Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam.
    Al 2 dagen een paar druppels bloed verlies...nu na die echo van woensdag weer maandverbandje vol en ook het opgeblazen gevoel is terug :'( Snappen jullie het nog?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: nee, dat is inderdaad vreemd. Ik heb ook wel 2-3 wkn gevloeid, maar het liep wel langzaam af qua hoeveelheid bloedverlies tot uiteindelijk niets meer. Balen dat je er toch zo steeds mee geconfronteerd blijft. Veel sterkte ermee en hopelijk kan de gyn daar maandag een logisch antwoord op geven.

3. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik snap er echt niks meer van..word er ook moe en verdrietig van. Steeds maar denken wat zou dit nu weer zijn?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: kan me je machteloosheid en verdriet helemaal voorstellen. Is het geen echte menstruatie die nu toevallig ook weer begint? Je cyclus is nu natuurlijk even helemaal de kluts kwijt, dus het is heel onvoorspelbaar wanneer je weer voor het eerst ongesteld gaat worden. Een opgeblazen buik kan daar de voorbode voor zijn.

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @Mees, wat heerlijk die goeie echo! Vraagje begin je al echt een buikje te krijgen? En wanneer ga je het op je werk vertellen?

Sorry ff kort bericht va de Phone
    Alles goed hier laatste digitale test gaf 2-3wk aan dus dat hielp wel om het woord "zwanger" zo te zien staan. Inderdaad ook niet ongi geworden, en de zwdementie heeft va. Zondag ook toegeslagen! Ik vergeet spullen of ik leg ze op hele rare plekken neer, ik kan niet op woorden komen en weet soms ineens niet meer wat ik aan het doen was. Wel lastig op het werk!

Eerste echo en VK afspraken ook gepland, ben natuurlijk vooral benieuwd naar echo op 30-09!

Sorry we zijn heel druk met klussen en inpakken verder!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: de digitale was voor mij ook ineens bevestiging genoeg. Mijn streepjes waren vrij licht en dat bracht me continue aan het twijfelen, maar toen ik die digitale had gedaan, was ik ook ineens overtuigd en ben ik gestopt met testen. Ik had vanaf 5 wkn al een behoorlijke (darmen)buik, dus liep al vroeg met de broeken open. Heb (vind ik zelf) al een behoorlijk buikje. De laatste weken kon ik, mede door het lekkere weer en de vakantie, lekkere wijden zomerjurken, broeken e.d. aan. Maar volgende week moet ik weer werken en wordt het minder warm. Dus was van plan straks even op zoek te gaan naar wat wijdere kleren. We willen met het vertellen wachten tot na de nekplooimeting-echo op 17 september. Dus ik wil het tot die tijd nog niet te veel laten zien.
    Is je man nu al een beetje aan het idee gewend?

7. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mees: daar kun je weleens geljjk in hebben! Ik heb terug geteld en dit is wel mijn week dat ik het normaal zou worden.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: het zou 'fijn' zijn als het je menstruatie zou blijken, dan heb je dat ook maar vast gehad en een menstruatie is ook nog een soort opruim-actie van het lichaam op zich. Je zou dan over 2 wkn met ovulatietesten je eisprong op kunnen sporen, zodat je ongeveer weet hoe je cyclus gaat verlopen.

9. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, ik hoop dat het zo is. De kleur lijkt er wel op. Even afwachten op maandag, pfff ben met al dat bloed wel een beetje klaar:) Maandag om half 12 kan ik terecht, ik moet gewoon werken, dus moet ik weer iets verzinnen om weg te gaan. Dat vind ik ook zo vervelend, herken je dit ook? Of hoe doe jij dat?
    Misschien een domme vraag, maar waar koop je ovulatietesten? Bedankt.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: ja, heb de laatste tijd ook al veel tandarts-, fysio en andere 'afspraken' gehad. Mijn baas weet wel dat we in DD bezig zijn met ivf en heb haar maar in de waan gelaten dat ik af en toe voor een onderzoekje daarheen moest (terwijl ik dus al zwanger was). Dus dat 'gelieg' en gedraai is wel lastig. Ze weten op jouw werk dus helemaal niet dat je zwanger was en een miskraam gehad hebt? Ik heb me na mijn mk zo'n twee weken ziek gemeld, ook omdat mijn miskraam zo heftig was dat ik bloedarmoede had en me echt zowel geestelijk als lichamelijk heel ellendig gevoeld heb.
    Ovulatietesten kun je online bestellen. Ik wil nog even mijn volgende echo afwachten, maar dan wil ik met alle plezier de ovutesten die ik nog heb liggen aan je toesturen, zodat je het eens kan proberen.

11. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hey dames....dat is lang geleden he. Maar ik was benieuwd hoe het hier ging, en zie in ieder geval tot mijn grote vreugde dat sneeuwmees spontaan een wondertje heeft gekregen en guap ook een hele leuke banner heeft: van harte meiden!!!!! Super. Veel geluk alvast en een hele goede zwangerschap.

12. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb niet verteld dat ik zwanger was, wilde wachten tot ik zeker was, dat het goed zat:(
    Helaas dus niet en ik wil nu ook niet vertellen dat ik een mk heb gehad. Bang dat ze straks gaan vragen, en en hoe is het, ben je alweer zwanger..... Dus ja dan maar
    weer iets verzinnen voor maandag.;)
    Wat lief van je! Wat dat betreft ben ik echt een beginner hiermee, we hebben altijd veel gereisd en ik wilde "carriere" en was dus helemaal niet met zwanger worden bezig. Nu ben ik mijn "wilde" haren kwijt :) en zou graag een gezin willen vormen. Daarom ben ik ook echt blij dat ik hier mee mag schrijven ;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: zo was ik ook. Ik had altijd wel een heel sterke kinderwens, alleen geen partner om mee te vervullen. Die kwam ik pas tegen toen ik 37 was en toen is het snel gegaan. Ik stond zelf ook als een complete leek bij het kruidvat ovulatietesten te zoeken en vervolgens met de hele gebruiksaanwijzing erbij toen ik ze de eerste keer ging gebruiken. Nu doe je een ovutest tussen de bedrijven door, zonder erbij na te denken. Oefening baart kunst!
    @Jes: inderdaad lang geleden. Gewoon komen spieken of plannen voor een nummer 5 dat zp weer begint te kriebelen.;)

14. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mees: Oh gelukkig ik dacht dat ik een "kluns" was dat ik dat niet wist;). Ik heb allemaal jonge meiden op mijn werk en die zijn allemaal (2 dames) aan het plannen en kletsen over 1 jaar wil ik toch wel zwanger zijn etc... pffff kan er even niet zo goed tegen. Net toch maar even de VK gebeld,want ik verlies nu best veel bloed. Iets meer dan mijn normale menstruatie. Ze zei net wat jij dacht dat ik wslijk weer mijn menstruatie had, want dat wat er nog zit kan niet voor zoveel bloedverlies zorgen. Dus weer gerust gesteld, maar zal blij zijn als het stopt.
    Had je vandaag nog vakantie? Het is heerlijk weer he?

@Boudicca hoe is het met jou? Ik heb je naam gegoogled:) Leuk uitgezocht!
    @Hoop Hoe gaat het deze week met jou? Hoe is het met de pluizige konijntjes? Al zin om foto's te laten zien?

15. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep voor het weekend èn eindelijk ongesteld geworden. Dus vanmorgen meteen maar de eerste pil geslikt en naar het zh gebeld. Afspraak voor 18 september, de eerste echo. Als alles er dan goed uitziet kan de afspraak voor de cryo-tp gemaakt worden De laatste dus dat is 'op hoop van zegen'
    Moet nu alleen mijn directeur nog "even" maandag gaan vertellen dat ik niet op de studiedag kom. Hopelijk valt dat niet verkeerd. Normaal is woensdag mijn vrije dag maar net dan dus niet. Maar anders moet ik op een werkochtend weg naar het zh en ben ik een groot deel van de morgen uit de groep wat niet handig is. Voor de klas is dit dus beter (en voor mij ook want hopelijk hoef ik nu dus niet naar zo'n stom vervelende studiedag;))Daarom bij de keuze voor een echo op dag 11, 12 of 13 toch maar voor de 13e dag gekozen. Eerst nog wel gevraagd of ik op een van de andere dagen ook als eerste zou kunnen komen. In dat geval zou ik toch maar dan gegaan zijn maar er is een regel waar ik nog niets van af wist (en dag na bijna 3 jaar mmm:() Cryo's doen ze niet voor 10 uur. Nou , het zal wel. Dan is op een werkochtend geen optie wanneer er ook nog andere mogelijkheden zijn.

@Mees, hoe vond je zoontje het op school?

Dank je Samson;)
    Mooi dat het toch gewoon je eigen menstruatie blijkt te zijn. Dan ben je waarschijnlijk meteen weer 'op regel'
    Ik koop mijn testen altijd via Zwanger & Kids. Heb nu bij de ICSI behandelingen geen ovutesten meer nodig maar tijdens mijn IUI traject wel. Nu koop ik mijn zw. testen er. Zijn prima en niet duur en vlot in het opsturen. Vaak heb je ze de dag na bestelling al in huis.

@Jes leuk weer even van je te horen. Alles goed met je klaverblad?

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Alles goed hier? Hier terug van CP lekker nog de warme dagen meegepikt. En nu heel erge onweer en regen hier zeg! Verder alles prima hier ook met Lotje.

Mees, fijn hoor een goede echo! Heb je er nu ook een beetje vertrouwen in dan? Spannend de nekplooi dalijk!

Boud, eindelijk ongie? Zal een opluchting voor je zijn zeg en wat raar weer dat ze geen rekening kunnen houden met het feit dat mensen ook nog moeten werken zeg! Hopelijk kan je het op een goede manier regelen.

Samson, zou idd fijn zijn als je gewoon ongie geworden bent, want ja dat kan natuurlijk ook he?

Jes, bij jou ook alles lekker? Wat leuk dat je even komt kijken.

Hoop, met jou ook alles weer wat beter? Las wel dat je het erg moeilijk hebt, dikke knuffel!

Guap, hoe is het bij jou? Wil je man er ook al een beetje aan gaan geloven?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: fijn dat je weer gerustgesteld bent. Niet dat het leuk is nog langer met maandverband te moeten lopen, maar je weet in ieder geval nu wel waar het afkomstig van is. Nu heb je in ieder geval alles gehad en als het nu afgelopen is, kun je echt weer vooruit kijken. En mocht je nog ergens vragen over hebben, stel ze gerust. Inmiddels zijn we allemaal onderhand (helaas) ervaringsdeskundigen geworden. Dus grote kans dat we elkaar kunnen helpen.
    @Boud: nou, de vlag mag nu uit. Eindelijk ongesteld. En gelijk goed doorgepakt. Zo'n regel dat er voor cryo andere zkh-tijden gelden heb ik nooit eerder gehoord. Maar ze zullen er wel een reden voor hebben. Succes ook met je baas om vrij vragen. Je hebt netjes juist rekening gehouden wat het beste is voor het werk, dus het lijkt me dat hij dat alleen maar kan waarderen.
    Mijn zoontje kwam erg opstandig uit school. Op vragen hoe het was, wat hij gedaan had en of er leuke kinderen waren, kregen we of een ontwijkend antwoord of een snauw. Volgens de juffrouw had hij wel eerst gehuild, maar was het later goed gegaan en had hij gespeeld. Maar het heeft duidelijk wel veel indruk op hem gemaakt. De hele middag was hij aan het huilen om alles en niets. Duidelijk helemaal overprikkeld. Het gekke was dat hij tegen de buren wel vol trots zat te vertellen dat hij naar de kleuterschool was geweest en dat hij het leuk vond.
    Op een gegeven moment hebben we hem maar naar binnen gehaald en hem met zijn knuffels voor zijn favoriete tv-zender op de bank geïnstalleerd. Na een behoorlijke tijd tutten, leek hij weer een beetje bij te komen. Ik ben dus erg benieuwd voor de volgende wenochtend.
    @Syl: welkom terug hier! Je hebt inderdaad erg geboft met de mooie laatste zomerdagen! Hier is het nog droog. Had met de buienradar gekeken en de bui leek zich net te splitsen rondom onze woonplaats.

Hier voor de 3e middag op rij 's middags enorm lamlendig, moe en misselijk. Het is net of ik na de goede echo ineens alle zw.kwaaltjes krijg die ik al die weken daarvoor zo graag had gehad als bevestiging. Het huis binnen en buiten is een puinhoop (met dank aan mijn zoontje) maar de puf ontbreekt me echt. Zie zo tegen volgende week op dat ik weer 4x9 moet werken, zeker als je 's middags ook nog eens zo misselijk en moe bent. Als het echt niet vol te houden is, moet ik het misschien wel eerder vertellen zodat ik misschien 's middags wat eerder naar huis kan tot ik me weer wat beter voel.
    Het eten staat in de oven, maar de geur staat me erg tegen. Ik vraag zo mijn man maar of hij het eten even af wil maken.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wat een rust hier. Iedereen lekker weekend aan het vieren?

@Hoop: jij nog steeds aan het rondtoeren in je autootje?
    @Boud: is bij jou de piep nu uit de auto?
    @Samson: is het vloeien inderdaad een menstruatie?
    @Syl: had nog op je site gekeken naar een lekkere body-creme, maar vind het lastig te bepalen wat nu een lekkere is. Ik ben altijd het type dat in een winkel overal aan ruikt :). Heb je nog suggesties voor een lekkere (niet al te zwaar overheersende sterke geur).

Hier een rustig dagje gehad. Misselijkheid viel vanmiddag mee. Denk dat de warmte van de afgelopen dagen daar ook mede een rol in heeft gehad.
    Mijn man heeft vannacht gewerkt en moet aankomende nacht weer werken. Die hebben we dus weinig gezien, want die gaat 's middags altijd even slapen voor een nachtdienst en hij had de hele morgen ook al liggen slapen van de afgelopen nacht.
    Ik was eten aan het koken en mijn man was aan het stoeien met mijn zoontje. Ik dacht nog, laat ze maar even, want mijn zoontje ziet hem al zo weinig dit weekend. Wel had ik ze al een paar keer gewaarschuwd iets rustiger aan te doen, voordat het fout zou gaan.
    Dat gebeurde dus niet (het rustig aan doen), maar dat het fout ging gebeurde dus wel. Mijn zoontje stootte keihard zijn hoofd tegen een punt van een stoeltje wat naast de bank stond. :$
    Dan moet je nog eten, terwijl je zoontje een mega-kegel met wondje op z'n hoofd heeft, klaagt over hoofdpijn. Het eten smaakte dus voor geen kant meer. Heb het maar wat gekoeld met een koude natte doek, maar het is een behoorlijke bult. Hij zegt dat hij daar nog pijn heeft, maar lijkt alert genoeg en reageert goed. Ook eet hij dus wel smakelijk zijn bord leeg (dus ik ga er maar vanuit dat hij dat niet zo doen als hij misselijk was geweest) ;).
    Baal er altijd van, want ik vind dat soort dingen altijd best eng en dan uitgerekend gebeurd dat weer vlak voordat mijn man naar zijn werk gaat. Ik houd hem maar even goed in de gaten vanavond hoe hij blijft reageren.

19. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aloha!

Ondanks de regen toch een lekker weekend. Hopelijk voor jullie ook allemaal!

@Mees de piep zit helaas nog steeds in de auto. Het is een waarschijnlijk een fout in het dashboard. Hij kon mij bij het wegrijden woensdag ook niet garanderen dat het probleem verholpen was. Ze hebben het hele dashboard eruit gehaald en nagekeken en daarna deed ie het niet meer maar het zou best kunnen dat het de volgende dag alweer mis zou zijn. Nou dat was dus ook zo.
    Nu moet het hele dashboard er een keer uit en opgestuurd worden. (Ik wist niet dat het kon maar blijkbaar dus) Dat grapje betekend dat ik een week mijn auto kwijt ben dus ik wacht wel even tot aan de herfstvakantie. Ik krijg weliswaar een leenauto maar vindt dat nooit erg prettig dus liever op een moment dat ik 'em niet veel nodig zal hebben. Volgende week maar eens een afspraak gaan maken. Ik kan er ook voor kiezen om het niet te laten repareren omdat er met de auto verder niets mis is maar dan loop ik wel het risico dat wanneer er wel een keer wat aan de hand is, ik het niet door heb en de hele motor naar zijn mallemoer rijd. Dat liever ook niet dus toch maar wat aan laten doen Gelukkig staat het niet gelijk op springen en kan ik er wel gewoon mee rijden. Met het koelsysteem blijkt niets mis, al zijn de airco/verwarming en ik nog geen vriendjes want dat ding lijkt een eigen wil te hebben. Maar dat is weer een ander verhaal...
    Ik durf gelukkig wel gewoon te rijden. Gisteren nog de hele dag naar Utrecht geweest. Was erg gezellig, eerst naar een beurs en als afsluiting bij mijn broertje en zijn vriendin op de koffie.

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Mees, hahaha jij bent de winnaar van mijn actie op FB!! Gefeliciteerd hoor! En wat geur betreft ik heb wel heel lekkere niet zo zware geuren, zoals baby-vanille of fresh cotton, die ruiken lekker fris en niet zwaar, die gebruik ik voor mezelf ook, ik hou ook niet van zware geuren. De baby-vanille lijkt wat op zwitsal daar moet je dan wel van houden natuurlijk. Laat het me maar weten dan kan ik m met je gewonnen cadeautje meesturen( Scheelt je weer verzendkosten!).

Samson, fijn dat alles goed is meid, dat scheelt weer dan kun je ook weer verder!

Boud, het zit je geloof ik niet mee he met je nieuwe tuutje?? Jammer hoor zijn altijd vervelende dingen hopelijk is het hierna verholpen.

Hier alles lekker ook met ukkepuk, tis een echt madammetje hoor hahaha echt al een beetje kapsones ook echt grappig!! Geniet met volle teugen!

Deel Deze Pagina