Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly2405

Butterfly2405 Bekend lid

2 jan 2013
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hoop,
    Verschrikkelijk nieuws en wens jullie heel veel sterkte,
    Ook ik had gehoopt dat het toch nog goed kwam.
    Hopelijk brengen de onderzoeken iets aan het licht.

Hier zondag al ongesteld geworden, dus maar een cyclus van 18 dagen !! Nooit eerder gehad en volgens de dr kan het best door de hysteroscopie komen.
    Vol goede moed begonnen aan deze ronde... Nog 2 pogingen voor we eind oktober let IVF beginnen.
    Hoop echt dat het niet nodig zal zijn.

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoop en als je je schildklier waardes hebt vraag dan naar de cijfers... ben erg benieuwd..

3. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, wat een verdrietig nieuws meis! Had zo gehoopt dat het alsnog goed zou zitten. Heeeeel veel sterkte morgen, denk aan jullie! Knuff!
    Wel fijn dat ze het onderzoeken (hebben ze bij mij toen ook gedaan)! xxx

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoop, meid een hele dikke knuffel voor jou en je man. Heel veel sterkte en ik hoop dat er wat uit de onderzoeken komt. Domme pech vind ik echt een absurd antwoord hoor! Ik had zo'n goede hoop voor je net als de andere meiden, het is heel verdrietig dat het weer zo heeft moeten lopen.

Ik reageer nu niet op iedereen hoor doe ik morgen even, dan lees ik alles door. Hier morgen om 10.30 naar het ZH voor de uitslag, ben niet bang maar wil het wel graag weten.

Liefs ikke

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop sterkte morgen. Wordt waarschijnlijk wel een heavy dagje door de curretage.

Syl jij ook sterkte morgen. Je mag dan heel stoer zeggen dat je niet bang bent maar ik weet bijna wel zeker dat morgenochtend de zenuwen wel gaan komen. Ik duim voor je voor goed nieuws.

6. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop: Sterkte vandaag! Syl ook voor jou sterkte vandaag, blijft toch spannend!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: veel sterkte vandaag en een hele dikke knuffel!
    @Syl: jij ook sterkte vandaag. Hoop dat de uitslag goed is.
    @Boud: nog geen rode duivels te bekennen?
    @Butterfly: inderdaad een korte cyclus. Maar alles is nu helemaal klaar om lekker in te nestelen.
    @Samson: hoe is het nu met jou? Is het vloeien gestopt?

Sorry, als ik iemand vergeet. Maar denk aan jullie allemaal in ieder geval.

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Hoop: heel veel sterkte vandaag!

@Sil: jij ook sterkte. Hoop dat de uitslag mee zal vallen!
    Zat net op FB te kijken en zag je overheerlijke zeepjes. Zo jammer dat ik niet in NL woon anders zou ik zeker weten iets willen bestellen. Hierheen sturen is zo duur en de post is niet al te betrouwbaar.

@Mees: hoe is het daar op vakantie?

@Boud: vroeg me ook af of er al iets is gebeurd...

@Butterfly: da's inderdaad een korte cyclus ineens. Hopelijk komt het door die ingreep. Volgende ronde hopelijk een normalere cyclus, maar het liefst natuurlijk zwanger!

Ik heb morgen een deadline, dus ga gauw aan het werk!

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoop, heel veel sterkte vandaag!

Sill, ook jij sterkte en hoop op een goede uitslag!

10. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Hoop en Sil heel veel sterkte vandaag!

11. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL

12. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samson wat beroerd dat het vloeien bij jou zo lang duurt zeg. Denk je dat je het ergste gehad hebt, begint het weer opnieuw lijkt het wel. Maar troost je, ik heb de discutabele eer kampioen maandverband sjouwer te zijn op dit moment:(. Sinds ik voor de laatste tp begonnen ben met Lutinus draag ik die ellende dagelijks en dat was 12 juli:$ Eerst omdat ik van de lutinus zoveel afscheiding krijg dat ik niet genoeg heb aan een inlegkruisje en daarna omdat ik ongesteld moest worden. Helaas is dat nog steeds het geval maar ik durf niet zonder maandverband de deur uit. Ik vertrouw momenteel totaal niet meer op mijn eigen lijf en ben als de dood dat ik ineens zonder verdere aankondiging ongesteld ga worden. Dus maar braaf iedere dag zo'n flapper in. Maar inderdaad, daar wordt je wel flauw van:x.
    Als ik een paar dagen extra neem na mijn testdatum, omdat de Lutinus eerst uit mijn lijf moest, ben ik vandaag 28 dagen 'over tijd' Een grapje is leuk maar nu snap ik de boodschap van mijn lijf wel dat er aardig mee gerommeld is op hormonaal gebied. Nu mag het van mij wel weer even gewoon gaan doen. Helaas heb ik daar niets over te zeggen zoals blijkt. Zelfs medicatie lijkt niets uit te halen:(.

Sill en Hoop is hoe is het met jullie?

13. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boudicca; tja het ene moment kan ik er beter tegen dan het andere moment. Ik kan morgen bellen voor een afspraak om te kijken..pff vind dat wel spannend hoor. Maar fijn om te lezen dat dus meer dames lang met maandverband inlopen.
    Jeetje, het is bij jou dus nog niet op gang? Hebben ze een indicatie gegeven hoe lang het zou kunnen gaan duren?
    @Sill en Hoop hoe gaat het met jullie?

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Samson ik heb een kuurtje gekregen voor 10 dagen. Volgens de gyn zou het na 3 tot 7 dagen moeten beginnen. Vandaag is voor mij al de 8e dag van de kuur dus de indicatie die gegeven is klopte niet...Ik wacht voorlopig maar even af. Vorige week een echo gehad waaruit bleek dat er verder niets raars te zien was dus behalve dat ik ongeduldig ben maak ik me niet heel erge zorgen maar ik zou zo graag weer verder willen. Helaas heeft mijn lijf kennelijk de noodrem even ingeschakeld.

15. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja Boudicca dat is ook zo, het is afwachten. Succes! Ik ga nu even sporten, maar pfff zit eigenlijk wel lekker op de bank:) Ga toch maar, want die kilootjes gaan er niet zomaar af;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: kwam even kijken of er nieuws was hoe het met je is. Al kan ik me er alles bij voorstellen hoe je je moet voelen. Dikke knuffel!
    @Samson: na mijn mk heb ik geloof ik ruim 2 wkn nagevloeid. Toen ik de laatste keer bij de gyn was geweest en hij het laatste reststukje er eigenhandig heeft uitgepeuterd (zat bij mij een rest'laag' in mijn baarmoedermond), stopte het vloeien wel binnen een paar dagen. Ben benieuwd wat de vk zegt. Ik zou (gewoon even voor jezelf) een echo laten maken. Misschien heb je nog net een beetje hulp van cytotec pillen nodig. Want 3 weken vloeien kost erg veel energie, zowel lichamelijk en geestelijk want zo lang je vloeit blijf je er ook mee geconfronteerd.
    @Boud: jij spant helemaal de kroon met je maandverband-gebruik. Je mag onderhand wel een aandeel in het merk hebben. En dan te bedenken dat het 'echte werk' nog moet beginnen.

Hier een zonnige dag gehad in tegenstelling tot de twee vorige dagen (toen we 's middags regen, bewolking en onweer hadden). Van veel ondernemen komt niets, want als je ons zoontje vraagt wat hij het liefste wil doen, zegt hij standaard naar het zwembad. Ach ja, met uitzicht op de bergen en het meer en een blije peuter is dat geen straf.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier net een half uurtje thuis uit het ziekenhuis. Tis allemaal "goed" verlopen. Ik heb wel een ruggeprik gekregen ipv een algehele narcose. De reden hiervan is dat ik moeilijk te intuberen ben. Dus op het laatste moment besloten om ruggeprik te doen. Erg vreemde gewaarwording. Hij stak ook nog eens mis,waardoor mijn ene been alle kanten op vloog en verschrikkelijk pijn deed. Dus nog een keer prikken. Ik vond het erg pijnlijk.
    Gynaecoloog heeft eerst nog een echo gemaakt. Het vruchtje was echt te klein en geen hartaktie. Bij het weghalen heeft ze gezien dat het vruchtje waarschijnlijk al vroeg gestopt is met delen of leven(of hoe ik het moet noemen). Zoals het er naar uit zag (op het eerste gezicht) geen mola. Daarna uren moeten wachten tot het gevoel terug was in mijn onderlijf. Toen wachten op de bloeduitslagen(voor rhesus) en daarna nog een nare spuit daarvoor gehad. We waren om 10 uur pas thuis. Ben erg moe en verdrietig(wel blij dat het achter de rug is)

@Syll: hoe was jou uitslag?

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Hoop, jij eerst een dikke knuffel meid. En wat een lange en ellendige dag moet het voor jullie zijn geweest, bah. Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

Boud, jemig bij jou duurt het ook maar he? Snap je toch niets van? Hopelijk gaat het bij jou toch ook snel weer gewoon door. Jij ook knuffel.

Mees, hoe voel jij je daar op vakantie?? Geniet je er een beetje van? Nog misselijk ofzo?

Jeetje, wat een weer bij jou zeg ppfff moet er niet aan denken. Ja gaat goed met de zeepzaken hahaha. Idd jammer maar misschien een keer als je in ned. bent? Of via je zus? Hoe is het nu met M?

Samson, jij ook heel veel sterkte hoor dat schiet ook niet echt op zo. Waarom doen ze er dan niets aan als het maar blijft zitten? Of wil je dat zelf niet?

Hier alles goed gelukkig het was een soort van wild vlees ofzo. Nou ja niets om me zorgen over te maken iig. Dus ben wel opgelucht!! Verder erg druk met mijn zeepzaken, gaat best lekker zo, en dan ook nog mijn website natuurlijk. Neem een keer een kijkje pure-body-treats, ben nog druk bezig om voorbeeld produkten te maken voor de site. Verder hier alles goed, ook met Lotje, die groeit lekker door!

Slaap lekker meiden en tot morgen.....

19. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Meiden, ik ben helemaal flabbergasted! Ik deed vanochtend een test "voor de vorm" ivm die ziekenhuisafspraak. Had er serieus niks van verwacht, maar er staat een streep!!!! Hij is nog licht maar hij staat er echt.... Krijg zowat een hartaanval....

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Waaaah Guap!! Heb je een foto?? Nou, zo zie je maar, als je het niet verwacht....

@Sil: fijn dat het niks is om je zorgen om te maken!

@Hoop: jeetje wat een dag gisteren! Dikke knuffel en doe rustig aan. Gelukkig dat het niet op een mola lijkt.

Deel Deze Pagina