Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lyanna is het dat kindje wat geboren werd toen jij toevallig niets vermoedend op de dag van zijn geboorte in hetzelde zh was voor een gesprek? Wat leuk dat jullie nu inderdaad contact hebben en wat bijzonder dat de beide jongens zo sprekend op elkaar lijken. Ik had dat nooit kunnen raden en met mij veel meer niet denk ik zo:D

2. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    #482 Lyanna, 19 jul 2013
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
    Ja Boudicca, dat klopt helemaal.

Het is echt bijzonder om dit te zien, zij kwam van de week met het idee dat onze zoontjes wel op elkaar leken en ik ben op zoek gegaan naar foto van bijna dezelfde leeftijd. En echt sprekend.

Ik ben ook zo blij met het contact, ongeveer 1 a 2 x in de week chatten we kort met elkaar en eigenlijk ben ik ook wel benieuwd. Ik zou haar nu ook wel in het echt willen ontmoeten. Maar doe nog even rustig aan.
    Ze had wel gezien van de week dat we maar half uurtje van elkaar vandaan woonden, dus misschien is zij er ook al een beetje mee bezig.

Maar als ik haar vaker ga ontmoeten ga ik mijn vader ook vast tegen het lijf lopen. Die heb ik dus al (wel eens gezien en bij overlijden mijn opa en zijn begrafenis kort gesproken) al meer dan 30 jaar uit mijn leven gebannen zeg maar. En ik moet toch dan even kijken hoe ik dat ga doen, want hij hoeft hier niet te komen..............maar wil ook niet dat zij alles zou moeten doen om ons niet samen te laten komen. Ik kan me denk ik er wel overheen zetten en gewoon kan doen. Het is en blijft toch mijn vader, kan ik niet om heen. Maar kijken hoe het gaat lopen.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb een digitale gedaan.;) Ik denk dat ik er toch aan moet geloven.:)

Wat ik wel raar vind is dat de kv-testen zo licht blijven. Ze lopen wel op, maar toch. Die van vanavond was ongeveer even donker als gisterenavond, misschien zelfs wel ietsjes lichter. Maar wel weer iets donkerder dan vanmorgen. Ik geloof dat ik maar even op moet houden met testen, want ik maak mezelf alleen maar gek. Vraag me ook af of je misschien nu iets meer HCG in je urine kan hebben en dat die nu 2-3 wkn aangeeft en morgen misschien weer 1-2.

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: jaaaa zie je nu wel! Hcg schommelt nog in het begin denk ik, maar geloof die clearblue nou maar! En ik zou inderdaad verder niet meer testen hoor (al is het verleidelijk I know).
    Gefeliciteerd!! Nu durf ik het wel echt te zeggen :)

@Lyanna: oh wat bijzonder zeg!!

@Boud: bedankt voor je tip, heb ik zeker wat aan!! Ik gooi dus meestal inderdaad tijdens het eten alles op tafel en dan zitten we a. niet meer lekker te eten en b. zegt ie toch niks op zo'n moment. Ik zal dit eens gaan proberen, eens zien of dat lukt.
    Zijn zus en broer zijn heel anders, veel opener en die hebben wel vrienden en praten wel over hun gevoel, uiten hun gevoelens ook vee meer. Toen mijn schoonvader overleed heb ik hun allebei zien huilen, maar mijn man niet. Ook kwamen er toen vrienden van hen langs. Zo totaal anders. Ik denk dat mijn man best wel op zijn moeder lijkt, al ken ik haar eigenlijk niet heel goed. Maar ik heb de indruk dat ze ook niet makkelijk over haar gevoel praat.

5. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Kijk Mees dan....dat ik dat nog net effe mee kan lezen zeg, wat goed, gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!
    Helemaal fijn zeg!

@ Hoop.... ik ben de 2 weken door gekomen, best veel afleiding, en ik weet dat ze het naar haar zin heeft daar, en dat scheelt t meeste denk ik.... als ze het nou niet leuk zou vinden is t wat anders... maar tis een grote smile daar, dus das te doen!
    Verder zelf ook lekker ff paar daagjes weg geweest!

En nu ben ik dus in de inpak stress.... want nu moet ik dus echt alles letterlijk alleen doen, en dan ga ik zo lekker twijfelen.... das echt niet leuk... maar goed, daar in zal ik nog wel meer fratsen tegen komen, echter gaan we hoe dan ook morgen samen te kamperen, hoe leuk is dat!
    Dus ik heb ff een weekje geen wifi of iets... en dan blijven me duimen maar draaien dames... ik had iets gezegd met zwanger zijn na de vakantie,... mees heeft goed geluisterd ik hoop nog meer :)
    Fijne vakantie dames!

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Whaaaaaaa Mees, ik zei het toch al! Jij bent hartstikke zwanger meis, voorzichtig gefeliciteerd............want ik weet dat het toch voor je heel spannend en onzeker voelt. x

Wat betreft de KV, de testen zijn niet meer zoals begin vorig jaar. Ik las tussentijd dat ze regelmatig valse streepjes geven, maar ze lopen mooi op en dat is een goed teken.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees: YES!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk voor jullie! Het zal nog wel even spannend blijven en even duren voor je het echt gelooft maar toch gefeliciteerd!

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams, fijne vakantie. Heb je geen lijstje gemaakt wat je allemaal moet pakken zodat je dingen kunt afstrepen? Zoiets maakt het pakken een stuk makkelijker en als je iets vergeet is het vast niet een heel grote ramp. De belangrijke dingen daar denk je heus wel om en andere dingen daar weet je vast ter plekke wel een oplossing voor te verzinnen wanneer je ontdekt dat het vergeten is. Ga nu niet te veel stressen komt wel goed meid. Lekker gaan genieten samen.

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Meessss YESSSSSSSS gefeliciteerd!! Wat goed zeg en natuurlijk is het nog heel erg spannend dat snap ik, maar het is toch echt zo! jemig wat mooi zeg!

Mams jij een hele fijne vakantie!! Geniet er lekker van met die kleine!

Lyanna, nou dat had ik idd ook nooit geraden hoor hahaha, wat mooi is dat he? Nou hopelijk lukt het jullie om wat leuks op te bouwen samen.

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mams, fijne vakantie!

Kan me voorstellen dat jullie dat nooit hadden gedacht of geraden. Wij vinden het ook zo bijzonder en contact is dus al zo mooi in die 6 wkn dat ik het mocht delen op mijn FB pagina.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: Yeahhh!! Van harte gefeliciteerd meid! Ben zo blij voor jullie!
    Jemig...al die moeite in Dusseldorf en al die medicijnen.....en nu...Hoppa Zwanger!:D Geweldig!

@Boud: het gaat met mij wel goed hoor. Alles gaat z,n gangetje. Ik hoop uiteraard nog steeds op een zwangerschap,maar besef ook wel dat mijn tijd voorbij is.
    Verder ben ik druk met mijn konijntjes. Ik heb twee dwerg hangoortjes die hopelijk eind juli baby konijntjes krijgen. Ik heb ze laten dekken en mijn ervaring leert dat het meestal wel raak is.
    Mijn franse hangoren kunnen het samen heel goed vinden,maar het dekken wil maar niet lukken. Ik weet niet hoe dat komt.
    Verder rij ik lekker veel in de Dodge:D (heb ook al een flinke deuk gereden:x, dat is weer minder.

@Jeetje: misschien inderdaad een tijdje naar Nederland vertrekken en kijken hoe dat voelt voor jou,maar ook voor je man. En een heel belangrijke vraag: hou je nog van hem?

@Syll: fijn dat het goed gaat met de kleine meid. Ze krijgt al snel tandjes!

@Mams: lekker op vakantie meid....nergens over tobben,

@Lyanna: misschien komt het op deze manier ook nog wel goed tussen je vader en jou

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, bedankt voor de lieve woorden, al lijkt het nog steeds om iemand anders te gaan. Zal nog wel even duren, ook het genieten lukt nog niet (maar dat is logisch). Heb ook steeds het idee dat ik van alles voel lopen, dus iedere toiletbezoek is een zenuwslopend gebeuren. Nou ja, de tijd zal het moeten leren.

@Jeetje: wat een goede tip van Boud. Autist of niet. Het is denk ik inderdaad goed hem een gesprek aan te kondigen. Dan heeft hij door dat het menens is en dan kun je er ook echt allebei voor gaan zitten, als jullie er tijd voor hebben. Mila op bed en zijn werktelefoon e.d. uit. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik zat er zelf ook aan te denken of je niemand van zijn familie in vertrouwen kan nemen, maar snap dat dat in jouw positie ook wel weer moeilijk is. Veel sterkte en wij zijn er voor je als steun!
    @Lyanna: bijzonder dat dat contact op deze manier weer hersteld is. Hoop dat je een modus kunt vinden met je vader om te gaan (of hem tactisch uit de weg te gaan).
    @Syl: fijn dat Lot geen last van de warmte heeft. Tandjes zijn ook niet prettig, maar als ze er eenmaal door zijn, dan is het leed ook wel gelijk achter de rug. Hoop dat dat snel mag zijn. Ze is er overigens wel vlot mee.
    @Boud: vervelend dat die hoofdpijn aan blijft houden. De warmte zal er ook geen goed aan doen. Is de wachtperiode nog een beetje vol te houden? Of misschien te beroerd geweest om er aan te denken.
    @Mams: fijn dat je je meisje weer bij je hebt. En nu lekker kamperen. Het wordt volgende week ook nog fantastisch weer. Dus lekker genieten!!!

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: leuk dat je een nestje gaat krijgen. Ik had ook een konijn die het maar niet wilde snappen hoe hij een vrouwtje moest dekken. Ineens had hij het door en heeft toen 9 jonkies verwekt. Had nog nooit zo'n mega groot nest hangoortjes meegemaakt....hihi...

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, het zal met mijn vader nooit goed komen. Hij heeft ons met de dood bedreigd, is zwaar alcoholist en er is altijd wel geweld geweest in zijn leven. Waaronder dat ik zelf heb gezien toen ik 2 jaar oud was dat hij handen om mijn moeders nek had (dat beeld vergeet ik dus nooit, staat op mijn netvlies gebrand). Dus NO WAY!

Mees, ik zal vast wel een modus vinden om als het zover komt om ermee om te gaan als we elkaar zouden zien of bij elkaar zouden zitten.
    Maar wil er wel een duidelijke afspraak over maken dan, dat gewoon het fatsoen tegen elkaar houden en in elkaars waarde laten. Maar ik vind niet (je hoort zo vaak dat dat juist verkeerd gaat) dat mijn halfzusje allerlei halsbrekende toeren moet uithalen om ons niet in 1 huis bij elkaar te laten komen. Stel je zou op een gegeven moment op haar of zoontjes verjaardag komen, dan zou het al niet kunnen op 1 dag of echt tijden afspreken van dan en dan wel. Daar hou ik absoluut niet van, want zo kan je ook nooit spontaan langs als we bv in de buurt zouden zijn.

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend en leuk kleine nijntjes! ♥

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dan is er nog hoop voor mijn franse hangoren:D Wie weet krijg ik ook nog eens zo,n groot nest.

Heb je eigenlijk last van kwaaltjes? Moe,misselijk of duizelig???

@Lyanna: oh meid,ik kan me zo goed voorstellen wat je meegemaakt hebt met je vader. Mijn vader was ook zwaar alcoholist en drama,s mee meegemaakt....ik heb daar ook hulp voor gehad om dat te verwerken. Het heeft diepe impact op mijn leven gehad.
    Ik kan je standpunt dus heel goed begrijpen.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: het enige wat ik voel is af en toe wat ongesteldheidsgevoel, en dus het gevoel dat ik van alles voel lopen. En heb gevoelige borsten (maar dat heb ik vaker in de cyclus) en mijn buik voelt wat trekkerig en strak aan. Weet niet of dat zw.kwaaltjes zijn, maar dat viel mij op. Gisteren zijn we naar mijn schoonouders geweest en dat is een uurtje rijden en onderweg ben ik in slaap gevallen (midden op de dag). Dat gebeurd me eigenlijk nooit, maar goed, kan ook door de warmte komen. Dus nee, niet echte kwaaltjes.
    Ik hoop dat jouw konijntjes nog een keer snappen hoe het moet. Anders moeten jij en je man het toch maar een keer voordoen.;):D
    @Lyanna: kan me goed voorstellen dat je geen contact meer wil en zeker niet zo iemand in de buurt van je kinderen. Er zal vast een oplossing komen voor gezamenlijke visites. En anders kom je een andere keer alleen met je man en kinderen, toch?

18. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hoi lieve meiden. Met het schaamrood op de kaken kom ik mijn neus weer eens laten zien. Mijn excuses dat ik zo lang afwezig ben geweest.
    Ik ben de eerste 7 weken van mijn zwangerschap zo honds beroerd geweest dan ik nauwelijks de puf kon opbrengen om te reageren. Samen met de afronding van het schooljaar en de verhuizing van gebouw, geen goede combi. Rond de 11 weken begon het bij te trekken en inmiddels heb ik meer energie en ben ik nog maar met vlagen beroerd. Nu genieten we lekker van onze vakantie en maken we veel uitstapjes (pretparken en dierentuinen) verder heel hard aan de slag met het opruimen (lees veel weggooien) van onze dochters nieuwe kamer en nu schilderen etc. Daarbij het warme weer.......
    Ach ik hoop dat jullie het snappen.
    Inmiddels al 4 echo's gehad en onze kruimel groeit goed en beweegt als de beste, dat voorspelt wat!

Mees wat ontzettend gaaf om te lezen dat het in je "eigen" ronde toch gelukt is! Ik duim heel hard dat mini blijft plakken, maar daar gaan we zeker vanuit. Bij deze zwschap had ik ook langzaam oplopende testen van het kv. Terwijl ik bij mijn dochter al veel sneller duidelijke testen had. En kijk mij. Bijna 13 weken alweer.

Boud ik hoop dat jouw beebs ook een mooi plaatsje in je buik weten te vinden.

De rest. Ik heb alles gelezen maar niet meer precies bijgehouden bij wie welk verhaal hoort, ik kom gauw weer reageren en ik ga zeker proberen er nu niet zoveel tijd meer tussen te laten zitten.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Pink: welkom terug:D Fijn dat je je nu wat beter voelt en dat de kleine het zo goed doet in je buik! Geniet er maar lekker van.

20. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Whaaaaaaaa, wat gaaf Mees! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!

Deel Deze Pagina