Ik red me en vanaf volgende week hulp in de huishouding. Manlief kan erg weinig masr kookt eel voor me. Vince is iit logeren bij opa en oma. Ik had zwangerschspsvergiftiging dus baby moest eruit. Wilden we het overleven ben echt door oog van de naald gekropen
Hoop, ik heb ook nog wel 2 doosjes voor je!! Mees, is het gelukt?? Ben toch wel erg benieuwd hoor of het heel is aangekomen. En niet te warm is geworden en gesmolten ofzoiets, dat zou wel erg zonde zijn. Ricmar, fijn dat het allemaal goed gaat en de kleine het zo goed doet, zal idd fijn zijn als jullie hulp krijgen. Boud, wat een gedoe idd met die auto zeg, nou hopelijk is het straks dan wel verholpen. S6 met je vreemde auto straks.
@Ricmar: wat fijn dat het allemaal dan toch nog goed afgelopen is! @Syll: dat is heel mooi! Zou je ze op willen sturen? Ik stuur je ff pb...thanx
@Hoop: de bollen komen jouw kant op! Fijn dat ik er toch nog iemand mee blij kan maken. @Syl: ja...!! Ik heb het pakketje ontvangen. Mijn man heeft het gisteren nog net voor sluitingstijd kunnen halen. Het openmaken heb ik alleen even mee gewacht tot vanmorgen, omdat ons zoontje erg geobsedeerd was door het pakketje en ik dat momentje toch graag even alleen wilde meemaken. Het ruikt inderdaad heerlijk en ook de bodybutter is precies het soort geur wat ik zoek. Fris, verzorgd, maar niet te overheersend. Dus gaat helemaal goedkomen! Jammer dat jullie niet mee kunnen ruiken op zp! Maar heeeel erg bedankt! @Ricmar: vroeg me af of jullie vanwege hogere kans op trisomie 13 en 18 nog aanvullend onderzoek hebben laten doen?
Mees, fijn dat het bevalt! En ook voor trisomie krijg je een schatting bij de 20 weken. Komt vast goed meid. Hoop, komt eraan hoor! Ik hoop dat ze je helpen! Knuffelll.
@Hoop: Ik begrijp heel goed hoe jij je voelt. Maar fijn hoor dat het geen mola zwangerschap was. Volgens mij blijft die vraag altijd: waarom gaat het mis en waarom wij? Tja de vraag of het vergoed word sta ik ook niet van te kijken....tegenwoordig halen ze alles uit het pakket. @Ricmar, fijn dat het goed met jullie gaat. Met mij gaat het momenteel best goed, en...ik heb al 3 dagen geen bloedverlies. Zou het dan nu echt gestopt zijn? Ik loop nog wel met een inlegkruisje in. Hopelijk begint mijn menstruatie binnenkort.
Goedemorgen meiden, Hier na een drukke week en een echt feest weekend hopelijk weer wat rust. (manlief donderdag jarig en zoontje zaterdag alweer 1 geworden) Nog wel vanmiddag of vanavond naar zkh ivm dat het niet goed gaat met "pake trein", denk dat het foute boel is en hij kanker heeft. Hij heeft 3 wkn geleden ook in zkh gelegen, hield veel vocht vast, te lage bloeddruk, verkeerde medicatie en zo. Dus zou hij tot ruggemergpunctie er liggen. Na punctie mocht die met katheter naar huis, maar donderdag weer opgenomen. Gaat niet goed en ze hebben ook wat gevonden in zijn lymfeklieren en magnesiumgehalte is niet goed. Maar eens kijken hoe dit aankomende tijd zich gaat ontwikkelen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Verder vandaag weer ongi, dus ronde 4.
@Samson: nu maar hopen dat je het ergste gehad hebt, maar het lijkt me wel lastig dat je toch nog inlegkruisjes moet blijven gebruiken omdat je er nog niet helemaal zeker van kan zijn. Maar ik hoop dat dit het nu eindelijk was en dat de blik snel weer op vooruit kan. @Lyanna: wat een onzekere tijd als je weer op allerlei uitslagen moet wachten, terwijl je eigenlijk al van het ergste uit moet gaan. Ik hoop toch dat het meevalt. Had op fb al gezien dat je erg druk was en dat de kleine man goed verwend is en zich prima vermaakt heeft op z'n eerste verjaardag. Wat kan een jaar snel gaan.
Hey meiden, iemand vroeg of het kriebelde voor de 5e....nee hoor, kan ook niet meer. En dat geeft rust. Het is goed zo. Ik was benieuwd naar jullie. Ik lees mooie en minder mooie dingen. Ricmar: van harte met je prachtige ventje, maar wat een schrik zal dat gegeven hebben. Pas je goed op jezelf, want dat kan een lange nasleep geven. Hoe gaat het nu met je manneke? Mooie foto hoor!!! Guap: ik herken je onzekerheid helemaal, ik had dat bij de miskraam maar ook bij F.loris, dus dat zegt niks. Je wil bevestiging op bevestiging, heb nog nooit zoveel tests gedaan. Dat ongesteldheidsgevoel is wel juist een zwangerschaps kwaaltje, dus dat is goed!! Het komt meid. Mees: nare ervaringen voor je manneke....maak je niet te druk om die combi test. Het is een indicatie. Mijn collegae had een kans van 1 op 40, werd op het ergste voor bereid en er was niks aan de hand. Natuurlijk is het fijn als je een goede uitslag krijgt, Hoop: meid jij hebt toch al zoveel geduld moeten hebben. Net als boudicca.....ik zou willen dat dat anders was. Ik vergeet nu vast een aantal dames. Justme.....syll, lyanna ( gaat voor nr 3?) Al ben ik hier heel weinig, vergeet jullie niet hoor meiden!!!
Hi meiden, even laten weten hoe het hier gaat: ben nogal gevloerd door zw.schapsvermoeidheid, vandaag ook een beetje misselijk en tegelijkertijd zin in "aparte dingen". Boobies groeien en mogen van mij de rest van mijn leven zo blijven (zelfde cupmaat maar dan mooi gevuld zegmaar haha), maar dat zal niet . Heb mijn teammanager vandaag toch maar telefonisch ingelicht. Ga morgen weer beginnen, was sinds donderdag thuis. Vanavond komt ook MvM, leuk kan ik eindelijk wat voor de dames doen die die medicijnen nodig hebben! (Bij de vorige 2 was het er niet van gekomen, en daar had ik altijd spijt van!) Jes4, leuk van je te horen, en ik ben inmiddels niet meer zo onzeker, maar kijk wel met gezonde spanning uit naar de 1e echo! En voor ons is 3 de limit hoor, anders moet ik weer verhuizen en daar heb ik echt geen zin in. Het wordt nu zelfs in het nieuwe huis met 3 alweer krap... Verder druk met dingen regelen voor de verhuizing ed. Nu ga ik weer ff een dutje doen, zodat ik de avond ook aan kan hopelijk.
Weer een beetje gerustgesteld meiden! Zie de knaltest van MvM in mijn album! 1e plasje ook al in de fles, voelt goed eindelijk mee te kunnen doen! Trusten allemaal!
Guap, wat een knaller en super dat je meedoet. Vriendin van mij heeft haar nu alsnog op gegeven, 10 wkn zwanger. Maar mijn verhaal met IUI doet haar zoveel dus toch MvM. Hier vandaag weer ongi, dus op naar volgende ronde.
@Guap: een mooie knaller en wederom een goede bevestiging dat je echt zwanger bent. Goed dat je mee gaat doen. Ik heb het overwogen, maar ik ben de hele 12 wkn zo onzeker geweest, dat ik zo druk en in mezelf gekeerd was, dat ik er niet meer aan gedacht heb. @Lyanna: balen van je ongi. Helaas weer door naar de volgende ronde. Is dit nu ronde 4 van de 6 eigen pogingen die je kan doen? Hier begint de spanning toe te nemen. Vanmiddag de nekplooimeting en uitslag van de combinatietest. Ik moet vanochtend wel werken, dus hopelijk geeft me dat wat afleiding. Pfff....
@Guap: wauw mooie knaller! Fijn toch als bevestiging nog even En goed hoor dat je mee doet met MvM. Als ik in NL had gewoond, had ik ook meegedaan, zeker weten! @Mees: spannend, ik hoop dat je een goede uitslag krijgt zodat je iets zorgelozer kunt gaan genieten! @Lyanna: oh balen dat je weer ongi bent geworden, knuf! Wij gaan zo die groep meiden ontmoeten waar ik wel eens mee afspreek. Het is voor het eerst dat ze M. zien, op een van hen na, dus ben benieuwd! Hoop dat het niet allemaal te druk is voor haar, maar zo wel dan gaan we gewoon weer weg, want het is gelukkig een keer niet al te ver van mij vandaan.
Mees, succes vanmiddag! Ik duim op een mooie uitslag! Jeetje, veel plezier en ik hoop dat het niet te druk vindt en jullie een heerlijke middag te gemoed gaan. Thnx voor de felicitaties! Ben blij dat de verjaardag van beide mannen er weer op zit. Wel heel leuk, maar ook ontzettend druk. Hier nu dus ronde 4, maar ik ga het tm februari proberen. Half jaartje zelf en aangezien het iets kortere cycli zijn ook 1tje meer. Ik mocht het nml vanaf sept weer proberen van gyn (ben iets eerder begonnen) en mrt is het dus een half jaartje.
@Jeetje: leuk dat je de meiden weer gaat ontmoeten en ook leuk je mooie meisje eindelijk te kunnen showen. Het zal voor haar even wennen zijn als ze geen drukte gewend is, maar zal ongetwijfeld ook genieten van al die aandacht. Nog een uurtje en dan heb ik de echo. Begin nu wel zenuwachtig en misselijk te worden. Brr.....
De nekplooimeting en uitslag combinatietest waren goed. Geen verhoogd risico vanwege mijn leeftijd. Alles zag er verder ook goed uit, dus wij zijn helemaal gelukkig hier. Nu druk bezig met bellen van mensen die we het graag als eerste willen vertellen. Ook hebben we het vanmiddag voor het eerst tegen ons zoontje verteld. De glundering in zijn ogen was ontroerend. Alleen denkt hij dat de baby ieder moment kan komen en vraagt dus om de paar minuten maar wanneer die baby dan komt. Dat beloven nog 6 lange maanden te worden.