Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen met het zh gebeld. Morgenochtend ga ik heen om bloed te laten prikken. Hopelijk weet ik dan snel meer.....

@Just hopelijk heeft je mannetje vandaag een betere dag.

@Mees wie weet gaat die collega wel op een ander kantoor zitten. Ik hoop het voor je.

@Hoop, wat lief dat je andere kinderen zo mee leven en mee denken. Maar als het goed ik moet normaal werk geen gevaar opleveren. Ik zou wel een beetje oppassen met tillen. Ik weet niet precies wat je doet, je had het over huishouden, maar ga dus niet met stofzuigers het plafond doen zodat je het ding moet optillen bij wijze van spreken. Fijn trouwens dat je werk hebt, ik dacht dat je geen baan had.

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Goed gedaan bouddica, spannend!
    Mijn duimen draaien nonstop voor jou!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fijn dat je bloed kan laten prikken. Je kan maar beter duidelijkheid hebben (al hoop ik duidelijkheid op een leuke manier).
    @Guap: zo te zien ben je toch ongesteld geworden en ben je officieel door naar de volgende ronde?
    @Jeetje: hoe is de papa-dag van je man gegaan? Heb je een beetje 'rust' gehad?

Ga zo even naar huis toe om een broodje te eten. M'n zoontje sliep nog toen ik weg ging van huis en wil even zien hoe het met hem gaat. M'n man had natuurlijk al gebeld en hij lijkt zich goed te voelen vanmorgen, al klaagt hij nog steeds over dat hij verkouden is en snot uit zijn neus komt. Het zal allemaal nog wel gevoelig en opgezet zijn daar van binnen.
    Gelukkig voor hem wordt de temperatuur wat minder, want hij is een echte waterrat die het liefst de hele dag met de tuinslang speelt en tijdens het sproeien door de sproeierstraal heen wil rennen. Maar hij moet even 2 wkn zijn oren droog houden, dus hoe minder 'verleiding' hoe beter.

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Mag ik meekletsen hier ?
    Ben pas 42 geworden en zijn sinds 1 jaar bezig.
    In feb was ik zwanger op de spontane manier, is helaas een mk geworden.

Morgen gaan we naar de fertiliteitskliniek en wsl de mmm in.
    Mijn AMH waarde was 0,6 maar dat zou geen reden zijn om niet meer zwanger te worden volgens de gyn.

Groetjes

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Butterfly: je bent altijd welkom, hier! Ik heb zelf een amh-waarde van 0,34 en ben nu spontaan zwanger geraakt (na 3 mislukte ivf-pogingen). Het kan dus zeker!

6. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat geeft me zeker een beetje moed :))
    Ik denk persoonlijk dat het ook nog wel eens spontaan zal lukken, alleen wegens de leeftijd zal het nu ivf worden denk ik

7. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    En aan alle zwangeren hier een dikke proficiat !!

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Butterfly: ik heb al een zoontje van bijna 4 waarvan ik direct in ronde 2 al zwanger was. De tweede zwangerschap is ook spontaan ontstaan (in ronde 4), maar is geëindigd in een mk. In april is mijn amh bepaald, maar heb geen idee hoe hoog die (nog) was toen ik zwanger raakte van mijn zoontje of de zwangerschap die een mk werd.
    Omdat het na de mk niet meer lukte zwanger te raken, ben ik in de mmm belandt. Terwijl er lichamelijk gezien geen redenen waren voor mijn man en mij dat het niet zou kunnen lukken. Nu dan dus toch geheel onverwachts.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: wat spannend meid dat je morgen bloed kan gaan prikken! Eindelijk duidelijkheid......mijn duimen draaien heel hard!
    Ik heb sinds kort weer een baantje,het valt me wel zwaar,ik heb behoorlijk snel last van mijn bekken.

@Mees:maar goed dat het wat minder warm is nu,anders had het heel moeilijk geweest om je zoontje bij het water vandaan te houden.
    Irritant overigens...zo,n collega!

@Butterfly: welkom hier:) ik heb je al even gesproken....leuk dat je komt meebabbelen hier!

Ik heb net nog een derde test gedaan,hij was weer wat donkerder.
    Ik zal hem straks even in mijn album zetten. Nu stop ik met testen:)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik vind je testen nu al zo donker, dus donkerder kan toch niet...hihi?
    En kan me voorstellen dat het pittig is in het huishouden te werken. Mijn moeder heeft een paar werkhuisjes en je treft nu eenmaal meestal niet de meest opgeruimde types aan. Dus ook altijd respect hoe zij zich erdoorheen slaat.

Ik zit inmiddels weer alleen. Heb even fijn met die collega gepraat. Persoonlijk is het een schat, alleen op werkgebied een drama om mee te werken. Ze is ook op de hoogte van DD en vroeg of er nog nieuws was op medisch gebied. En dat ze er vanuit ging dat als er wat positiefs te melden was, ik het wel gezegd zou hebben.;)
    Dan voel ik me wel wat lullig. Ze is zo meelevend, maar ik vind echt nog te vroeg om hier over het werk over mijn zwangerschap te praten. Dus ja, ik heb maar een beetje als een boer met kiespijn meegelachen dat dat zo is. Als ik de twaalf weken mag halen, zal ik het haar wel als een van de eerste gaan vertellen (en uitleggen waarom ik niet eerder wat wilde zeggen).
    Overigens vandaag wat misselijker geweest. Goh, wat kan een mens daar blij mee zijn.:);)

11. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Hoop dank voor je geweldig leuk nieuwtje op de app, ook hier gefeliciteerd hoor, wow gaat t dan toch een roze einde vd vakantie worden???
    Boud ik duim nog door voor je hoor!

Hier gaat alles lekker, weekje rustig aan doen is ook wel es fijn.
    Nog steeds 60 kilo dus tja gaat gewoon ff lekker hier!
    Kom gauw ff vakantie update vertellen lol.
    Fijne avond!!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly welkom, gezellig dat je mee komt kletsen :)

@Mees fijn dat je zoontje zo snel lijkt te herstellen.
    Mocht je collega er over vallen dat je haar nu niets verteld hebt wanneer ze over een paar weken hoort dat je zwanger bent dan zou ik me daar ook maar niet te veel van aantrekken. Het is aan jou om te beslissen wat je wanneer en aan wie wilt vertellen. Leuk wanneer mensen mee leven maar dat moet ze maar gewoon accepteren.

Hier nog steeds geen spoor van een beginnende ongi. Ben wel een stuk rustiger nu ik voor morgen het bloedprikken heb staan. Ik hoop dat ze een beetje vlot met de uitslag zullen komen. Vandaag natuurlijk wel heel de dag gedacht dat ik 'bij de volgende toiletgang' dan wel ongesteld zou blijken te zijn geworden. Mijn lijf geeft me nog geen indicatie dat dit staat te gebeuren maar het is deze keer zo anders dan anders, dat het me niets zal verbazen wanneer ik ineens zonder verdere aankondiging toch ongesteld zal worden.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mams: dank je wel hoor meid! Ben benieuwd naar je vakantie update!

@Boud: tis toch wel heel apart he dat je niet ongi word. Dat kan toch eigenlijk maar 1 reden hebben(en dat is een hele mooie reden)
    Wat zou dat toch geweldig zijn!
    Mijn duimen draaien echt overuren.....hoelaat mag je komen prikken?

@Mees: wat fijn dat je wat misselijker geweest bent vandaag...ik wil dat ook wel:)

Ik maak me eigen zorgen want ik heb het idee dat er weer een infectie rommelt aan mijn onderkantje(geen schimmel). Ik heb het opgezocht op internet,maar daar moet ik wel wat aan doen als het zo is,want tis niet goed voor een zwangerschap. Zal ik daarvoor naar de huisarts kunnen bellen of naar de gyn?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik heb ook al weken jeuk aan de onderkant en heb er een zalf voor gekregen. Inderdaad even bellen, want het is vrij makkelijk te verhelpen.

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natuurlijk hoop ik heel erg dat ik na het prikken positief nieuws zal krijgen maar ik denk het niet hoor. Behalve het uitblijven van de menstruatie is er niets wat op een zw. schap wijst. Bovendien blijven de testen wit (vanmorgen voor ik het zh belde ook nog weer een gedaan want ik ging er vanuit dat ze er naar zouden vragen, wat klopte) Ik hoop alleen dat ze me kunnen vertellen dat er verder niets ernstigs aan de hand is en dat dit allemaal nog onder het kopje 'normaal' valt. Dan kan ik daarna rustig afwachten tot ik wèl ongesteld ga worden. Dit niet weten wat er aan de hand is en je dan van alles in je hoofd gaan halen levert me te veel onrust op om maar passief af te gaan wachten.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop ik moet trouwens gewoon naar de prikpoli en daar kan ik de hele dag in principe binnenlopen.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik gun je graag een andere uitslag, maar snap ook dat je vooral behoefte hebt aan duidelijkheid. Hoop dat je morgen ook gelijk de uitslag te horen krijgt.

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees dat hoop ik ook maar dat hoor ik morgen op de poli wel. Zij kunnen goed inschatten hoe druk het lab het heeft. Het is natuurlijk vakantietijd dus kleinere bezetting. Zo'n hcg test heeft waarschijnlijk ook niet de hoogste prioriteit stel ik me zo voor...

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees; ik heb geen jeuk,tis geen schimmelinfectie. Maar een bacterie denk ik...en daar ben ik bang voor. Ben zo bang dat het daardoor weer mis gaat:(

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dan zou ik niet naar de ha gaan maar inderdaad de gyn bellen. Die weet waarschijnlijk beter wat je nu wel en niet kunt gebruiken ivm je zwangerschap. Huisartsen weten lang niet altijd wat er zonder gevaar tijdens een zwangerschap gebruikt kan worden.

Deel Deze Pagina