Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Geen goed neiuws helaas. vrucht was heel slecht te vinden(kan ook komen doordat het heel hoog ingenesteld was). Geen hartactie...en veel blaasjes om de vruchtzak heen. Wat kan wijzen op een mola zwangerschap. We zijn er kapot van...we hadden zo,n hoop dat het deze keer echt goed zat:(
    Volgende week terug naar de gyn....kijken hoe het er dan voorstaat. De vrouw van de echo zei dat ze veel vreemde dingen gezien had in de praktijk,dat ze nog niet echt kan zeggen dat het foute boel is. Maar ze zei wel dat ze weinig hoop had

2. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hoop, oh nee wat erg ! Ik begrijp dat je er kapot van bent, pfff wat een nieuws :(
    Maar laat ons dat beetje hoop houden voor volgende week. Mss komt het toch nog goed.
    Ik hoop echt heel erg dat het alsnog goed komt !!
    Veel sterkte voor nu.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: wat een vreselijk nieuws! Hier hadden we zo geen rekening mee gehouden. Ik duim ook dat jij een van diegenen mag zijn bij wie er 'vreemde' dingen gebeuren. Dikke knuffel voor jullie en we blijven nog even moed houden tot volgende week.

4. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop: He getsie wat vreselijk! Ik had nog zo geduimd dat het goed zat! Ik blijf duimen voor jullie dat ook jij een van diegenen mag zijn bij wie er 'vreemde' dingen gebeuren!!! En misschien zit het vruchtje gewoon tegoed ingenesteld!!
    Een hele dikke knuffel van mij! Laten we hopen op volgende week! In de tussentijd...ik blijf duimen!!! x

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Oh nee Hoop! Dat wilde jullie en wij echt niet horen! Wat vreselijk weer een week in spanning en ik kan me voorstellen om jezelf in te dekken dat jullie je gaan voorbereiden op het ergste... Ik blijf natuurlijk hardnekkig hopen dat jullie volgende week beter nieuws krijgen!

Dikke knuffel en sterkte voor nu.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Guap: dank je :) Het zal een zware week worden.:(

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We hopen op een wonder, maar we hebben er geen goed gevoel over:(

8. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jemig Hoop, wat een klap in je gezicht!! Ik moet wel even zeggen dat het bij mij ook zo was he, ik moest maar gaan wachten tot het los kwam weet je nog?? Maar een week later was er toch hartactie!! Dus ik blijf nog even voor je duimen heellll hard en ik ga een kaarsje voor je branden. Meid de wonderen zijn de wereld nog niet uit en daar kan ik nu over meepraten en ik hoop jij straks ook!! Een dikke knuffel voor jou en je man!

Mees meid jij s6 weer vanmiddag!!

9. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje, ik heb er hier ook last van met Lotje, ze eet haast niet meer en als ze al eet dan huilt ze alsof ze pijn heeft en de fles gaat maar mondjesmaat eigenlijk. Ik maak me geen erge zorgen omdat ze verder goed groeit enz. maar het blijft wel lastig. Ik geef haar afentoe een zetpilletje en dan gaat het wel iets beter dus ik denk ook tandjes. Maar wat jij zegt met een sprongetje dat kan ook heel goed, gewoon even goed in de gaten houden en wel steeds drinken aanbieden, eten is niet heel erg belangrijk als j=het voor een paar dagen is. S6 meid!!

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: oh nee dat had ik nou echt niet verwacht eigenlijk! Wat een klap is dat dan weer. Ik hou toch ook nog even moed hoor en hoop heel erg hard dat het er volgende week toch beter uitziet. Knuffel voor nu!

@Sil: oh dus Lotje eet en drinkt ook slechter? Ik maak me alleen zorgen omdat het hier zo heet is en ze weinig plast de afgelopen 2 dagen. Ze had ook koorts in het weekend na de prikjes maar verder is ze wel gewoon alert en wil ze gewoon spelen enz. De arts zei afgelopen zaterdag dat ze wat aan de lichte kant is en dat ze dus eigenlijk meer moet eten maar ja als ik het er niet in krijg... Maar als ik dan zie hoeveel ze is aangekomen sinds haar geboorte vind ik eigenlijk dat ze best goed groeit. Ze is inderdaad wel fijntjes, vooral haar bovenlijfje, maar ze heeft wel mollige beentjes. En ze was nu ook wat harder gegroeid in de lengte.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Syll: ja ik weet dat nog bij jou. dat geeft me nog een beetje moed. Op hoeveel weken was dat bij jou dat er nog geen hartaktie was?

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, jeetje zeg...........dat is niet wat we gehoopt hebben.
    Maar even een vraagje, misschien molazwangerschap? Heb je bloed geprikt en moet je elke 2 dagen bloed prikken?
    Volgens mij niet of wel?

Toen in begin sept 10 (6,1 wkn) bij mij mola werd vermoed moest ik om de dag bloed prikken ivm hcg waardes en een echo. Daar is heel snel mola door vast te stellen.
    Gelukkig waren de waardes bij mij laag en was het geen mola en ben ik met 7,5 wkn gecurreteerd ivm onze bruiloft 3 wkn later.

Ik zou vragen om bloedtesten in deze week, weet je eerder waar je aan toe bent.

Voor nu een hele dikke knuff en sterkte meis! x

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, Hoop, ik ben gewoon sprakeloos. Hier had ik zo geen rekening mee gehouden. Wat een dreun moet dit voor jullie zijn. Heel veel sterkte de komende tijd meid.
    Ik heb even zitten googelen op Mola zwangerschap en wat je schrijft klinkt er wel na maar dan is het inderdaad raar zoals Lyanna ook schrijft dat je geen bloed hoeft te laten prikken want dat schijnt dan min of meer standaard te zijn. Ik zou dus toch nog maar even bellen met de vk of gyn voor een verwijsbriefje voor het lab. Maar voor nu eerst een heel dikke knuffel meid.

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat vervelend dat M zo weinig drinkt. Ik kan me voorstellen dat je je daar vooral door die warmte zorgen over maakt. Het idee van een koude bijtring is nog niet zo gek. Hopelijk komt het inderdaad van haar tandje want dan duurt het vast niet zo lang voor ze wel weer wil drinken.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Het voelt wat ongemakkelijk en dubbel na de enorme schok van Hoop, maar wilde toch laten weten dat mijn echo goed was. Hartje klopte goed en de termijn klopte ook (nog) precies met die van vorige week. Over twee weken (na onze vakantie) mogen we weer.

16. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ben blij dat je het toch even laat weten want ik zat er op te wachten. Was erg nieuwsgierig. Fijn dat bij jullie alles goed is. Kunnen jullie lekker relaxed op vakantie. Ga daar lekker genieten van de dit goede nieuws, de prachtige omgeving (ik ben er geweest dus kan het weten:)) en het hopelijk prachtige weer.

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: wat leuk dat je daar ook geweest bent. Nog leuke tips om te gaan bezoeken daar?

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: ik heb halverwege de middag al gebeld naar het ziekenhuis,want toen we thuiskwamen en er wat rustiger over na probeerden te denken zei ik al tegen mijn man: waarom hebben ze geen bloed geprikt?! Daar kunnen ze zoveel uithalen!
    Ik had een echo bij een echoscopiste en niet bij de gyn....ze hadden daar een zieke en waren mega druk.
    Ik dus gebeld en de assistente heeft een formulier om te prikken bij de bloedafname neer laten leggen. Zo kon ik nog net voor 5 uur prikken. Hopelijk eind morgenochtend de uitslag.

@Mees: ik heb je al even gesproken over de app,maar wil ook hier nog even tegen je zeggen dat ik heel blij ben voor jullie! Ik gun het jullie van harte! Nu kunnen jullie heerlijk van je vakantie genieten!

@Boud: het was inderdaad een grote klap. Toch hebben we nog iets hoop. Als morgen de uitslagen goed zijn dan hebben we nog meer hoop. Maar we houden ons hart vast.

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

iedereen bedankt voor het meeleven. Jullie zijn lief! Stuk voor stuk!:)

20. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Hoop, fijn om te horen dat je al gebeld en bloed geprikt hebt. Goed dat je zelf initiatief hebt genomen, want deze onzekerheid is echt killing hoor. Ik weet nu wat je doormaakt en dat is niet mis, je hebt mijn nr en mag me altijd appen hoor als je wat wil weten of hoe en wat.
    Heel veel sterkte voor nu, knuffie meis! x

Mees, kan me je dubbele gevoel wel voorstellen............maar gewoon hier plaatsen. Wij zijn allemaal ontzettend blij voor jullie je een goede echo en kloppend hartje gezien hebben. x

Rest, ik lees wel even mee.....probeer ook weer wat in te vallen met schrijven...........maar nek werkt hier niet mee en ik sta er aankomende weken weer alleen voor ivm aardappelen rooien. Dus is even heavy hier.

xxx voor iedereen!

Deel Deze Pagina