Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Dames, daar was ik ook weer.
    Ben de afgelopen een beetje druk geweest. Mijn schoonvader ligt al een tijd in het ziekenhuis, nu gaat het gelukkig weer de goede kant op met herstellen, alleen werd het schoonmoeder allemaal een beetje teveel. Dus afgelopen weken veel bij haar geweest..en helaas geen internet :)

@Hoop en Mees, nog even volhouden. Bijna een echo en ik hoop echt dat de onzekerheid bij jullie weggenomen wordt! En dat jullie mogen genieten van jullie zwangerschap! Ik duim in ieder geval voor jullie!
    @Mees Een hele fijne vakantie in Italië! Geniet ervan!
    @Pink, doe rustig aan! En ik hoop dat je het niet meer zomaar benauwd krijgt. Hoe gaat het nu met je?
    @Just succes met jullie plannen!

Tja en bij mij...naast alle stress met de schoonfamilie, weet ik niet of de vk gelijk gaat krijgen. Gisteravond een enorm opgeblazen gevoel gehad en vanochtend weer bloed en wat bloedstolsels geplast. Het was eigenlijk de laatste week rustig met af en toe een beetje bloed in het maandverband. Het opgeblazen gevoel is nu weg....hopelijk stopt het bloeden nu ook. Vanmiddag belt de VK weer met hoe het gaat. Dames hebben jullie ervaringen met dit? Thanks...

2. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boud Ik ben inderdaad ook benieuwd wat de gyn gaat zeggen woensdag. Heb je geen pijn/last van je buik?

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Guap: ik vroeg me ook af waarom je een mri moet? Je hoeft het natuurlijk niet te vertellen,maar tis hopelijk niks ernstigs?
    Ik snap dat je het niet leuk vind om te moeten wachten met zwanger worde. Als je eenmaal in de zwanger -worden- molen zit: Dan wil je er niet meer uit.
    Dank je wel overigens voor je positieve berichtje wat betreft de echo,s van mij en Mees:)

@Mees: we zijn nu eenmaal niet allemaal het zelfde meid en ik zou maar niet teveel weerberichten lezen,want vaak klopt er ook de helft niet van.

Nog 1 nachtje meid,ben je zenuwachtig?Ik ben wel gespannen.Ben zo bang dat 6,4 week te vroeg is om een mooi kloppend hartje te zien.

4. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @MRI: mijn vader heeft een erfelijke afwijking aan de aortaklep, daarom zijn wij (dochters) geadviseerd ons preventief te laten onderzoeken. Ik heb dat nu meteen gedaan omdat het heel gevaarlijk kan zijn in combinatie met een zwangerschap. Ik heb die klepafwijking gelukkig niet, maar er is nog een minieme minimale kans dat er wel een afwijking zit in de hartslagader die over je rug loopt. Die kunnen ze alleen zien/onderzoeken met een MRI... vandaar. Ik verwacht ook dat daar niks uit komt, vind het eigenlijk een beetje overdreven zelfs maargoed ik voel me toch verantwoordelijk. Ik heb tenslotte 2 kindjes om voor te zorgen en potentieel zelfs 3 ;) Bovendien is er ook nog 3% kans dat mijn kinderen het hebben/krijgen. Dus ook dat moet meegewogen worden in onze beslissingen.

@ Hoop volgens mij zit jij nu bij de echo! Succes!! Ik denk een jullie!

@ Mees: sterkte nog ff met die paar spannende uren afwachten tot jouw echo vanmiddag, ik denk ook aan jullie!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: ik heb bij mijn mk zeker 2 wkn gevloeid. De eerste twee dagen dat de mk echt op gang kwam ben ik half leeggelopen en heb ik enorm veel en hele grote stolsels verloren. Na die eerste 2 heftige dagen bleef ik gewoon vloeien als bij een menstruatie. Zo lang er nog 'troep' in je buik zit, zal je denk ik nog steeds blijven vloeien en stolsels verliezen. Ben benieuwd wat de vk zegt. Sterkte ook met je schoonvader (en moeder). Net nu je zelf zo iets heftigs mee moest maken, kreeg je dat er ook nog bij.
    @Guap: klinkt heftig, maar fijn dat alles goed lijkt te zijn. Ik plande altijd even 'groot onderhoud' (verdovingen van tandarts e.d.) in de periode dat ik ongesteld werd. Dus misschien alvast in die week de mri plannen (in de hoop dat je hem dan weer mag afbellen omdat je zwanger bent;)).
    @Hoop: de spanning bouwt zich ook weer enorm op nu de echo weer dichterbij komt. Het is weer die opgewonden spanning van weer even binnen koekeloeren en de angst van wat als.... Met 6,4 zou het mogelijk moeten zijn een hartje te zien knipperen, dus daar gaan we bij jou helemaal van uit. Hoe is het met je misselijkheid?
    Mijn man belde net ook op of ik mijn verjaardag nog wilde vieren. Hij wil de buurvrouw ergens over bellen en wilde weten of hij haar ook uit moest nodigen of er iets over zeggen. Ik merk dat ik dan nog erg terughoudend ben. En zei dat ik nu nog niets of iemand vast wil leggen of uitnodigen, voor het geval de echo niet goed is, dan heb ik geen behoefte aan welke visite dan ook. En dan zit je er maar weer mee dat je mensen weer af moet bellen. Dus zo 'dek' ik me steeds maar in om teleurstellingen te voorkomen.:)

6. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Meiden denk nog steeds enorm mee hoor, met jullie... woensdag begint school weer, en dan heb ik weer wat meer tijd voor mezelf!
    Daarbij ben ik reuze enthousiast geworden met het maken van armbanden etc... voor die van lipjes van blikjes... die mogen jullie wel gaan sparen voor me hoor!
    Kijk maar op me fb pagina, of onderstaande link... tis echt gaaf, en niet te vergeten, werkt t erg ontspannend voor me!

Succes morgen Hoop, gaat vast goed!
    Dames kom gauw terug hoor, knuffie

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola dames

Eerste werkdag van het nieuwe schooljaar zit er weer op en ik ben bek af maar heb dan ook bere slecht geslapen vannacht. De groep lijkt een stuk tammer dan de groep die ik vorig jaar had maar we wachten nog even af met de vlag uit te steken want wat niet is kan nog komen natuurlijk…

@Guap dat klinkt toch wel als een heftig iets die aandoening aan het hart. Gelukkig bij jou niets gevonden, is de kans dat je kinderen het zouden kunnen krijgen/hebben dan ook meteen weer zoveel kleiner? Kan me voorstellen dat je het wat overdreven vind om nog verder onderzoek te doen omdat je al een onderzoek gehad hebt, maar als je alles laat bekijken weet je wel beter waar je aan toe bent natuurlijk.

@Mees als je zo slecht op je gemak bent bij onweer dan kon je vandaag je lol nog wel op of viel het bij jullie mee?

@Samson ik heb vooral een erg opgeblazen gevoel in mijn buik en verder eigenlijk niets. Mijn darmen zijn van slag en rommelen heel erg (althans ik denk dat het van mijn darmen komt) maar ik weet niet of dat echt komt door iets wat de menstruatie tegen houdt. Vandaag 3 weken over tijd en ik ben blij dat er woensdag weer even naar gekeken wordt want ik blijf het maar raar vinden. Sinds vanmiddag merk ik dat ik ook meer vocht vast houdt. Ik heb weer een, voor mij bekende, dikke enkel. Meestal heb ik dat ook een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Eenmaal ongesteld is dat dan ook vlot weer over. Dus we wachten maar weer af.

@Mams begint voor jou dochter pas woendag de school weer?

8. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Ja Boud... tis kermis in het dorp, schijnbaar moeten dan de scholen dicht of zo... :)
    Van mij mag t woensdag zijn... ik wil terug naar de 3 grote RRR's :)

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: misselijk ben ik niet meer geweest. Ik moet wel zeggen dat ik weinig trek in eten heb. Warm eten vind ik helemaal niet lekker. het liefst eet ik boterham met cervelaat worst en augurk:) Ik moet me ertoe zetten om te gaan eten.
    Ik snap jou wel wat betreft je verjaardag. Ik zou eerst ook goed nieuws willen hebben.
    Nou...nog 1 nachtje slapen meid. Ik ben wel bang hoor.

@Samson: lijkt me ook wel vervelend,dat je nu nog niet zeker weet of je baarmoeder leeg is. Ik heb daar zelf nooit problemen mee gehad. Ik was altijd gelijk schoon(gelukkig)

@Mams: klinkt leuk zeg...die hobby van jou! Syll is ook al zo bezig. Goed van jullie hoor!

@Guap: je was abuis meid....ik en mees moeten morgen voor de echo:)

@Boud: ik vind het toch allemaal maar vreemd...nu houd je weer vocht vast. Word toch tijd dat de gyn er wat aan gaat doen.
    Fijn dat je een wat kalmer klasje lijkt te hebben. Ook wel prettig

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik weet het hier niet hoor.
    Gisterenavond toch wel een overtuigend gevoel dat het goed zit,maar nu weer zoveel twijfel! Waarom hang ik sochtends niet kotsend boven de wc of waarom heb ik überhaupt gewoon niet dat hongergevoel?
    Ik heb niet dat echte zwanger-gevoel. Ben wel met vlagen erg moe. Voornamelijk als ik de honden uit ga laten of boodschappen ga doen. Dan moet ik me voortslepen. Maar verder weinig.
    Ben gewoon heel bang dat het vruchtje weer te klein is:(

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat je allemaal opgenoemd hebt de afgelopen tijd, klinkt toch wel ernstig zwanger, hoor! Heb vertrouwen in je lijf! Die twijfel is logisch. Ook ik voel me de ene dag meer zwanger dan de ander en natuurlijk voel ook ik dan weer die paniek. Maar dat is logisch met wat we meegemaakt hebben. Ik duim voor een mooi kloppend hartje. Veel succes straks! Ik zal aan je denken!

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mees en hoop heeeeel veel succes en vooral plezier vandaag bij jullie echo's!!! Wel de foto's komen showen hoor!

(jullie zullen het vast verteld hebben maar hoe laat mogen jullie?)

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @hoop&mees: ik heb me idd een dag vergist, nou geeft niet denk ik vandaag gewoon weer de hele dag aan jullie! Sterkte en komt goed!

14. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hoop en @mees : allebei heeeeeel veel succes met de echo's vandaag ! Dat komt allemaal goed :)

Hier komt de eisprong eraan, dus we weten wat doen, hoop echt dat het nog lukt voor we eind okt met Ivf beginnen...

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik denk vanmiddag ook aan jou hoor:) Succes vanmiddag!

Dank je wel meiden! Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!
    Moet er om 10.30 uur zijn.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Butterfly: succes met klussen!:) Hoop ook dat het jullie lukt.

17. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ hoop

Dankjewel ... Ik hou jullie op de hoogte :)

Nu duimen voor jullieb!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Pinx: ik 'mag/moet' pas om 5 uur vanmiddag. Dus nog eventjes geduld. Hoe is het met de benauwdheid.
    @Guap: dank je! Dubbel succes wensen, dat moet reden zijn voor extra geluk.
    @Hoop: nog een uurtje en dan heb jij in ieder geval alvast je uk kunnen bewonderen.
    @Butterfly: werk aan de winkel, meid! Met hopelijk een mooi resultaat over 2 wkn!

19. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Kwam even gauw kijken of er al nieuws was van Hoop...

@Mees: jij nog een paar uur wachten, spannend. Ik denk ook aan jou.

Ik maak me een klein beetje zorgen om M. Ze drinkt echt heel weinig de laatste dagen. Zou het kunnen komen doordat er een tandje aan het doorkomen is? Je voelt het randje al heel goed zitten. Groenten en fruit wil ze ineens ook bijna niet meer. Of misschien is dit het begin van het 6-maanden sprongetje? Ik weet het niet, maar omdat het hier nog steeds zo heet is, vind ik het wel belangrijk dat ze genoeg drinkt. Maar als ze niet wil, doet ze haar mondje ook echt niet open.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: dat kan inderdaad. Heb je geen koude bijtring. Als ze daar op sabbelen verdoofd het ook wat en pakt ze misschien makkelijker wat te drinken naderhand. Lastig als je niet weet wat er is, hè? Je zou evt. een keer een zetpil kunnen proberen (als ze dat al mag hebben). Als ze dan wel gaat drinken, dan weet je dat ze pijn had.

Deel Deze Pagina