@Pinxx: gefeliciteerd met de goede uitslag! En wat mooi al een mini-mensje te zien! Voel je je al beter?
@Pink: ik wilde net mijn bed in duiken en dacht nog even kijken hier. Wauw wat een mooie echofoto! En fijn, een goede uitslag! @Boud: wat een domper die witte test. Maar ik duim toch nog even door hoor! Nou, ik duik er echt in! Trusten dames!
O ja, Mees, vergeet ik jou. Ooh da's al snel die operatie! Ik kan me zooo goed voorstellen hoe je je voelt. Moet er niet aan denken om mijn kleine meid onder narcose te zien gaan. Maar het komt vast goed allemaal. En al moet je een traantje wegpinken, so what? Het is je kleine mannetje! Nou, nu ga ik echt. Heb de hele dag zitten werken en het was heet en ik voelde me schuldig tegenover M. dat ik zo zat te stressen en geen tijd voor haar had... Morgen weer een nieuwe dag! En ik ga denk ik er echt even op uit, beetje winkelen. Slaap lekker nogmaals!
Kom morgen of zondag nog even meer reageren hoor! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Nou............. zzzzzzzzzzzzzz
@Lyanna: oh meis dat is balen zeg! Wel heel kort je lf inderdaad. Dat was voor je zwanger raakte toch ook zo?
@Pink wat een mooie echo foto. Fijn dat alles goed was bij de controle! @Lyanna dat is inderdaad kort en dan heb je zelfs utro gebruikt. Balen zeg, maar dat was toch ook het probleem bij de vorige zwangerschap? Dat is ook gelukt en al best snel dus geen reden om de moed te laten zakken. Gewoon weer door (helaas, want het blijft toch, hoe eerder hoe fijner) @Jeetje hoop voor jou dat de plannen mbt tot shoppen niet veranderd zijn. Veel plezier vandaag. Hier niks bijzonders. Geen vertrouwen meer in deze poging maar nog geen teken van aankomende ongi. Maar dat zal wel door de Lutinus komen. Blijf er (tegen mijn zin in) toch maar even mee doorgaan. Er is toch dat kleine stemmetje in mijn achterhoofd dat me waarschuwt geen dingen te doen waar ik mogelijk spijt van kan krijgen. Dus nog even geen alcohol en toch maar braaf door gaan met de medicatie maar ik kijk al uit naar maandag avond. Dan heb ik contact gehad met zh en dan zit deze dame met een glaasje wijn op de bank. Als ik dan toch weer niet zwanger ben maar gauw weer over stappen op "de geneugten van het leven". (Kan ik ook uitslapen want nu gaat elke ochtend de wekker om 6:30 omdat het dan Lutinus tijd is.) Morgen ga ik met mijn broer mee op de motor. Heb gisteren al een helm en jas gehuurd. Nu alleen nog duimen dat het morgen droog is. Ik hoop het want we hebben een adresje waar we heen kunnen om daar dan gezellig mee te doen met de bbq. Beloofd dus een leuke dag te worden morgen maar dan moet het weer wel even meedoen...
@Boud: gelijk heb je, dat dat je maandag jezelf een lekker glas wijn in gaat schenken (al hoop ik dat je de komende maanden op de vruchtensappen moet doorbrengen). En veel plezier met je broer op de motor. Ik hoop dat het weer inderdaad meewerkt, want nu moet je er niet aan denken om op de motor te zitten, laat staan een bbq. @Lyanna: balen van je ongi en de korte lf. Hopelijk houdt de utro het de volgende ronde beter tegen. We zouden vandaag ook een bbq hebben, maar kregen gisteren een sms dat het niet door ging ivm het slechte weer en andere omstandigheden. Ik vond het al raar, want die vriendin en haar vriend zouden zich nooit door slecht weer laten weerhouden (en zouden zeker een plan B achter de hand hebben). Maar wat we eigenlijk al vermoedden als hoofdreden, bleek waar te zijn. Hun relatie is beëindigd. Mijn man had al vrij genomen voor vandaag en ook twee andere vrienden hadden speciaal een weekendje in de buurt waar de bbq plaats zou vinden geboekt. Nu spreken we dus alleen met die vriendin af en dus die andere vrienden. Maar ja, met dit weer op een camping nodigt ook niet echt uit.
Klopt meiden dat het voordat ik zwanger raakte ook lf van 8-9 dagen had. Ik hou het nu ook maar op dat het met de 1e ronde na Mirena te maken heeft, dus wachten aankomende ronde nog af. Mocht het dan weer zo zijn ga ik eens bellen dat het misschien ook met mijn myomen te maken kan hebben. Ben ook benieuwd of de cyclus dan weer korter is, was altijd gemiddeld 23-24 dagen en nu dus wel 36 dagen. Pink, wat mooi een goede uitslag! Mooi frummeltje is het al!
@Lyanna is de bbq nog doorgegaan en heb je inderdaad je halfzusje ontmoet?? Ik hoop voor je dat het een memorabele dag was (in positieve zin uiteraard ) @Mees wat een trieste reden dat de bbq van jullie vrienden niet doorging. Dan toch liever omdat het but weer is...
Meiden, het is echt zo moeilijk te omschrijven hoe ik mij voel................maar JAAAAAAAAAAAAAA, ik heb voor het eerst na meer dan 20 jaar mijn halfzusje ontmoet en ook haar zoontje D van 7 weken. Ze zijn ongeveer 2 uurtjes gebleven, even erg gelukkig hier!
@Lyanna: dat zal inderdaad een bijzondere avond voor je geweest zijn. Hopelijk volgen er nog meer bijzondere avonden zoals deze. @Boud: de reden was inderdaad triest, al hadden we het al wel verwacht dat dit ging komen. Die vriendin had al vaker aangegeven niet echt gelukkig meer te zijn in de relatie (en haar vriend had dat blijkbaar ook al). Dus het was voor ons meer de vraag wanneer dan of het ging gebeuren. Maar het blijft toch altijd even een moeilijke periode waar je doorheen, zeker als je toch een paar jaar lief en leed gedeeld hebt. Een ander stel (ook vrienden van mijn man) die ook bij de bbq zouden zijn hadden speciaal een kampeerplaats in de omgeving van de bbq geboekt. Dus gisteren was het idee ontstaan om dan met zijn allen (behalve die vriend dus van diegene waar het mee uit was) naar die camping te gaan. Zo had die vriendin ook even wat afleiding en had iedereen elkaar ook weer gezien. Mijn man kent die twee vriendinnen al jaren en zo'n 5-6 jaar geleden zijn ze allemaal op relatieplanet gegaan en hebben ze alle 3 een relatie gekregen. Iedereen is daardoor uitgewaaid. Een vriendin woont in het westen van het land met haar vriend. Mijn man is met mij getrouwd en woont in het midden van het land en die vriendin (waar de relatie nu verbroken is) nog steeds in het zuiden. Dus het was jammer dat ze elkaar nu ook niet konden ontmoeten omdat die bbq niet door ging. Dus op deze manier een alternatief wat ook gezellig was en iedereen heeft elkaar weer gezien en gesproken. Had eigenlijk vroeg naar bed gewild, maar nu onweert het weer en ik vind dat altijd dood eng. Dus verplicht nog maar wat langer op ZP.
Hoi meiden, Boud, balen meid een witte test! Ik hoop dat je toch wat te vroeg was met testen. Heel veel plezier met je broer op de motor, tis niet onaardig weer vandaag. Veel s6 met testen morgen!! Lyanna, leuk hoor dat je je halfzus ontmoet hebt!! Jeetje, jij gefeliciteerd meid!! Mees, is het nog wat geworden met de bbq? Ik vind het altijd lastig als mensen uit elkaar gaan, want ja je bent toch met beide personen bevriend. Hoe voel je je? Pink, gefeliciteerd met de mooie uitslag en wat een lieve foto!! geniet er lekker van! Hoop, wat vervelend idd en ja als je het niet vertrouwd gewoon even de dokter bellen. het kan ook een verandering van je cyclus zijn idd. misschien even opletten of het vaker gebeurd. Mijn hobby, tja wat moet ik erover vertellen. ik vind het heerlijk om te rommelen met zeep enz. Nu maak ik dus heerlijk zachte scrubs met zout of suiker ( ligt aan de persoon of die het lekker vind om hard of zacht te scrubben) daar doe ik dan heerlijke olieen bij en wat shea of cacaoboter en tja een lekker geurtje natuurlijk en scrubben maar!! jammie hahaha, en voor na het douchen maak ik dus een heerlijke body butter heerlijk zacht wordt je ervan en je ruikt ook heerlijk! Ik ga me dalijk rond oktober ook inzetten voor pink ribbon, ik wil dan scrubblokjes en zeepjes maken in de vorm van de Pink Ribbon, die dan gaan verkopen ik denk via facebook en wat ik dan ophaal gaat naar Pink Ribbon. Maar dat lees je dan vanzelf op FB. Tja en dat doe ik als Lotje lekker ligt te slapen. Ik maak ze op bestelling, in de geuren en kleuren die de dames lekker vinden en op maat gemaakt voor droge, normale of oudere huidtypes. Oja en ook nog bad frizzies om een lekker geurend bruisbad te maken! Ik zal een keer wat foto's plaatsen dan kunnen jullie ze ook zien. Nou zo kan ik nog wel even doorgaan hahaha, ik moet nog uitzoeken hoe ik mijn eigen website enz. kan maken, dan ga ik ze officieel verkopen denk ik dat lijkt me wel erg leuk! Lievies knuffff en tot later......
@syl, die hobby van jou klinkt inderdaad goed! leuk hoor om zo'n eigen gemaakt zeepje enzo kado te kunnen geven. ik maak voor dat soort dingen echt niet genoeg tijd, goed voornemen om weer op te pakken! @mees, vervelend voor die vriendin, hopelijk komt ze hier snel doorheen. en wie weet zit er weer wat leuks tussen op internet! @lyanna, bijzonder om je halfzusje te ontmoeten! lijkt me inderdaad een heel speciaal gevoel. geniet ervan! @boud, veel plezier op de motor! hier al even op de fiets geweest, was nog droog dus het er even van genomen. hopelijk blijft het ook droog, een wandeling staat nog op het programma. kleine man slaapt lekker dus mama gaat zo ff voor de tv. eten gaat momenteel even wat minder, zal wel de warmte zijn. fruit gaat wel goed dus daar krijgt hij wat meer van.
@Syl: wat een leuke hobby. In de instelling waar ik schoongemaakt heb, maakten de bewoners ook altijd allerlei zeepjes in allerlei kleurtjes en vormpjes. Het zag (naast dat het heerlijk rook) heel feestelijk uit. Dus een leuk initiatief daar wat meer mee te gaan doen! @Justme: nog gelukt met de wandeling? Krijgt je zoontje niet weer een tandje of kiesje dat het eten even wat minder gaat. Ik weet dat mijn zoontje rond die leeftijd in een sneltreinvaart het ene tandje/kiesje naar het andere kreeg. @Boud: nog gelukt met het motorritje en de bbq? Hier is het droog geweest, dus ga ervan uit dat jullie ook prima weer hebben gehad. Hier zit het weekend er weer op en mijn laatste week van mijn ouderschapsverlof. A.s. vrijdag moet ik al weer een hele dag werken en zie er zo tegenop. Wil toch echt serieus gaan overwegen minder te gaan werken, maar ja, zit er ook niet op te wachten mijn baas nog verder tegen de haren in te strijken. Dus maar even go with the flow. Maar pittig is het wel.
Goedemorgen meiden Zoals te verwachten bleef de test vanmorgen stralend wit. Heb meteen het zh maar gebeld en toen mocht ik, wonder boven wonder, meteen door voor mijn laatste cryo. Ik hoef niet eerst een maand te wachten. Ik heb verder nergens over gesproken om geen eventueel slapende honden wakker te maken. Het zijn per slot geen artsen en dit was ook nog een nieuw iemand aan de telefoon. Ik vermoed dat het kan omdat ik geen eigen cyclus heb gehad maar eentje die helemaal door de artsen werd gestuurd maar heb nog niet eerder direct door gemogen dus ben alleen maar blijk. Ze sturen me vandaag meteen nieuwe recepten en een nieuw schema en wanneer ik dan (volgens hun over een dag of 4) ongesteld wordt dan kan ik meteen weer verder. Moet ik dan alleen nog even bellen voor een afspraak op dag 11 of 12 en dan maar weer gaan met die banaan. Toch een positief iets na weer de zoveelste mislukking. Gelukkig had ik zelf al door dat het niets zou worden dus erg teleurgesteld ben ik niet meer. Dat hebben we al weer achter de rug. Genoeg leuke dingen om te doen. Zoals bijv. gisteren dat motor ritje en bbq. Was een prima dagje! Woensdag mijn nieuwe autootje ophalen waar ik ook erg veel zin in heb en dan natuurlijk lekker gaan toeren om een beetje eigen met het wagentje te worden en aan vrienden en familie te gaan showen.
@Boud: hè, wat ontzettend jammer! Je was misschien al wel voorbereid, maar ik bleef toch nog een greintje hoop houden. Van misschien dan toch...? Fijn ook dat je gelijk door mag. Inderdaad maar geen slapende honden wakker maken, want nu kun je alles nog in je vakantie plannen, toch? Had je nog eens nagevraagd of jij nog iets extra's voor de wachtweken kon krijgen (zoals pregnyl)? Ik verwacht dat ze bij jou daar geen meerwaarde in zien omdat je lf na de tp lang genoeg is (en pregnyl meestal wordt voorgeschreven ivm vroege spotting). Maar wie weet. Nu inderdaad genieten van dat wijntje vanavond en van de leuke dingen waar je nu mee bezig bent. Toch een knuffel, want ik had je zo graag anders gegund. Ik zit hier de hele dag alleen op mijn werk. Mijn collega is thuis gaan werken, want vind het de moeite niet waard blijkbaar om met mij samen op kantoor te zitten. Mijn baas had ook die collega gevraagd om tijdens de vakantieperiode op mijn telefoon te letten, omdat ik donderdag's en vrijdag vrij ben. Voorwaarde was dat de collega dan op kantoor moest zitten, want dat wilde mijn baas, dat er altijd iemand aanwezig was. Nou ja, je voelt het al. Afgelopen vrijdag moest ik even iets doen op het werk en ik trof hier een verlaten kantoor aan. Ze was naar huis gegaan, want ze had geen zin hier helemaal alleen te zitten. Ze moet het zelf maar weten, maar baal er wel van, omdat mensen het blijkbaar niet belangrijk genoeg vinden om afspraken na te komen en daarmee dus ook mijn werk niet serieus genoeg vinden, blijkbaar. Ik was vrijdag net van plan diezelfde collega te vragen of ze op de telefoon wil letten als ik volgende week maandag vrij wil hebben omdat mijn zoontje dan aan zijn neusamandelen geholpen wordt. Maar heb er nu wel wat weerstand tegen haar te vragen.
Mees ze zien bij mij inderdaad niet echt een meerwaarde voor pregnyl en ik denk ook dat het dat niet is waar het steeds fout gaat. Het is niet dat er geen tijd is voor de innesteling, het gebeurd alleen maar steeds niet. Waar het dan dus wel aan ligt is de grote vraag waar ik helaas wel nooit een antwoord op zal krijgen. Ik zou als ik jou was toch maar gewoon die collega vragen voor maandag. Bij je zoontje zijn is dan even belangrijker dan werken. Hoe ze dat op kantoor willen gaan oplossen is niet jou probleem al snap ik dat verantwoordelijkheids gevoel maar al te goed. Probeer je er voor af te sluiten. Wanneer je baas vraagt of mensen op kantoor willen zijn en ze doen het niet is het hun eigen pakkie an wanneer er eventueel gedonder van mocht komen. Jij doet je werk goed wanneer je er bent en meer kun je niet doen maar maandag heeft je zoontje zijn moeder nodig dus zoeken ze het op het werk maar lekker even zelf uit. (Zo denk ik erover)