@Mees: ik bedenk met net dat ik morgenmiddag om tien voor 3 bij de huisarts moet zijn voor mijn jongste zoon. Op vrijdag zit er een vrouwelijke arts en zij is ontzettend lief. Ik zit al een plannetje te smeden om dat formulier van haar mee te krijgen. Ik hoop alleen dat ik dan nog kan prikken bij ons in het dorp en de uitslag ben ik bang dat die er niet meer is voor eind van de middag. @Just: wat Boud zegt klinkt heel aannemelijk.
Bedankt voor de felicitaties! Mees, jij ook nog gefeliciteerd hè!!! Wij zijn als feestje vandaag met de kids naar Drievliet geweest, was erg leuk en ik voelde me weer even een tiener in de achtbaan, hihi, ipv een veertiger Hoop, wat naar allemaal, sterkte zeg! We hebben een begane grond appartement gekocht, waar in 40 jaar niks aan gedaan was dus alles is vernieuwd en ook intern verbouwd en we hebben er 27m2 aangebouwd in de achtertuin! Een flinke verbouwing dus, gelukkig is de aannemer over een week klaar en dan gaan wij vloeren leggen en deuren verven. Pfff nog heel veel te doen, maar het wordt geweldig! Boud, jij ook veel sterkte gewenst! Voor ons is deze maand een verloren ronde denk ik, ook niet echt serieus geprobeerd... Voordeel is wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben. Ik ga volgende week woe wel een test doen, maar dat is alleen maar omdat ik een Mri-afspraak heb en dan misschien moet afzeggen (maar ik verwacht d'r niks van hoor). Nou wel trusten meiden en mees: een fijne vakantie gewenst!
Thanks Hoop! Zie ook mijn aanvulling over ons huis als antwoord op jou eerdere vraag! Ps: voor wie nog een goede en goedkope aannemer zoekt pb mij maar even. Ben dik tevreden over die van ons!
@Hoop: hoe is het nu met je? Nog bruinverlies gehad? Kun je de arts niet nog een keer bellen vandaag (sorry, dat ik doordram) en zeggen dat je gyn uit Gent gezegd heeft dat je met spoed bloed moet laten prikken en een echo moet laten maken. Ik zit er continue maar mee in mijn kop hoe ik je kan helpen. @Guap: heftig zo'n enorme verbouwing, maar dat zijn wel de mooiste. Een huis helemaal naar je eigen zin tot droompaleisje ombouwen. Gelukkig is het einde in zicht.
@Guap: klinkt heel mooi..je huis! Ik snap heel goed dat je zin hebt in de verhuizing! @Mees: vanmorgen nog geen bruinverlies gehad. Wel al kramp in mijn buik en toen ging ik weer aan de diaree. Ik heb wel een zeurend gevoel in mijn buik...ik weet echt niet of het nou mijn darmen zijn of mijn baarmoeder. Ik vind het allemaal wel zenuwslopend dit. Hoe kom ik het weekend door! Ik vind het lief dat jullie allemaal meedenken hoor Ik moet vanmiddag bij de huisarts zijn voor mijn zoon. Zij is een heel aardig mens en ik denk dat ik mijn verhaal maar eens doe bij haar. Misschien kan zij er iets mee.En anders ga ik het maar uitzingen tot maandag.
Jeetje.. ik moet wel veel terug lezen zeg... pff... maar goed geloof dat ik in ieder geval nog effe extra moet duimen voor Hoop, wat ik met liefde doe... Hier gaat eigenlijk alles voorspoedig, ben verliefd, ga weer verhuizen, terug naar vaders huis, minimaal 2 jaar, dus een echt huis met tuin, normale douche, eige kamer voor smurfje... Over 2 weken al, dus dat is erg kort dag, maar wel heel fijn zeg. Verder zit ik nu weer in de wachtstand... of ex smurfje wel of niet van school op haalt, wat een frustratie is dat zeg, er niet op kunnen rekenen.... en al helemaal voor smurf, je probeert haar duidelijk te maken dat t kan gebeuren dat papa niet komt, (dat is wat ik per mail te horen krijg) echter kijkt ze je aan maar papa komt wel hoor, want hij mist me echt... Ja hart brekend moment... over 2 uurtjes weten we het.. en zo gaat dat ongeveer elke 2 weken... fijn hoor omgang... pff.. is zeker de bedoeling het zo moeilijk mogelijk te maken... Ik word er echt gaar van, want zelf kan ik ook nooit wat afspreken zo.... en dat is wel es vervelend. Maar goed, dit weekend leuke dingen op de lijst staan.. en mocht t zo zijn, zijn dit ook leuke smurf dingen, dus dat scheelt weer! Lekker ego berichtje... sorry... ga maar weer verder met me sierraden... dat geeft me de nodige rust! Fijn weekend meiden!!!!!!!!!!!!
@Hoop: wat een schat van een dokter! Jammer dat zo ver weg zit! Hoop dat de arts vanmiddag wat voor je kan betekenen. Sinds ik zwanger ben, is mijn ontlasting ook meer diarree-achtig. Dus het kan een gewone zw.kwaal zijn. @Mams: wat ontzettend vervelend dat de omgang met de ex nog steeds zo naar verloopt. Zeker als er een onschuldig kind tussen in staat, kan ik daar altijd zo slecht tegen. Hij wil eigenlijk jou dwarszitten, maar heeft niet door dat hij zijn eigen smurfje het meest daarmee raakt. Ik hoop toch echt dat dat besef een keer bij hem doordringt en hij gewoon op de afgesproken tijden op school is. Sterkte ermee! Hier de bovenboel helemaal aan kant en alle was weggestreken. De pap is wel even op. Dit weekend was een kind van de buren jarig, maar we konden daar niet bij zijn. Daarom afgesproken dat we vanmiddag daar even heen zouden gaan om wat te geven. Maar de moeder belde op dat ze ziek is. Niet leuk voor haar, maar heel eerlijk vind ik het stiekem wel prima. Moet nog even boodschappen doen en ik wil gewoon lekker aan kunnen rommelen thuis. Alles ligt in principe klaar, dus het is straks de tassen vol pakken en morgen alles in de auto. Om half 4 mag ik mijn nek ook weer even laten kraken. Hoop maar dat het meevalt.
@Mees: dus jou ontlasting is ook dunner? Dan is het misschien toch wel een zwangerschapskwaal. Ik heb soms toch nog wel een beetje hoop dat de zwangerschap nog goed zit en dat de echo gewoon te vroeg was. Alleen de vochtblassjes kan ik niet verklaren. @Mams: wat een gezeur met je ex.....hoe kan hij nou zijn dochtertje laten wachten bij school? Hoezo ga je weer in het huis van je vader wonen? bevalt je eigen huisje niet? @Boud: begint er al wat op gang te komen?
@Hoop: ik heb dat al vanaf de positieve test. Persoonlijk ben ik er wel blij mee, want mijn stoelgang gaat normaal wat moeizamer. Succes zo dadelijk bij de huisarts. Hier boodschappen gedaan en ondanks dat ik een briefje meegenomen heb, presteer ik het toch wat te vergeten. Ook had ik meer gekocht dan de bedoeling was en ik wilde niet al te veel sjouwen, dus heb het maar betaald en achtergelaten in de winkel. Dus nu mag mijn man nog een keer. Maar dan is alles in huis voor de beestjes en voor ons om mee te nemen. Nu alles nog in tassen en morgen in de auto. Het huis is aan kant en praktisch alle was weg. Zometeen nog een keer mijn nek kraken en dan ben ik er klaar voor.
@Guap dat klinkt als een complete metamorfose van het huis. Heerlijk om het helemaal te kunnen doen zoals je eigen wensen zijn. Over een tijdje dan ook eindelijk lekker al jullie eigen spullen erin. Leuk hoor! @Mees weet niet of ik later vanavond nog hier 'langs kom' dus wens ik je nu maar vast een heel fijne vakantie. Lekker gaan genieten van de prachtige omgeving daar! @Hoop wat heb je het toch getroffen met een dokter als dr. de Sutter. Jammer dat ze helemaal in Belgie zit. Waren alle artsen maar zoals zij. Hopelijk heb je wat succes bij je ha vanmiddag en wil ze luisteren ook al kom je voor je zoon... @Mams wat een goed nieuws dat je in het huis van je vader kunt wonen. Is dat een soortgelijke constructie die je eerder bedacht had maar wat toen niet lukte? Fantastisch toch dat je dan een huis met tuin hebt (en een eigen slaapkamer voor jou en je dochter) Las op fb net al dat ex je meisje niet heeft opgehaald. Balen, maar nu hoef je haar niet te missen dit weekend en je plannen hoeven niet veranderd las ik dus al met al gewoon lekker je voordeel mee doen. Hier nog niets 'aan de hand'. Straks bij het eten neem ik de derde pil van de 10 die ik gekregen heb maar tot nu toe voel ik nog niet bijster veel. Er zijn wel wat dingetjes die ik wijdt aan bijwerkingen maar heb nog niet het idee dat ik binnen nu en twee dagen ongesteld ga worden. Ik hoop dat ik morgen 'verrast' wordt maar ik vrees dat het nog wel even op zich zal laten wachten. Het voelt zo zonde van mijn tijd dit! Argh, ik wordt vrijdag 39 en wil nu eindelijk wel eens zwanger worden. Pfff, kans dat ik voor mijn 40e moeder wordt wordt wel steeds kleiner. Baal, baal, baal...
@Hoop Toen ik in februari zwanger was had ik ook voornamelijk diarree. Kan echt een zwangerschapskwaal zijn hoor. Hoop nog steeds dat het goed komt bij jou !
Stuur die diarree maar mijn kant op......ik kamp met het tegenovergestelde! Mees ik wens je een hele fijne vakantie! Guap verbouwen is een hele klus maar als t eenmaal klaar is......genieten! Mams ik begrijp dat ex dl niet heeft opgehaald. Wat sneu zeg. Dat moet je moederhart zeer doen! Boud bijna 39! Ik ook over 2 mnd. Maar je kan nog best voor je 40ste mama worden hoor. En anders is 41 ook niet erg je wordt er geen slechtere mama door. De rest ben ik helaas weer vergeten....
@Boud: dank je! Als het goed is hebben we wifi. Dus je bent nog niet van me af! @Hoop: nog wat wijzer geworden van de huisarts? Hier staat alles grotendeels ingepakt. Daarmee begint ook de spanning toe te nemen dat ik het toch wel spannend vind om op vakantie te gaan nu ik zwanger ben. Vanavond ook een heel gevoelige en gespannen buik. Ga er maar vanuit dat het mijn darmen zijn die wat verkrampt zijn, maar dan slaat de schrik wel even om mijn lijf. Kwam er ook achter dat ik mijn zwempak kwijt ben. Ligt altijd op een vaste plaats, dacht ik. Maar nu dus even niet. Altijd de laatste dingetjes stress voor vertrek. M'n zoontje ligt nu op bed, dus kan ook niet even boven lopen rommelen om te zoeken. Dus dat zal morgen moeten. Maar heb geen flauw idee waar die kan zijn.
@Boud: vreemd dat je nog helemaal niks voelt...het zou nu toch wel een beetje moeten gaan rommelen. Geweldig is de Sutter he....inderdaad zou iedere arts zo moeten reageren. Jammer dat ze niet in Nederland zit! @Butterfly: ik heb stiekem toch ook nog wel een beetje hoop! @Pink: tis allebei wat he....diaree is wat maar het tegenover gestelde is ook heel erg vervelend! @Mees: ik snap dat je een beetje gespannen bent voor de vakantie. Ik ben het liefst in eigen land als ik zwanger ben....maar het is ook wel heerlijk hoor...even er tussenuit! Ik heb de huisarts heel kort er even over gesproken. Ze vond ook wel dat ze in het ziekenhuis apart reageerden. Maar ze wist te weinig van Mola zwangerschappen af. Ze heeft het wel even opgezocht en zei dat mijn HCG nog veel hoger had moeten zijn. Maar zeker weten kunnen we dat niet omdat er maar 1 keer geprikt is. Ze heeft me wel wat gerustgesteld. Dat ik me geen zorgen moet maken en als er verandering komt...dat ik erge buikpijn krijg of bloedverlies dan direct het ziekenhuis bellen. Ik voel me vrij rustig nu...tis tenslotte morgen al zaterdag. Gaat toch wel hard nu. Toch heb ik nog wel een beetje hoop dat het goed zit.
@Hoop: als ze er allemaal zo luchtig over doen en zij zegt dat je hcg nog hoger had moeten zijn, zou ik er ook maar wat rustiger onder zijn dat het zeer waarschijnlijk toch goed zit. Wanneer had je nu weer een afspraak in het zkh? En ja, ik was normaal gesproken ook niet weggegaan als ik geweten had dat ik zwanger was, maar dit was al geboekt. We zullen er maar het beste van hopen.
Ik moet maandag om kwart over 2 bloedprikken op HCG en om kwart over 4 bij de gynaecoloog zijn. Ik wens je alvast een hele prettige vakantie! Geniet er maar van. Voor je het weet is die weer voorbij
@Hoop: ik houd je in de gaten. We hebben wifi op de camping, dus ik kom zo af en toe spieken hoe het met je gaat. Hoop dat je je een beetje rustig kan houden tot die tijd. Ik was gisteren mijn zwempak kwijt. Ligt altijd op een vaste plek, behalve deze keer. Even stress natuurlijk zo op het laatst weer. Maar gisterenavond laat nog een keer de kast doorgespit en hij bleek ergens achter een andere stapel gevallen te zijn. Niet dat ik een echte waterrat ben, maar vind het toch wel fijn dat ik hem gevonden heb. Nu mijn man maar eens wakker maken. We zouden om 10 uur vertrekken, maar er moet nog een hoop gebeuren. Tot later allemaal!!