Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ben bang dat het niet meer nodig is de afspraak in Gent. Vanmorgen was de afscheiding wat bruinig aan het worden en heb een vervelend gevoel in mijn buik:(

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: ach, meid, toch! Weet even niet wat ik zeggen moet. Dikke knuffel!

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, nee meis! Ook even sprakeloos!

Trouwens, zou je afspraak zo wie zo niet laten staan en ernaar toe gaan! Gewoon om te kijken hoe het eruit ziet en zo en wat Dr. de Sutter ervan zegt! Vooral als het maar wat licht blijft rommelen denk ik dat ik zelf wel zou gaan.

Mees, sorry meis............nog gefeliciteerd meid! x

Ben afgelopen dagen niet zo helder, zware fysiobehandeling gehad met hoofdpijn en duizelingen tot gevolg. Nu ook nog niet helemaal over, hoop dat het snel afzakt.

4. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Trouwens, hier staat 13 dpo onder mijn banner...........maar weet niet wat ik van mijn cycli moet denken en zwanger deze ronde gaat zeker niet lukken.
    Dacht nml dat mijn eisprong toen we op vakantie waren zonder mijn man en heb dus niet meer getest. Maar temp doet raar en ik weet niet meer hoe en wat.

Vorige maand al 36 dgn en nu 13 dpo zonder progesteron voor mij is ook niet normaal. Gemiddelde cyclus bij mijn 23-24 dgn en lf 9-10 dgn.

5. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop: Jeetje... Weet ook even niet wat ik zeggen moet.
    Dikke knuffel

6. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Verhaaltje hierboven klopt niet meer, kijk banner!

7. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik had de huisarts gevraagd om nog een keer bloed te prikken.
    toen ik later teruggebeld werd door de assistente,was ik in gesprek dus had zij het ingesproken op de voicemail.
    Ze vertelde me dat de dokter het goed vond dat ik bloed ging prikken. Het formulier zou volgende week klaar liggen:(
    Wat heb ik daar nu aan!

Net weer gynaecologi gebeld(dordrecht). Echo ging absoluut niet meer...was stampvol. Bloedprikken gaat ze overleggen of dat vanmiddag nog mag.

verder geen afscheiding meer gehad.....word steeds vreemder.

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: ongi geworden?:(

9. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL

10. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop: Bijzonder hoor....dat pas volgende week het formulier klaar ligt. Daar heb je natuurlijk helemaal niks aan!
    Is het uiteindelijk nog gelukt om toch bloed te laten prikken?
    Mmm dat is natuurlijk wel een goed teken dat je geen afscheiding meer gehad hebt! Wie weet! Ik blijf duimen! Maar ik snap heel goed dat die onzekerheid heel erg vervelend is!

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guapetona gefeliciteerd met je verjaardag. Probeer niet te veel te piekeren over die 4 die je nu hebt! Maak er een fijne dag van.

@Hoop wat een domper wanneer je dan toch ineens afscheiding ziet. Een tijd later is er niets meer dus ga je misschien toch weer hopen. Over ups en downs gesproken! Dikke knuffel meid want het wordt er niet makkelijker op. En dan die artsen die het allemaal niet lijken te snappen, wat is dat nu voor idioots om pas voor volgende week de papieren klaar te leggen. Ik zou de echo gewoon door laten gaan. Desnoods zeg je op de dag zelf pas as maar je weet nu nog totaal niet welke kant het opgaat. Mocht je nu wel ongesteld worden dan kun je via dr.S misschien eerder uitsluitsel krijgen of het nu wel of geen Mola was. Ik zou dat wel graag willen weten. Succes meid.

@Lyanna op voor een nieuwe ronde en zorg dat je rond je eisprong niet zonder je man zit. Is natuurlijk niet heel praktisch hihi

@Samson ik zou gewoon gaan boeken. Je kunt er, lijkt mij, van uitgaan dat je lijf in november/december toch echt wel weer schoon is en wanneer je straks weer zwanger bent gaat het er echt niet meer van komen. Wanneer je zo'n reis nog een keer wilt maken moet je het nu doen, of gezond oud worden zodat je het na je pensionering nog eens kunt gaan doen ofzo

@Mees weer helemaal lek geprikt bij de acupuntuur. Kun je er weer mooi tegen aan de komende tijd. Mooi dat mensen zo met je mee leven dat ze ontroerd worden van het nieuws dat je zwanger bent.

Hier ben ik gisteravond toch maar meteen begonnen met de pillen. Ik hoop dat ik dan het ergste voor mijn verjaardag gehad heb, maar met mijn geluk zul je zien en beleven dat het dan juist op zijn ergst is. Nou ja, ik wilde niet langer gaan wachten, want merk dat ik graag verder wil. Hoe eerder mijn lijf weer in standje normaal zit hoe liever ik het heb.
    Ik merk trouwens nog niets van enige verandering tot nu toe. Zou 3 tot 7 dagen kunnen duren dus we wachten af.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: tenenkrommend die artsen. Snappen ze het nu echt niet hoe het voor jou moet zijn en is het nu zo moeilijk een formulier voor vandaag klaar te leggen. En dat die afscheiding weer gestopt is, geeft toch ook weer te denken. Ik hoop dat je in de tussentijd toch nog wat hebt kunnen regelen.
    @Boud: ik hoop dat het toch voor je verjaardag allemaal op gang gekomen is en het ergste weer gehad hebt. Maar jouw lijf laat zich inderdaad moeilijk plannen. Dus hopelijk deze keer in positieve zin.
    @Guap: ik was er heilig van overtuigd dat je morgen jarig was en ik je dan vooral niet moest vergeten te feliciteren. Maar dankzij (de altijd attente Boud), blijk je toch vandaag de 4 aangetikt te hebben. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. En na vandaag voel en merk je verder niets meer van die 4, hoor!
    @Lyanna: balen dat je cyclus nog zo van slag is. Had jij een hormonen spiraaltje? Dan kun je nog last hebben van een soort 'ontpillen'. Ik had toen een koperspiraal genomen omdat wij vrij snel voor een tweede wilde gaan en ik mijn lijf gelijk 'klaar' wilde hebben als dat ding eruit zou gaan. Hopelijk is het allemaal snel gestabiliseerd.

Hier een rustig dagje gehad. We zouden gisteren uit lunchen gaan voor mijn verjaardag. Maar toen we thuis kwamen, kwamen we een buurvrouw tegen die mij wilde feliciteren en die maar aan de klets bleef. Ik ben op een gegeven moment, misschien heel onbeschoft, alvast naar binnen gegaan (wel netjes aangekondigd, hoor), maar ik had door mijn nek zoveel hoofdpijn en voelde me zo ellendig dat ik het niet meer trok. Ik had inmiddels zo'n honger en ze bleef mijn man maar aan de praat houden, dat ik de tafel thuis maar gedekt heb en we thuis gegeten hebben (uiteindelijk).
    Mijn man vond het lullig voor mij omdat hij het me beloofd had en stond erop dat we het vandaag in gingen halen.
    Net allerlei (vakantie) boodschappen gedaan. Dus het meeste is in huis. Morgen nog het hele huis even aan kant maken, want ik heb van mijn man de opdracht gekregen dat hij zaterdagmorgen echt op een vaste tijd wil vertrekken. ;)

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Werd vanmiddag om tien voor 5 teruggebeld voor bloedprikken.(lekker op tijd).
    Assistente vertelde me dat dr T mijn dossier erbij gepakt had en het allemaal bekeken had. Hij begreep heel goed dat ik me zorgen maakte als er sprake was van een mola zwangerschap. Maar(nu komt het).....hij zag niks bijzonders aan mijn dossier en ik hoefde me echt geen zorgen te maken want het zag eruit als een normale zwangerschap:( Nou als jullie het allemaal nog snappen.....ik dus niet meer. Ik hoefde dus niet te komen om bloed te prikken.
    Ik vroeg waarom van de week dan al die ophef was....ja,dat wisten ze niet,want ze waren er niet bij. Het spijt me zeer,maar ik vind het een heel onprofessioneel gedoe.Ik ben er echt klaar mee.Hoe kunnen ze zo met mensen omgaan?
    Ik verlies overigens weer bruin bloed. Tis echt heel minimaal. Maar ik geloof echt dat het een verloren zaak is.Ik heb ook geen gespannen borsten meer.
    Ik voel me echt naar.....aan mijn lot overgelaten enz

sorry meiden dat ik zo loop te mopperen:(

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: dat is geen gemopper, hoor! Terecht dat je je zo in de steek gelaten voelt en door iedereen tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd wordt. Had je nu wel of geen afspraak in Gent staan? Ik kan er echt met mijn kop niet bij dat het zo moeilijk moet zijn een spoedecho of even bloed te laten prikken. Het is de moeite voor hun toch niet. Een echo duurt hooguit 10 min (en dat is nog lang). Kun je anders vanavond niet even naar de huisartsenpost (net als de vorige keer) omdat je bruinverlies hebt en je je zorgen maakt. Blijkbaar nemen ze buiten de reguliere tijden wel de tijd voor je (net als vorige keer toen je er was). En je zelf niet inhouden, hoor, als je even je hart wilt luchten. Wij zijn er wel voor je, hoor!

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeminee Hoop wat een raar gedoe van je artsen. Kun je zaterdag niet naar de weekend post ofzo. Dit is toch van de zotte. Waarom nu niet even de tijd nemen om een patient uit je praktijk gerust te stellen en tegemoed te komen. Je vraagt niet om een ingewikkelde hi-tech operatie. We hebben het over simpele echo's en standaard bloedprikken. Je moppert niet hoor, je hebt groot gelijk dat je je niet serieus genomen voelt worden. Dit is echt van de gekke!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ga niet naar Gent,mijn man heeft zoveel moeite moeten doen om volgende week vrij te krijgen voor de echo,dat hij het absoluut niet kan verzetten. met de trein zie ik echt niet zitten zo,n eind. Daar voel ik me niet lekker genoeg voor. Vandaar dat ik dacht dat als ik even bloed ga prikken dan weet ik in ieder geval iets. Ik heb ook al een paar dagen diaree...daar word je ook niet beter op.

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hoop, jeetje meid wat een gedoe en onduidelijkheid! dat werkt allemaal niet mee he. kan je ha niets voor je betekenen ivm bloedprikken? of een vk praktijd met echo apparatuur? ik roep ook maar wat hoor.....

@jeetje, fijn dat de kleine meid wat meer drinkt. fruit is ook altijd goed en gaat er meestal wel in.

@mees, fijn dat je al lijstjes maakt, lekker mee doorgaan! en lekker vakantie in het vooruitzicht, heerlijk hoor

hier hoop stress door mijn lijfje..... wel of niet verbouwen, wel of niet nog een 2e, pffffff kunnen we dat allemaal wel betalen, wordt het niet te druk met 2.... ik weet ik is miepje.... maar goed, als een verbouwing betaalbaar is (en dat ziet er wel naar uit als we het zelf doen) dan doen we het waarschijnlijk wel. nog even losstaand van eventueel gaan voor 2e kind. de extra ruimte is ook wel fijn.... wordt vervolgd dus!

18. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Just dan doe je het toch gewoon in etappes. Focus eerst op de verbouwing en wanneer die (bijna) klaar is dan ga je dan eens nadenken en alle voor en tegens tegen elkaar afwegen voor een eventueel tweede kindje. Zo komt er niet ineens een heleboel op je bordje maar kun je het een beetje doseren. Wel zo rustig in je bovenkamer.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @boud, wijze woorden! ik doe mijn best

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: snap dat je nu niet op zo'n lange reis zit te wachten. Ik zou toch proberen morgen nog een afspraak bij je huisarts te maken, zodat je even je hart kunt luchten en hem even onder 4 ogen kunt spreken (en uitleggen hoe belangrijk dat bloedprikken of een echo is). Dikke knuffel!
    @Justme: ik denk dat iedereen die koudwater vrees wel heeft. Heb ik ook beide keren gehad toen we voor het echie gingen. Inderdaad maar in etappes doen. Als jullie toch die ruimte er hoe dan ook bij willen, dan richt je je daar als eerste op met offertes en dingen uitzoeken. En komt tijd, komt raad (en hopelijk een tweede kindje).;)

Deel Deze Pagina