dames met een lange cyclus.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door summer22, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Hallo Dames,

In maart ben ik met de pil gestopt en gaan voor ons eerste kindje.
    Helaas heb ik een lange cyclus en is het dus heel lang wachten op mijn vruchtbare periode.
    Daarom lijkt het mij leuk om samen met dames te kletsen die dit ook hebben,en zo samen op ons ei en nod kunnen wachten.

Ook ervaringen delen misschien.

Mijn cyclus 28-37-43-42
    Dus hoe zit het bij jou?

Liefs.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!!
    Ik ben in sugustus vorig jaar gestopt met de pil, hier helaas ook omregelmatige cyclussen, waarvan de langste 43 dg is..
    Het meest irritante van het hele geheel vind ik dat je nooit weet wanneer je je ei kan verwachten ...

Denk alleen wel dat dit topic wordt verhuisd naar de zwanger worden clubs :D

3. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Jah heel erg vervelend. Helaas toen ik mijn ei gevonden had bleven mijn ovulatietesten ook 6 positief en toen waren ze op. Dus heb het gevoel dat het ei helemaal niet gesprongen is dan. Deze maand ga ik proberen om mijn temperatuur bij te houden. Doe jij dit?

Ja wist niet waar ik het neer moest zetten. Hoop dat meer meiden komen kletsen ofzo.

4. Flowertje2

6 feb 2014
    47
    0
    6
    Vrouw
    Wachten is inderdaad erg vervelend..
    Ik heb ook een lange cyclus, zie onderschrift.
    Ik temp. en soms gebruik ik ovulatie testen om te kijken wanneer mijn ei is, maar heb daar niet zo goede ervaringen mee omdat mijn cyclus ook nog is onregelmatig is.

Het heeft iedergeval wel een oorzaak, dus het is beter om de oorzaak van je lange of onregelmatige cyclus aan te pakken. Want steeds zo lang wachten maakt mij eerlijk gezegd helemaal gek en heb dan geen behoefte meer om te klussen omdat ik toch dan weer 3 maanden moet wachten.

5. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    ik heb ok een lange 32 dagen en soms koter . wij zijn al 2 jr bezig bijna

6. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    wachten is erg vervelend. Mijn cyclus zat tussen de 28 en 36 dagen. Echter heb ik in mijn laatste cyclus pas een eisprong gehad op dag 44... Nog nooit een cyclus gehad die zo lang duurde laat staan zo'n laat ei.. maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. .

7. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hoi Summer22,

Ik ben in april gestopt met de pil. Mijn 1e cyclus heeft 50 dagen geduurd, ben nog nooit zo blij geweest bij het zien van bloed! Op dit moment zit ik in mijn 1e cyclus en zit ik alweer op dag 48.. ben deze maand ook begonnen met ovulatietesten maar daar werd ik heel erg onzeker van. De ene dag was de ovulatietest OMOwit en de andere dag stond er weer een streep maar die was dan nog lang niet positief. Denk zelf dat ik überhaupt nog geen eisprong heb gehad. Ben er dus sinds 1,5 week mee gestopt. Afgelopen vrijdag een test gedaan maar die was negatief, ben dus aan het wachten op mijn menstruatie. Vorige maand eindigde mijn cyclus met een week lang zeer pijnlijke tepels (dit stopte pas toen ik ongesteld was geworden). Op dit moment nog nergens last van dus ben bang dat ik de 50 dagen niet ga halen en dat het nog langer gaat duren... BAHHH ik haat die onzekerheid!!

8. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Flowertje ik wachte deze cyclus nog af. Ben vandaag ongesteld geworden dus ben benieuwd wat deze maand word. En anders ga ik even langs de dokter kijken wat hij te zeggen heeft.

Ikkehouvanjou poeh dat is lang. Hoe houd je het vol? Word nu al gek. Wel bij de dokter geweest?

RSL hoop dat het hier ook nog gaat lukken hoor.

Lelie je bedoeld dat je in ronde 2 nu zit? Ja ik werd er de eerste keer ook heel onzeker van. Nu de 2e keer ook eigenlijk. Nu had ik een positieve ovulatietest, maar bleef hij positief. Dus ik mijn ei dan wel gesprongen!? Pff wat een onzekerheid zeg.
    Benieuwd wat deze maand gaat doen.

Het lange wachten is indd zoooo vervelend. Eerst lang wachten voor we weer eens een ei hebben. Als ik die al heb. En dan nog 2 weken op de menstruatie.
    Zo jaloers eigenlijk op meiden met een cyclus van 28 dagen. Elke maand een eisprong.

9. XmoonlightX

Hey lelie, gezellig ;)

Ben zo blij voor je rsl, hopelijk zit er een mooi hartje volgende week bij je echo!!

Woh flowertje, jou cyclussen zijn helemaal lang!!

Summer, ja ik temperatuur.. Doe dit al een paar mnd en heb een duidelijke voor en na temperatuur, dus dat is erg prettig

10. Flowertje2

6 feb 2014
    47
    0
    6
    Vrouw
    Ik neem trouwens ook Teunisbloemolie. Het zou je cyclus kunnen verkorten.. Of het echt helpt weet ik niet, maar proberen kan nooit kwaad.

11. XmoonlightX

Kan me voorstellen dat jij het probeert flowertje.
    Ik waag me er niet aan, heb netjes elke cyclus een eisprong alleen de ene keer wat vroeger dan de andere keer. Daarnaast was ik bij de zesde cyclus al zwanger. Dus dat moet vast nog een keer lukken ;)

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Moonlight ik ga nu ook beginnen met temperaturen. Maar moet je echt de wekker zetten en iedere x dus op de zelfde tijd testen? Of gewoon als je wakker word. Hoe laat doe jij dit? Sorry voor de vragen haha. Hoop ook een ei te vinden.

Flowertje ik heb de Efamol besteld ik dacht eens kijken of mijn cyclus wat korter kan worden.

13. XmoonlightX

Ik test elke dag om 7:15 uur voordat ik mijn bed uitga.. Ik moet zeggen dat ik op mijn vrije dagen er inmiddels gewoon voor wakker wordt haha.. Ik gebruik de mama apps om alles bij te houden

Het is idd belangrijk dat je op dezelfde tijd elke dag test voor het opstaan

14. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Oke, dan ben ik eens benieuwd. Zo onzeker geworden of mijn eitjes wel springen. Op dag 28 positieve ovulatietest. Maar ze bleven dus positief pff. Daarom ook maar temperaturen.
    de mama app heb ik ook sinds vandaag.

15. XmoonlightX

Ik heb voor mijn ei 36,5-36,9 en na mijn ei 37-37,2

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hoi dames, ik geloof dat ik me ook officieel hier aan mag melden :(
    Ik heb gelukkig al wel een dochtertje, maar ik wil zo graag een tweede. Altijd gezegd of 2 of geen!!

December 2013 voor de 2e keer gestopt met de pil en toen begon de ellende. Al vrij snel in januari gaan temperaturen om inzicht in cyclus te krijgen. Hele vlakke temperatuur dus er gebeurde niks. Na 2 eiloze cyclus zie handtekening, eindelijk een eisprong!! Jippie mijn lichaam had het weer opgepakt, daarna cyclus cd 27 eisprong. Maar deze cyclus is alles weer raar. Wordt volgens mij weer een hele lange... Maar geduldig blijven tempen en ovulatietesten, dan hoop ik dat ik nog duidelijkheid krijg....

Ik heb ook al teunisbloem olie enz geprobeerd, maar heeft allemaal geen zin.

Vervelend is het zeker wel voor ons! Onze kansen zijn een stuk minder....
    Wie van jullie is ook weleens bang dat het niet helemaal goed zit van binnen?

Rsl jouw verhaal geeft mij hoop dat het allemaal wel goed komt.

17. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hier had ik de vorige ronde heel erg het idee dat ik iets mankeerde en dat het niet goed zat van binnen. Toen ik eindelijk na 50 dagen ongesteld werd was ik op dat moment zo opgelucht. Zo van:" zie je wel dat ik gewoon gezond ben".. Moet zeggen dat het gevoel weer terugkomt nu ik op dag 49 zit inmiddels.... Wat kan een mens dit onzeker maken!!

18. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Moonlight hier net ook 36.5. Jij hebt dan wel een mooie stijging zeg. Wow

Mamalap wat fijn dat jullie al een dochter hebben.maar ja ik denk indd ook vaak dat er iets mis is bij mij. Dit maakt je zo onzeker he. Vreselijk eigenlijk. Hopelijk raken we snel zwanger allemaal.

Vind het wel fijn om met jullie te kunnen praten en te wachten op onze dagen.

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Meiden, een lange cyclus is langer dan 35 dagen he. 35 dagen of korter valt gewoon onder een normale cyclus. Ik zag namelijk ook iemand reageren die gewoon normale cyclussen had van 32... Sorry, maar dat is gewoon normaal hoor!

ik kan hier helaas wel mee praten. Ik heb ook lange cyclussen. Al was mijn vorige cyclus dus in eens een keer 34 dagen! Ik was super blij en dacht dat het was opgelost. Maar neehoor, die daarna weer 43 dagen.. Soms heb ik zelfs cyclussen van 85 dagen! Ik word er moe van.

Maar vanmiddag ga ik naar de gynaecoloog. Ben benieuwd wat zij zegt...

20. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hallo,

Ook ik heb een lange en onregelmatige cyclus.
    Gelukkig wordt ik wel gemakkelijk zwanger.
    In maart begonnen met klussen en was in april al weer zwanger.
    Helaas ging dit niet goed en ben ik 20 juli gecurreteerd.
    Nu dus afwachten wanneer ik weer menstrueer..
    Ik slik Shatavari, dit gebruikte ik bij mijn eerste zwangerschap ook omdat ik dan mij ei goed voel.
    Succes iedereen!

Deel Deze Pagina