Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, fijne Pinksterdagen allemaal!

Lyanna gefeliciteerd met de verjaardag van je oudste zoontje. Maak er een mooie dag van!

Mams als de dingen waar je last van hebt inderdaad van de Implanon komen zou je toch straks (drie maanden na inbrengen ervan) verbetering moeten merken wanneer je lijf er aan gewend raakt. Ik las trouwens al googlend dat bijwerkingen soms ook pas na een aantal maanden optreden. Als het niet beter wordt misschien toch eens de optie van Mees overwegen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: jij ook fijne pinksterdagen! Het zonnetje schijnt gelukkig, dus het belooft een mooie dag te worden. Hoe voel jij je? Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden de komende dagen. Het spuiten gaat met jouw tip over de uitsparing wel stukken beter. Nog bedankt ervoor!

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas nog geen zon te zien.
    Ik voel me niet anders als anders dus ik durf er niets over te zeggen. Nog een weekje nagels bijten. Hoop dat ik van te voren niet gek wordt maar tot nu toe ben ik redelijk kalm. Komt waarschijnlijk om dat ik geen noemenswaardige dingen voel die me onrustig maken. Maar als deze week vordert zal ik wel zenuwachtiger gaan worden denk ik. Ik wil zaterdag testen...

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wie weet waar het goed voor is dat je nu juist geen (valse) kwaaltjes hebt. Scheelt inderdaad om er niet de hele dag mee bezig te zijn. En de 2 keren dat ik zwanger was, waren de maanden dat ik het er het minst rekening mee had gehouden. Ik ga voor je duimen voor a.s. zaterdag.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, fijne 1e pinksterdag gehad? hier lekker aan de wandel geweest, was best warm! morgen met schoonouders op stap dus hopelijk ook mooi weer. kleine man slaapt heerlijk in zijn nieuwe slaapzak, blij dat we m gekocht hebben. net zijn kledingkast door geweest, moeten nog wat broekjes bij in de volgende maat. dacht dat ik al heel veel had dus bewust niets gekocht....nu mag ik dus weer los ;) gelijk gedaan met de kortingscodes hier voor H&M :)

allemaal fijne 2e pinksterdag en de duimen draaien lekker door voor de dames op de wachtbank!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: wat een straf dat je weer mag shoppen!;) Bij mijn zoontje heb ik ook wel eens dat het net lijkt of hij met een week of 2-3 ineens erg gegroeid lijkt en ik ook inderdaad moet spoed even moet gaan shoppen. Fijn dat het zo goed gaat met de slaapzak. Voor ons zoontje is dat ook ideaal, omdat hij niet onder een dekentje blijft liggen en nu altijd toch lekker bedekt ligt.;)

Hier ook heerlijk weer gehad. Mijn zoontje wilde gisterenavond niet slapen en ik heb hem toen uitgelegd dat we nu lekker gingen slapen en dat we dan morgen weer leuke dingen gingen doen. Dat was niet tegen dovemans oren gezegd, want vanmorgen om 8.15 uur werd hij wakker en het eerste wat hij zei was. Gaan we nu leuke dingen doen?;):p
    Ik liep dus al redelijk vroeg op straat om een rondje te rijden met zijn skelter.
    Vanmiddag even naar een botanische tuin hier in de buurt geweest, die nu op z'n mooist is. Even lekker losgegaan met foto's maken. Daarna weer snel koken, omdat mijn man weer moet werken. De derde nachtdienst op rij. We hebben elkaar weinig gezien de laatste dagen.
    Morgenmiddag gaan we al richting DD. Ik moet er dinsdag al om 9.00 uur zijn en dat is echt geen doen van ons vandaan. Dus morgen op ons gemak daarheen, lekker ergens eten. 's Morgens relaxed wakker worden, ontbijten en dan naar de kliniek.;)

7. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meiden, hier een hele leuke gezellige dag gehad. Grote man is heerlijk verwend, maar ben nu echt op.
    Morgenmiddag ook nog nichtje met vriendje of met haar moeder op visite voor de verjaardag en hoor net dat mijn schoonzus dinsdagmiddag met de 2 meiden komt.
    Ben dus even paar dagen wat minder aanwezig.

Manlief en ik hebben vanavond wel definitief besloten dat we volgende maand de Mirena eruit halen en kijken of we misschien aankomende 2 à 3 jaar hopelijk nog een derde wondertje mogen verwachten.
    Na die periode ga ik wat aan mijn ernstige ongi's doen en dat is zo het nu lijkt grote kans op baarmoederverwijdering. Wilde onderhand graag wel weten wat we wilden wel/niet voor een 3e, wil graag van die ongi's af (durf sommige moment bijna deur niet uit erdoor) en anders wilde ik nu zo snel mogelijk geholpen worden.

8. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Heel bericht getypt........weg! Grrrrrr ik probeer t straks nog wel een keer.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lyanna: spannend er weer voor te gaan! We hebben binnenkort dus weer een medestander erbij in de 'strijd' om zwanger te worden.
    @Pinx: irritant is dat, hè? We wachten met smart op je (nieuwe) verhaal.

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Nou poging nr 2!

Dit gaat hem ook niet worden, iPad heeft kuren. Ik ga de pc ff opstarten.

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Oké poging nr 3....zucht;)

@Boud wie weet is niks voelen wel heel positief! Mijn duimen staan in de draaistand voor je!

@Mees alweer onderweg naar DD. Toch een opgave denk ik, telkens daar naar toe. Wonen jullie er ver vandaan? Of kunnen jullie er wel een 'uitje' van maken in het hotel? Of is het noodzakelijk 'kwaad'? Ik schrijf het een beetje onhandig maar ik hoop dat je me begrijpt? Ik duim iig dat de follikels goed gegroeid zijn!

@Just heerlijk shoppen! Dat zou ik iedere week kunnen doen. Alleen denkt mijn beurs daar anders over;).

@Lyanna fijn dat jullie er weer voor gaan! (en ik ben wel een beetje blij dat ik daar een bijdrage in heb kunnen leveren ;))
    Ik hoop dat jullie snel een nieuw wondertje mogen verwelkomen. En ik ben nu al benieuwd naar de naam? Wel vervelend van jouw nare ongies. Dus maar hopen dat dat er weinig zullen zijn! Ik duim!

@me, ik zal maar een aantal nieuwe duimen aanschaffen, of mijn tenen mee laten doen. Hier dit weekend in de Ardennen geweest bij mijn ouders. We hadden gelukkig mooi weer. Heerlijk gegeten en gekletst. Nu wacht er een hele lading was op me. (niet van dit weekend hoor, die lag er nog;))

Nou het is beetje korter verhaal geworden als de vorige (gewiste) maar er vraagt een meisje aandacht. tot gauw!

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

@Pink irritant wanneer alles dat je getypt hebt weer weg is. Succes met wassen hihi

@Mees ik duim voor een mooi aantal follikels morgen. Maak er maar een gezellig dagje uit van. Die 10 minuten in de behandelkamer zijn maar even 'bijgaan'. Hopelijk zit het weer een beetje mee, kun je nog wat leuks gaan doen in DD.

@Lyanna spannend dat jullie weer 'van start' gaan straks. Hopelijk hoef je niet al te lang op je wonder te wachten.

13. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Zit toch erg in me hoofd met dat gebeuren van die 2 jongens.. Wat een drama, dat gun je niemand.
    Sorry, zo off topic, maar moest t ff kwijt...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Pinx: hier ook net de berg was weggewerkt. Ik was vorige week een beetje lui :) geweest en had nog een restantje liggen. Ja, die berg groeit helaas alleen maar aan. Dus vanmorgen mezelf toch maar even 'kwaad' gemaakt. Nu lege wasmanden en stapels prachtig gestreken was. De vraag is alleen hoe lang ik van mijn voldane gevoel kan genieten, want de volgende machine en droogtrommel draaien al weer.:(
    We proberen er steeds wel wat van te maken, zo 'op onze manier'. Als we op een dag op en neer gaan, haal ik altijd lekkere broodjes en flesjes drinken om zo een beetje een 'uitjesgevoel' onderweg te hebben. En nu hebben we ook een wat luxer hotel genomen. Als het dan toch moet, houdt je die 2 of 3 tientjes meer ook niet over aan het einde van de rit. Dus ja, we proberen er een uitje van te maken ipv noodzakelijk kwaad. Al is het wel een heel geplan steeds. Zeker met de punctie in het vooruitzicht die natuurlijk op een van de meest onmogelijke dagen voor mijn ouders gaat vallen. Dus ja, dat is dan weer minder en denk en reken me nu al suf hoe we dat op moeten gaan lossen.:(
    We wonen in midden-NL, en het is van ons vandaan 1,5 uur rijden. Dus op zich te doen. Naar Groningen, Friesland of Maastricht zijn we langer onderweg.;) Alleen moeten we over de A50/A73 heen en dat is 's morgens vroeg altijd file. Nu we er al om 9.00 uur moeten zijn, dus maar het zekere van het onzekere genomen en een hotelletje gepakt.
    @Boud: ja, wie weet is het morgen wat beter weer en kunnen we nog wat doen. We hebben al een beetje gekeken wat er allemaal in DD te doen is, voor het geval we een leuke bestemming zoeken. Er is helaas niet veel spectaculairs te zien of te doen, maar we zullen ons vast vermaken.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mams: inderdaad heftig en ook geen moment uit mijn gedachten. In je achterhoofd wist je dat dit uiteindelijk de 'uitkomst' zou zijn, maar als je dan naar een persconferentie kijkt en het bevestigd krijgt, is het toch een klap. Moet steeds maar aan die moeder denken. Bah! Wat een nare wereld, toch!

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai dames,

Kom weer even buurten, gaat alles goed hier met iedereen?

Boud, heb je al een idee?? Je zit toch al 12 dagen na de TP?? Ga je nog niet testen? Ben wel erg schieuwnierig hoor! Zet m op!

Mees, jij weer naar DD voor een FM?? Hopelijk kom je thuis met hartstikke goed nieuws en zijn ze goed gegroeid. Knuffelllll!!

Lyanna, jij weer heel veel s6 met je missie meid! Hopelijk laat het niet al te lang op zich wachten.

Jeetje, wat een leuke foto's en videos toch weer van de kleine meid!! Heel lief! Veel plezier nog hier in Ned.

Just, lekker aan het shoppen geweest? Heerlijk ga ik van de week ook even lekker doen met de kleine meid.

Pink, jij ook heel veel s6 met je missie, hopelijk duurt het voor jou ook niet al te lang meer!

Mams, het is ook verschrikkelijk als ik eraan denk dat die vader ze gewoon heeft opgehaald met dat idee al in zijn kop!! Echt niet normaal hoor en dan die moeder ppfffff vreselijk!!

Hier alles prima, wel lekker druk zo maar erg gezellig hoor. Voel me ook weer steeds beter in mijn vel, das natuurlijk ook belangrijk. Tja verder nix te klagen eigenlijk behalve dat ik nog steeds heel hard wens dat die huilbuien van uren eens ophouden hahaha!! Verder is ze echt zo lief he, echt een snoesje. Ik hoop ook nog steeds dat al jullie wensen hier uitkomen meiden, ik denk nog steeds erg vaak aan jullie hoor. Ben jullie echt niet vergeten!

Dikke knufff allemaal en tot gauw!!

17. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil je hebt goed geteld hoor. Ik zit inderdaad al 12 dagen na de tp. Maar ik mag officieel pas vrijdag testen en probeer het uit te stellen tot zaterdag. Maar ik weet echt niet wat ik er van moet denken. Wordt heel erg heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees zeg maar. Ene moment denk ik dat het wel eens raak zou kunnen zijn en het volgende weer een en al twijfel.

Mees hoe ging het vandaag in DD. Mooie echo? Nog steeds 8 beauties of inmiddels zelfs al een of twee meer????

18. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Boud lekker spannend weer meis.. ik duim mee hoor!
    En Mees... ook met jou duim ik mee... haha hou geen duimen meer over met jullie :)

19. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mees, ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is in DD?

Boud, duimen draaien.....hoop dat je zaterdag een positieve test hebt!

Pink, schat.....thnx voor je bijdrage.....ben blij dat wij eruit zijn!

Wanneer is de meeting, al duidelijkheid?
    Zou als John niet hoeft te spuiten zondag nu de 26e wel kunnen, 2e niet aangezien schoonzus en hun dochtertje de verjaardag houdt dan.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Vanmorgen inderdaad fm gehad. Zoals het nu lijkt, gaan er 6 meedoen. Een beetje een domper dus, omdat ik er 8 leek te hebben. Nou, had ik in mijn achterhoofd wel dat ze zeer waarschijnlijk niet allemaal mee zouden komen, maar ja, ook de stille hoop dat er misschien nog eentje verstopt zou zitten. Maar goed, ik moet/mag niet zeuren, want 6 is voor mijn doen nog steeds niet slecht. Maar had vandaag even een mineur-stemming en moeite om mijn motivatie terug te vinden.
    Wel moeten ze nog even doorgroeien en moet ik donderdag weer voor een controle komen. Dan wordt bepaald of het zaterdag gaat worden of maandag. Maar persoonlijk zou ik liever maandag willen, omdat ik bang ben dat er zaterdag nog een paar niet rijp genoeg zijn en ik natuurlijk wel (als je weinig follikels hebt) het meest maximale eruit zou willen slepen. Maar ja, ik ben een leek en heb helaas geen zicht op hoe snel ze de komende dagen nog gaan groeien. Het is dus nog even afwachten (en we spuiten en snuiven dus nog even lekker door de komende dagen;)).

Deel Deze Pagina