@mees, ja de sauna staat ook al een jaar op het programma..... ook dat komt er niet van niks dus eigenlijk, ik schaam me diep....
@Justme: daar hoef je je niet voor te schamen. Hoe vaak ik geen kortingsbonnen voor uitjes bewaar om er maanden later achter te komen dat ze verlopen zijn en dat we er geen gewoon geen tijd voor hebben gehad of in de drukte vergeten zijn. Zo herkenbaar! Maar misschien nu even doorzetten om echt werk te maken van een sauna-date! Dus agenda's trekken en doen!!
@Hoop: hoe is het nu met je afscheiding en buikpijn? Heb je er eigenlijk nog iets voorgekregen, of moet het vanzelf over gaan. @Justme: hopelijk een beetje kunnen slapen, meid! Je weet ons te vinden als je even van je af wilt kletsen, hè? @Boud: heb je ze al gebeld? Hier weer mijn dagje vrij, al staat de strijkplank weer klaar. Je stelt je altijd zoveel voor van een dagje vrij, maar zo'n dag vult zich zo snel met alles waar je normaal niet aan toekomt de overige dagen dat je werkt. Vindt 4 dagen werken toch wel pittig, dus ben hard aan het nadenken om toch weer iets te kunnen regelen om toch dit najaar weer wat te minderen. Maar ja, dat betekent dan ook weer een strijd met mijn baas en daar zit ik nu nog niet op te wachten, dus voorlopig even doorbijten en afzien.
Net het zh gebeld De assistent vroeg of ik niet afgesproken had dat ik opgebeld zou worden want dat spreken ze meestal meteen af bij de afspraak om bloed te prikken. Nou dat hadden ze dus ook wel gezegd alleen is dat om een of andere reden niet gebeurd. Dus wilde ze een aantekening maken dat de arts me aan het eind van de morgen zou terug bellen over de uitslag. Kennelijk vond ze dat zelf ook wel een beetje flauw want ze heeft toch wel mijn status er bij gepakt en opgezocht in de computer wat de uitslag was. Zoals te verwachten was de uitslag negatief. Dat vond ik verder nog niet zo opzienbarend want daar ging ik al vanuit maar de vraag is nu waarom ik maar niet ongesteld wordt. Nu heb ik (onder voorbehoud) met de assistent een afspraak gemaakt voor een echo voor morgen. Als de arts zich er nog tegenaan wil gaan bemoeien wordt ik daarover vandaag nog terug gebeld en anders morgen dus voor een echo naar het zh. Hoe dan ook is de komende maand waarschijnlijk een 'verloren' maand. Althans volgens de assistente was het niet verkeerd om daar toch maar vast rekening mee te houden. Wordt dus nog vervolgd...
@Boud: ondanks dat je het verwacht had, toch balen van de negatieve uitslag en inderdaad dan de vervolgvraag, waarom je niet ongesteld wordt. Fijn dat de assistente je niet nog langer in spanning liet en zelf de status erbij pakte. Nou, ben benieuwd naar de echo morgen. Misschien dat ze je iets van primolut (of zoiets) kunnen geven die je menstruatie opwekt, zodat het hopelijk toch geen verloren maand is.
@Boud: toch heel erg jammer van je negatieve uitslag! Ik had stiekem toch nog hoop. Fijn dat je morgen(waarschijnlijk) even langs mag komen voor een echo! @Mees: echt buikpijn had ik niet,meer een brandend gevoel van onderen. Afscheiding is gelukkig een heel stuk minder. @Just: hoe is het nu? Hebben jullie al gepraat met elkaar?
Oh Boud, toch jammer! Ik had ook een iniminie beetje hoop nog. Hoop dat ze met een echo wat kunnen zien en dat je toch weer snel verder kunt en het geen gemiste maand wordt. Ik moet gauw verder met mijn werk... Straks een deadline en daarna komt de schoonfamilie. Vandaag is het suikerfeest begonnen. Man is nu het huis aan het schoonmaken
@Jeetje: fijne dag vanwege het suikerfeest! Goed dat je man aan het schoonmaken is! Succes met je deadline!! @Hoop: fijn dat het minder wordt. Kun je weer met een gerust hart verder op de roze wolk. Ik ga mijn strijkijzer weer eens opwarmen. Had voor mezelf even een pauze ingelast. Maar vanzelf wordt die berg helaas niet minder.
Boudicca, toch echt negatief en morgen een echo. Ben benieuwd. Verder hier druk, laatste dingetjes pakken en zo eten en rond 1 uur vertrekken 2 mannekes en ik naar vakantieadresje. Zaterdag komen we weer thuis gevolgd door bbq voor verjaardag schoonmoeder nog, dus zal denk ik zondag of maandag pas hier weer online zijn denk ik. Zal zaterdag wel moe zijn en zondag alles weer wassen en opruimen. Alvast fijn weekend, liefs en x!
Hallo Dames, Joepie iets gevonden van dames die iets "ouder" zijn en zwanger willen worden of zelfs al zijn! Gefeliciteerd! Ik ben zelf 36 jaar en heb gisteren de bevestiging gekregen dat het na 9 weken mis is. Van het weekend paar druppeltjes bloed gehad en vanaf dinsdag echt ongesteld. Woensdag spoed echo gekregen en daarop bleek dat de miskraam al gestart was..... Ik zou graag met jullie mee willen kletsen, want het blijft maar in mijn gedachten ben ik dan toch te oud? Alvast bedankt!
Samson welkom. Wat triest dat het na 9 weken nu toch mis gaat. Heel veel sterkte. Je bent echt nog niet te oud hoor. Je bent hier zelfs een jonkie dus houd goede moed zou ik zeggen.
@Samson: welkom hier en vervelend dat het net bij je misgegaan is. Waar het aan gelegen heeft, zul je niet achter komen. Ik ben op 38 jarige leeftijd bevallen van mijn zoontje en ben nu weer zwanger op 41-jarige leeftijd. Het kan dus ook goed gaan en zekerheden heb je helaas niet. Al moet ik niet teveel aan dit soort verhalen denken waarbij het misgegaan is.
Welkom hier! Wat verschrikkelijk verdrietig dat je middenin een miskraam zit. veel sterkte daarmee. Enne....je bent een jonkie...ik ben namelijk 44
Hoi meiden, Ow Boud, jemig ja kom ik zo binnen vallen hier met mijn verhaal maar verder ook niet ff tijd gehad om je verder toe te lichten. Wel erg jammer dat het toch echt negatief was meid. Mijn vriendin was al 9 weken overtijd ofzo toen de arts maar eens voorstelde om bloed te gaan prikken dus het was voor haar echt een verrassing dat de uitslag was dat ze zwanger was, ook omdat die stomme testen bij haar gewoon niet werkten. Maar helaas is dat bij jou dus niet het geval, wel balen hopelijk zien ze wat op die echo morgen zodat je toch nog verder kunt deze maand. Mees, jij alweer 7 weken wat gaat dat hard zeg!! Nog een weekje ofzo tot de echo?? Spannend!! Gaat het alweer met de kleine man? Hoop, bij jou ook alles prima zie ik, mooi zo lekker allemaal blijven plakken die bubbies!! Just, tja blijft natuurlijk een vervelende zaak, maar er is nu eenmaal niets aan te veranderen en het werk ligt ook niet voor het oprapen op dit moment. Hopelijk kunnen jullie het gauw weer wat beter met elkaar vinden, misschien idd iets leuks plannen om samen te doen. S6 meid... Jeetje, wat goed meid! Je man aan het poetsen!! Geniet ervan zou ik zeggen! Samson, welkom hier hoor en wat jammer nou dat het mis is gegaan, we duimen voor snel een plakbeebje voor jou. En te oud ben je echt niet hoor, ik heb ook net op 39 (bijna 40) een wolk van een dochter gekregen, dus niet opgeven hoor zou ik zeggen!! S6.... Ben hier erg druk met Lotje dus vandaar dat ik niet heel veel aanwezig was. Ze blijft nu ook wat meer wakker overdag he? Al vind ik dat ze nog heel wat slaapt hoor, maar dan moet ik gewoon andere dingen doen, huishouden en hobbieen enz. Alles gaat verder lekker eigenlijk ben bezig een naam te verzinnen voor mijn zepige producten omdat ik merk dat heel veel dames in mijn omgeving het heerlijk vinden en vragen wat het moet kosten enz als ik het voor ze zou maken. Nou daar gaan we natuurlijk wat mee doen!! Dus als je suggesties hebt voor een naam, hoor ik het graag!!
@Syl: Pinxx heeft al een goede suggestie gedaan! Leuk dat je er zoveel plezier aan beleeft en dat er nu al belangstelling voor is. Ben ook benieuwd naar je website. En ja, vandaag al weer 7 wkn. Al gaat het me nog niet hard genoeg. Volgende week de echo. Aan de ene kant een gezonde nieuwsgierigheid, omdat je nu wel eens wilt weten of het allemaal goed zit, aan de andere kant 7 kleuren str*nt, voor als het niet goed is. @Pinxx: was het lekker in de sauna? Vanmiddag even de stad in geweest, alvast wat dingen gekocht voor onze vakantie over 2 wkn en ik heb toch alvast een andere broek gekocht. Tijdens mijn zoontjes zwangerschap had ik zo'n lekkere 'flodderbroek', maar die kan ik nu nergens meer terugvinden. De spijkerbroeken zitten niet echt lekker en zo lang ik alleen op kantoor zat, kon ik lekker de knoop open houden. Maar vanaf volgende week komende collega's langzaam weer terug, dus weer terug in het gareel (en de broek dicht). Vanmiddag zag ik een hele lekkere andere flodderbroek en die zat heerlijk toen ik hem paste. Ondanks dat ik het wel wat eng vond om nu al wat te kopen wat kleding betreft, heb ik het toch maar gedaan. Er hing er nog maar een en ik weet nog van de vorige keer hoe lang ik op zoek was naar een heerlijk zittende broek.
Ik ben gisteren dan op intake geweest voor ivf. Ben ondertss dus 42 en ze vertelden dat de kans dan maar 2% !! Pfff wat bitterweinig seg Maar het kon bij mij iets hoger zijn omdat ik in febr dit jaar dus spontaan zwanger was... Helaas mk geworden. Volgende week moet ik eerst een hysteroscopie laten doen. Is dit erg pijnlijk ? 2 weken later een echo. Omdat ze nog bloedstalen hebben genomen voor geneticisch onderzoek en hiervoor min 8 tot 12 weken moeten wachten, kunnen we dus pas ten vroegste eind oktober verder.. Maaaaar ik hoop dat het in die 3 maanden nog eens spontaan lukt )
@Butterfly: wat vreemd dat ze dat gezegd hebben. Toen ik 40 was en met ivf ging starten zeiden ze dat de kansen ca. 28-30% waren bij een poging waarbij 2 embryo's werden teruggeplaatst. Laat het iets lager zijn, maar dan zit er nog wel een heel verschil tussen de 2% en de 28% die ze in mijn zkh noemden. Ik hoop van harte dat je het hele mmm-circus bespaard blijft en je spontaan zwanger mag raken de komende maanden. Dat onderzoek vond ik helemaal niet pijnlijk en was (als ik het me kan herinneren) ook vrij snel gebeurd.
@boud, toch balen van de bloedtest hoewel je er al op gerekend had. @samson, welkom hier! sterkte met je mk en hopelijk ben je snel weer zwanger. je bent nog prima in leeftijd hoor! hier is de rust weer wat weder gekeerd. beetje gepraat en dat was voldoende. hij wil niet leven als broer en zus en daar heeft hij groot gelijk in! dat wil ik ook niet. ff wat meer tijd voor elkaar en mijn libido ff wat opkrikken.....