Neeee Hoop wat een vervelende boodschap! Ik ga heeeel hard hopen dat het net als bij Syl toch nog goed zit! En dat jouw beeb zich zo heeft ingegraven dat t slecht zichtbaar is. Oh ik hoop zo dat wonderen de wereld nog niet uit zijn! Ik snap dat het raar voelt om je goede nieuws te komen melden Mees. Maar super fijn dat jouw echo goed was! Nu heerlijk genieten van je vakantie en goed uitrusten!
Oh en Hoop, had graag even mijn verhaal terug gelezen hoe en wat precies bij mij.............maar die hele periode van 2-9 tot 7-10 en 2010 is helemaal weg ivm forumcrash. Ik moet dus nu alles uit mijn geheugen halen, maar weet nog wel het meeste hoe het ging. Dus voor vragen ben ik er voor je.
Mees het is al weer heel wat jaren geleden dat ik daar was. Wat ik me er vooral van herinner is dat de omgeving gewoon super mooi is. Als je van cultuur houd zit je daar niet eerste rang zeg maar, maar wandelen, bootje varen en lekker slenteren in kleine stadjes kan daar prima! Milaan is in principe dicht bij maar dat lijkt me niet heel handig met een kleuter aan boord. Bovendien, wanneer het echt warm wordt kun je beter de bergen in rondom het meer of het meer op naar de eilandjes, dan eerst een eind gaan rijden om in een warme stad je vertier te zoeken. Ik wens je in ieder geval heel veel plezier! Hoop goed dat je toch al hebt laten bloed prikken. Ik hoop natuurlijk heel hard dat er toch iets moois staat te gebeuren voor jullie dus ik duim net zo hard als de rest voor een goede afloop.
Hoi hoi, Hoop, goed van je dat je actie hebt ondernomen, nu duimen draaien!! Bij mij was het met 7 weken in de zwangerschap dat er pas wat te zien was, ik was volgens hun en de echo 2 weken korter zwanger, wel raar he voor een TP?? Maar ok ik heb me erbij neergelegd. Ik hoop het zo voor je!! Mees, jij van harte meid met je mooie echo!! Super hoor, nu lekker genieten van je vakantie!! Jeetje, als je het echt niet vertrouwd misschien toch maar eens naar een andere arts gaan misschien?? Niet plassen is niet goed hoor! Ze kan misschien wat onder de leden hebben, een virusje ofzo maar het moet toch beter worden met een paar dagen, drinken is belangrijk. En dat ze wat onder de lijn groeit qua gewicht is niet zo erg hoor, dat verschilt per kindje. Beterschap. Hier alles prima, vandaag geopereerd aan mijn lip ppff, nu helemaal dik en paars echt erg. Ik had een gezwel in mijn lip al voor de 2e keer de 1e keer had de huisarts m weggehaald maar dat was niet zo goed gegaan. Dus vandaag heeft de KNO het gedaan en hopelijk nu wel goed. Het weefsel is opgestuurd, ze denken aan lipkanker, nou heb je ook weer wat jemig. Hopelijk valt het mee, volgende week woensdag krijg ik de uitslag. Spannend weer dus.....
Gatver Sil, jou blijft ook niet veel bespaard hè? Ik ga duimen dat de uitslag heel onschuldig blijkt te zijn. Bij jou was vóór de 7e week niet duidelijk dat je zwanger was? Ik weet eigenlijk alleen nog dat je mn in de eerste helft van je zwangerschap zoveel bloedverlies had dat je vaak de moed verloor en dacht dat het mis was en in de tweede helft toestanden had met je vruchtwater. Inderdaad raar dat je na een tp toch twee weken korter zwanger blijkt dan de tp zou doen vermoeden. Juist bij ivf zou dat toch geen onderwerp van discussie hoeven zijn zou je zeggen. Hebben ze ooit nog verteld waar dat aan kan liggen? Late innesteling of weet ik het wat?
@hoop, jeetje meid wat een klap voor jullie. hele dikke knuf meid! @mees, super dat je echo goed was! verdriet en vreugde ligt hier vandaag heel dicht bij elkaar. @syl, beterschap met je lip @jeetje, tandjes kunnen heel vervelend zijn en erg voor zorgen dat eten en drinken heel slecht gaat. een koude bijtring wil wel eens helpen. je hebt er ook zalf voor, ik weet niet meer hoe het heet, maar das vast wel te vinden. verder gewoon blijven proberen en de plasluiers goed in de gaten houden. hier lekker aan het shoppen geweest, was sale! morgen lekker vrij en het weer lijkt goed dus we gaan lekker op de fiets de stad in. geen nieuws op verbouwingsfront, maar heb er weinig hoop op dat het binnen ons budget gaat passen.
@Syll: dat was inderdaad wel heel apart ja. Dan heb ik ook nog wat hoop. Alhoewel ik sterk het gevoel heb dat mijn borsten ook slapper worden en minder pijnlijk. wat een toestand met je lip! Lijkt me wel pijnlijk! Zal toch geen lipkanker zijn?! Ik ga heeeeeel hard voor je duimen op een goede uitslag! @Boud: jij gaat morgen ook het ziekenhuis bellen? Nog geen bloed? @Just: heerlijk he...ff shoppen! Zeker in de sale. genietse morgen van je vrije dag! Weet iemand van jullie nog dat HCG lijstje(de opbouw van HCG?)
was er bij jou een embryo te zien? Want ik zie dus bij ons een duidelijke embryo. Dat schijnt wel voor te komen maar niet zo veel gebruik je overigens je nieuwe telefoonnummer al? Sorry als ik dat al vergeten ben....ben een beetje warrig
Hoop ik ga morgen niet bellen maar naar het zh toe. Ik ga er vanuit dat ik een echo krijg en een kuurtje om een onttrekkingsbloeding op te wekken. Hier nl nog steeds geen ongi te bekennen. Nog wel even een misschien beetje raar vraagje aan de dames die al een zwangerschap achter de rug hebben. Wat voor soort afscheiding hadden jullie tijdens de zwangerschap? Àls ik al afscheiding heb lijkt het nl wel op afscheiding die je kunt hebben rondom je eisprong. Van dat vruchtbare slijm zeg maar? Afgelopen dagen heb ik zoveel verhalen gehoord en gelezen over gevallen van neg. test en bloedtest maar het uitblijven van menstruatie die toch zwanger bleken te zijn, dat ik toch nog wel een beetje hoop heb op een wonder, al durf ik dat niet hardop uit te spreken en vind ik het al heel eng om dat hier neer te zetten. Ben toch wel bang en aardig zeker, dat het morgen allemaal niets blijkt te zijn. Kans is zoooo ieniemini dat ik er vanuit moet gaan dat er niks zit, maar er zit zo'n klein knagend stemmetje in mijn achterhoofd die steeds maar dreint waarom ik dan nog niet ongesteld geworden ben. Heel lastig. Ben ook blij dat morgen dan het verlossende woord (hopelijk) zal vallen.
@Boud: nu jij het zo eerlijk verteld moet ik zeggen dat ik ook stiekem bij jou nog in die richting denk. Want dat je nog steeds niet bloed is toch eigenlijk wel heel vreemd. De afscheiding die ik heb is normaal gesproken doorzichtig soms wit...ja eigenlijk wel een beetje hetzelfde als vruchtbaar slijm. Ik had de laatste tijd dan weer wat gelig slijm. Maar normaal is het eigenlijk doorzichtig/wit. Ik ben uiteraard ook heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen bij jou. Ik zou als ik jou was een echo eisen...eerst zeker weten dat er geen zwangerschap is...voordat je pillen gaat slikken. Ik hoop en duim met je mee!
Boud ik moest er ook meteen aan denken. Zeker na het verhaal van Syl met die late innesteling. Oh ik hoop ook zo voor jou op een wonder. En het is volkomen logisch dat jij dat ook zo voelt maar het niet durft uit te spreken. Krijg je morgen ook een echo? Hoe laat moet je? Ik ga voor jou en Hoop een kaarsje branden voor een positieve uitslag!
Lief dat jullie zo aan me denken meiden. Alle positieve energie kan ik wel gebruiken geloof ik Morgen aan het eind van de ochtend heb ik een afspraak. Officieel om 11 uur maar de ervaring leert dat ze tegen die tijd vaak gigantisch uitlopen. Heb al wel eens ruim drie kwartier mee gemaakt. Ik ben ook zeker niet van plan iets te gaan slikken voor ik voor mezelf zekerheid heb dat er echt niets zit, maar hou mezelf toch steeds weer voor dat die kans maar heel klein is. Mijn planning was om daarna nog naar een andere afspraak te gaan maar dat hangt er ook een beetje vanaf hoe ik me voel als er zekerheid is. (Dat geldt voor alle mogelijke uitkomsten) Dus ik weet nog niet wanneer ik hier een 'uitslag' kan posten.
@Boud: ik hoop dat je ons morgen onverwachts en positief kom verrassen. Ik heb het de laatste tijd vaak gedacht (maar niet hardop durven uitspreken) of er niet toch een kans zou kunnen zijn. Maar wilde je niet nog meer in verwarring brengen. Ik zal aan je denken! Mijn afscheiding is momenteel ook wit slijmerig (doorzichtig), soms wat wittig. @Syl: inderdaad, er blijft jou niet veel bespaard. Hoe verzin je het. Ik hoop dat het nu echt wegblijft.
Mees wat fijn voor jullie, en nu lekker op vakantie! Syllis, wat naar lijkt mij dat, en beterschap! Hopelijk valt de uitslag mee! Boud, jij maakt het toch weer spannend! Moet zeggen dat ik die gedachtes bij jou ook heb maarja.... Idd in ieder geval eerst een echo voor meer duidelijkheid! Succes! Hier niet veel te melden, gewoon druk met ons nieuwe huis. Duurt nu echt niet lang meer!
Er was bij ons eerst niks te vinden op heel rommelig van binnen in de baarmoeder na (was dus 6,1 wkn), maar 5 dagen later wel een vruchtzakje te vinden en een stipje zeg maar. Uit later onderzoek is gebleken dat het wel een embryo was, maar bij de deling toch verkeerd is gegaan. Curretage dus met 7,5 wkn. Ja, nieuw telefoonnummer is in gebruik. Daar kun je mij op bereiken.
Boudicca, groot gelijk dat je niet gelijk pillen gaat gebruiken en ik zou ook voor een echo vragen. Succes later vandaag! Sill, meis je krijgt het ook wel weer voor je kiezen. Ga heel hard duimen voor een goede uitslag.
@Hoop: hoe is het nu met je? Beetje kunnen slapen? @Boud: veel succes bij de echo vandaag. Ik denk aan je.