Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: dat ik maandag thuis ben (en geen telefoon of mail beantwoord) dat is een ding wat zeker is. Ik zit alleen met de beantwoording van mijn telefoon van het werk. Het voelt zo raar om een collega te vragen die duidelijk 'schijt' heeft aan haar verantwoordelijkheden (of dus blijkbaar het woord collegialiteit nog niet uitgevonden heeft). Maar het komt goed! Ik ben hoe dan ook thuis en in het zkh bij mijn zoontje.
    Geven ze in je zkh geen verklaring waardoor de innesteling mogelijk niet goed lukt. Het lijkt (bij anderen) altijd of zwanger raken zo makkelijk gaat, maar weet zelf uit ervaring (na 27 maanden niet in de buurt van een zwangerschap geweest te zijn) dat het blijven zitten inderdaad nog een vak apart is.

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, er is inderdaad een kiesje doorgebroken! we zitten te wachten op het kiesje boven (wel te voelen maar nog niet door) en net voelde ik een kiesje onder! poef, erdoor. mannetje eet al wat meer, nog niet op het oude niveau maar gaat de goede kant op.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: gelukkig! Bij hem dus ook in een sneltreinvaart allemaal achter elkaar. Fijn dat het al weer wat beter gaat. Het blijft altijd een vervelend iets voor die kleintjes die rot tandjes en kiesjes.

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #584 Guapetona, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013
    Hi meiden,

hoe gaat het hier met jullie allemaal!?
    @ Sneeuwmees, spannend van je zoontje zeg! Wat is precies de reden dat ze dit gaan doen? Mijn zoontje F. is al 4,5 jaar verkouden, wordt nu de laatste maanden pas iets minder, maar de dokter wil er niks aan laten doen, zegt dat hij er wel overheen groeit...

@ Boud, wat ontzettend !@##$%^&**&$@#@!@@$%&^&*((). Gelukkig mag je gelijk door voor de volgende ronde, hopelijk brengt die je wel geluk! En wat fijn zo'n luxe autotje! Wij hebben de airco wel gemist dit weekend naar België, poehee, volgende auto wordt er echt een met airco!

@Just, ja is altijd hè als er tandjes komen, eten ze een tijdje veel slechter, en gaan ze een beetje terug naar de melkfles, geeft niet hoort erbij. Volgens mij weten de kindjes zelf heel goed wat ze aan voeding precies nodig hebben. Probeer een beetje te vertrouwen op wat je kind zelf aangeeft, komt het vast goed.

@Jeetje hoe gaat het met jou daar in die hitte en met de Ramadan, of hoef jij daar nu niet aan mee te doen? Hier is het voor de Moslims ook best zwaar met de hitte en de lange dagen nu. En ik vind het heeeeeeel knap dat je nog zoveel werk gedaan krijgt met een baby, dat lukte mij echt nooit.... Hou er wel rekening maa dat ze steeds minder gaan slapen op gegeven moment en steeds meer aandacht gaan vragen. Heb je daar ook mogelijkheden wat betreft kinderopvang?

Nou mijn zoontje is deze week op kamp(zonder overnachting hoor), lekker aan het duinrellen, gister eerste dag, had er de hele dag een knoop van in mijn buik, maar hij vond het geweldig! Dus vandaag lekker weer op pad, en mama nu geen knoop meer in de buik.

Nouja, nu wel veel buikpijn, nog steeds erg in spanning. Van het weekend waren we voor een bruiloft naar België en kreeg zondag steeds meer last van mijn boobies, dus vreselijke testdrang. Toen we de stad terug inreden gelijk bij het Kruidvat geweest voor testjes, maar natuurlijk nog niks op te zien (avondurine en een week voor NOD). Zo frustrerend, ik wil zo graag een bevestiging zien van wat ik voel (denk te voelen)... Morgenochtend ga ik het weer wagen, hoewel ik nu steeds meer denk dat ik toch gewoon ongesteld ga worden... Ik leef nog steeds tussen hoop en vrees...

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: mijn zoontje is ook veel verkouden en snotterig. De huisarts zei dat het een twijfelgeval was, maar dat we konden overwegen de neusamandelen te laten verwijderen. Als 'second opinion' zijn we dus naar een KNO-arts geweest en die zag toen dat hij een ingetrokken trommelvlies had en dus buisjes nodig had. En als hij dan onder narcose was, zou hij gelijk naar de neusamandelen kijken en zo nodig verwijderen (maar dat zal zeker wel gebeuren). De keelamandelen waren rustig en daar blijft hij ook vanaf, zei hij. Het was dus niet echt een second opinion, want we kregen gewoon te horen dat hij buisjes nodig had (en dus waarschijnlijk ook de neusamandelen gaat knippen). Hij zag er dus wel de noodzaak van in.
    Het verschilt ook een beetje per arts. Mijn oude huisarts wilde mij ook niet doorsturen toen ik er zelf last van had (op 25-jarige leeftijd), omdat het allemaal alleen een beetje geïrriteerd was. Toen ik toch een keer naar de KNO-arts ben gegaan bleken mijn amandelen zo ontstoken bleken dat de pus (sorry) eruit kwam.
    Je klachtjes klinken hoopvol. Ik hoop dat het bevestigd gaat worden met 2 streepjes.

Hier vanmorgen mezelf aangemeld bij de vk. Ik was eerst van plan om naar de gyn te gaan, alhoewel ik dat erg onpersoonlijk vindt. Je hebt steeds een ander en ook al heb je een keer dezelfde dan heb je nog steeds het idee dat je je zelf steeds opnieuw moet voorstellen.
    Nu dus toch maar naar de vk (en evt. een combi van gyn/vk). Die praktijk zit eens per week in onze woonplaats en dat is wel handig als ik er naar toe zou moeten en mijn zoontje mee moet nemen. Wat ik verder ook een voordeel vind van een vk-praktijk is dat je makkelijk even kunt bellen met een vraag. Heb tijdens mijn zoontje's zwangerschap ook wel eens gebeld over een bepaald pijntje, over een bepaald medicijn e.d. In mijn zkh krijg je de gyn nooit zelf te spreken als je een vraag hebt en na het debacle rondom mijn miskraam heb ik in die assistentes helemaal geen vertrouwen om daar dingen aan te vragen. Dus dat was ook voor mij een reden dat ik liever weer naar een vk wil gaan.
    Ik heb nu 20 augustus daar een afspraak staan. Op 14 augustus een echo in het zkh en dus een week later naar de vk (voor nog een echo). We gaan de 24e met vakantie en had gevraagd of ik voor de vakantie nog een keer een echo kon krijgen (vooral ook omdat dat net het kritieke punt is waarop het de vorige keer misging). Dat kon gelukkig, dus die afspraak staat. Voelt nog heel onwerkelijk, maar aan de andere kant ook goed dat ik die stap heb durven nemen.

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Boud, jemig weer niet!! Dikke knuffel hoor, wel fijn dat je direct door kan, maar het blijft kl*te!! S6 weer met de volgende ronde.

Guap, jij ook bijna testen, spannend hoor. Jij ook s6 nog even met wachten.

Mees, spannend he?? Wel fijn dat je nog even voor je vakantie een echo krijgt, misschien ben je dan wat gerustgesteld, al was dat bij mij helaas niet het geval. Die eerste maanden blijven vervelend vind ik, ik was pas gerustgesteld toen ik haar zelf kon voelen. We hopen op mooie plaatjes meid!!

Just, nou gelukkig dat het toch zijn kies is geweest. En minder eten doen ze nu denk ik allemaal met die hitte, is ook niet fijn. Ik heb zelf ook niet veel honger.

Hier alles prima, hahaha Lotje zei gisteren mama!! Heel duidelijk zelfs mijn man zat met zijn mond open te kijken hahaha! Was vast per ongeluk maar hey mama is mama. Echt super trots hier!!

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    meiden, ik begin hem toch wel te knijpen nu hoor! Vanochtend dacht ik lijkt wel ongikramp = dus niet zwanger, en vanmiddag weer misselijk en pijn in mijn boobies = wel zwanger?????

Pfffffffffff, hyper wordt ik ervan.... hypergestoord, man oh man, moet ik nog helemaal tot morgenochtend wachten, weet dat het moet dat het geen zin heeft vanavond te testen, hoop dat ik me in kan houden. Zou willen dat ik de klok een week vooruit kon zetten en deze onzekerheid achter de rug had!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: ik vrees ook dat als ik de 12 wkn mocht halen, ik nog vaak kom klagen. Dat ik voor de vakantie een echo krijg is mooi meegenomen, alleen had ik hem vlak voor vertrek willen hebben, om maar niet weer te gaan twijfelen die laatste dagen voor vertrek.:) Ik vind die eerste 3 maanden inderdaad erg vervelend, maar ook die periode daarna, omdat je dan heel lang moet wachten op de volgende echo (met 20 wkn pas weer) en ondertussen tot je het kindje voelt, maar er van uit moet gaan dat het goed gaat daarbinnen. En Lot zei mama!:D Zo, die heb je maar vast in je zak zitten! Leuk, hoor! Gaan jullie nog op vakantie eigenlijk?
    @Guap: nog even afwachten en dan heb je zekerheid. Volgens je banner mag je over 4 dagen al testen? Een test zou dus moeten kunnen (met in je achterhoofd dat je misschien nog te vroeg was).

Heb vandaag behoorlijke darmkrampen gehad. Mijn stoelgang was nooit optimaal, maar sinds ik zwanger ben, heb ik niets te klagen.;) Vanmorgen ook een hele gespannen buik en dus van die darmkrampen. Niet prettig, maar we gaan er maar vanuit dat er tenminste wat gebeurd daar binnen.:cool:

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, leuk dat je een afspraak met de vk hebt gemaakt! begint nu 'echt' te worden!

@guap, je maakt het spannend meid, de duimen draaien hoor

@syl, super dat de kleine meid mama zei! hier wachten we met spanning op het 1e woordje.....

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guapetona ik duim heel hard voor je! Het zou toch zo gaaf zijn wanneer je die positieve test in handen hebt! Haha kan me héééél goed voorstellen dat het wachten tot je weer kunt testen zo vreselijke lang lijkt te duren. Nog even volhouden meid!

@Mees wat begint het dan ineens echt te klinken zeg dat je al afspraken hebt staan bij de vk. Ik zou ook liever voor de meer persoonlijke benadering gaan geloof ik. Nog even wachten en je kunt voor het eerst je kleintje zien! Wow, mooi hoor.

@Just fijn dat het toch inderdaad de kiesjes waren waar je kleintje last van had. Dat is voor hem vervelend maar voor jullie niet iets om je zorgen over te hoeven maken.

@Sil wat super dat het eerste woordje eruit is. Een goed begin is het halve werk dus wordt later vast een grote kletsmajoor dat ze al zo lekker op tijd begint haha en dan ook nog door jullie allebei gehoord. Zo leuk kan niet mooier toch!

Hier vandaag de nieuwe recepten en het nieuwe schema toegestuurd gekregen. Morgen meteen maar naar de apotheek brengen dan heb ik het zeker voor het weekend. Hopelijk komt de ongi een beetje vlot op gang en kan ik snel weer verder. Wie weet gaat poging twee nog net in de vakantie vallen maar ik vrees dat de tp net daarna zal komen. Gelukkig kan dat met een cryo tp een beetje gestuurd worden dus wordt het in dat geval gewoon op een vrije woensdag. Nu 'alleen' nog even ongi worden en daar lijkt het nog even niet naar uit te zien dus we wachten af hoe lang het duurt voor mijn lijf door heeft dat er geen lutinus meer ingepropt wordt...

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou meiden, ik eet mijn hoed op! Manlief slaapt nog, dus ik deel de teleurstelling maar eerst met jullie. Alles wat ik voel zal wel tussen mijn oren zitten!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      6
  12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: dat is balen, meid! Helaas kennen wij de aanblik van zo'n omo-witte test allemaal, met de gevoelens van teleurstelling die daarbij horen, zelfs als wij er ook van overtuigd waren hartstikke zwanger te zijn. Dikke knuffel!

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @mees, ik had me er al op in gesteld, met mijn lange luteale fase had ik zondag al iets moeten kunnen zien....

Mijn oudste net blij gemaakt met een step van marktplaats. Ik kon er twee krijgen, ook één met 2 achterwieltjes voor die kleine. Echt ik geniet zo als ik mijn kind zo blij zie, heerlijk!

Nu maar hopen dat we hier ook snel doorkunnen voor de volgende ronde!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: er is niets mooier dan een blij kindergezichtje. Hopelijk snel door naar de volgende ronde en hopelijk snel nog zo'n blij kindergezichtje erbij. We wilden laatst ook een fietsje voor ons zoontje kopen, maar hij zit eigenlijk net tussen twee maten in en hij zal dus al snel naar een maat groter moeten. We vonden het zonde om een duur nieuw fietsje te kopen als hij er zo kort mee kon doen. Dus wij voor 20 euro een fietsje (knal oranje) op marktplaats gescoord. Zoontje dolblij. En inmiddels helemaal opgepimpt met allerlei cars-accesoires.;)

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guap wat jammer en ongeloofelijk K..:x! Onvoorstelbaar hoe je lijf je voor de gek kan houden hè? Het is gewoon bizar dat je er eigenlijk al door allerlei kleine dingetjes half vanuit gaat dat je tot de groep 'mazzelaars' zult behoren en dan toch het tegenovergestelde te zien krijgt met een test. Onbegrijpelijk vind ik dat zelf steeds weer. Dikke knuffel meid want de klap is dubbel hard wanneer je er zelf al bijna in gaat geloven. Is er nog een kans dat je te vroeg hebt getest? Je nod was dacht ik toch 'pas' op 4 augustus? Dan heb je nog een paar dagen, ik duim dus nog even voor je verder.
    Fijn om zo'n blij snoetje van je zoontje als compensatie te hebben na zo'n domper.

@Mees leuk dat je zoontje een fiets heeft. Kan hij al een beetje fietsen? Mijn neefje is een half jaartje ouder geloof ik en die kan wel skelteren en op een trap trekker maar fietsen lukt nog niet (ligt denk ik ook een beetje aan zijn ouders, maar dat terzijde;))

@Hoop zijn er al jonge konijntjes?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: m'n zoontje kan wel fietsen, maar dan nog wel met zij-wieltjes. Toen hij zijn fietsje kreeg was hij heel boos om die zijwieltjes en compleet drama, want die wieltjes moesten en zouden er vanaf gehaald worden. Nou ja, toch maar gedaan om hem het dan maar te laten 'meemaken' en jawel, bijna gelijk op z'n snotter. Hij dacht echt er zo mee weg te kunnen rijden.;)

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Guap: wat ontzettend balen meid! Wat is dat toch rot he, dat je echt denkt zwanger te zijn en dan een witte test. Je voelt je dan zo belazerd door je eigen lijf. Dikke knuff.

@Boud: Jij al over de teleurstelling heen? Ik hoop dat je ongi snel komt,dan kan je tenminste weer verder. De konijnen hebben nog niet gejongd. Ik vermoed dat het wel elk moment van de dag kan gaan gebeuren. Het ene konijn is een dag eerder gedekt dan de ander,die had vanmorgen allemaal vacht getrokken en in het nest gelegd. Vaak gebeurd het dan wel snel,maar ik zie niks. Mijn andere konijn is echt dik,heeft wel een nestje gemaakt maar nog geen vacht getrokken. Met konijnen sta je soms ook echt voor verrassingen. Ik heb zo vaak nestjes gehad en ieder konijn gedraagt zich weer anders...en wie weet is er wel een schijnzwanger. Maar eigenlijk geloof ik dat niet zo,want als de dekking mislukt is dan gaan ze vaak 2 weken erna al een nestje bouwen(dan weet je meestal gelijk dat het mislukt is). Ik hoop dat ze vandaag of vannacht bevallen,want het word morgen zo warm en het lijkt me dan niet zo prettig voor de konijntjes.

@Mees: wat spannend dat je al een afspraak bij de vk hebt staan! Leuk hoor meid.geniet er maar lekker van!(ook al snap ik dat je je soms onzeker voelt)

Hier gisteren naar de dokter geweest voor mijn buikpijn.
    Ik moest bloed gaan prikken en ik kon smiddags al voor de uitslag bellen. Ik heb dus wel een ontsteking gehad in mijn darmen,dat konden ze in mijn bloed zien, maar die was al wel op z,n retour. Als ik last bleef houden(het is al minder)moet ik bellen.

Ik ben afgelopen zondag naar Hoofddorp gereden met de Dodge.Mijn man reed op de motor en ik met de auto.Was best even spannend zo,n eind rijden. Maar het echt hartstikke goed.

@Boud: hoe was het trouwens met jou motorrit?Vond je het leuk bij je broer achterop?

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: spannend dat de konijntjes ieder moment kunnen bevallen. Ja, bij mij hadden sommige ook al een paar dagen van tevoren een nestje gemaakt en bij sommigen zag je niks en kwam je 's morgens vroeg bij het hok en hadden ze wol geplukt en al jonkies gekregen. Altijd weer spannend hoeveel het er zijn, of niet?
    En een ontsteking in je darmen gehad? Dat is dan dus ook blijkbaar vanzelf overgegaan als het nu weer op z'n retour is. Nou, hopelijk voel je je snel weer beter.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja ik vind het erg spannend. Als ik smorgens vroeg met mijn man uit bed gaat(als hij naar zijn werk gaat),dan is het eerste wat ik doe buiten bij de konijnen kijken. Ik vind het zeker spannend!

Gelukkig is die ontsteking vanzelf over aan het gaan. Ik had ook geen diaree ofzo. Alleen veel pijn en juist minder ontlasting. Best vreemd,maar goed....hopelijk nu geen last meer.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik kon 's morgens ook nooit wachten in de hoop dat er 's nachts iets gebeurd was. Hoop dat je niet te lang meer tevergeefs naar het hok hoef te rennen.
    Fijn dat de ontsteking al aan het overgaan is. Nooit geweten dat dat zo maar kon. Hoe is het verder met je spotting afgelopen?

Deel Deze Pagina