Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Butterfly: dank je! Jij hopelijk een positieve test als ik terugkom!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mees: fijne vakantie!! Zwempak nog gevonden?

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wij krijgen zo bezoek van een NLs meisje dat ik heb leren kennen via MP. Ze woont ook hier in Istanbul en heeft een zoontje van dezelfde leeftijd als M. Ik ben heel benieuwd hoe ze op elkaar zullen reageren!

@Hoop: wat een schat van een mens is die dokter toch! Ik heb toch ook nog wel hoop voor jullie hoor als ik zo hoor wat ze nu weer zeiden. Maar wel raar al die tegenstrijdigheden.
    Hoe is het trouwens met de konijntjes?

@Boud: hoe is het daar? Al iets aan de gang?

@Guap: sorry, ben een beetje laat, maar alsnog van harte met je verjaardag! Wat leuk die verhuisplannen!

Nou, we gaan nog even gauw wat schoonmaken voor ze komen, dus tot later!

4. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mees, wel ik vrees dat het deze maand niets zal worden.. Heb nog steeds geen eisprong gehad en zit alop dag 18.
    Normaal heb ik die al rond dag 13..

Ik heb wel op dag 7 een hysteroscopie gehad maar zou dat er iets mee te maken hebben ?

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Hoop meid wat erg die onzekerheid zeg!! Heel veel sterkte hoor!! Maar ik blijf duimen voor je!

Mees, jij een hele fijne vakantie en nog gefeliciteerd, ik heb jou denk ik niet in mijn FB kalender staan.

Guape, jij ook nog gefeliciteerd!!

Boud, ja dat klopt wel wat jij zegt hoor met al dat bloedverlies dat kwam omdat er 1 embryo gestopt was met groeien, maar ze hadden ook geen hoop voor Lotje, ik moest thuis gaan wachten tot het los kwam omdat er geen hartslag was. Maar met 7 weken( de echo gaf aan 5,4) was er toch een hartslag, dat was 2 dagen voordat ik de tabletjes op moest halen bij de gyn. Omdat ik bloedverlies had en we niet konden geloven dat deze het ook niet gered had ben ik naar het ZH gegaan, gelukkig maar!! En ja het blijft raar dat de echo bijna 2 weken minder aangaf dan ik zwanger was omdat het een TP betrof maar dat is de hele zwangerschap zo gebleven, ze denken een langzamere ontwikkeling van de embryo.

Andere dames ook allemaal s6 deze ronde!!

Hier alles redelijk rustig, van mij mag het wel woensdag zijn dan hebben we dat ook maar weer achter de rug.

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Jeetje: leuk dat je contact hebt met een nederlands meisje. Zo heb je toch nog aanspraak. Is je zus er eigenlijk nog?
    Met de konijntjes gaat het goed hoor. Ze groeien hard.

@Syll: het blijft spannend. Ik ging net naar de wc en voelde nattigheid in mijn broek. Ik bang natuurlijk. Was toch wat bruin verlies. Toen ik opstond van de wc had ik veel doorzichtig slijmverlies met wat oud bloed erin. Ik vind dit toch wel verontrustend. Wat denken jullie? Ik ken die slijmdraden eigenlijk alleen van als ik vruchtbaar ben(vruchtbaar slijm) en toen ik ging bevallen kwamen er ook draden slijm mee maar dat was het loskomen van de slijmprop. Ik mag hopen dat dit niet dezelfde betekenis heeft.Ik begin de moed weer te verliezen.

Ik heb vandaag wel een autootje gekocht!! Ben er zo blij mee!
    Een Peugeot 306 1.8. Een lekker snel wagentje. Ik denk dat ik hem eind deze week kan halen.:)

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sil het wordt voor jou een spannende week. Ik duim heel hart dat het allemaal niet zo ernstig zal zijn. Heb je er zelf ook een bepaald gevoel bij of kan het volgens jou echt zowel positief als negatief zijn. Bah, dit zijn geen leuke dingen om over in spanning te moeten zitten.

Hoop je kunt helaas niet anders doen dan de echo afwachten en ondertussen er maar het beste van hopen. Ik duim voor je
    Wel heel fijn dat je nu je autootje hebt. En een 1.8 das toch lekker pittig!

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boud: ja,ik weet het. Die onzekerheid is killing!

Ik ben echt blij met mijn wagentje...ik krijg daar zo,n vrijheid mee. Ik zal binnenkort wel foto,s plaatsen.

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sayen: ik zie dat je online bent....hoe gaat het? Hou je het nog een beetje vol?

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Volgens mij moet de hysteroscopie er niks mee te maken hebben. Ik heb die toen ook gehad en gewoon op tijd mijn eisprong gehad. Maar misschien is dat wel per vrouw verschillend.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier vanmorgen geen bruinverlies gelukkig. Heb wel last van mijn buik,maar heb ook het idee dat mijn darmen erg bezig zijn.

@Boud: bij jou al bloed gespot?

12. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Hoop: ja hoor, houd het nog goed vol. Al heb ik nu wel flink last van mijn buik. Gisteren iets te veel gedaan, dus daar zou het ook door kunnen komen. Maar ik heb wel mijn man gewaarschuwd dat dit best het begin zou kunnen zijn. Bij emma had ik de dag voor de bevalling ook zo'n soort buikpijn. Ik ben wel benieuwd!

Jij morgen veel succes met de echo (toch?). Ik ben heel hard voor jullie aan het duimen dat het een mooie echo met een kloppend hartje zal zijn!!

Verder wel bijgelezen, maar zit met mijn gedachten even ergens anders ;) , dus sorry dat ik net op iedereen reageer.

13. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sayen succes!

Hoop nog een nachtje dan krijg je hopelijk meer zekerheid. Ik duim toch voor positief nieuws, heb nog steeds goede hoop voor jullie.

Hier nog stééds geen bloed. Heb niet het idee dat die pillen ook maar het kleinste beetje verandering teweeg brengen. Best om moedeloos van te worden. Morgen 4 weken 'over tijd'. Ik had al bijna wéér ongesteld moeten worden. Door mijn naderende verjaardag voel ik me ook nog eens extra gehaast. Ik weet wel dat dat een week later ook weer over is maar toch, het voelt niet goed om nu maar een beetje te moeten 'duimen draaien'.

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@sayen: spannend meid! kan dus heel goed zijn dat het begin van de bevalling is.
    bedankt voor het duimen!:)

@Boud: ik ben blij als het morgen is inderdaad!
    Wat vreemd dat het nog steeds niet op gang is bij jou! heeft de dokter al besproken wat er anders gaat gebeuren? Word je anders gecurreteerd?

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ohh..ik vergeet nog helemaal wat te vertellen!!
    Ik kwam net bij mijn franse hangoor en die heeft opeens toch een nestje jonkies! Ongeveer 8 a 9 stuks! Zo schattig!Werd er helemaal emotioneel van! En ik maar denken dat het mannetje er niks van gebakken had!:D

16. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sayen, spannend meis en echt de laatste loodjes! Ben benieuwd wanneer BIB BUB gaat worden. :)

Mees, lekker aan het vakantie vieren!

Boudicca, meis....wat vervelend dat je ongi nog niet op gang is. Wanneer moet je anders arts weer bellen?

Hoop, denk aan jullie en hopelijk morgen meer duidelijkheid! Knuff!
    Wel heel leuk dat je zomaar als verrassing nestje jonkies bij hangoor hebt. :)

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Lyanna: dank je wel!:)

18. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Succes vandaag Hoop!
    En ok sterkte voor jou, Boudicca!

Hier is mijn vakantie alweer voorbij, dus ik moet nu opschieten anders kom ik nog te laat!!!

Fijne dag dames!

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel!:) weet pas eind van de dag meer. Moet er pas om kwart over 4 zijn.

Succes vandaag op je werk. Altijd wennen na de vakantie!

20. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop: Succes vandaag!
    Wat leuk dat je hangoor jonkies heeft...weer van die lieve kleine pluizige bolletjes?!
    @Boudicca: Sterkte, ik hoop dat het nu toch snel op gang gaat komen!
    @Guapetona: Succes op je 1ste werkdag! Is altijd even wennen na een heerlijke vakantie :)

Deel Deze Pagina