Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Boudicca,
    Ben blij dat het achter de rug is en dat alles in orde was

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: inderdaad spannend die wc bezoekjes. Maar goed,dat zal nog wel ff blijven.
    Nog 1 nachtje slapen meid...dan mag je voor de echo. Ben zooo benieuwd!

@Boud: ik geef je groot gelijk om de verjaardag af te bellen als je je niet lekker voelt. Je best eens even aan jezelf denken!

@Butterfly: fijn dat de hystero meeviel en nog fijner dat alles goed was!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

vandaag is van allebei de konijntjes 1 oogje open gegaan. De andere oogjes zullen morgen wel volgen.Zo schattig! Je kan het op de foto nog niet zo heel goed zien. Het zijn van die schattige pluizige bolletjes:

Bekijk bijlage 343850

Bekijk bijlage 343852

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een schatje! Leuk is dat als de oogjes open gaan en ze langzamerhand al een beetje het nest uit gaan komen, hè? Straks huppelen ze al weer rond door het hok.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ja dat is zo leuk! Ik geniet er echt van!

Veel succes vanmiddag met de echo!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: dank je!

7. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een schattige pluizenbolletjes!
    Mees, succes vanmiddag bij de echo!

Ik wilde eerst niks schrijven, maar moet het even kwijt..hoop dat het hier mag?
    Ik ben net terug om te kijken of ik inderdaad weer schoon ben, maar helaas ze zag toch nog iets in mijn baarmoeder zitten:'( De vk belt vanmiddag over wat nu te doen...pfffff

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: dat had ik toen ook. Had enorm gevloeid en nooit gedacht dat ik niet schoon kon zijn. Bleek toen nog veel troep in mijn bm te zitten wat eruit moest. Was toen een enorme 'klap', alsof ik nog niet genoeg had geleden. Heb toen cytotec-tabletten gekregen. Sterkte en een dikke knuffel!

9. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samson, jeetje dat is een domper. Denk je dat je het gehad hebt blijkt dat nog niet zo te zijn dus. Ben benieuwd wat de vk te vertellen heeft aan mogelijke vervolg stap. Sterkte meid, alleen het wachten op zo'n telefoontje kan al slopend zijn.

Mees succes vandaag

Hoop wat een snoezige beestjes

Hier nog steeds geen ongi voor de mensen die zich dat af mochten vragen. Straks maar eens lekker shoppen om de gedachten te verzetten. Geen zin om gezellig te doen dus ik ga niet naar die kinderverjaardag vandaag en lekker ego dingen voor mezelf doen vandaag.

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Mees, jij heeeelll veel s6 meid straks bij de echo, ik zal heel hard voor je duimen hoor!! En ik zal idd weer eens een fototje van ukkie plaatsen met haar bolle toet hahaha..

Hoop, wat een lieviess !! Leuk hoor. Ik zal idd hier ook wat foto's plaatsen van mijn buttertjes enz. voor degenen die geen FB hebben.

Boud, jij alweer bijna aan het werk, is wel snel gegaan hoor die vakantie. Hoop voor je dat het toch gauw doorzet zodat je weer verder kunt. Dikke knufff.

Samson, meid wat vervelend zo'n nasleep ervan, misschien dat ze een curetage willen gaan doen ofzo?? Heel veel sterkte iig.

Hier net naar CB geweest met Lotje, ze is 8.130 gr. en 67,3 cm. Jaja het gaat maar snel allemaal hoor, hahaha sinds gisteren heeft ze ook iets nieuws uitgevonden driftbuien en ze gromt er ook nog echt bij hahaha, ik lig helemaal in een deuk als ze dat doet en dan wordt ze nog bozer. Gekke meid!! Het gaat dus heel goed met haar en met mij ook. Ik heb een FBpagina geopend met mijn zeepies ik heb het Pure Body Treats genoemd, dus als je nieuwsgierig bent kun je een kijkje nemen daar. Ik ben er nog mee aan het werk hoor dus hij is nog niet af ofzo.

Liefs ikkuh.....

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    #891 sillysa, 14 aug 2013
    Laatst bewerkt: 14 aug 2013
    DSC_0376.jpg DSC_0367.jpg Ik hoop dat het lukt.

Op de onderste foto zie je een body butter (cocos) een choco lipbalsem en een choco/cocos scrubzeep.:)

Op de bovenste foto een scrubzeep met een heerlijke bodymelt erop in cupcakevorm en een heerlijk zachte cocoa butter scrubzeep (bloem).:)

12. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dames, wat fijn dat jullie al een reactie schrijven, bedankt. Ik dacht echt dat ik het gehad had...komt wel even hard binnen. En nu maar wachten op dat telefoontje.....

@Sillysa, wow wat een mooie zeepjes! Ik ga zeker even een kijkje nemen op je FB pagina :)! Gaaf zeg dat je die zelf maakt!

@Boudicca groot gelijk dat je even heerlijk iets voor jezelf gaat doen! Er is niks zo vervelend dan wachten....Ik hoop dat je een leuke middag hebt!

13. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: succes vandaag!!

@Boud: groot gelijk. Wat vervelend dat het zo lang duurt, zeker nu je weet dat er iets gaande was maar dat het niet goed zit. Knuffel!

@Samson: welkom en wat naar zeg dat het toch niet allemaal weg was. Zo blijft het ook maar voortduren hè.

@Sil: wauw echt super mooi en lijkt me echt heerlijk al die zeepjes. Jammer dat ik niet in NL woon, verzenden is zo duur hierheen en gaat ook niet altijd goed.

@Hoop: ahhh wat schattig!!

Sorry even korte reacties. Ga even bij M. kijken.
    Nog een paar dagen dan komt mijn zusje!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, even snel. Ben terug uit het zkh. Echo was goed. Was erg leuk, want ik had de lieve fertiliteitsarts. Ze had zelf ook een berekening gemaakt en volgens haar zou ik 7,6 wkn moeten zijn (gezien mijn datum van eisprong). De echo gaf 7,5 wkn aan, dus mooi op schema. Een dag verschil met haar berekening en 2 met die van mij. Maar ik had er al rekening mee gehouden dat de termijn iets anders kon zijn dan ik zelf berekend had.
    In ieder geval mooi op schema en volgens haar een mooi overtuigend kloppend hartje.
    Dus helemaal gerustgesteld voor nu. De spannende tijd moet nog komen, omdat het de vorige keer tussen de 8-9 wkn misging en dat dus aankomende week is. Volgende week dinsdag heb ik weer een echo bij de vk. Als die ook goed is, kan ik hopelijk wat geruster adem halen.

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Mees,wat een super nieuws!! Gefeliciteerd meid! En je man ook natuurlijk! Ik snap dat het nog steeds spannend voor je is maar de eerste hindernis is genomen! Wauw! Ben blij voor jullie. Probeer nu toch maar een beetje te genieten hoor.

Dank jullie wel meiden, ik vind het erg leuk om te maken!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: geweldig meid! Gefeliciteerd! Wat zullen jullie blij zijn!

@Syll: wat ontzettend leuk die zeepjes en butters...echt geweldig. Ik heb zelf geen fb,maar zal eens even op jou site gaan kijken via de fb van mijn zoon:p

@jeetje: fijn dat zusje bijna komt! gezellig!

@samson: wat een teleurstelling meid,ik hoop dat je het dan met pillen af kunt. Dat je in ieder geval geen curretage hoeft. Sterkte met alles!

@Boud: ik geef je groot gelijk dat je lekker gaat shoppen....denk maar lekker aan jezelf hoor. Dat heb je wel verdiend. Dikke knuff

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: foto??;)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: u vraagt, wij draaien. Ik heb 3 foto's in mijn album gezet. Maar de kwaliteit is niet zo best, want het papier is glimmend en wat opgekruld, dus niet handig met foto's ervan maken.

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: oh wat fijn, geweldig nieuws! Gelukkig krijg je al snel weer een echo. Kan me voorstellen dat je toch nog voorzichtig bent door wat jullie hebben meegemaakt. Maar voor nu gewoon proberen te genieten van deze goede echo! Ik ga gelijk even kijken in je album!

20. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Samson daar zijn we hier voor hoor, om elkaar te steunen. Heeft de vk al gebeld? Dikke knuffel voor jou.

@Mees wat mooi dat alles goed lijkt en heerlijk om dat kloppende hartje te kunnen zien. Hopelijk maakt het de komende week iets minder spannend nu je dit al gezien hebt. Gefeliciteerd hoor met dit nieuws!

@Jeetje dit weekend komt je zusje toch? Dat is inderdaad al weer lekker snel. Hoe lang kan ze deze keer blijven? Ga er maar lekker van genieten.

@Sil je fb site van je zeepjes ziet er veel belovend uit.
    Wat gaat L lekker zeg en wat grappig dat ze zulke driftbuien kan krijgen. (Althans, nu nog grappig) Lijkt me een voorbode van een sterk karakter wat in deze wereld niet verkeerd is.

Hier even heerlijk op een terrasje gezeten. Was even erg fijn.
    Heb ook voor de zekerheid maar een pak extra dik absorberend maandverband gekocht. Wil toch eigenlijk als het half kan wel gewoon blijven werken als het hier los mocht gaan. Hopelijk geeft zoiets me dan wat meer zekerheid wanneer ik wat minder snel naar het toilet kan om me te verschonen. Ga er wel vanuit dat het allemaal wat heftiger zal zijn dan normaal. Tot nu toe echter nog geen teken van een begin. Ik had er al niet veel vertrouwen in toen de gyn vorige week zei dat ze het het afgelopen weekend al verwachtte. Ik zal vrijdag wel moeten bellen om te horen wat de vervolg stappen zijn.

Deel Deze Pagina