Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel.Ik vraag me af of er een lijstje in dit nieuwe deel staat. Volgens mij in het oude deel...tis een behoorlijke tijd geleden.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: dat soort banners zien we graag! Wat zielig van je konijntje. Was het moedertje nog erg jong?
    @Jeetje: ik heb geen idee meer waar het lijstje is, maar als je hem kan vinden.... Is je man vanaf nu vrij? Hopelijk kun jij ook even wat tijd voor jezelf vinden. Vervelend dat je zoveel werk hebt. Inderdaad maar wat selectiever zijn met aannemen. De zorg voor je dochtertje is ook al een baan op zich, dus je hoeft je niet te schamen als je niet zoveel werk meer kan verzetten als voorheen.

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik vind de banner nog doodeng eigenlijk. Maar staat wel mooi:)

Het moederkonijn is ruim 2 jaar geweest. Net zo oud als mijn andere konijn die bevallen is.
    Die jonkies doen het trouwens goed!
    Wel heel zielig voor het andere konijn, ze was steeds in het nest aan het kijken en in haar hok aan het zoeken:(

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik kan dat lijstje ook echt niet meer vinden, maar we kunnen toch een nieuwe maken? Dan is die gelijk ook een stuk actueler.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: lijkt me goed. Volgens mij stonden op ons lijstje veel die helemaal niet meer hier op het topic komen. Alleen wacht ik even met mezelf bij het zwangerenlijstje zetten tot ik een goede echo heb gehad (vreemd bijgeloof, ik weet het :)).
    @Hoop: 2 jaar zou toch oud genoeg moeten zijn. Weet je zeker dat het er maar bij een blijft? Is ze klaar met bevallen? Ik had vroeger 2 zwangere cavia's, die met een dag verschil bevielen van 5 en 6 jonkies. Een van de vrouwtjes was zo jaloers, dat die de jongen van de anderen had doodgebeten (dat vermoedden we tenminste). Dus toen hadden we er nog 6 over, terwijl een cavia maar 2 tepels heeft. Toen hebben we de vrouwtjes apart gezet met ieder 3 jonkies. Ging perfect en de jonkies kregen zo voldoende voeding. Helaas gaat dat bij konijntjes niet. Sneu voor dat vrouwtje.
    En mijn banner en zwangerschap vind ik ook nog steeds doodeng. Als ik mijn banner zie heb ik nog steeds het idee dat het over iemand anders gaat.

6. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Hoop wat jammer van dat babykonijntje. Sneu dat de moeder nu zo lijkt te zoeken.

Ik denk dat het handiger is om een nieuw lijstje te maken want volgens mij staat de oude nog ergens in deel 3 en die is zo niet up to date dat er toch helemaal de bezem door moet. Wel even een vraagje: Kan het dan zonder al die kleurtjes? Dan kan ik zelf mijn eigen veranderingen aan brengen. Mijn browser vind een paar gekleurde woorden of een zin nog wel te doen maar een hele pagina kopiëren die allemaal verschillende kleuren heeft vertikte die in het verleden steeds weer.

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: van mij mag je een nieuwe maken(als je er zin in hebt):p

@Boud: van mij mag het zonder kleurtjes hoor....als dat voor jou zoveel makkelijker gaat...no problem.

@Mees: ik snap wat je bedoelt....mijn zintuigen staan behoorlijk strak gespannen. Vanmorgen niet zulke zere borsten als gisteren....begin gelijk angstig te worden.
    Ik loop heel de tijd te denken wanneer ik weer zal testen(ik vind 1 test niet genoeg)...ik ben bang dat er niiks meer te zien is op mijn test als ik weer test(dat was in Mexico ook zo vorig jaar)
    Sorry meiden...ik draaf door...maar ben bang:(

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: het is of ik mezelf hoor kletsen. Zit de hele tijd in mijn borsten te duwen of ik ze nog wel voel. Mijn borsten waren vlak na mijn NOD meer gevoelig en nu dus bijna niet, dus dan schiet ik ook weer gelijk in een stuip. Laat staan ieder toiletbezoek. Dat testen herkende ik ook wel. Bij iedere test stond ik met hartkloppingen, bang dat er dan ineens niets te zien zou zijn. Omdat die kv van mij zo licht bleven (wel opliepen, maar niet voldoende naar mijn zin), ben ik gestopt met testen. Ik maakte me compleet gek.
    @Boud: we zullen een Boud-proof lijstje maken....hihi..

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hoeveel testen heb jij gedaan dan en over hoeveel dagen?
    Ik begrijp je gevoel volkomen. Jammer he dat we niet gewoon kunnen genieten.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: ik heb geen fb...kun je hier geen foto plaatsen van je nieuwe autootje? Ben nieuwsgierig:p

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Even kijken, een lijstje:

NOD-wachtbankje:

..-08-2013 Bouddicca 39 jaar - 1e kind - ronde
    ..-08-2013 Guapetona .. jaar - 3e kind - ronde
    ..-08-2013 Lyanna .. jaar- 3e kind - ronde

Zwanger:

Pink .. jaar - 2e kind - uitgerekend
    Hoop 44 jaar - 5e kind - uitgerekend

Weet niet of het zo wat is? Weet ook niet of ik er nog een lijstje met 'bevallen' bij moet zetten? En sorry als ik mensen ben vergeten!
    Mees, ik heb je er dus maar niet bij gezet nog. Hoop jou wel, maar als je ook liever wacht dan moet je jezelf maar weer even weghalen. Weet ook niet of ik alle info goed heb zo, maar pas maar aan en vul maar aan!

12. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    En nu ga ik mijn man maar eens uit bed trommelen, het is al half 1!!

13. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANK
    18-01 Sneeuwmees 41- eigen poging na mislukte IVF-2 - 2e kind
    ..-.. Maureen (BAM) 40-ronde 9 na MK-1e kind
    ..-.. Boudicca (BAM)38- ronde 1 ICSI, poging 2-1e kind
    ..-.. Xon (BAM)38- ronde 1 IVF (2e poging)-1e kind
    15-10 Hoop42 43-ronde 12 na 3de miskraam-5e kind
    16-10 Ricmar 39-ronde 6 -2e kind
    27-10 Waxientje 39-1e ronde na 2e MK -2e kind
    03-12 Sayen 36-3e ronde-2e kind

ZWANGER
    28-02-13 Sillysa 38 - ronde 1 IVF - 3e kind - meisje!!
    10-03-13 JeetjeB 36 - ronde 11 na MK - 1e kind - meisje!!

BEVALLEN
    14-09-12 Lyanna 37 - J.ivano (Ricmar had het goed)

VOORSPELLING
    Justme: jeetje meisje(data denk ik nog over na )
    Hoop42: jeetje meisje
    Mees: jeetje meisje
    Boudicca: Jeetjemeisje
    Jeetje: Sillysa
    Sillysa: Jeetje meisje
    Mandysmamsie: Jeetje jongen en Sill meisje
    Xon: Jeetje meisje
    Maureen: Jeetje meisje
    Ricmar: Jeetje meisje
    Sayen: Jeetje meisje
    Lyanna: Jeetje meisje

14. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo zag 1 van de laatste lijstjes eruit met kleur, dus misschien die bijwerken of lijstje van Jeetje verder uitwerken?

15. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik probeer al even met kleur wat te doen, kijken of het zo klaar is....moet het in andere browser doen.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    #656 Boudicca, 3 aug 2013
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
    NOD-wachtbankje:

..-08-2013 Bouddicca 38 jaar - 1e kind - ronde tel kwijt, nu: ICSI 3.3
    ..-08-2013 Guapetona .. jaar - 3e kind - ronde
    ..-08-2013 Lyanna .. jaar- 3e kind - ronde

Zwanger:

Pink .. jaar - 2e kind - uitgerekend
    Hoop 44 jaar - 5e kind - uitgerekend

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: ik hoop het lijstje zo snel mogelijk aan te kunnen vullen (met mezelf in de juiste categorie). Inderdaad tijd om je man maar eens wakker te maken. Er is werk (lees zorg voor z'n dochter) aan de winkel!
    @Hoop: ik heb 3 dagen achter elkaar 's morgens en 's avonds getest. Omdat de testen opliepen heb ik zo'n digitale gedaan. Toen durfde ik het te gaan geloven en ben ik gestopt. Heel af en toe zou ik nog wel eens een testje willen doen in de hoop dat die nu wel knalt. Maar ken mezelf ook als het weer niet zo is, zit ik me nog meer gek te maken (en ik heb al genoeg stress aan het wel/niet voelen van kwaaltjes).

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we beter een nieuw lijstje kunnen maken Lyanna. Een wonder trouwens dat je de oude gevonden hebt. Maar er is zoveel in veranderd. Mensen die niet meer hier komen, al bevallen zijn etc.. Nieuwe is denk ik makkelijker dan aanpassen.

Hoop ik zal er eens een studie van maken hoe ik hier vanaf mijn telefoon een foto moet uploaden. Heb eigenlijk geen idee. Heb het ooit een keer gedaan maar weet echt niet meer hoe het moet.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lyanna NEEEEEEEE!!!!niet met kleur!!! Dat gedoe met steeds een andere browser heb ik geen zin in! Veel te omslachtig. Lekker zo laten zonder kleur! We kunnen lezen hebben die kleur niet nodig:$

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik geloof dat het gelukt is met de fabia foto:p

Deel Deze Pagina