Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: ik vroeg me al af hoe het met je ging, want ik had je al gemist. Dacht dat je misschien even de wachtdagen in 'stilte' wilde doormaken en even geen zin in zp had. Maar lees dus net dat je zoveel hoofdpijn hebt gehad. Van welk medicijn krijg je dat? Van die lutinus bollen? Ik herken het niet van de utro als bijwerking nl., maar iedereen reageert weer anders. Hoop dat het inderdaad snel beter gaat. Ik heb zelf ook dat ik nu af en toe 's nachts wakker wordt met hoofdpijn. Wil ik volgende week ook eens vragen waar dat door kan komen.
    Heb je verder nog klachtjes? Je zit nu officieel in de laatste wachtweek en dat is meestal de periode dat je nog meer dan anders op klachten gaat letten.

We hebben vanmorgen de rommelkamer grotendeels ontruimd, voor het grote bed van ons zoontje dat zaterdag komt. Dus twee auto's met zakken afval en oude kleren naar het stort. Nu we de kamer grotendeels leeg hadden, bedacht mijn man dat het misschien toch alvast handig was om de muren te gaan sauzen. Daar had hij natuurlijk wel gelijk in, maar het was al wel bijna 17 uur. Dus nog snel saus gehaald en hij is toch nog begonnen. De eerste wand is mooi blauw geworden en nu gaat hij met wit verder. Ons hele bed ligt vol met spullen en kleren van die kamer en de kast die op die kamer staat. Dus ik mag straks nog een keer aan de bak om alles weer in de kast te pakken. Pff.....

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @guap: fijn dat jullie over zijn en gefeliciteerd met de goede echo!

@boud: oh wat vervelend zeg van die hoofdpijn!! Gelukkig maar dat het wat beter gaat, zeker met zo'n sportdag voor de boeg. Succes!

@hoop: ben heel benieuwd hoe je afspraak zal verlopen maandag. Hopelijk wordt er idd meegedacht en wordt je er wijzer van.

@mees: succes met alles weer opruimen! Wel leuk om er een begin mee te maken lijkt me en spannend voor je zoontje een groot bed! Is hij al gewend aan het idee van een broertje of zusje? En wat wil hij het liefst? :)

Mijn laptop heeft het vandaag ineens begeven, zit nu dus op de ipad maar pff vind het niet handig. Ik hoop maar dat ik mijn laptop nog aan de praat krijg want ik heb stom genoeg geen backup gemaakt van alle foto's en video's van M. En ik heb ook nog wat werk...
    Verder wel goed hier, maar merk dat ik altijd erg slecht in mijn vel zit als ik bijna ongesteld moet worden zoals nu ;) en mijn man is ook weer super druk mdat ze vooruit moeten werken want ze hebben een week vrij met het offerfeest (begint 14 oktober, precies in de tijd dat ze normaal druk zijn)
    Met M. Is alles goed, ze kruipt nog niet maar tijgert wel achteruit! Het wordt huier nu ook kouder, best lastig vind ik om dan te bepalen wat ze aan moet. We zijn zo gewend aan alleen een rompertje de hele zomer!

Nou fijne avond nog allemaal!

3. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees ik weet eigenlijk niet of het door de progynova of de lutinus komt. Ik dacht eerst van de progynova. Dat is de pil die ik 2x p/d slik vanaf dag 1 van mijn cyclus. Ik had nl telkens in de tp cyclus zeg maar meer hoofdpijn dan normaal (ben er soieso gevoelig voor) Maar na de vorige tp en ook nu weer heb ik echt heftige migraine aanvallen gehad en hoewel ik toch regelmatig hoofdpijn heb, heb ik gelukkig eigenlijk nooit migraine. Omdat het de afgelopen keren pas na de tp begon, dus pas nadat de lutinus erbij komt zou het ook best van de lutinus kunnen komen. Ik weet het niet maar mijn gevoel zegt me dat het aan de progynova ligt. Waarom het dan nu ineens zoveel heftiger is dan anders en waarom het pas na een paar weken gebruiken ineens zo heftig wordt? Ik weet het niet. Maar de vorige keer kwam het na die ene aanval ook niet weer terug dus daar gaan we dan maar weer vanuit.
    Natuurlijk heb ik allerlei 'klachtjes' maar op de een of andere manier ben ik er deze keer toch minder mee bezig lijkt het wel. Dat begon al op de dag van de tp. Ik had zo op een telefoontje van het zh gerekend dat het ontdooien mislukt was en dat ik dus niet hoefde te komen, dat het omschakelen niet goed gelukt lijkt. Ik moest mezelf voor mijn gevoel echt naar het zh schoppen toen omdat ik het nog niet goed kon geloven dat het gewoon door ging. Dat gevoel heb ik ook de hele afgelopen week gehad. Een beetje onwerkelijk dat ze echt iets terug geplaatst hebben. Was er gewoon zo vanuit gegaan dat het niet door zou gaan. Nu krijg ik wel wat dingen die door die extra hormoonstoot van de medicatie veroorzaakt worden. Ben moe, heb hoofdpijn (het zit er nog steeds) voel mijn boobies en een trekkerig gevoel in mijn buik. Maar dat zijn de dingen die ik al de voorgaande keren ook heb gevoeld dus ga ik er helemaal vanuit dat dit bijwerkingen zijn. We zien wel. Wie weet waar deze "staat er iets te gebeuren dan???" modus goed voor is. Misschien is het wel net de emotionele staat die vereist is voor een innesteling. Nog een weekje, dan weten we meer.

Wel praktisch om de kamer meteen maar te sauzen. Maar helaas heb je dan wel tot laat in de avond nog gedoe. Kan me voorstellen dat je de fut er rond deze tijd wel uit hebt.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: hoop dat je je laptop snel toch weer aan de praat krijgt. Vervelend dat je je altijd realiseert dat het te lang geleden is dat je een back up gemaakt hebt op het moment dat zo'n laptop vastloopt. Maar hoop dat iemand (of jij of je man) zelf toch technisch genoeg bent om hem aan de praat te krijgen.
    En ja, het is best bijzonder al een begin met de verandering van de slaapkamers te maken. In eerste instantie nu dus de kamer van ons zoontje. Maar dan is de beoogde babykamer in ieder geval leeg en kunnen we daar de komende tijd in etappes ook rustig aan gaan werken. Maar voor de 20 wkn echo op 13 november doen we daar nog niets (bijgeloof ;)). M'n zoontje gaat er helemaal van uit dat hij een broertje krijgt. Dus we proberen zijn enthousiasme nog maar te temperen dat het ook anders kan zijn. We willen niet weten wat het wordt, dus net als ons zoontje zulle wij ook op de dag zelf pas weten wat het wordt.
    @Boud: moet je die progynova nog steeds slikken (ook na de tp?). Misschien is het wel de combinatie van die twee. Heb je de sportdag nog door kunnen komen?

Mijn man is vandaag weer aan het sauzen geslagen. Het bleek gisterenavond toch niet helemaal gedekt te zijn. Omdat mijn puf toch op was en ik nergens anders met mijn berg kleren heen kon, ben ik vannacht op de bank gaan slapen. De kleren lagen voornamelijk op mijn helft, dus mijn man heeft voorzichzelf een plekje gecreëerd aan zijn kant. Moet zeggen dat ik amper een oog dicht heb gedaan. Dus ben vandaag enorm duf en er komt weinig uit mijn handen. Gelukkig laatste dagje voordat het weekend is.

5. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees de Progynova moet ik net als de Lutinus blijven gebruiken. Als het raak is de hele eerste 12 weken, dus dat beloofd in dat geval nog wat. Kan inderdaad best zijn hoor dat het de combinatie is. Ik hoop dat mijn lijf zich inmiddels heeft aangepast en het ergste weer achter de rug is. Vandaag ging het in ieder geval wel. Heb me redelijk kunnen "drukken" door te verkondigen dat publiek ook heel belangrijk is:cool:. Dus bij het slotstuk (met de hele school 400 meter rennen) heb ik op de tribune staan foto's maken. Voor de rest heb ik vooral veel kinderen gecoached en me vrijwillig aangemeld om met de motorisch zwakke leerlingen mee te lopen;). Ben de dag dus goed doorgekomen zonder dat de hoofdpijn echt ondraaglijk werd. Het is nu prima te doen zolang ik maar rustig aan doe. Trap op rennen moet ik nog niet doen maar rustig lopen gaat weer prima dus het komt wel weer goed:).

Mocht het nog eens weer voorkomen dat je bed vol rommel ligt dan gooi je dat toch zeker volgende keer gewoon even op de grond? Het lijkt me voor jou nu niet ideaal om op de bank te moeten slapen. Doet je bekken vast geen goed. Je man moet ook zijn rust als ie moet werken dus hij op de bank is ook geen optie, blijft over, rommel op de grond! Je bent verder van huis als je rug of bekken het gaat begeven hoor!:$

Jeetje is de laptop al klaar? Typen op een tablet vind ik ook knap waardeloos. Is dè reden waarom ik niet zo'n ding hoef. (Althans, nu nog niet maar ik ga vast ooit ook wel om:D)

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi meiden,

Alles goed hier met iedereen? Hier alles prima, druk met vanalles regelen voor mijn 40e:$ verjaardag!!! Ppff vind het niets aan die grote 4 hahaha.
    Met Lotje ook alles goed, ze probeert al hard te kruipen maar gaat nu alleen nog achteruit hahaha zo grappig om te zien. Tis een lekkere kleine driftkikker, als iets niet lukt dan zullen we dat weten ook! Ach een beetje pit mag ook wel, heeft ze niet van een vreemde ;).

Boud, wat vervelend zeg die hoofdpijn, ik hoop voor je dat het allemaal voor een heel goed doel is en dat je dan nog maar 3 maanden last mag hebben van de bijwerkingen!

Mees, hoe voel jij je nu? Ook weer last van je bekken? Vervelend hoor, weet er alles van helaas. Het schiet alweer aardig op he, bijna 4 maanden alweer! Heb je al een buikje??

Jeetje, bij jou ook alles goed met de kleine meid? Leuke foto's steeds op FB hoor! Het is een lekkerding! Hoop dat je lappie het gauw weer doet, ik moet er ook iet aan denken dat ie stuk gaat en dan op zo'n tab moet typen, dat is niks waard.

En met de rest van de meiden??

Tot later, liefs ikke;)

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: fijn dat je je als toeschouwer hebt kunnen opwerpen (op zich ook niet onbelangrijk).
    De rotzooi op de grond gooien was helaas geen optie, want het was nogal veel en we hebben niet een al te grote kamer, met alleen maar een looppad. En ik moet er 's nachts zo'n 3 keer uit (als ik geluk heb) om te plassen. En als ik moet plassen, MOET ik ook plassen, dus moet ik zo min mogelijk hindernissen hebben op mijn weg naar de trap. :);)
    Maar de kast is inmiddels ingepakt en het bed weer leeg. Ik kan zo lekker warm mijn bedje induiken.;)
    @Syl: die lekkere meid van jou groeit inderdaad als kool en aan de ondeugende blik volgens mij ook wel een echte dondersteen inderdaad. Goh, al weer bijna 8 maanden. En die 4, ja, dat is even slikken. Maar moet zeggen dat ik achteraf 40 minder erg vond, dan 41 worden. Heel raar, maar dat voelde ineens zo oud (terwijl het maar 1 jaartje ouder was).

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: is het nog gelukt met je laptop?
    @Samson: al even niets van je gehoord? Hoe is het nu met je cyclus? Al ongesteld? Of iets in aantocht?
    @Boud: nog maar 4 dagen, het gaat nu snel. Hopelijk dit weekend voldoende afleiding, zodat de tijd nog iets sneller voorbij gaat.

Straks eens naar de winkel bellen of het bed voor ons zoontje al binnen is. Als mijn man straks wakker is, kunnen we die in ieder geval ophalen. En ik moet nog op pad voor extra gordijnstof, want mijn zoontje heeft nu maar een enkel raam, maar krijgt nu een groot raam, dus kom nog een stuk gordijn te kort. Dus de dag vult zich wel weer met van alles en nog wat.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Spannend hoor Boud, nog een paar dagen!

Mijn laptop doet het nog niet maar er wordt aan gewerkt door mijn zwager dus ik geloof dat het nog wel goed komt. In ieder geval kan hij mijn bestanden nog redden.

Vandaag bij de kinderarts geweest en M. is nu 7100 gram en 68 cm. Ze was niet heel veel aangekomen (300 gram ongeveer) maar ik vond het toch nog netjes als je bedenkt hoe weinig ze af en toe eet en zeker toen ze ziek was. Ik weet niet hoeveel ze eigenlijk 'moeten' aankomen? Maar ik vind zolang ze aankomt en groeit lijkt me dat gewoon goed. Het was ook maar een kleintje natuurlijk bij de geboorte.
    Vanmorgen voor het eerst brood gegeven met een beetje smeerkaas. Vond ze heel lekker!

10. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeetje gelukkig kunnen je bestanden in ieder geval gered worden als de laptop niet meer aan de praat te krijgen is. Zou toch wel heel jammer zijn wanneer die eerste foto's van M weg zouden zijn.
    Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt dat het feit dat M gewoon wel groeit goed genoeg is. Ieder kind is weer anders dus aan de wetenschap over wat zo'n ukje zou moeten groeien volgens het gemiddelde heb je maar heel weinig.

@Mees druk aan de interne verhuizing van je zoontje? Was het bed er vandaag?

@Syl ik hoop toch echt niet dat ik straks met 12 weken hoofdpijn blijk opgezadeld. Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam nu gewend is aan deze hormonen combi en dat het heftige randje er nu wel vanaf is.

Sinds gisteravond hier ook nog de "blijde" bezitter van een keelontsteking:x. Ging heel snel. Binnen een uur was ik van een beetje snotterig (zoals volgens mij de meeste mensen momenteel) gewoon snip verkouden met een raar vol hoofd en een keel vol schuurpapier:$. "Wat weer een feestje!" Vanmorgen op internet zittten struinen op zoek naar dingen die je dan wel mag innemen tijdens een zwangerschap maar het is maar bar weinig. Ik vond zelfs dat je, alleen wanneer het nodig was dan wel eventueel een paracetamol mag, maar liever niet meer dan 4 op een dag. Nou daar ben ik dan afgelopen dinsdag met mijn hoofdpijn al de fout mee ingegaan want toen (vr)at ik die dingen zowat als pepermuntjes:). (Helpen deed het alleen helaas niets:() Dus ook met paracetamol moet je voorzichtig doen terwijl ik dacht dat dat nou juist geen kwaad kon. Nu dus maar druk aan het gorgelen en vanavond maar eens gaan stomen. Pfff ben er wel weer klaar mee om me zo half gebakken te voelen. Eerst van de week die hoofdpijn en nu dit weer. (Stukje verminderde weerstand...;);))
    Heb trouwens nog helemaal niet het idee dat ik woensdag al kan testen. Heb ook niet het gevoel dat er "iets" zit. Zo'n raar idee, als ik mezelf nu vergelijk met "normaal" in deze periode van de wachtweken. Ben er zo veel minder mee bezig deze keer. Moet ook echt het alarm van mijn telefoon zetten omdat ik anders de medicatie niet op tijd neem of zelfs vergeet:$. Ik heb echt niet het idee dat er iets zit dus verwacht zeer weinig van de test woensdag:(.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jeetje: fijn dat de bestanden (foto's) toch gered kunnen worden. Nu maar snel een backup maken voor het geval het nog een keer mocht gebeuren (bedenk me nu met enige schrik dat het voor mij ook al weer een tijdje geleden is dat ik de foto's geback-upt heb.
    En goed dat ze weer netjes is aangekomen. Zeker als ze last van haar tandjes had en verkouden is geweest, denk ik dat die 300 gram meer dan netjes is. Ik had bij mijn zoontje zo'n site van borstvoeding.com of zoiets. Daar stond ook een grafiek in waar je de lengte en gewicht kon invullen en kon je zelf mooi zien of het een beetje langs de lijn was (en in het groene vlak). Misschien een idee voor jou om dat ook eens te installeren en al haar gewichten en lengtes van de bezoekjes aan de kinderarts in te vullen. Misschien geeft je dat een beter idee of ze op schema zit. Maar dan nog zul je periodes hebben dat ze of ineens in de lengte of in gewicht hard gegroeid is en de volgende keer precies of het gemiddelde of er net onder.

Hier staat het grote jongensbed inmiddels, maar omdat mijn man weer moest slapen voor de aanstaande nachtdienst, konden we het nog niet helemaal afmaken. Dus straks opmaken. Heb verder voor zijn kamertje nog een lampje en wat schilderijtjes gekocht en ook dat moet allemaal nog. Maar het begin is er.

12. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, ik ben ook te druk geweest. Druk op het werk en druk met schoonvaders. Die ligt helaas weer in het ziekenhuis. Gisterochtend had ik een beetje bloed bij het afvegen..ik helemaal blij, maar het heeft niet echt doorgezet. Misschien komt dat nog. Gek eigenlijk he? Het ene moment wordt je moe van die bloedingen...het andere moment zit je erop te wachten:(
    Leuk! Succes met het bed voor je zoontje.

@boud: Hoe gaat t?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: we zijn rare wezens, hè? Soms kunnen we huilen van verdriet om die rode duivels, en soms bijna huilen van 'blijdschap' als ze er zijn en je weer verder kunt. Ik hoop dat het toch snel door gaat zetten. Het begin lijkt er te zijn. Sterkte weer met je schoonvader. Heftig dat het steeds op en af gaat.

Gisterenmiddag is mijn zoontje steeds naar zijn bed gegaan. Hij zei dat hij zo moe was dat hij echt even in zijn nieuwe bed moest slapen. ;) Na het eten heb ik het bed opgemaakt met zijn nieuwe dekbed en natuurlijk moest hij toen ook weer ineens even heel nodig slapen omdat hij wel heel erg moe was.;):cool:
    Ik dacht, laat hem maar, die komt zo wel weer naar beneden. Maar ik was zelf voor de tv ook wat in slaap gedommeld :) en toen ik om half 9 wakker schrok, bedacht ik me dat hij nog boven was. Ben toen zachtjes gaan kijken en hij bleek in zijn nieuwe bed in slaap gevallen te zijn. Heb hem maar laten liggen. Vond het wel reuze spannend, omdat hij nu ook zelf het bed uitkon. Ik geloof dat ik wel 4 of 5 keer die avond naar boven ben gegaan om te kijken hoe hij er bij lag. Denk dat ik ook niet zo lekker geslapen heb als hijzelf.
    Om 3 uur 's nachts was hij even klaar wakker en ja, toen kwam meneer ook wel 10 keer naar mijn bed toe. Dus dat is voor ons allebei nog even wennen. Maar hij is toch weer terug gegaan in bed en heeft toch netjes tot vanmorgen geslapen.
    Hij is nu weer de hele ochtend al van boven naar beneden aan het gaan. Wel aandoenlijk te zien hoe blij en trots hij is op z'n grote bed.
    Mijn man gaat vanmiddag weer verder met sauzen. Dan kunnen we langzaam aan de kamer echt klaarmaken en helemaal inrichten. Bedacht me wel dat ons kleine jongetje nu ineens wel heeeel erg groot wordt.:(;)

14. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Samson ik denkt toch dat de duivels bij jou dan nu niet heel lang meer weg zullen blijven. Gelukkig maar want dan kun je weer verder. Wat naar dat je schoonvader nu toch weer in het zh ligt. Hopelijk is het van korte duur en wordt het daar snel weer ontslagen. Hoe vorderen jullie vakantie plannen?

@Mees wat schattig dat je zoontje zo blij is met zijn nieuwe bed en knap dat hij er meteen al zo goed in heeft geslapen. Dat hij naar jullie bed komt is (hopelijk voor jullie) nu even een nieuwigheidje al vrees ik dat het de eerste van vele nachtelijke bezoekjes waren vannacht. De meeste kinderen vinden het toch heel logisch om, wanneer ze wakker worden 's nachts te gaan buurten bij paps en mams;)

Hier "fantastisch" aan het kwakkelen. Vandaag ook weer hoofdpijn en een of ander verkoudheidsvirus te pakken. Ik denk trouwens dat de hoofdpijn nu vooral door dit virus komt en minder door medicatie. Maar helaas, het blijft vervelend. Verder had ik vlak na de tp bedacht dat ik gevoelige testen heb die je zes dagen van te voren kunt gebruiken. Vandaag zou dus ruim binnen die marge zijn en wilde toen, vandaag dus al vast een test doen. Ik ben het echter helemaal vergeten vanmorgen. Komt denk ik ook omdat ik eigenlijk nog steeds niet het gevoel heb dat er iets zou kunnen zitten. Zoveel bijwerkingen als ik de voorgaande keren had zo weinig heb ik nu. Behalve de hoofdpijn is er verder niets wat mij eventueel doet geloven in een zwangerschap. Dus totaal niet meer aan testen gedacht vanmorgen. Omdat ik maandag en dinsdag moet werken en dan niet wil testen ziet het er naar uit dat ik zowaar een keer echt tot de testdatum wacht met testen:). Nu maar hopen dat ik het woensdag niet vergeet. Het is wel zo praktisch dat ik op mijn vrije dag de uitslag door kan bellen naar het zh dan te midden van collega's die van niks weten:$.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boud: er blijft jou weinig bespaard. Of het zijn de hormonen of een rondzwervend virus. Je lijkt niet aan de hoofdpijn te ontkomen. Knap dat je nog net getest hebt en dat je het zelfs tot aan de testdatum vol gaat houden. Ik hoop nog steeds op een onverwachte verrassing op deze testdag!

Mijn man is vanmiddag weer bezig geweest de kamer te sauzen. Ons zoontje vond het allemaal zo spannend dat hij al die tijd niet van zijn zijde geweken is. Vlak voor etenstijd is hij weer naar boven gegaan en blijkt hij weer in slaap gevallen te zijn. Geen wonder, want hij was zo hyper door zijn nieuwe bed, nieuwe kamer en dan ook nog het geklus in die kamer. Ben benieuwd hoe laat we vannacht weer bezoek van hem krijgen.;)

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, ik kom hier ook weer ff om het hoekje kijken. lekker paar daagjes weg geweest, maar helaas ziek thuis gekomen.... niets ernstigs, flink verkouden. gaat gelukkig al weer wat beter dus morgen weer met frisse tegenzin aan het werk!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: jammer dat je ziek terug gekomen bent. Hopelijk heeft het je vakantie niet benadeeld. Wel vervelend om weer te moeten werken en dan ook nog niet helemaal fit te zijn.

Ons zoontje is gisterenavond voor het eten al in slaap gevallen in zijn nieuwe bed. Had verwacht dat hij nog wel wakker zou worden zodat hij nog iets kon eten. Maar hij was compleet gevloerd en we hebben hem maar laten liggen, met het idee dat hij zich dan wel 's nachts zou melden als hij honger mocht krijgen. Maar meneertje heeft geslapen als een roos en heeft het klokje helemaal rond geslapen in zijn eigen bedje.
    Mijn man gaat nu voor de tweede (en hopelijk laatste keer) alles sauzen en dan kunnen we het kamertje echt helemaal schoon gaan maken, opruimen en goed inrichten. Ik moet nog wel achter gordijnen aan voor zijn kamer. Ik had voor zijn oude kamer een paar maanden geleden net een nieuw gordijn gekocht, maar dat is een enkel raam en nu heeft hij een groot raam daarnaast. Dus ik moet nog een stuk dezelfde stof erbij kopen. Gisteren was het koopzondag en ik was speciaal even naar de stad gereden, maar alle winkels waren open, alleen de winkel waar ik de gordijnstof had gehaald natuurlijk niet.:( Had al wel op de website van die winkel zitten kijken en zag deze gordijnstof er niet meer tussen. Hoop dus maar dat het nog te krijgen is, anders moet ik helemaal nieuwe gordijnstof kopen. Dan is project 1 in ieder geval al voltooid.
    Na de 20 wkn is dan de babykamer aan de beurt en ik wil eigenlijk ook de komende maanden onze slaapkamer nog een keer onder handen nemen en ook lekker opnieuw sauzen. Plannen genoeg dus nog, maar alles op z'n tijd.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Kom even buurten, kijken hoe het gaat met iedereen.

Boud, meid wat vervelend allemaal zeg! Je bent al een aardige tijd aan het kwakkelen met je gezondheid, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt! En heel veel s6 morgen! Ik ben heel benieuwd, ik hoop het ook zo voor je! Knuffel.......

Mees, draag je wel een bekkenband? Zo'n brede die ook je buik goed ondersteund? Heb ik wel gedaan en hielp wel met lopen. Bekken problemen zijn echt super vervelend, bah. En wat lief dat die kleine zo content is met zijn nieuwe bed, ik vind het altijd wel een mijlpaal hoor zo'n groot bed. Hopelijk laat ie je straks wel een beetje slapen 's nachts.

Hoop, raar hoor dat ze niet gekomen zijn!! Ik vroeg het ook omdat er meerdere dingen mis zijn gegaan met de post, word er een beetje gek van de laatste tijd! Met dhl veel minder problemen, duurt een dag of 2 langer maar het komt tenminste wel aan! Ik kan helaas ook niet voor je uitzoeken waar ze dan zijn omdat het brievenbus post is. Ik hoop wel voor je dat de artsen met je mee denken en jullie kunnen helpen! Dikke knufff.....

Samson, jij dus ook alweer een beetje op de regel? Hopelijk kun je gauw verder met de volgende ronde! S6 hoor....

Just, beterschap meid!

Nou hier alles prima, druk met bestellingen wegwerken. Bezig met mijn webwinkel!! Jaja, de site is leuk maar webwinkeltje natuurlijk veel makkelijker. Dus zit niet stil hier! Vandaag jarig maar ik voel me helemaal niet jarig, vreemd toch? Ach ja ik zat ook niet echt te springen om jarig te zijn hahaha!! Ben wel benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren vandaag! Ik weet dat er iets gaat gebeuren, alleen niet wat! Wacht dus maar af. Met Lotje ook alles prima, ze doet het goed en is idd lekker bijdehand hahaha een echt diva'tje!

Nou meiden tot later allemaal!!

19. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sillysa: Hiep Hiep Hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele gezellige dag toegewenst. Kan je de link van je webwinkel nog eens doorgeven, ik wil wel graag een kijkje nemen.;)
    @Boud, Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!
    @Mees,wat leuk dat je zoontje zo blij is met zijn nieuwe "grote bed", is weer een nieuwe mijlpaal ;).

Met mij alles goed. Ik ben aan het wachten op de menstruatie. Het blijft maar bij een paar druppeltjes oud bloed. Herkennen jullie dit?
    Verder gaat het met schoonvader gelukkig nu weer iets beter, afgelopen weekend was het kritiek, hij heeft een ontsteking, hoge koorts, viel steeds weg en niemand wist waar het vandaan kwam. Gelukkig slaat de antibiotica aan en knapt hij langzaam aan weer een beetje op.
    Tja...onze vakantie is geboekt...hopelijk geen gekke dingen meer met schoonvader en dan kunnen we in November gaan genieten...al voelt dat nu wel een beetje vreemd met z'on zieke schoonvader....

20. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Syl: GEFELICITEERD!!!
    Ja de post geeft veel problemen tegenwoordig...helaas! Jij kan er niks aan doen. Bedankt in ieder geval voor de moeite!

Deel Deze Pagina