepureerde worteltjes hahaha kan er wel om lachen hoor, die hele snoet eronder hahaha. Lekker meissie is het!! Heb ook al een paar keer een bericht gestuurd naar mijn dochter maar die reageerd maar niet, snap er niets van, als er nou iets gebeurd was dan ok maar gewoon zomaar, heb haar echt al een half jaar niet gesproken nu, dat doet best zeer. Nou nog maar even geduld hebben dus........ Dikke knufff meiden.....
@Syl: ik heb al vaker willen vragen hoe het nu met je dochter was, maar omdat ik jou er ook niet over hoorde, durfde ik het ook maar niet te vragen. Helaas dus geen contact nog steeds. Doordat je haar probeert te bereiken, weet ze in ieder geval dat je aan haar denkt. Misschien een domme vraag, maar kan het zijn dat ze een ander telefoonnummer heeft? Hoop dat ze snel haar koppigheid naast zich neerlegt en gaat kijken wat een schattig en knap zusje ze erbij heeft. Fijn dat Lot het zo goed doet en die eerste hapjes (waarvan de helft op het gezicht zit ipv in de mond) zijn inderdaad een prachtig gezicht.
Hoi dames, Weer even een teken van leven van mij! Beetje (te) druk gehad deze week met werken en alles doet pijn inmiddels, hoofd, polsen, rug, benen. Ga het nu even wat rustiger aan doen, hopelijk komt het dan weer goed. Sta er dit weekend alleen voor met Mila, want mijn man is weer voor zijn werk weg. Hij was uitgenodigd om naar Bodrum te gaan. Hij is net vertrokken en morgenmiddag heeft hij 2 uurtjes een bijeenkomst en verder vrije tijd. Zondagavond komt ie pas terug. Ik vond het eigenlijk niet zo leuk, maar ja Had zo'n zin om eindelijk eens in mijn eentje te gaan winkelen dit weekend maar dat gaat nu dus nog niet. Kan wel eindelijk M.ila's kamer op orde maken want het rolgordijn hangt en dan gaat ze waarschijnlijk zondagavond voor het eerst daar slapen! Best wel even spannend en denk wel dat we moeten wennen na bijna vijf maanden. Maar het zal ook wel wat meer rust geven denk ik (hoop ik) Hier nog geen hapjes trouwens. Ik heb niet het idee dat ze er al heel erg aan toe is. Ze komt soms amper aan haar hoeveelheid met flesjes (5 x 150 + 5) dus ben bang dat ze met bijvoeding nog minder wil drinken. @Sil: hoeveel drinkt L. nu op een dag? Wat een schatje is het toch, zag net je foto op FB! Wat vreemd en jammer dat je geen contact kunt krijgen met je dochter. Ze heeft L. dus ook nog niet gezien denk ik? Hopelijk neemt ze toch gauw een keer contact met je op. Kun je niet via iemand anders informeren hoe het met haar is en inderdaad, wat Mees zegt, zou ze een ander nummer hebben? @Mees: binnenkort dus weer beginnen in DD? Heel veel succes weer en inderdaad, hopelijk zwanger deze zomer!! @Boud: pff wat een toestand zeg met dat kind en die ouders. Ik snap wel dat die ouders hun kind willen steunen maar jeetje zeg, als toch duidelijk is dat een verhaal echt niet klopt, zouden ze dat wel onder ogen mogen zien. Wat een roteind van het jaar zeg. Nou bijna vakantie toch? Geniet ervan, je hebt het verdiend! En ook jij weer veel succes met de volgende poging!! @Mams: pff toestand met je ex zeg, echt vervelend. En je meisje zo lang moeten missen is echt niet leuk. Knuffel!! @Sayen: jeeeeeeeeeetje, alweer 30 weken, waar blijft de tijd!! Sterkte met je bekken en de laatste loodjes! @Ricmar: heel veel beterschap gewenst voor je man! En bij jou gaat het ook al zo hard! @Hoop: fijn dat het wat beter gaat met de hyperventilatie. Hoe is het verder met je? Zag dat je rond de nod zit...... Nou meiden, ik ga even aan het werk en dan straks lekker wandelen met M. Fijne dag en fijn weekend alvast!
Joeheeee vakantie hahaha, och wat heb ik daar een zin in zeg. Lekker 6 weken lang mijn eigen tempo bepalen. Niet dat ik niets voor school hoef te doen in die weken maar mag en kan lekker zelf beslissen op welke dagen ik wat doe, geen wekker zetten, héééérlijk! Het gesprek van de week met de ouders ging gelukkig veel beter dan verwacht. Ik was van te voren bang dat we in een eindeloos welles-nietes gebeuren terecht zouden komen.Gelukkig hebben we bij ouders ook het besef weten te creëren dat dat niets zou opleveren en het kind zelf daar ook niets aan heeft. Met elkaar besproken hoe we de leerling het beste konden opvangen. Ouders gevraagd of ze daar zelf nog een idee over hadden en toen waren wij ineens tòch weer de experts. Dus van het ene uiterste naar het andere in één gesprek maar ouders en school kunnen weer door een deur. Toch een goed einde voor de vakantie. @Lyanna nog het geluk gehad dat je vandaag al de uitslag van de ha had? @Sil wat vreselijk jammer en verdrietig dat je al zo lang geen contact met je dochter hebt gehad. Is het alleen maar koppigheid of zit er ook iets van jaloezie van haar kant achter. Misschien een beetje het gevoel dat er nu, met het nieuwe zusje, minder plek voor haar is? Natuurlijk is dat niet het geval maar is zij daar wel helemaal van doordrongen? Ik weet het niet hoor, ik ken haar niet en roep ook maar wat. Ik hoop toch dat een kennismaking van haar met haar kleine zusje niet heel lang meer op zich zal laten wachten. @Mees fijn dat je zoontje nu druppels heeft zodat hij hopelijk weer snel helemaal van zijn verkoudheid af is. @Jeetje balen dat je dit weekend weer alleen zit. Wel fijn dat het kamertje nu bijna klaar is voor je meisje. Zal inderdaad even wennen zijn maar gaat vast helemaal goed komen. Hopelijk kun je je lijf toch de nodige rust geven zodat je snel van de pijn af bent. @Mams voor jou even een knuffel nu je in een dip zit omdat je je meisje de komende weken moet missen.
het tandje is geen hoektandje maar volgens mij een kiesje! zit te veel ruimte tussen denk ik om het hoektandje te zijn. hij heeft super geslapen en is alleen nog wat warm. en uiteraard luieruitslag.... heeft ie eigenlijk alleen bij doorkomen tandjes. warm eten gaat nog steeds wat minder, maar hij eet gelukkig de rest van de dag goed. maak me dus geen zorgen. hij sliep afgelopen nacht goed, nu heeft ie ff geen zin maar denk dat hij het zo wel opgeeft. heeft mama weekend! nou ja, moet nog wel ff wat doen voor het werk, maar duurt hopelijk niet al te lang.
Meiden, even snel tussendoor...............nee.......nog geen uitslag van de foto's. Dus als het goed is maandagmiddag, hoop dat de foto's wat uitwijzen wat die pijn veroorzaakt en anders dat ik gauw weet hoe verder. Fijn weekend allemaal, geniet van het mooie weer. Hier wordt bad al gevuld, dus zo even nog wat was weg werken tussendoor. Morgenmiddag meeting in Gruningen en 's avonds bbqen. Gaan jullie ook nog wat doen met het mooie weer? Just, klopt dat het het 1e kiesje is als het goed is. Juarno had dat eerst ook, wel grappig op foto's 4 tanden, dan ruimte ertussen en dan een kiesje.
Oh en nog wat, ben nog steeds op zoek naar mijn ei (normaal had ik altijd al rond CD8-12 positieve test). Heb dus een vermoeden dat deze maand verloren gaat zonder eisprong en mijn temp is ook raar aan het doen
Wat een rust hier. Hopelijk iedereen aan het genieten van het geweldige weer. Wat een heerlijkheid zeg! Hier hebben we lang op moeten wachten met z'n allen. @Lyanna balen dat je niet voor het weekend al de uitslag hebt gekregen maar je had er gelukkig ook al niet echt op dat dat zou gebeuren. Hopelijk nu maandag bericht waar je wat aan hebt. Lastig dat je je ei niet kunt vinden maar dat heeft er vast toch mee te maken dat je nu net in ronde 1 zit en je cyclus nog weer 'in vorm' moet komen na het verwijderen van je spiraaltje. Hopelijk gewoon een laat ei deze keer zodat niet meteen de eerste ronde al als verloren beschouwd hoeft te worden. @Jeetje ik zag op fb dat M. vannacht op haar nieuwe kamer slaapt. het begin zag er veel belovend uit las ik. Ze slaapt als een roosje. Fantastische start nu maar hopen dat jullie ook lekker zullen slapen en niet de halve nacht wakker liggen omdat je denkt dat je haar hoort of juist weer niet... Succes! @Mees nog steeds een afspraak voor dinsdag in DD? Omdat je cyclus wat ontregeld leek wist je nog niet zeker of dit verzet moest worden. Is er al duidelijkheid over wanneer je ongi valt te verwachten??
@Boud: ja klopt! Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Misschien moet ik wel meer wennen dan zij Mijn man is er vannacht niet dus wilde haar eerst nog niet vannacht al daar neer leggen maar ik had alles verhuisd en dacht, ach ja, het moet toch een keer gebeuren. Mijn man is weer op een betaald reisje voor zijn werk, naar Bodrum. Gisterochtend vertrokken en hij komt morgenavond thuis. Vanmorgen had hij een bijeenkomst van 2 uurtjes en voor de rest dus lekker vrij! Had best mee gewild, maar ja, dat kan dan dus weer niet Bij jullie nu lekker weer, geniet ervan! Hier nog steeds heet, maar dat is niks nieuws... Begin er wel meer aan te wennen merk ik (gelukkig maar) maar ik vind het nog steeds niks! @Lyanna: hoop ook voor je dat de foto's wat uitwijzen! En dat je snel van die pijn af bent hoor. Wat goed J.ivano al drie tandjes! En je cyclus is misschien nog wat van slag. Hopelijk komt je ei nog wel en is het geen verloren maand. Misschien wel vandaag of morgen. Je temp doet inderdaad wel raar. Veel plezier morgen!