Even een berichtje vanaf mijn vakantieadres. Wifi is hier, maar vreselijk duur en traag. Geen hele verhalen van mijn kant dus. We zijn goed aangekomen al waren de twee reisdgn voor mij wel killing. Ik vertrok al stijf van de spanning. Voelde weer van die ongesteldheidskrampjes. En ondanks dat je weet dat het erbij hoort, maak je je toch zorgen omdat het heel onnatuurlijk is zwanger te zijn en tegelijkertijd gevoel te hebben ongesteld te worden. Dat leverde dus twee huilbuien onderweg op van de spanning. Nu we aangekomen zijn, is die spanning gelukkig minder, maar ja, dan ga je weer opletten op wat je wel of juist niet voelt. Kortom, de afleiding die ik gehoopt had is er nog niet. Caravan is mooi (helemaal nieuw met 3 slaapkamers en 2 toiletten). Nog nooit zo luxe gehad. Camping is heel massaal, maar alles is er om er een goede tijd te hebben. @Hoop: veel succes vandaag, ik denk aan je. Alle anderen, even een zwaai van mij en tot later.
@Mees: goed om even iets van je te horen! Hoop dat je wat meer kunt gaan ontspannen en genieten van jullie vakantie. Klinkt echt super de luxe zeg! Hoe vindt je zoontje het? Slaapt hij wel een beetje goed? @Hoop: veel succes vandaag! Ik duim heel hard voor goed nieuws. @Boud: hoe is het met jou? Hier alles ok, alleen nog steeds veeeeeel te heet. Maar volgens het weerbericht moeten we nog één weekje afzien en gaat het dan eindelijk wat afkoelen. Ik hoop het maar!! De ontmoeting tussen M. en het andere kindje was wel leuk, maar ze vonden het allebei eng Jammer dat ze ver weg wonen, maar we gaan ze nog wel vaker ontmoeten waarschijnlijk.
Hoop ik kwam eigenlijk langs omdat ik even wilde weten hoe het met jou ging. Ik heb de blaren op mijn duimen staan. Ik hoop zo dat het niet voor niets is Jeetje nog een weekje afzien in de hitte dus. Is je zusje er nog en hoe vindt zij de hitte? Grappig om dan te zien hoe die kleintjes reageren op elkaar, leuk en goed voor de ukjes dat jullie elkaar vaker gaan zien. Mees hopelijk komt de ontspanning toch snel zodat je je weer lekker kunt opladen. Aan de luxe van de camping licht het dus niet! Hier nog steeds niet ongesteld. Wel af en toe een steek in mijn buik en nu ook wat lichte kramp. Toch heb ik niet het idee dat het binnen nu en twee dagen los gaat. De artsen hebben me niet verteld wat ik moet doen wanneer er niets gebeurd hiero. Ze gaan er helemaal vanuit dat dit de truc zal zijn en ik daardoor dus ook. Daarom heb ik er niet bij stil gestaan dat het ook eventueel anders zou kunnen gaan. Ik denk dat ik soieso de tien dagen van de pillen afwacht en dan nog een week mocht er niets gebeuren, voor ik aan de bel trek. Maar dat besluit kan nog 100 keer veranderen
Hier helaas slecht nieuws vruchtje was veel te klein(was volgens mij kleiner geworden)geen kloppend hartje en hcg wat te laag was voor de termijn. was maar 7700 Terwijl het vorige week dinsdag 5000 was. De gyn kon nog wel iets zien wat op blaasjes leek dus wil toch curreteren om te kijken of er toch geen sprake was van mola. Ik word as woensdag gecurreteerd. We zijn enorm aangeslagen,boos en verdrietig.
Och Hoop wat spijt me dat voor jullie. Heel veel sterkte meid. Ik had het zo graag anders gehoord. Dikke knuffel.
@Hoop: lieverd, wat had ik gehoopt ander nieuws van je te horen vandaag. Ben zelf ook even enorm aangeslagen en even helemaal sprakeloos! Een hele dikke knuffel en neem even de tijd om dit (weer) een plekje te geven.
Ah nee hoop wat een verdrietig nieuws. Ik had zo gehoopt dat het wel goed zat! Heel veel sterkte! Boud wat duurt dat lang zeg. Zou niet moeten kunnen, het is zo al vreselijk vervelend en verdrietig en nu duurt het nog langer voor je het achter je kunt laten. Toch blijf ik positief want misschien snapt je lijf nu wat het moet doen. Nl. een goede innesteling. Alleen slaat jouw lijf door in het tegenovergestelde. Jij ook veel sterkte! Mees ik hoop dat je je wat meer kunt ontspannen en kunt genieten van je vakantie! Jeetje leuk dat contact! En dat weer... nog ff volhouden. (ruilen?) Sayen succes met de laatste loodjes! Hier een beetje aan het kwakkelen. Niet helemaal fit. Beetje oververmoeid. Ik zie zwarte vlekjes (ja ik zie ze vliegen) Heb 's middags buikpijn en soms 's avonds harde buiken. Volgende afspraak met de gyn is pas 5 okt. Iets leuks, ML heeft gisteren bib gevoeld. Gaaf!
Oh hoop, wat ontzettend triest! Ik heb je nooit ontmoet maar het voelt alsof ik naast je zit en jou en je man een dikke knuffel geef! Wat verdrietig zeg! Heel heel veel sterkte! Gaan ze trouwens niet ook eens onderzoek doen naar hoe komt dat het steeds misgaat? Kan toch geen toeval meer zijn? Sterkte in ieder geval!
Lieve meiden,dank jullie wel voor het medeleven! We hebben het met de gyn al over gehad om bloed te gaan prikken(chromosoom onderzoek) Ik heb mijn leeftijd niet mee. Maar aangezien ik wel al 4 kinderen gekregen hebt,maakt hij zich verder niet zo,n zorgen om. Ik word ook gewoon zwanger van mijn man dus ook dat is het probleem niet. Hij zei ook dat ik voor mijn leeftijd nog behoorlijk vruchtbaar ben...ja oke,maar ik wil graag zwanger blijven!! Dus het is mijn leeftijd of een chromosomen kwestie...of puur pech?? Maar dat dan 4 keer???Kan het moeilijk geloven. Eerst de uitslagen afwachten van de curretage, dan weten we meer.
@Hoop: ik had het al gelezen maar had niet meteen tijd om te reageren. Wat ontzettend verdrietig meid!! Ik had stiekem toch nog wel een beetje goede hoop. Lijkt me wel heel goed om het te laten onderzoeken. Ik denk eigenlijk dat er ergens toch een oorzaak voor moet zijn. Voor nu een heel dikke knuffel voor jullie en sterkte voor woensdag alvast.
@Pink: jaaa zou heel graag willen ruilen!! Je kunt echt niks met dit weer hier midden in de stad. Leuk dat je man de baby ook heeft gevoeld!! Enne, zwarte vlekken... wil je niet ongerust maken, maar hoe is je bloeddruk?
Hoop kom je even een virtuele knuffel geven. Laat ze alles maar eens goed onderzoeken incl je schildklier waardes.
@Jeetje: dank je wel meis. Wij hadden ook nog wel een beetje hoop,maar het mocht helaas niet zo zijn. @Ricmar: dank je wel hoor,ja we gaan het laten onderzoeken. Ik zal schildklierwaardes ook vragen te checken. Gaat goed met jou en de kleine(kleintjes)?En man ook weer op de been?
Mijn suikers zijn te laag maar kleine doet het goed. Richard nig niet weer op de been vandaag 2 de keer fysiotherapie dus die heeft nog lange weg te gaan. Mag nu ca 10% belasten
@Hoop, lees nu net alle berichtjes. Ahhhh wat een verdrietig nieuws. Ik had zo gehoopt (en geduimt voor jullie) dat het wel goed zat! Heel veel sterkte! Een hele dikke knuffel!!
@Hoop: ik zou ook zeker even wat verder laten onderzoeken. We mogen dan wel een dagje ouder zijn, maar 4 keer domme pech vanwege de leeftijd lijkt mij iets te makkelijk gezegd. Ik kom je nog even een warme Italiaanse knuffel geven en weet dat ik aan je denk!