Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Sayen, alweer babynieuws!

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anne.....nu lekker genieten meis van jullie mooie gezinnetje! x

2. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk 2maal baby nieuws!
    @ricmar: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    @Sayen; Gefeliciteerd met de geboorte van is jullie dochter Anne!
    Geniet ervan dames!
    @Hoop: Hoe gaat het met je? Nogmaals een dikke knuff voor jou! Hoe gaat t met de konijntjes?
    @Boudicca: Een gezellige dag vandaag! Ik hoop dat t lekker droog blijft voor je.
    Met mij gaat het best goed. Het vloeien lijkt nu minder te worden...maar durf het niet hardop te zeggen:) bang dat t weer meer zal gaan worden. Ik ben benieuwd woensdag of ze iets zien..
    Allemaal een fijn weekend!

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sayen, gefeliciteerd!!! lekker genieten nu!

@boud, fijne dag vandaag! hopelijk is het droog gebleven tijdens de BBQ.

hier lekker dagje gehad, vanochtend nog even weer lekker in bed gaan liggen toen de kleine man ook sliep, heerlijk dommelen! later met mam op stap geweest (en kleine man natuurlijk) en net na het eten rondje gefietst. nu met de beentjes omhoog met wijntje in het glas.

4. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Meiden ik zou dolgraag op iedereen reageren. Maar ik kan alleen maar brullen van de pijn. (reuma) het is 10x erger dan normaal en het houdt niet op. Ik ben dus gesloopt. Dus dan weten jullie waarom ik niet reageer.

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Boudicca: gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

@Sayen: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Fijn dat alles goed is.....nu lekker genieten!

@samson: fijn dat het bloeden minder is...ik snap dat je voorzichtig bent met het te zeggen. Hopelijk ben je woensdag schoon!
    Het gaat redelijk met me....het vliegt me wel iedere keer aan,dan huil ik alleen maar. Met de konijntjes gaat het goed. Ik zal zo even nieuwe foto,s erop zetten. Had dat al eerder beloofd.

@Lyanna: hoe gaat het met jou?

@Just: jij geniet ook van het leven zo te horen:) geniet maar lekker hoor meid!

@Pink: dat klinkt niet fijn meis.....komt dat soms door de hormonen dat het nu erger is? In de zomer heb je toch meestal minder last van reuma? Je mag natuurlijk ook geen pijnstillers. Sterkte ermee!

@Mees: morgen alweer terug naar huis rijden toch? Ik hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ricmar: ook via deze weg nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede zoon!
    @Sayen: jij ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan. Geniet van de kraamtijd.
    @Syl: jij fijne dagen toegewenst in Center Parcs. Geniet ervan met elkaar!
    @Guap: snap dat het nog dubbel voelt, maar als er twee streepjes staan betekent dat toch echt zwanger (al geloof ik het na 10 wkn ook nog steeds niet helemaal).
    @Hoop: een dikke knuffel voor jou! Ik denk dat die periodes van 'oplevingen' en diep verdriet elkaar nog wel af zullen wisselen. Ik kon zelfs na ruim een jaar nog wel eens zo maar intens verdrietig zijn. Het is ook niet niks.
    @Justme: lekker zo'n lazy morgen! Nog een weekje werken en dan vakantie??
    @Samson: denk dat je het ergste wel gehad hebt. Je hebt best kans dat het binnenkort helemaal stopt en dat je eerstvolgende menstruatie toch even behoorlijk heftig zal zijn. Het lichaam herstelt zich soms in etappes. Hebben jullie al een keuze gemaakt of jullie nog de verre reis gaan maken?
    @Boud: jij een fijne verjaardag toegewenst. Ik had al gehoord dat we qua weer gewoon 'door' konden gaan, dus dat gaat helemaal goedkomen.

Onze laatste dag zit erop. Alles staat grotendeels ingepakt klaar. Morgen moet ik de caravan nog schoonmaken en de laatste spullen in de auto. We zeiden vandaag nog tegen elkaar dat het zo snel voorbij is gegaan.
    We waren vandaag in een plaatsje die een Prenatal hadden. Ik wilde daar even naar binnen om even 'hcg' te snuiven. Kopen doe ik voorlopig nog niets. Maar mijn man zag een heel schattig (heel fout) pakje. Heb gezegd dat hij dat best zelf mocht kopen, maar ik daar verder niets te maken mee wilde hebben (is mijn bijgeloof). Dus hij heeft toen heel schattig een pakje uitgezocht en afgerekend.
    Had vandaag weer even een wat onzekerder dagje. Baal dan zo van mezelf. Ik wil helemaal niet onzeker en continue bang zijn, maar het lijkt vanzelf te gaan. Maandag zijn we weer thuis en woensdag heb ik al weer een echo, dat speelt natuurlijk ook weer meer mee. Aan de ene kant de nieuwsgierigheid en graag de bevestiging willen hebben, aan de andere kant weer die angst. Wat als.... Erg vermoeiend.

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden

Sayen gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat mooi meid en wat is die bevalling snel gegaan. Jeminee zeg! Nu lekker gaan genieten van jullie meiden!

Hier een lekkere verjaardag gehad. Ik ben erg verwend en ook het weer zat in zoverre mee dat de bbq in ieder geval buiten kon blijven staan. Wij zaten wel grotendeels binnen maar een beetje lopen is goed voor de spijsvertering denken we dan maar. Het was een gezellige boel Iedereen toch weer redelijk op tijd naar huis (laatsten zijn net weg). Nu ik ook zo naar bed. Morgen een opruim en bijkom dagje. Voordeel van verjaardag vieren op zaterdag. Nog steeds niet echt dè leuke naam voor mijn verjaardagscadeau (hamster) Dus ook hier zijn suggesties welkom:)

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Sayen: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Jemig, wat een super snelle bevalling! Hopelijk gaat alles goed en zijn jullie lekker aan het genieten.

@Boud: wat leuk een hamster! Zal eens nadenken... Heb je een foto van hem/haar? :)

@Mees: da's inderdaad snel gegaan die vakantie! Spannend aankomende week weer een echo. Hoop dat je na deze echo wat geruster zult zijn! Leuk dat je man het pakje toch heeft gekocht.

Het begint hier eindelijk af te koelen! Dus net lekker wezen wandelen en met M. een beetje bij het water gezeten op het gras. Was erg leuk!
    Nu nog aan het werk, géén zin, maar ja, dinsdag een deadline. Dus, fijne avond nog dames!

9. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees: Goede terugreis gehad? Fijn om te lezen dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Natuurlijk is die onzekerheid niet gek...helaas hoort dat erbij. Je hebt deze week weer een echo toch?
    Ik geloof zeker dat het allemaal goed zit!
    Ja, het lijkt erop dat het echt minder begint te worden! Sta bijna te juichen....nog maar een paar druppeltjes na het plassen. Pfff nog even afwachten. Ja, we hebben ook besloten dat we de verre reis gaan maken. Met schoonvader gaat het gelukkig ook steeds beter. We zijn nu druk de reis aan het uitstippelen,ik moet ook zeggen dat het ook wel fijne afleiding is.
    @Syl: Fijne dagen toegewenst in Center Parcs. Geniet ervan!
    @Hoop: Ik herken je gevoel helaas. Het ene moment heb je een 'opleving' en het andere moment ben je verdrietig. Het is ook niet niks allemaal. Een hele dikke knuffel!
    Fijne dag allemaal!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: klikt als een heerlijk uitstapje met M.ila. Jammer dat er weer een deadline voor de deur staat. Tot hoe lang blijft je zus nog?
    @Boud: weer helemaal bijgekomen van je verjaardag? En een hamster als cadeau? De inspiratie ontbreekt me even voor een goede naam, maar ga ervan uit dat er vast iemand een helder idee heeft.
    @Syl: jij vandaag vertrokken voor jullie vakantie, toch? Nou, meid, geniet ervan!
    @Samson: wat fijn dat de knoop voor de vakantie is doorgehakt. Kan me voorstellen dat dat een leuke afleiding geeft. Wanneer willen jullie ongeveer gaan?
    @Hoop: hoe gaat het nu met jou?

Wij zijn inmiddels weer terug op (voor ons doen koude) NL bodem. De eerste wasmachine draait al weer en zo sta je gelijk weer met beide benen op de grond. Tot overmaat van ramp reed een van de buurmeisjes een fikse kras op mijn auto. Mijn man is nu alles met de buren regelen. Dus een prettige thuiskomst is anders!
    Overmorgen weer een echo. Dus voel weer een bepaalde spanning. Het ene moment voel ik me zelfverzekerd (en dus ook een gezonde spanning om weer even te mogen kijken), het volgende weer niet (ook afhankelijk van de kwaaltjes die komen en gaan en per dag verschillen). Kan niet meer doen dan het over me heen laten komen.;)

11. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mees, welkom terug op Neerlands bodem. Je treft het niet met het weer maar verderop in de week schijnt het beter te worden.
    Nog even doorbijten en dan kun je vanaf woensdag heerlijk buiten op je roze wolk zitten want je krijgt vast een heel mooie echo.

De hamster heeft inmiddels een naam en het 'temmen' is begonnen want het arme beestje is weliswaar heel nieuwsgierig maar ook heel bang. Dus elke avond minstens 20 minuten met mijn hand in de kooi, zodat ie daaraan kan wennen. Hopelijk kan ik hem over een tijdje zonder grote stress voor het beestje, oppakken. Maar we doen het rustig aan :)Heb geen ervaring met het tam maken van hamsters dus ideeën zijn welkom.

Verder ein-de-lijk het idee dat ik deze week dan toch misschien eens ongesteld zou kunnen worden. vanmorgen rood bij het afvegen en verder een heel minimaal beetje bruin. Hopelijk zet het door en kan ik dan eindelijk deze week weer 'verder'. Zou tijd worden ook zeg!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: geen ervaring met het tam maken van een hamster. Ik zie mijn nichtje er altijd mee op de hand en kleine stukjes kaas voeren. Wie weet helpt dat uiteindelijk ook het vertrouwen te winnen.
    En het wordt inderdaad eens tijd dat die rode duivels tevoorschijn komen. Ik hoop dat dit eindelijk hèt begin mag zijn.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: welkom terug! Hopelijk ben je wat uitgerust op je vakantie. En ja...het mooie weer komt hier terug.
    Ik begrijp je spanning heel goed voor morgen......maar ik heb er alle vertrouwen in.

@Boud: wat leuk, een hamster. Ik heb geen verstand van die beestjes. Maar met geduld bereik je een heleboel.
    "fijn" dat er eindelijk rood gespot is. Hopelijk zet het door en kan je weer verder.

Met mij gaat het niet zo lekker. Deze miskraam heeft er ook weer behoorlijk in gehakt....zo mogelijk misschien nog wel harder. Als je zwanger bent ga je toch stiekem al een beetje dromen over hoe het zal zijn als de baby er is....hoe onze andere kinderen het vinden.....hoe we de slaapkamers gaan verdelen enz. Ook na 3 miskramen ging ik een beetje dromen erover.....maar waarom trap ik er elke keer weer in? Waarom trap ik er iedere keer weer in om de illusie te hebben dat deze zwangerschap wel goed zal gaan? Ik ben boos...boos op mezelf dat ik zo naief ben om erin te geloven dat ik nog een babytje ga krijgen. Maar ook erg verdrietig dat ik mijn man iedere keer teleur stel. Dat ik hem geen kindje kan geven....dat ik iedere keer faal. Ik kan gewoon niet geloven dat deze zwangerschap alweer voorbij is.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: meid, toch! Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Meer dan een (digitaal) luisterend oor en schouder kan ik niet voor je betekenen en dat voelt op zulke momenten soms net even te weinig. Je gedachtengang is heel herkenbaar, alhoewel jij natuurlijk op geen enkele manier gefaald hebt (ook al voel je dat zo). Dat je alvast lekker aan het dromen bent gegaan is toch heel logisch. Dat maakt echt niet uit of je 24, 34 of 44 bent. Zodra je een positieve test hebt, gaan die gedachtes over kamerindeling, periode van bevallen e.d. nu eenmaal met je aan de haal. Het zou me pas verbazen als je helemaal niet verder had gedroomd. Blijf je vooral uiten als je je even kl*te voelt. We zijn er voor je, hoor!
    Even iets heel anders, maar had je nu je nieuwe autootje al?

15. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mees, Welkom terug! Eind deze week wordt het weer lekker warm:) dus kan je weer genieten van het zonnetje. Had je nog morgen de echo?
    @Boudicca: en wat is de naam van de hamster geworden? Ik heb ook geen ervaring met hamsters, dus helaas geen tips.
    Oh dat zou fijn zijn dat het nu eindelijk gaat beginnen. En zet het door?
    @Hoop: he wat vervelend om te lezen, maar ik snap het wel. Helaas herken ik je gevoel. Natuurlijk mag je dromen en helemaal als je zwanger bent, dan zit ie immers op een roze wolk. Niet boos zijn op jezelf, een mk heb je immers niet zelf in de hand. Hierbij een hele dikke "computer" knuffel!! Ik hoop dat je, je snel weer wat "beter" voelt!

Wij willen in November richting Azie gaan, dan is daar ook het regen seizoen voorbij. Ik ben nu druk met het uitpluizen van een reis. Waarschijnlijk gaat het Laos-Cambodja en misschien Thailand worden. Verder is het bloeden bij mij echt minder geworden. Hopelijk blijkt morgen ook op de echo dat ik weer "schoon" ben.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: een leuk vooruitzicht zo'n bijzondere reis! Die voorbereidingen zijn al voorpret op zich, dus leuk om mee bezig te zijn. Ik denk dat jij het ergste inderdaad nu gehad hebt en hoop op een 'schone' echo morgen, zodat je in ieder geval weer vooruit kan kijken.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: ik kan mijn autootje eind van de middaq halen. dat vind ik wel fijn. Ben ik niet meer zo afhankelijk.

@Samson: fijn dat het bloeden minder is geworden. Ik heb weinig bloedverlies gehad en dacht eigenlijk dat ik er bijna vanaf was...ging vanmorgen naar de wc en voelde al wat kramp in mijn buik...begon ik opeens behoorlijk te bloeden en echt helder rood! Dat had ik toch ook niet verwacht.
    Klinkt goed de reis die jullie willen gaan maken! Ook leuk om de reis uit te zoeken!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: leuk dat je je autootje vanmiddag al kunt halen. Kun je er lekker zelf op uit. Zou zelf niet meer zonder auto kunnen of willen (denk dat jij er ook snel genoeg aan verslaafd raakt ;)).
    Wat naar dat bloedverlies van vanmorgen. Ik vroeg me al af hoe dat ging na een curretage, of je dan ook nog door zou vloeien. Hoop dat het snel stopt.

Ben vanmorgen even naar het schadebedrijf geweest. Krasje gaat 250 euro ex. BTW kosten. Schrok op zich wel van de prijs, maar de verzekering betaald tot 500 euro zonder problemen.
    Denk dat ik het toch wil laten repareren (hoe lullig misschien ook voor de buren). Maar ik overweeg hem volgend jaar in te ruilen en dit soort slordige schades zijn vaak voor garages (als je een auto in gaat ruilen) gelijk van die aanleidingen om de inruilprijs te drukken. Straks maar even met mijn man over hebben hoe hij er tegenaan kijkt.
    De laatste wasmachine draait inmiddels. Dan is alle vakantie was in ieder geval weer schoon (nu nog strijken).;)

19. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hoop:Leuk dat je je auto al kan ophalen! En inderdaad fijn om dan lekker je eigen weg te kunnen gaan!
    Jeetje balen dat je bloedverlies hebt gekregen. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe dat nu na een curretage werkt. Heb je nog steeds kramp en bloedverlies?
    Ja!! zo leuk om alles uit te zoeken. En ook heerlijk om je gedachten even ergens anders op te hebben. Net de 1ste aanvraag de deur uitgedaan voor een offerte! Hihi Hopelijk gaat de prijs meevallen;)
    @Mees: Dat heb je snel gedaan...allleen strijk daar ben ik niet zo dol op :) Succes!

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Mees: krasjes over laten spuiten kost altijd veel geld. Maar als je je auto toch gaat verkopen dan zou ik het ook wel laten doen.

Hoelaat heb je morgen de echo?

Deel Deze Pagina