Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ik heb 's middags de echo. Wil in ieder geval de hele middag vrij gaan vragen op mijn werk. Zodat ik niet over het werk in hoef te zitten wat de uitslag ook mag zijn. Al hoop ik de rest van de middag glimmend van trots met een echofoto op de bank te zitten.:)

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk. Dat je in ieder geval jezelf kan zijn.
    We gaan er gewoon van uit dat je stralend op de bank zit woensdag:)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: heb net vrij gevraagd en het kon gelukkig. Moet alleen nog even iets regelen voor de telefoon van het werk. Heb het er maar op gehouden dat het vanwege DD is. Dat is in ieder geval al weer een zorg minder. Hoe voel jij je verder?

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Boud, nou meid hopelijk gaat het de volgende keer beter en blijft ie lekker 9 maanden plakken!! Daar gaan we gewoon voor! Kan me voorstellen dat het allemaal wat tegenstrijdig is idd. Hopelijk zet het snel door en kun je weer vol voor de volgende ronde gaan. Dikke knuffel!!

Hoop, hou je het nog een beetje vol met de zenuwen?? Kom op hoor! Het komt gewoon goed deze keer! Weet je al wanneer jij voor de 1e keer nar de gyn gaat?

Mees, hou jij het ook nog een beetje vol meid?? Woensdag je eerste echo? Ben zo benieuwd, ik hoop met je mee dat alles goed zit deze keer, ik zal heel hard voor je duimen!

Ricmar, bij jou ook alles goed?

Pinx, nou mijn facebookpagina voor mijn zeep enz. heb ik Silly's Soapies genoemd hoor!! Hahaha vind het wel grappig, heb ook al wel een wat serieusere naam bedacht voor na facebook zeg maar. Hoe is het nu met jou??

Samson, jullie veel sterkte met het verlies en hopelijk gauw gezond zwanger!!

Hier alles rustig, ben druk bezig met mijn zeperij enz. Ik hoop dat dat echt uit kan groeien tot iets moois. Verder natuurlijk druk met ukkie, die doet het ook hartstikke goed en je ziet haar ook echt met de dag veranderen. Woensdag weer naar het CB om te kijken hoe groot ze weer is geworden! Altijd leuk!

Knufff allemaal en tot gauw

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: dat heb je goed geregeld! Voel je je wat beter vandaag? Nog misselijk geweest?
    Ik voel me eigen vrij goed. Ik heb wel zere borsten(soms ook even wat minder),voel me warm en soms moe,voornamelijk eind van de middag/begin van de avond. Momenteel voel ik me niet zo onzeker,maar dat zal vast wel weer komen:)

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sill: ik moet volgende week dinsdag voor een echo bij de echoscopist en een week daarna(27 augustus) naar de gyn.
    Spannend dus. Ik voel me wel goed,maar ik heb er wel onzekere momenten/dagen bij zitten.

Heb je niet wat foto,s hier op zp van je zeepjes en buttertjes? ben erg benieuwd. Vind het superleuk dat je zoiets doet en zou natuurlijk geweldig zijn als het als een trein gaat lopen!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syl: leuk dat je zo druk bent met de zeperij! Leuk om een soort van werk van je hobby te maken. Ben ook erg benieuwd naar je creaties. En veel succes bij het CB morgen. Heb al eventjes geen nieuwe foto's van Lotje meer gezien op fb, maar ga ervan uit dat ze nog steeds zo'n bolle toet heeft (en dus goed groeit).
    @Hoop: ben nu ietsjes misselijk, maar niet erg. Probeer maar even afleiding te zoeken, voordat ik lichtelijk gek wordt.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja afleiding is nog steeds het beste,proberen je gedachte op andere dingen te richten....maar tis zo moeilijk!

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: hoe ist? Voel je je vandaag wat rustiger?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: gaat wel vandaag. Ik probeer me maar te focussen op de dingen die ik wel voel (ipv de dingen die ik niet voel). In de hoop dat dat een positief teken is.
    @Boud: hoe is het nu met jou? Al iets op gang gekomen?

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ja dat is een goede instelling. Ik had vandaag weer wat meer afscheiding. Dan word je ook weer bang,voel je weer wat in je slip. Echt vervelend,daar word je gelijk onzeker van.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: ik vroeg me ook al af hoe het met je was. Je bent stil,wat ik zeker wel kan begrijpen hoor. Sterkte met alles

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft de ongi nog steeds zijn intrede niet gedaan. Ik heb sinds vandaag wel een zeurderig gevoel in mijn onderrug en af en toe wat steken die anders, feller zijn dan wat ik eerder had. Ik hoop dus dat het een start zal blijken te zijn maar verder geen andere aanwijzing dat het vlot gaat beginnen. Wel heb ik het idee dat ik sinds dit weekend minder duidelijke zwangerschaps klachtjes heb. Zit dus gewoon niets anders op dan maar af te wachten. Heb verder weinig te melden. Vandaar dat ik misschien wat stiller ben.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hopelijk zet het nu snel door. begrijpelijk dat je niet veel te melden hebt. Maar wij denken wel aan jou hoor:) Sterkte meid.
    wanneer begint de school weer bij jullie?

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief dat je aan me denkt Hoop
    Aanstaande vrijdag hebben we onze eerste vergadering en gaan we de klas inrichten. Maandag komen de kinderen ook weer. Eind van de week is het dus echt 'uit met de pret'

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dan is het te hopen dat je dan het ergste al gehad hebt.Je hebt ,als de school begint,wel weer meer afleiding. Maar het valt je misschien ook wel zwaar.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik vermoedde al dat je even een beetje in jezelf gekeerd was de afgelopen dagen en had daar al alle begrip voor. Wilde alleen laten weten dat we aan je denken (en dat we er voor je zijn als het nodig mocht zijn). Gezien je klachtjes vermoed ik ook dat het niet lang meer kan duren voordat je echt ongesteld gaat worden. Houd er ook rekening mee dat dat ook iets heftiger kan zijn dan je al gewend was (en pijnlijker). Hoop ook maar dat je in ieder geval het ergste gehad hebt, voordat je weer achter een stel kinders mag aanrennen. Ik dacht dat je vrijdag weer naar het zkh moest als het nog niet begonnen was, of heb ik dat verkeerd?
    @Hoop: dat meer afscheiding had ik ook. Had ook steeds het idee dat je van alles voelde lopen en dan was het toch weer loos alarm. Zo wordt ieder toiletbezoekje wel heel spannend.;)

18. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag de hysteroscopie gehad en is vrij goed meegevallen.
    Het was niet pijnlijk, alleen de endometriumbiopsie was venijnig, auu maar duurde maar eventjes.
    Maar alles was ok, dus dat hebben we ook weer gehad :)
    Binnen 2 weken nog een gyneacologische echo.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees vorige week vrijdag zei de gyn dat ik moest bellen wanneer het met een week nog niet begonnen was. Dus ik hoef niet vrijdag al heen maar denk toch wel dat ik moet bellen. Om de een of andere reden geloof ik nog niet dat het vrijdag al zover is nl. Dus zal vrijdag wel moeten bellen en dan maar een afspraak maken voor de woensdag daarop. De woensdag is mijn vrije dag dus liever dat dan voor een echo tijdens mijn werk. Maar we wachten eerst vrijdag wel gewoon af.

Morgen moet ik eigenlijk naar een kinderverjaardag maar heb er niet echt veel zin in. Zal nog wel even zien hoe ik me morgen voel en anders maar afbellen denk ik.

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Butterfly fijn dat het in het algemeen is meegevallen.

Deel Deze Pagina