@Hoop: allereerst voor jou een dikke knuffel. Heftig dat iets wat al zo emotioneel voor je is, dan ook nog met zoveel 'hindernissen' moest gaan. En misschien een schrale troost dat het toch geen mola is en jullie niet een half jaar hoeven te wachten (al snap ik dat je hoofd daar nu niet naar staat). Neem de tijd en als je van je af wilt kletsen, dan weet je me te vinden. @Guap: ik lijk ook iets te zien, maar moet zeggen dat ik hier buiten op de veranda zit met een slechte lichtinval op mijn scherm. Als je zo'n onderzoek zou moeten ondergaan, zou ik zo'n digitale met weekindicatie doen, om het helemaal zeker te weten voordat je zo'n mri laat maken. Ik duim met je mee. @Syl: fijn dat alles goed was het 'maar' wild vlees was. Ik kijk altijd even naar je foto's op fb en zou graag een keer een lekkere creme bij je willen kopen. Dus als ik terug ben, ga ik zeker een keer bij je bestellen. Ben inmiddels wel erg benieuwd.
@Syll: wat heerlijk dat de uitslag goed is! Ook ik wil graag een bodybutter kopen,maar kan dat alleen via fb? @Guap: Wow meid! Ik zie de streep ook hoor! (Voorzichtig) Gefeliciteerd! Hoeveel dpo zit je nu? @Mees:Hoe gaat het met jou? Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee? @Jeetje: hoe gaat het eigenlijk met jou en je man? Hoe voel jij je eigen momenteel? Ben je nog zo down? Hier een heerlijke nacht geslapen. Denk toch dat er veel spanning van me af gevallen is. Kon bijna niet wakker worden. Ik bloed heel weinig en heb geen buikpijn.
Denken jullie dat ik morgen al zo'n test met wekenindicator kan doen? Als ik echt zwanger ben, moet ik morgen dus voor het weekend mijn afspraken annuleren...
Ik weet niet of die weekindicator het al zou doen,maar je hoeft niet te twijfelen hoor meis. Je bent hartstikke zwanger! Een streep is een streep. Als ik zwanger ben dan staat er een streep en als ik niet zwanger ben dan is hij toch echt omo wit.
Ik denk wel dat zo'n test al positief zou zijn! Ik heb die ook een paar dagen voor NOD gedaan! Ik zou het gewoon proberen.
@Hoop: lief dat je aan me denkt! Nu even weinig tijd, maar het gaat de laatste tijd gelukkig wel wat beter. Het helpt ook dat mijn zusje hier is natuurlijk... Fijn dat je goed hebt geslapen!
Denk wel dat het kan hoor, zo'n digi. Maar anders als je het zeker wil weten zou ik huisarts bellen voor bloedtest en zo snel mogelijk uitslag daarvan willen hebben.
Hoi meiden, Hoop, hoe voel jij je vandaag? Gaat het een beetje? Je kunt ook terecht op mijn site pure-body-treats daar kun je ook alles vinden! Mees, wat leuk! Je bent natuurlijk van harte welkom in mijn shoppie! Geniet je nog een beetje daar? Vast wel he? Guap!!! Ik zie m ook hoor!! Wat leuk!! Hier erg druk vandaag met afhandelen van bestellingen, het begint bijna op werk te lijken hahaha. Wel superleuk werk!!
Sil gelukkig bij jou dus niets ernstigs ontdekt. Dat is een opluchting. Hartstikke fijn meid! Hoop lieverd weet eigenlijk niets opbeurends te zeggen. Ik vind het allemaal zo klo.. voor jullie. Gelukkig heb je lichamelijk maar weinig last nu, das in ieder geval iets. Dikke knuffel Haha Guap, ik rol haast van de bank van het lachen. En maar roepen dat dit een verloren maand was. Wow, wat een mooi nieuws! Ik weet niet of een test met weekindicator het nu al doet maar je kunt toch zoiezo het zh bellen en vertellen dat je een (lichte) positieve test hebt gehad, en anders inderdaad een bloedtest aanvragen. Als je erbij zegt waarom is het vast geen probleem om bij s morgens prikken s middags al een uitslag te krijgen
@hoop, dikke knuf meid! hopelijk kun je het nu verwerken, zal wel even nodig zijn @syl, fijn dat de uitslag goed was. @mees, lekker genieten op je vakantie! ik moet nog even paar weekjes werken en dan gaan wij ook nog een klein weekje weg, nu al zin in! @gaup, jeetje meid!!!! ik zag vandaag 4 ooievaars langs de weg en dacht wie weet is er nieuws, nou ja dus! super meid hier op zoek naar andere voetreflex dame/heer. de mijne doet alleen nog maar overdag..... hopelijk vind ik een andere, wel ff zin in behandeling.
@Hoop: fijn dat je toch goed hebt kunnen slapen vannacht. Maar neem de tijd om te herstellen (lichamelijk en geestelijk), want het is niet niets. Heb je nog een soort van nacontrole-afspraak? @Guap: die met weekindicator heeft 25 hcg nodig, net zoveel als de KV-testen. De kans is groot dat hij al iets aan moet geven, zeker als je al bijna op je NOD zit en de KV al positief test. @Justme: ik heb hetzelfde probleem met mijn voetreflextherapeute. Ze hanteert strakke behandeldagen en uren en het komt er op neer dat als ik werk, zij behandelt. Dus voorlopig kan ik ook niet meer daarheen, wat ik wel erg jammer vind. Met haar had ik ook wel een klik, dus dat houdt me ook tegen om iets anders te zoeken. We zijn vandaag naar een stadje verderop geweest, omdat het nog lang wat bewolkt was. Vanmiddag toch weer naar het zwembad geweest. Alleen viel mijn zoontje wat onhandig en had zijn tand door de lip. Het viel uiteindelijk, gelukkig mee, maar hij was toch wat geschrokken dat hij naar huis wilde. Vanavond weer naar dat stadje verderop gereden en daar uit eten geweest. Nu weer terug op de camping en maar hopen dat we vannacht weer goed kunnen slapen. Morgen al weer vrijdag. De tijd vliegt..
Nou hier is nog niemand in feestvreugde geloof ik.... Ik durfde het mijn man haast niet te vertellen. Ik was zelf zo in shock vanochtend en hij had gisternacht gewerkt, dus ik wilde hem niet storen om 8 uur en niet ook in shock brengen. Maar hij keek echt niet blij toen ik het hem vanavond liet zien.... En zelf had ik het ook zo totaal niet verwacht dat ik het ook gewoon nog steeds niet geloof.... Morgen ga ik de tweede kruidvat test doen denk ik, en zaterdag of zondag de digitale, die ik vanmiddag gekocht heb. Meiden, sorry even voor mijn ego-berichtjes... Boudicca, Hoop en Samson ook nog steeds, veel sterkte & een dikke knuffel!
@Syll: het gaat wel. Het ene moment kan ik wel tranen met tuiten huilen en het volgende moment zit ik glimlachend tussen mijn konijntjes en kijk ik hoe vertederend die kleine baby-konijntjes zijn. Om het volgende moment sarcastisch te denken dat het mama- konijn het beter doet als ik. Misschien klinkt het raar in jullie ogen omdat ik al 4 kids heb.....maar als je dan weer bezig gaat met zwanger worden en je ook nog zwanger word,dan is het zo verrotte moeilijk om het weer los te laten. En zeker als het dan 4 keer gebeurd. het doet me ook zo,n zeer om mijn man zo verdrietig te zien. Dan denk ik: waarom mag hij wel even genieten van het feit dat hij eindelijk papa gaat worden...en moet hij het kort daarna weer loslaten(en dat maal 4) Ik vind dat hard en dat doet me pijn. Het voelt of dat ik faal.... Ik ga straks even op je site kijken om wat lekkers te bestellen. Ik mag mezelf wel een beetje verwennen. @Just: ik heb ooit ook eens voetreflex terapie gehad. Ik vond dat super ontspannend! @Mees:Kan je een beetje genieten van je vakantie?..of ben je stiekem blij als je weer thuis bent in je eigen huissie(wat ik zeker wel kan begrijpen) @Guap: en nog getest? @Boud: en begint het bij jou al een beetje door te komen? of nog steeds alleen maar wat gerommel in je buik? @Jeetje; Fijn dat het wat beter gaat! Als het goed is mag ik morgen of anders zaterdag mijn autootje halen. Daar ben ik wel erg blij mee....dan kan ik eindelijk eens naar mijn zus of moeder rijden als ik me naar voel of er zomaar zin in heb.
@Guap: dat is wat minder dat je man niet echt blij was. Misschien heeft het tijd nodig omdat hij het gewoon nog niet verwacht had. Ben toch benieuwd naar je volgende test @Mees:hebben jullie niet echt geweldig weer daar? wanneer komen jullie terug?
@Guap: denk dat je man net zo flabbergasted is als jij, maar het alleen anders uit en erg overvallen is. Gun hem even wat tijd, gaat helemaal goed komen. @Hoop: kan me voorstellen dat je het, naast je eigen verdriet, ook nog extra verdrietig vindt voor je man. Het is gewoon zo oneerlijk dat het 4 keer niet gegund mocht zijn. Dikke knuffel voor jullie allebei. We gaan zondag weer terug rijden en komen maandag thuis. De eerste dagen kon ik niet wachten tot we weer naar huis konden gaan. Nu gaat het wel en ben ik wat rustiger. Het 'nadeel' is ook dat als ik thuis ben ik twee dagen later weer een echo heb, dus weer extra spanning erbij. Dus zo lang ik nog hier zit, hoef ik me daar nog niet druk om te maken.
Dus jullie vakantie zit er bijna al op. Wat gaat dat toch snel. Kan me voorstellen dat je je zenuwachtig maakt om de echo...dat blijft toch een spannend iets. Voel je je zwanger en heb je nog klachtjes of maak je je zorgen? Wij hebben overigens 11 september de uitslag van de curretage. We willen ook bloedonderzoek laten doen.
Hoi Hoop, ik zat toevallig ook net op Silly's site te kijken: zo onwijs leuk! Goed idee van je om jezelf eens te verwennen! Dat gevoel dat je faalt is natuurlijk lariekoek, maar oh zo ontzettend begrijpelijk! Zo voelde ik mij ook toen het bij onze eerste heel lang niet lukte om zwanger te worden. Veel praten en knuffelen met je man dat isdenk ik het enige wat jullie kunnen doen, het verdriet en de teleurstelling delen. Sterkte! Tsja, nee ik heb niet nog een keer getest. Had gelukkig een drukke werkdag en ben net tot laat met de kids bezig geweest. Voel nu wel steeds meer pijn in mijn borsten en realiseerde mij dat ik pas net het eerste pukkeltje ontdekte, terwijl die normaliter eerder en in grotere getale komen, evenals de menstruatiehoofdpijn die uit lijkt te blijven. Dus de signalen zijn er wel en waren er eerlijk gezegd eerder ook al, maar ik heb alles genegeerd, omdat ik vorige maand ook van alles gevoeld had, en het alleen maar een ongi tot conclusie had... Mijn NOD is trouwens zaterdag/zondag, dus zit 2 dg voor NOD en ik denk 12-14 DPO ongeveer. Mijn ei was later deze mnd meen ik. Maar gezien mijn leeftijd, en al het leed hier tussen ons 35+, durf ik nog niet echt te denken dat het allemaal goed zit. De test is ook nog zo licht. Met F.abian en N.oam had ik knaltesten! Trouwens wel heel grappig en toevallig: van de week kwamen we net uit het kantoor vd Woningbouw, waar we de huur hadden opgezegd, en in de auto zei F. dat hij voor het nieuwe huis ook nieuwe kindjes wilde. Man en ik moesten natuurlijk hartelijk lachen en ik vroeg hem of hij dan wel zijn kamer zou willen delen (er zijn maar 2 kinderkamers in het nieuwe huis). Jahoor, dat deed hij GRAAG, zei hij, hahahhaha! Ha Sneeuwmees!, Ja dat weet ik wel hoor, hij reageerde ongeveer hetzelfde de vorige twee keer, hahaha. Ik ken hem gelukkig goed, inmiddels en weet dat hij morgen of overmorgen of vannacht al lief/verliefd over mijn buikje zal strelen... Maarja mannen hè, ze maken zich gelijk zorgen over de financiën en dergelijke! Succes met je echo binnenkort, maar uh, nu nog even van Italië genieten hoor!