@Hoop: ik ging ervan uit dat je een (schimmel)infectie bedoelde, omdat dat vaak voorkomt en goed te behandelen is. Maar bij twijfel zeker even de gyn bellen. Succes! @Boud: succes vandaag!
@Boud: ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt! Nog niet ongesteld geworden inmiddels? @Hoop: zou ook de gyn even bellen denk ik. Die weten er toch wat meer van inderdaad. Hoop dat het makkelijk te verhelpen is. @Mees: hoe is het vandaag met je zoontje? Fijn dat het achter de rug is in ieder geval! Sorry, ben een beetje druk met werk. Mijn man is wel thuis maar slaapt tot nu toe steeds uit, dus moet ik alsnog haasten om de deadlines te halen. Maar aankomende nacht hoeft ie niet meer op te staan om te eten dus kan ie morgen lekker op tijd op met M.!
@Mees: ik ga zo de gyn even bellen. @Jeetje:wat balen dat je man steeds uitslaapt,zo kun jij nog niet opschieten. Wat fijn dat je zus al over 10 dagen komt! Ik snap dat je daar heel erg naar uitkijkt! @Boud: en...weet je al wat?
@Hoop: en heb je al gebeld naar de gyn? Ja, vandaag heb ik hem wel wakker gemaakt, om half 11, leek me wel een redelijke tijd. Ik zei ook, normaal moet je om 6 uur op, dus dan is half elf toch al heeeeel erg uitslapen! Gisteren hadden we nog een heel gesprek gehad over elkaar meer steunen, maar denk dat ik het nog vaak zal moeten herhalen
@Jeetje: succes met het halen van de deadlines. Anders maar een hele harde wekker kopen voor op het nachtkastje! Met mijn zoontje gaat het redelijk goed. Als je vraagt of hij pijn heeft, knikt hij van wel. Maar misschien is het gewoon een vreemd gevoel en noemt hij dat pijn. Dat is lastig te bepalen bij die kleintjes. We geven hem wel uit voorzorg voor het naar bed gaan een zetpil. Ook merk ik bij harde geluiden dat dat 'pijn' doet. Maar het kan ook zijn dat, omdat hij minder kon horen aan een kant, en dat nu verholpen is, dat hij erg moet wennen aan de nieuwe geluiden. Wel is hij vandaag weer naar de peuterschool gegaan (en dit keer zonder huilen, zoals de laatste weken steeds het geval was). Dus hopelijk zit hij snel weer in het ritme. @Hoop: ben benieuwd wat de gyn zegt. Kun je makkelijk voor dingen bellen of de gyn zelf spreken? Dat is in mijn zkh altijd zo lastig, alles gaat via de assistentes, die zelf maar voor halve dokters gaan spelen. Hier weer aan het werk. Mijn baas is er vandaag ook weer voor het eerst sinds de vakantie. Had de laatste tijd (vanwege het warme weer) van die slobberkleren aan, omdat ik toch alleen zat. Maar nu dus toch maar strak in spijkerbroek, al heb ik hem op onbewaakte momenten toch los onder mijn bureau. Verder moet ik altijd rond deze tijd van het jaar een enorme bestelling met drank halen. Dat deed ik altijd zelf bij de Makro. Maar dit is een enorm gesleep met trays met blikjes en flesjes (op de kar, in de auto, weer uit de auto sjouwen naar kantoor). Daar zit ik nu dus niet op te wachten. Heb nu een groothandel hier in de buurt gevonden en daar alles besteld en het wordt ook nog afgeleverd hier op kantoor (op een dag dat ik er per ongeluk niet ben). Dus goed geregeld, al zeg ik het zelf.
@jeetje: goed zo dat je je man uit bed hebt gehaald! @Mees: slim gedaan,zo hoef je niet te slepen. Je bent vandaag al 7 weken! Ik heb de assistente van de gyn gesproken. Ik moet naar de huisarts(ga ik nu naar toe) en eventueel moet hij me doorsturen naar de spoedpoli van de gyneacologie. Ben zo bang dat ze een uitstrijkje maken en dat ik daarna ga bloeden... word echt zo gek van de spanning!
Ola meiden! Nou vanmorgen naar het zh geweest om bloed te laten prikken. Ben ik aan de beurt blijkt er niets in de computer te staan. Als er niets in de computer staat mogen ze niet zomaar prikken want tja, wie gaat dat dan betalen??? Dus een heel gebel naar de afdeling en wachten wachten wachten. Uiteindelijk bleek op de afdeling dat het wel klopte en dat ik inderdaad vandaag geprikt zou worden. Ze zouden het 'meteen' in de computer zetten. Verpleegster dus weer terug bij mij maar wilde eigenlijk nog niet prikken omdat ze nog geen bericht in haar scherm had en dan wist ze niet in welke kleur buisje het bloed moest. Misschien moest ik op wel meer geprikt worden. Ik heb haar dus verteld dat ik geprikt wordt op eigen aanvraag en dat er alleen gekeken moest worden naar hcg. Toen begon ze al wat te twijfelen dus nog even op haar ingepraat en toen ging ze toch maar vast beginnen. Ik ben, zoals bekend moeilijk te prikken dus er ging weer heel wat geklop en getuur aan vooraf maar uiteindelijk toch een buisje bloed afgenomen. Toen ze het buisje aan het labelen was sprong mijn naam in beeld op haar computerscherm en bleek het allemaal toch te kloppen. Tjonge jonge wat een geregel voor een prikje. Waarschijnlijk krijg ik vandaag al de uitslag maar ik weet niet precies hoe laat dus telefoon maar in de buurt houden en afwachten. Ik ga uit van een nee maar wat er dan wel aan de hand is, ik nie weet nie
@Boud: pff het zou ook eens makkelijk gaan allemaal hè! Maar wel fijn dat het is gelukt en dat je vandaag nog iets hoort! Ik kom regelmatig even spieken. @Hoop: oh meid, ik leef met je mee! Fijn dat er wel meteen actie wordt ondernomen toch? Hoop dat het meevalt. Knuffel!! @Mees: groot gelijk!! Goed geregeld.
@Hoop grote kans dat ze geen uitstrijkje gaan maken. Mijn zus moest voor het bevolkingsonderzoek een uitstrijkje laten maken toen ze zelf nog niet wist dat ze zwanger was. Later vertelde de arts haar dat ze op dat moment ook nog niet zwanger kon zijn geweest omdat bij een zwangerschap de baarmoedermond zich sluit en een uitstrijkje dan niet mogelijk zou zijn. Volgens mijn zus haar berekeningen moet ze toen wel zwanger zijn geweest maar met een arts moet je over zoiets geen discussie willen. Maar wanneer het verhaal van de ha klopt zullen ze bij jou dus geen uitstrijkje gaan maken omdat je zwanger bent. @Mees goed geregeld met dat bedrijf. Groot gelijk dat je dat gezeul nu niet gaat doen. @Jeetje goed dat je je man wakker hebt gemaakt. Inderdaad is elf uur laat genoeg lijkt mij. Heeft het geholpen laatst om het gesprek van te voren aan te kondigen? (Dan gaat het even niet om het resultaat van het gesprek maar of het gesprek op het moment zelf goed verliep.) Ik hoop dat het de clou is om toch met elkaar in discussie te kunnen gaan over de belangrijke dingen. Succes met werken. Werken moet ik eigenlijk ook doen vandaag. Het zou vanaf nu meer gaan regenen dus eindelijk geen smoes meer om wat anders te gaan doen. De handelingsplannen en het groepsplan moeten nu toch echt een keer gemaakt gaan worden. Over 1 1/2 week is de vakantie voorbij en dan moet het klaar zijn. Kost toch snel een dag of 2 misschien wel 3. Blegh, zo geen zin in.
@Boud: het zal ook eens een keer vanzelf gaan bij jou. Maar het bloed is geprikt en hopelijk snel duidelijkheid. Je wordt dus gebeld door het zkh? Nou, ik zal aan je denken. @Hoop: mag ik vragen welke klachten je hebt waardoor je denkt aan een infectie (hoef je niet te zeggen als je niet wil, hoor)? Volgens mij doen ze geen uitstrijkjes als je zwanger bent. Maar hopelijk hoeft dat ook helemaal niet nodig te zijn om daar over in te zitten.
@Boud: ja dat wou ik nog zeggen, dat heeft eigenlijk wel geholpen om het eerst aan te kondigen! We hebben echt wel wat betere gesprekken gehad de laatste tijd. Geeft meteen een beter gevoel.
Dus bedankt nogmaals voor die tip! Enne... werk ze! Ik heb ook zoooo geen zin meer, maar de deadline komt eraan. Hierna nog 2 opdrachten deze week, maar op zich wel leuk werk. Ik heb net 2 afleveringen gedaan van Dallas en hierna zijn het twee afleveringen van American Horror Story
Jeetje fijn dat je nu in ieder geval betere gesprekken hebt samen. @Mees ik ga er van uit dat ik gebeld wordt de de afdeling want dat hebben ze me toegezegd maar ik kijk nergens meer van op dus als ze het vergeten zal ik moeten wachten tot morgen en dan zelf maar bellen. We gaan het meemaken.
@boud:wat een gedoe allemaal weer,maar het is gebeurd. Nu afwachten. Spannend! @jeetje: ik zit nu in de wachtkamer,ben benieuwd!.
@Jeetje: fijn dat de gesprekken nu beter gaan, zeker met een aankondiging vooraf. Zo zie je maar hoe nuttig het forum is en niet alleen om zwanger te worden of te zijn. @Boud: als alles vandaag al niet zo vanzelfsprekend gaat, zou ik er niet raar van opkijken als ze je ook vergeten te bellen. Ga je nog iets van een korte vakantie plannen of dagjes weg, zo tussen de cryo tp door? @Hoop: ik denk aan je!
@mees: gele afscheiding,gisteren een klein beetje groen zelfs. Een brandend gevoel en een rare onderbuik. Ik herken het gevoel vsn de vorige keren
Mees buiten de schoolvakanties om kan ik niet zomaar vakantie opnemen. Volgende week vrijdag beginnen wij weer met een vergadering en klas inrichten dus veel tijd om nu nog weg te gaan is er niet. Bovendien wil ik dan toch eerst weten waar ik aan toe ben. Ben ik niet zwanger dan toch liever eerst ongesteld. Trouwens is het geld hier ook wel zo'n beetje op nu ik een andere auto heb gekocht. Moet wel allemaal uit een portemonnee komen hè als single, das dan weer een nadeel van alleen wonen
@Hoop: bedoel je dat je dat de afgelopen keren dat je zwanger was ook had? Ik duim echt dat er snel wat aan gedaan kan worden en het geen gevolgen heeft!
@Hoop: ik hoop dat het toch allemaal mee zal vallen. Volgens mij is gele afscheiding ook een zw.kwaal, dus hoop dat ook deze keer. Ik denk aan je. @Boud: voor mijn gevoel had je net pas vakantie, maar je moet dus al weer snel beginnen. Wat vliegen die weken dan toch voorbij. Ja, en ik was de auto even vergeten die je jezelf ook al cadeau gedaan had. Logisch dat niet alles kan, dan is van een portemonnee de bodem toch sneller in zicht inderdaad.