Wie nog meer 35+ deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lyanna, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Allemaal gezellige kerstdagen gehad?

2. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier inderdaad een leuke kerst gehad. Nu lekker aan het bijkomen, uitbuiken en 'geestelijk voorbereiden' op het volgende feestje :p

I love these holiday's ;)

3. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi hier hetzelfde! :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier ook lekkere (maar rustige) kerstdagen gehad. Uitgebreid en (te) veel gegeten, wat gewandeld, meubelzaken bezocht. Maar wel gezellig.

5. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hey dames,

ik wil jullie alvast veel plezier wensen morgen met Oud&Nieuw en ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2014!

Manlief moet helaas werken, dus morgen ben ik alleen met de boefjes, maar we gaan er wat gezelligs van maken. We gaan pizza bakken en oliebollen eten, dus komt helemaal goed! Ben benieuwd hoe het in onze nieuwe buurt is qua vuurwerk ed.

Hier alles goed, voel me eindelijk een beetje beter qua energie en harde buiken zijn ook minder. Bloeddruk nog wel dalende helaas, zit nog maar 5 punten af van toen het vorige keer zo mis ging, dus dat is nog even spannend. Maar voor nu geniet ik dat ik weer even wat kan en met de kerst dan ook goed geprofiteerd en familie en vrienden kunnen bezoeken. Ook nog wat geklust zelfs en mijn walk-in-closet is nu eindelijk klaar, heerlijk! Ook komt het einde vd verhuisdozen in zicht!

Nou, liefs en groetjes en tot in het nieuwe jaar!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guap: hopelijk blijft de bloeddruk nog even op dit punt hangen. Wel fijn dat je je beter voelt in ieder geval. En een walking closet!! Doe maar duur!;)

Ook ik wil iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014 toewensen! Bedankt voor jullie steun en gezelschap van het afgelopen jaar. Hopelijk kunnen we elkaar ook het komende jaar er weer in alle opzichten voor elkaar zijn.

Gisteren weer naar de vk geweest voor de groeiecho. Ze vond me voorlopen in de dracht en wilde weten of het kindje ook (te) groot zou zijn. Ze heeft alles opgemeten. Hoofdje en buikje liepen wat voor, maar niet schrikbarend en de rest juist precies op schema of iets achter. Gemiddeld genomen dus prima en niets aan de hand. Over 2 wkn mag ik weer terug voor weer een bloedtest en over 4 wkn krijg ik weer een groeiecho. Dan begint het al weer op te schieten dat ik me weer verplicht moet melden in het zkh, die de controles vanaf week 36 overnemen.

Hier al vroeg wakker, of tenminste verplicht mijn bed uit in mijn vakantie. Afgelopen weekend gingen we kijken voor nieuwe eethoekstoelen. Maar ipv van alleen de stoelen, vond ik de tafel die erbij stond in de winkel ook erg mooi. Dus hebben we een hele eethoek gekocht. Maar ik moest natuurlijk nog van de oude af. Zo maar bij het oud vuil zetten vond ik ook zonde, dus maar weer op MP gezet. Je krijgt dan al gelijk een reactie, die je weer beantwoord, maar waar je vervolgens niets op hoort. Dan komt nr. 2 om de hoek, maar ja, je bent nog (voor je gevoel) min of meer 'bezig' met nr. 1. Dus nr. 1 een deadline gegeven, die verstreek, dus vol goede moed naar nr. 2. Die toen niets meer liet horen, toen meldde nr. 3 zich. Die bleef maar uitstel vragen, dat ze het nog niet wist. Terwijl ze maar 25 euro voor het hele stel wilde geven, wat belachelijk laag was (maar ja, je moet wat). En nu was ik er onderhand nog drukker mee dan zij (terwijl zij zich in de handen mocht knijpen, vond ik. En ik had duidelijk gezegd dat de eethoek echt gisteren weg moest en het was al na 4 uur 's middags.
    Dus nr. 4 meldde zich eind gisterenmiddag en heb ik nr. 3 ook maar weer een deadline gegeven om binnen een uur te laten weten of ze het nog wilde of niet. Geen reactie dus.
    Nr. 4 had ik al laten weten dat ik binnen een uur kon laten weten of ik van haar aanbod gebruik kon maken, dus daar had ik al een lijntje mee. Toen nr. 3 dus niets liet horen binnen het uur, heb ik gelijk nr. 4 gemailed dat ze het op kon komen halen. Dat lukte haar alleen niet meer gisteren, maar of het ook vandaag (vroeg in de ochtend kon). Op zich ook prima. Dus daar ben ik nu in afwachting van.
    Heb inmiddels wel mijn buik vol van MP. Snapte nu ook ineens weer waarom ik 2 jaar geleden mezelf nog zo plechtig had beloofd nooit meer iets via MP te verkopen (toen het ook al zo'n gebed zonder einde was om van 2 stoeltjes af te komen).;)
    En als het goed is, komt niet veel later de nieuwe eethoek en zitten we er weer comfortabel bij voor de komende jaren.;)

7. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mees fijn dat alles bij de echo goed bleek te zijn. Nu maar weer 4 weken wachten tot de volgende controle!

Guap dat kan dus wel weer spannend worden met die bloeddruk van jou. Hopelijk weet je lichaam het voor de rest van de zwangerschap stabiel te houden. Wel lekker dat je nu wat meer energie hebt. Groot gelijk dat je daar je voordeel mee doet.

8. Boudicca

Boudicca Fanatiek lid

2 jun 2011
    1.643
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden ik wil jullie bedanken voor alle lief en leed dat we ook het afgelopen jaar weer met elkaar gedeeld hebben. Voor mij persoonlijk was vooral het laatste stukje van dit jaar moeilijk. Hopelijk brengt 2014 voor ieder van ons een hele grote dosis geluk en liefde met zich mee.

Ik proost vanavond op een geweldig, spetterend en liefdevol 2014 voor ons allemaal!!!

nieuwjaarswens.jpg

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, fijn dat alles goed is! op naar een goed en gezond jaar!

ook voor alle andere meiden, een heel goed en gezond 2014 gewenst voor jullie allemaal!

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie ook een gelukkig, gezond en vooral liefdevol 2014 gewenst! Liefs van ons! x

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Lieve meiden, een heel gelukkig nieuwjaar allemaal. Met hopelijk in 2014 vooral veel lief ipv leed!

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    een heel gelukkig en gezond 2014!!

hier door alles heen geslapen, maar de mannen niet...... heb de kleine niet eens horen huilen :(:) nou ja, had blijkbaar mijn slaap nodig.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: ons zoontje had gisteren een nieuwe trapauto gekregen. Achteraf niet de meest slimme dag om zoiets te geven. Hij was zo hyper dat hij, zowat omviel van de slaap, maar maar niet losgeweekt kon worden van zijn nieuwe trapauto. Ik had de hele avond al half gebakken op de bank gelegen met de hoop zelf nog even wat te kunne slapen voordat het 12 uur zou worden (maar dat lukte dus niet met zo'n hypere kleuter). Uiteindelijk kregen we hem naar bed, toen ze net besloten hadden midden voor ons huis enorm harde knallen af te gaan steken.:x Dus binnen 3 min. stond hij weer beneden. Achteraf is hij pas om kwart voor 1 naar bed gegaan. Had de stille hoop dat hij dus vanmorgen nog wel even lekker uit zou slapen, maar ook dat bleek ijdele hoop. Want om kwart voor 9 stond hij al weer naast ons bed, dat hij met zijn trapauto wilde gaan rijden. :cool::( En ook goedemorgen!;):(

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @mees, leuk dat hij zoveel plezier heeft met zijn auto, maar hopelijk doet hij nog lekker een dutje vandaag en kun jij ook nog wat slaap pakken!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: het plezier wat een kind van iets kan hebben is onbetaalbaar, dat maakt dan weer een hoop goed. Vanmiddag helaas niet veel rust kunnen pakken. Toch maar een begin gemaakt met de strijkwas, nieuwe wassen gedraaid. Ondertussen met mijn zoontje druk bezig geweest die bezig is met zindelijk worden, maar dus nog regelmatig een handje geholpen moet worden op de wc (en vanmiddag heel veel handjes hulp nodig had). Tot overmaat van ramp ook nog eens twee buurmeisjes op bezoek gehad, die je ook met dingen mee moet helpen en van alles overhoop haalden. Daarna met het eten begonnen, omdat mijn man moest werken vanavond. Ik wilde net zelf ook gaan beginnen met eten toen mijn zoontje zei dat hij een 'ongelukje' had gehad en moest poepen. Dus weer verschoond en toen weer aan tafel. Maar moet zeggen dat de eetlust me toen wel vergaan was. Nou ja, hopelijk gaat hij vanavond op tijd naar bed, zodat ik dan even kan bijtanken. Kleine uk zit ook nog eens erg laag in de buik (denk ik), dus alles is ook wat meer gespannen en gevoelig. Het hoort er allemaal bij!

Mijn man moest vanavond weer werken. Zijn baas probeert hem (nu de diagnose van de slaapapneu is gesteld) wel zoveel mogelijk aan de kant te houden, maar met een paar diensten zat hij echt omhoog. Zo ook vannacht.
    Het voelt wel ongemakkelijk hem zo op pad te laten gaan, nu je eigenlijk weet hoe 'erg' hij er aan toe is. Morgen word dat slaapmasker afgeleverd en geïnstalleerd. We zijn allebei erg benieuwd, maar we hebben er allebei toch wel hoge verwachtingen van. Veel slechter dan het nu gaat, kan het ook haast niet meer, dus het kan alleen maar beter worden, zou je denken.;)

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Iedereen een gelukkig en gezond 2014 toegewenst! Dat al onze verlangens uit mogen komen!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Hoop: jij ook een heel gelukkig nieuwjaar, meid! Dat al je dromen uit mogen komen!

18. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1718 samson, 2 jan 2014
    Laatst bewerkt: 2 jan 2014
    Iedereen een gelukkig en gezond en liefdevol 2014 toegewenst!

Hebben jullie allemaal een leuke jaarwisseling gehad?
    Mijn vriend had me verrast en we zijn een paar dagen naar Berlijn geweest! Zo gaaf daar, echt een leuke stad! Oud & Nieuw vieren bij de Brandenburger Tor, een mooie ervaring! 1 groot feest!
    Een goed begin van 2014!:)

@Mees; Is het slaapmasker al afgeleverd? Hopelijk gaat het je man helpen! Succes ermee.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Samson: dat is nog eens een leuke verrassing zo'n uitje. En zeker een ervaring om het in zo'n andere omgeving te vieren. Onze jaarwisseling was wat anders dan gepland. We waren vrij druk geweest die dag en ik was eigenlijk total loss. Had nog even willen slapen tussendoor, maar het kwam er niet van. Toen wilde mijn zoontje ook nog eens niet slapen en zijn we ook met hem de hele avond in touw geweest. Daardoor voelde ik me niet op m'n best en kostte het me moeite om tot 12 uur wakker te blijven. Maar goed, het zei zo en we hebben het weer achter de rug.

Het slaapmasker is inderdaad gebracht, maar had onverwacht toch nog een addertje onder het gras. Uitleg van het apparaat was allemaal duidelijk en mijn man zou zich al heel snel beter gaan voelen. Bij toeval kwam het ook op het werk van mijn man. Hij had vannacht nachtdienst gehad en ik moest hem dus wakker maken als die mensen voor de deur zouden staan.
    Toen bleek dus, tussen neus en lippen door, dat mijn man officieel 2 maanden niet met de personenauto mocht rijden en 3 maanden niet met de vrachtwagen. Dat was natuurlijk even schrikken. De baas van mijn man houdt hem al zoveel mogelijk aan de kant en dat scheelt allemaal wel, maar volgens die man is het wettelijk geregeld dat je niet verzekerd bent als er wat gebeurd. Mijn man heeft het nagezocht en dat bleek dus echt zo te zijn. Toen moest hij dus weer met zijn werkgever bellen, wat hij niet erg leuk vond. Zijn werkgever verwees hem naar de directeur en die had het ook even uitgezocht en die zei toen ook dat mijn man tot nader bericht niet mocht werken.
    Dus even een flinke domper. Mijn man vind het zo lullig voor zijn baas. Het is een klein bedrijf en als iemand ziek is komt het voor rekening van de overige medewerkers die dan vaker moeten werken (dan ze eigenlijk zouden willen). Gelukkig deed zijn baas niet moeilijk (of liet dan in ieder geval niet heel erg merken).
    Mijn man blijkt 60 ademstops per minuut te hebben dat moet uiterlijk tussen de 15-20 zijn. Dus er is nog een hoop werk aan de winkel.
    Ook mag hij weer gaan werken als ik ongeveer moet gaan bevallen (en juist dan had hij een paar weken vrij willen hebben). Kortom, het zit allemaal even niet mee.

20. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mees; Jeetje wat een gedoe. Balen van dat addertje onder het gras, erg jammer dat ze dat niet eerder hebben vertelt!
    Gelukkig dat zijn baas possitief reageerde, maar wel balen, vooral ook omdat jullie weten dat nu andere mensen meer moeten invallen. Maar goed het belangrijkste is dat je man weer snel opknapt! Een goede gezondheid is belangrijk!
    Succes!!
    Hoe voel jij je verder?

Deel Deze Pagina