@Jeetje: die van het kv drogen inderdaad minder snel. Dus binnen de 5 min. is hij nog niet klaar. De foto's die ik gemaakt heb zijn ook van 10-15 min. daarna. Ik heb inderdaad die zonder week-indicator. Alleen het woordje. Daarom twijfel ik ook zo erg, omdat ik bang ben dat die dan niet zwanger zegt.
@Mees: ik zou misschien eerst nog een kruidvat doen morgen of overmorgen en dan pas die clearblue, alhoewel ik echt wel denk dat je zwanger bent! Hoe is het nu met het rood/bruin verlies? Hoofdpijn heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden, maar had ik ook toen ik zwanger was!
@Jeetje: bruinverlies is zo goed als over. Wel vind ik mijn urine erg donker (wat ik meestal ook heb als ik ongesteld moet worden). Vandaar dat het nog niet erg wil landen, omdat ik teveel bedenkingen heb. Ook erg pijnlijke borsten. Hoofdpijn heb ik ook nog, maar kan ook door alle spanning zijn.
@Mees: Jee meid....tis toch echt een positieve test hoor! Dit is toch echt wel geweldig! @Jeetje: ik vind het ook erg onbeschoft van die vrouw...ik had ze denk ik het hele terras over geslagen!
@Hoop: dank je! Ja, als het zo is, zou het geweldig zijn. Maar merk dat ik mezelf nog teveel inhoudt om het a) te geloven, b) om er vertrouwen in te hebben. Heb helaas teveel teleurstellingen meegemaakt, dat ik mezelf nog erg bescherm. @Jeetje: vanmorgen (dus van vannacht) een heel klein beetje bruinverlies in het inlegkruisje. Merk wel dat ik iedere gang naar de wc killing vindt en met hartkloppingen mijn broek laat zakken. Moet nu ook heel nodig, maar merk dat ik het gewoon steeds uitstel.
@Mees: oh ik kan het me zo goed voorstellen, echt! Maar die streepjes op de testen staan er niet voor niks hè? Ga je vandaag nog een test doen of toch nog even afwachten?
@Jeetje: heb weer getest. Blijf het streepje nog wel erg licht vinden (al lijkt hij iets donkerder dan die van gisterenmorgen). Maar blijf het vreemd vinden. Ook zijn al deze foto's van mijn testen na 10-15 min. gemaakt. Ik weet dat je ze officieel na 5 min. niet meer mag aflezen. Maar in mijn geval heeft de test echt 10 min. nodig om een streepje te laten zien. Na 5 min. is er ook wel iets te zien, maar echt nog te vaag. Dus weet echt niet wat ik ervan zeggen of denken moet.
@Mees: heb natuurlijk meteen even gekeken en ik vind het streepje toch echt wel duidelijk hoor! Wel irritant dat die testen er zo lang over doen om zo duidelijk te worden. Ik zou er ook echt door twijfelen, maar denk toch echt dat er niet een streepje zou komen als je niet zwanger was! Misschien toch een andere test proberen? Ik zou zelf de clearblue met indicator doen denk ik. Die heb ik toen ook gedaan nog voor NOD toen ik een licht streepje had. Pfff, spannend dit hoor! Hoe is het nu met de hoofdpijn?
@Jeetje: die van vanochtend was inderdaad iets beter zichtbaar dan die van gisterenochtend. Maar ik blijf twijfelen over die langere afleestijd. Ik weet wel dat de ovutesten van het kruidvat (die ik altijd gebruik) tegenwoordig ook langer nodig hebben en binnen de 3 min. die op de bijsluiter staat echt nog niet 'uitgewerkt' zijn. Dus we houden het nog even spannend (ben ik bang).
Jemig Mees, wat zie ik nou!!! Dit is toch wel veelbelovend hoor. Heb de foto's gezien en ik zie toch echt een tweede streepje. Wel vaag nog, ben ik met je eens maar er is een streep en dat betekende dat je hcg aanmaakt en dat doe je weer alleen maar tijdens een zwangerschap ergo, naar mijn idee ben je zwanger! Maar ik snap dat je het zelf nog niet echt durft te geloven. Mijn duimen gaan een standje harder in de hoop dat een volgende test aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Hier knap last van bijwerkingen van de medicatie. Althans ik denk dat het daardoor komt. Heel erge migraine aanval gehad gisteren. Dus eigenlijk de hele dag op bed gelegen en veel geslapen Helaas vanmorgen bij het opstaan nog niet veel beter. Moest mezelf dwingen om wat te eten maar dat kwam er direct weer uit. Dus halverwege de ochtend maar weer naar bed. Net weer verplaatst van bed naar bank maar denk dat ik zo weer mijn bed opzoek. Pff, zelfs nadenken doet al zeer. Heb toch best vaak hoofdpijn maar zelfden zo heftig als nu.
@Boud: beterschap meid! Hoop dat het snel over is. Enne... misschien ben je ook wel zwanger?? Dat zou wat zijn!! @Mees: hoe is het daar?? Ik ben kapot! Echt doodmoe. Wat vreet het veel energie om de hele dag voor zo'n kleintje te zorgen en daarnaast moeten proberen te werken en dan ook nog die hitte erbij, pff. En een man die er gewoon nooit is Hij ziet M. ook echt bijna niet. Deze week al helemaal niet. Maar hij doet ook geen moeite om haar even een kusje te geven ook al slaapt ze al. Ik vind dat zo raar! Nou, ik ga lekker even wat lezen op de bank en dan vroeg naar bed!
@Boud: vervelend van die migraine aanval. Ik heb het zelf nooit gehad, maar van de mensen om mij heen die het wel hebben, hoor ik altijd dat het vreselijk is. Ik hoop ook dat het een gunstige oorzaak heeft ipv de rot medicatie. Ik hoop dat je je snel beter voelt. Dikke knuffel! @Jeetje: logisch dat je total loss bent. Ik word al moe als ik hoor wat jij allemaal in je eentje moet opknappen. Daarbij komt dat het hele leven daar ook nog eens veel meer energie vreet. Pas alsjeblieft op dat je geen roofbouw op jezelf pleegt. Dan je man echt maar eens bij de haren naar huis slepen. Dikke knuffel ook voor jou. Hier nog steeds veel ongeloof. Als ik het verloop van de streepjes zie, zit er wel heel voorzichtig een oploop in. Maar ben het nooit gewend om zulke lichte streepjes te hebben. Dus dat zit me niet lekker. Het komt dus ook allemaal nog niet erg binnen. Ik blijf voorlopig nog maar even doortesten (tot het tegendeel bewezen is). Het lijkt me sterk dat het allemaal vals positieve testen zouden zijn. Ik houd jullie op de hoogte.
@Mees: kan me voorstellen dat het nog steeds niet echt doordringt hoor en dat je nog afwachtend bent. Maar ik vind het niet raar hoor dat de streepjes nog licht zijn. Over een paar dagen zouden ze wel een stuk donkerder moeten zijn natuurlijk. Dus gewoon maar blijven testen! Of een clearblue ertegen aan gooien (wil je niet opjagen hoor!) Ja, roofbouw plegen doe ik dus eigenlijk wel, maar heb weinig keus. Ik ben wel behoorlijk teleurgesteld hoor in mijn man dat hij er zo weinig is en amper meehelpt. In het weekend zal hij ook niet 1 van de twee dagen vroeg opstaan om M. eten te geven zodat ik ook een keer kan uitslapen. Oké, hij moet natuurlijk door de week iedere dag vroeg op om te gaan werken maar ik sta ook vroeg op om M. eten te geven! Ik blijf gewoon het idee houden bij hem dat zijn werk voor alles komt en op de eerste plaats staat. En hij wil/kan ook niet praten over iets veranderen. Praten blijft sowieso een lastig iets tussen ons. Praten over dit soort dingen dus. Ik praat meestal wel, maar hij zegt gewoon niets terug! Of hij vraagt aan mij wat ik dan wil horen. Tjaaa, als ik dat moet gaan vertellen! Maar goed, je hoort het, behoorlijke frustraties. Weet ook echt niet hoe lang ik dit nog volhoud. Wel nog leuk nieuws: mijn zusje komt weer hierheen! In augustus al, weer voor drie weken ongeveer!! Ben echt super blij!
@Mees: ik duim ook heel erg hard dat het deze keer goed mag gaan! ik vind je testjes ook echt wel duidelijk! @jeetje: wat een gedoe meid....ik heb met je te doen. Lijkt me dat je je erg eenzaam moet voelen. Fijn dat je zusje weer komt! Boud: wat klote je hoofdpijn...zeker migraine! Ik heb het ook een paar keer gehad,daar ben je echt goed ziek van!
@mees, jemig dat zou wat zijn zeg!!! ik duim heel hard dat onze vermoedens uitkomen! @jeetje, wat een verhaal zeg over die dame die M zomaar oppakte! ik zou denk ik ook perplex hebben gestaan. en je sm, tja die kleine meid weet precies wie ze wel en wie ze niet leuk vindt. gewoon lekker bij je houden, een huilende kleine meid is niet leuk. @boud, balen van je hoofdpijn, hopelijk zakt het snel. hier alles prima, vandaag lekker dagje vrij! zo eens kijken of ik wat sandaaltjes voor de kleine man kan vinden in de aanbieding en denk ik het badje even opzetten, vind ie heerlijk!
Jeetje kom ik gauw ff langs, voor ik me meisje haal lees ik iets over streepjes mees..... wat goed, vandaag al weer getest? Ik ga echt mega duimen voor je, wat goed zeg! Heb alleen deze pagina gelezen, wou nog niet eens reageren, maar nu moet t natuurlijk wel ff En over een kwartier ga ik me meis weer halen... pff na 2 weken, wat gaan we knuffelen en morgen kamperen... ow ik stuiter bijna rond hier, haha!
@Jeetje: jammer dat de communicatie tussen je man en jou nog niet wil vlotten. En hij blijkbaar niet inziet hoe je er aan toe bent. Ben heel blij dat je zus weer komt. Het lijkt wel of je je van het ene bezoek van je zus naar het andere toesleept. De vraag is hoe lang je dit vol gaat houden als er maar niets verandert. Ik denk dat je wel een keer voorzichtig moet gaan afvragen of je huwelijk voldoende basis voor jou biedt, om dit dag in dag uit te moeten doorstaan. En anders maar eens heel rigoreus tegen je man een limiet stellen en echt aangeven dat je bij hem weg gaat. Misschien dat dat beter tot hem doordringt dat de maat voor jou echt vol is. Sterkte en een dikke knuffel! @Mams: heerlijk dat je meisje weer bijna thuis is. Lijkt me vreselijk afzien zonder je kindje, maar je hebt het weer doorstaan en je kan ze weer helemaal plat knuffelen. Ik heb weer getest. Streepje is nog steeds licht, maar wel met 5 min. al beter te zien dan de dagen ervoor. Er blijft dus een soort van 'oploop' in zitten, ook al is het minimaal. En de vraag is of het uiteindelijk voldoende is, maar kan er zelf niets aan veranderen en kan alleen maar afwachten welke kant het op gaat. Wel zijn de testen van begin van de avond donkerder en duidelijker dan de ochtendtesten. Ik zal straks zo'n digitale kopen en die eens vandaag of morgen proberen. Ben benieuwd en vind dat reuze spannend. Nu zit ik nog een beetje tussen hoop en vrees en die struisvogelpolitiek is best lekker.
Oh Mees, wat lees ik nu..............kippenvel hier..................waar foto's en wat spannend zeg. Duimduimduim!
Mees, heb ze gevonden en ik vind m al echt duidelijker worden hoor! Dit ziet er wel veel belovend uit, duimen draaien op elke dag nog mooiere testen!