Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: ik werk als office manager en heb altijd full time gewerkt. Sinds de geboorte van mijn zoontje werk ik 3 dagen op kantoor, neem ik 1 dag verlof en mag ik ook nog 1 dag per week thuiswerken. Dat thuiswerk mag ik gewoon door de hele week heen verdelen, dus dat komt er op neer dat ik dat werk doe als mijn zoontje slaapt, want werken met hem erbij lukt dus niet. Omdat het nu even heel druk is, red ik het niet met die ene dag thuiswerk en ongemerkt is het toch wel meer dan die 8 uur. Gisteren had mijn man nachtdienst, mijn zoontje lag op bed en er was niet veel op tv. Dus vandaar maar even lekker gewerkt (en goed op kunnen schieten). Op zich moet ik wel weer op de normale tijd opstaan, maar we hebben de luxe dat we een zoontje hebben die tussen 8.00-9.00 uur 's morgens pas wakker wordt. Vanmorgen was dat 8.15 uur. Dus echt vroeg opstaan kan ik dat niet noemen.

2. Maureen

Maureen Niet meer actief

Aah zo dus. Wel goed geregeld dan, dat je thuis kan werken en dat over de hele week kan verdelen. Het zal wel toch ook moeilijk zijn om niet dubbel te werken; én je gezin/huishouden en dan dus inderdaad 's avonds nog je andere werk. Nou goed van je hoor. Als je maar aan jezelf denkt. En het zal inderdaad wel een lekker gevoel zijn als je dan even hebt doorgewerkt en opgeschoten bent.

O en wat lekker dat je zoontje op een schappelijke tijd wakker wordt;)

Slaap lekker straks

3. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo, heerlijk gegeten en bijgekletst met mijn vriendin.
    Dat was een goed begin van mijn vakantie.
    Ben ook blij dat mijn progesteron gehalte goed is waarschijnlijk door de Clomid, nu alleen volgende ronde wat beter in de buurt mikken.
    Voel écht hélemaal niets, nada noppes niks!
    Niet misselijk, geen gevoelige borsten niets van dat al.

Over die temperatuurmethode.
    Ik meet elke dag mijn temp 's ochtends om 06,30 voordat ik mijn bed uitga, ik beweeg zelfs amper (alleen mijn hand om de thermometer te pakken).
    Op fertilityfriend vul ik dat dan in, en soms nog wat extra dingen, zoals menstruatie e.d.
    Je kunt door de temp stijging zien wanneer je ei is geweest, dan ben je dus wel te laat.
    Maar als je regelmatig bent, kun je er na 2 a 3 maanden wel een soort regelmaat in zien wat je kan helpen om je eisprong voor de volgende keer te bepalen.
    En het geeft mij een goed gevoel dat door de temp stijging ik toch kan zien dat ik een eisprong heb gehad.
    Ik heb het dan wel over 1/10 a 2/10 graden celsius he!
    Dus voor mijn eisprong heb ik 36,7 of 36,8 en na mijn eisprong 37,0. Ik gebruik gewoon een goedkope thermometer van het kruidvat en die werkt prima.

Kijk maar even op fertilityfriend.com

Morgen lekker dagje huishoudbeurs.
    Heb ik zin in.

Liefs,
    Xon

4. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Silly: Wat leukdat je al weet dat je een kleinzoon krijgt!

Xon: Gelukkig heb je met clomid een hele goede eisprong gehad!
    Veel plezier op de huishoudbeurs.

Mama van zoon: He jammer, weer een nieuwe ronde :x

Secondlife: Wat knap van je dochtertje!

Sneeuwmees: En jouw zoontje loopt los, ook super knap zeg :cool:
    Hopelijk klopt je gevoel en is het dit keer raak.
    Wel lekker dat je ook thuis kan werken, en dat werk over de week kunt verdelen.

Fijne dag allemaal!

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Moet even wat kwijt hoor en het is eigenlijk ook een vraag. Ik had afgelopen zondag een bijna positieve test. Dus wij geklust. Toen had ik zondagavond weer een vage test. En maandaag ook nog maar geklust voor de zekerheid. Ik had geen gevoelige tepels of pijn in mijn buik. Dat heb ik anders wel rond mij ei.
    Dus niet meer getest, maar sinds gisteren heb ik toch een beetje eipijn en nu ook wat gevoelige tepels. En vanmiddag en vanavond had ik weer een bijna positieve test!!! Ik snap er niks meer van. Hebben we te vroeg geklust? Heb ik nu pas mijn ei? Kan je ovutest na je ei weer bijna positief worden? Ik ben ook steeds een beetje misselijk vandaag. Ik weet het even niet meer hoor. Misschien deze ronde maar als mislukt beschouwen. De boel is aardig van slag na de miskraam. Maar misschien wil ik ook wel te snel.

Sorry voor egoberichtje hoor...

Liefs,
    S.

6. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    idd, maandag ging mijn zusje trouwen, dinsdag en woensdag een pos. test en donderdag overleed mijn oma ( had ik maandag nog wel gezien op de bruiloft ) ze zat al in een hospice dus het was niet onverwacht. ze heeft gewoon alle krachten gespaard om de bruiloft mee te maken! was een heftig weekje!

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @secondlife, helaas kan ik je geen uitleg geven, je zou zeggen dat als ie pos is, je ei binnen 1 of 2 dagen komt. misschien heb jij een lange lh piek en was je vage test met verdunde urine (dwz iets te veel gedronken voor de tijd) :(:( ik zou zeggen, nog een keer klussen en naast me komen zitten op de wachtbank

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: ego-berichtjes bestaan niet, hoor. We zijn er voor elkaar om een luisterend oor te geven. Kan het niet zijn dat je door je miskraam toch nog teveel zwangerschapshormonen in je lichaam heb en dat daardoor de test steeds positief blijft? Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen die zwanger waren een positieve ovu-test hadden. Of... zou het kunnen dat je al weer zwanger bent..? Ik kan je ook helaas niet verder helpen. Als dit langer aan blijft houden zou ik in ieder geval ook een keer een zw.test doen. Gewoon om dat even te checken.
    @Niala: gecondoleerd. Raar dat we je moeten feliciteren en gelijk condoleren. Wel fijn dat je haar nog wel op tijd gezien hebt. Hoe voel je je verder. Nog kwaaltjes?

9. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ha Secondlife,
    Niks ego hoor! Ik snap heel goed dat je even je 'ei' kwijt wil (of eigenlijk juist niet natuurlijk!).
    Ik kan er natuurlijk helemaal niets over zeggen.
    Waarschijnlijk is je lichaam toch ook nog steeds een beetje in de war van je miskraam( al die rare hormonen!).
    En anders klus je vanavond toch nog een keer ;)
    En dan is het maar weer een kwestie van afwachten

Niala, een week vol tegenstellingen!
    Trouwerij, zwanger en dan ook nog een oma die doodgaat.
    Wel fijn dat ze nog bij de bruiloft van je zus heeft kunnen zijn, hoor je wel vaker he, dat mensen zich nog helemaal ergens voor op kunnen peppen om ergens bij te zijn en dat het daarna snel over is.
    Ben je nog wel op vakantie gegaan, want je zou na de trouwerij toch gaan winterpsporten? Of zit je nu in nederland voor de begrafenis?

Ik heb nog steeds moeie voeten van dat gesjok over de huishoudbeurs. Was héél druk, maar wel erg gezellig en leuk.
    Alleen al die verdomde rotkarretjes waar je constant over struikelt.
    Twee keer naar de wc gerend omdat ik dacht 'wat' te voelen.
    Het is vandaag 9 DPO, (en mijn Luteale (?)periode is meestal 11 dagen), en dan begint bij mij meestal spotting (de afgelopen 3 maanden in ieder geval). Maar ja, deze periode is met die clomid en vroege eisprong, sowieso een beetje anders.
    Dus het zegt nog helemaal niets, maar goed, vooralsnog vandaag niets.
    We wachten maar weer af!

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi Meiden,

Zo ben al een uur bezig om bij te lezen, en merk dat ik erg moe ben en nu niet meer precies weet wie wat geschreven heeft... sorry.

:)Wat mij wél is bijgebleven is het ROZE NIEUWS van Niala!!!! Wat geweldig, fantastisch!!! GEFELICITEERD!!!! Ooohohohohoh, jij geeft ons allen weer moed.... Geniet ervan!:p

Zelf zit ik weer in dubio op het wachtbankje... testen of niet??? Vandaag het kruidvat toch maar voorbij gefietst, net als Xon. Ik moest aan jullie denken en aan de afspraak die we met elkaar hebben gemaakt... maar ik heb nog één zo'n gevoelige test liggen en denk erover om zondag al te testen. Ik ben namelijk nogal ongeduldig, ik kan niet tegen wachten, zelfs niet op een lift, dan loop ik liever ;)

Ik heb niet zoveel 'symptomen' als vorige maand, maar toch licht misselijk, (nu voel ik hem ook weer opkomen), wat rommelende en opgeblazen buik, gevoelige boobies, en wat Xon beschreef had ik ook 3 dagen lang witvloei, een dag of wat na de ovulatie. Dat had ik vorige maand niet. Het schijnt dat je ook slijm aanmaakt als je zwanger bent, dus tsjaaa toch weer een beetje hoop. Ondertussen probeer ik mijzelf aan te praten dat het niks is, en dat het alleen maar tussen mijn oren zit, zodat ik mijzelf en mijn lief geen valse hoop geef. Aan de andere kant ook een beetje ongi-gevoel met rugpijn en hoofdpijn, maar dat is wel erg vroeg voor mijn doen.

Ik zie dat jullie links uitwisselen en ik wil er ook een paar met jullie delen. Misschien leuk om de zwangerschap eens van een andere kant te bekijken:

embryo.nl/index
    Schrijfster Jeanne Meijs

Dit boek "kinderwens" heb ik net gelezen, en het raakte mij erg, haar filosofie zal ik het maar noemen, dat niet alleen wij "op zoek zijn naar ons kind", maar dat er mogelijk ook een "kind op zoek is naar ons om bij ons geboren te worden". Het heeft mij wel nieuwe inzichten gegeven en het vertrouwen om geduldiger te wachten, tot het juiste moment daar is. Volgens haar bepaalt het kind wanneer het de juiste tijd is, en in welk lichaam en bij welke ouders het geboren wordt.

Misschien vinden jullie het erg zweverig, maar ik dacht al is er maar één dame hier die er wat aan heeft, alsjeblieft:D

PS: ik was ook in de prenatal voor een kraamcadeau, kon uiteindelijk niet kiezen (ga morgen wat halen, weet nu wel wat ik wil), anyway ik heb dus een zwangerschapsbroek gekocht!!! ik kan niet wachten (alweer niet ;) tot ik hem aankan!:cool:

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hhahahahahahahaha, een zwangerschapsbroek gekocht. Ik lach je niet uit hoor, maar vind het wel enorm grappig dat je er alvast een hebt gekocht!
    Wat betreft dat boek, ik ga daar eens naar kijken.
    Ik weet niet of ik het geloof, maar vind het een ontzettend mooi idee dat een kind bepaalt wanneer, en wie zijn of haar ouders gaan worden. In mijn geval eentje die denkt het wel zonder vader af te kunnen, hihi.
    Mooi idee wel!
    Wij zitten in precies dezelfde periode nu, jij nog 4 dagen tot testen, ik eigenlijk ook als je naar mijn luteale fase kijkt dan, anders nog 6 dagen!
    Ik ga echt niet vroegtijdig testen, ik ben ook een lastige wachter, maar ik mag het gewoon niet van mezelf ( ik ben ook een redelijke volhouder).
    Als er morgen nog geen spotting is dan kan ik zondag in ieder geval geen testen halen, en maandag gaan de winkels pas om 12 uur open. Is het er dan nog niet dan mag ik er overna gaan denken :)
    Maar goed, ik ben niet echt optimistisch, aangezien ik nog steeds denk dat ik te laat ben geweest, en ik geen enkel teken heb die ook maar op een zwangerschap lijkt.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ik heb wel mee gelezen vandaag maar ben te moe om te reageren, ik zwaai even de geef iedereen een knuffel die dat nodig heeft
    Niala had ik je al gefeliciteerd vanmorgen? ik weet het niet meer.
    wachtbankers veel succes mijn duimen draaien

13. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi Xon,

spannend hé, deze laatste dagen ben ik zo gefocust op alles wat ik voel... dat kost mij heel veel energie, heb jij dat ook? ik probeer mijzelf af te leiden, maar dat valt niet mee.

Tsjaa wat betreft die broek, ik dacht waarom niet? in welk seizoen ik ook zwanger zal zijn een goed zittende spijkerbroek kan nooit kwaad :D, en na de dip van vorige maand, heb ik nu toch weer een beetje vertrouwen dat het vroeg of laat gaat komen. Zelf hebben mijn lief en ik beiden het gevoel dat er echt nog een kindje bij ons wil komen.

Was jij dat niet die ook alvast een moederfiets had gekocht? Dat vond ik ook al zo dapper en van vertrouwen getuigen! Je moet het maar durven daarmee te fietsen, als je nog niet eens zwanger bent. Krijg je daar geen vragen over?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: Wishful thinking. Alvast een zwangerschapsbroek gekocht. Grappig en getuigt van lef. Ik kocht pas een zwangerschapsbroek toen ik 5 maanden zwanger was. Ik hoop dat je hem binnenkort lekker aan kan trekken. Ik heb die van mij vorige week ook nog eens verlangend aangekeken. Hoop dat die ook snel de motteballen uit kan.
    @Xon: lekker moe van het slenteren op de huishoudbeurs?;) 2 jaar geleden was ik net zwanger en hadden mijn man en ik gratis kaartjes gekregen om naar de 9-maanden beurs te gaan. Nou, wij ons ook in de meute die Huishoudbeurs heet gestort. Allebei nog zo bleu als ik weet niet wat en dan rondlopend over de 9-maandenbeurs. Niet wetend waar je kijken moest. Wat was ik total loss toen we thuiskwamen. Je legt idd hele afstanden af. Succes met het voorbij fietsen van het kruidvat de komende dagen. Moest ook wel weer lachen dat jij vandaag ook even ging checken omdat je weer iets voelde lopen. Moest terugdenken aan jouw verhaal en het jurkje in het pashokje.:)
    @Justme: iedereen ziet een konijntje bij jouw profiel. Als ik kijk zit hij zeker in het holletje ;)want ik kan geen foto van je konijntje ontdekken. Ben nieuwsgierig naar jullie ondeugende beestje.

Vandaag mijn functioneringsgesprek gehad. Hele middag met een kop vol watten gezeten, omdat zo'n gesprek maar door je kop blijft manen. Was een vaag gesprek, zoals ik al verwacht had. Je hoopt maar dat je leidinggevende zegt dat hij vindt dat je goed werk verricht en hij tevreden is, maar dat heb ik niet gehoord. Niet dat hij niet tevreden is, maar je wilt het toch graag horen. Of is dat raar dat je af en toe een schouderklopje wil. Anyway. Ik ben er weer voor een jaar vanaf, dus we kunnen weer een jaartje de schouders eronder zetten (met hopelijk 4 maanden verlof tussendoor;)).

15. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hi dames,

Ben vast nog als enige ingelogd hihi.

@ Niala: wat een duidelijke voorbeelden van 'het leven'; een leven die begint en een leven die eindigt. Jeetje. Gecondoleerd nog. Inderdaad wel mooi dat ze het nog heeft kunnen meemaken.

@Secondlife: Daar zou ik ook geen antwoord op weten. Eigenlijk zou de test niet meer positief kunnen zijn toch? Datgene wat de test meet is dan toch al weg? Ik ga het eens googlen. Voor de zekerheid toch maar weer klussen dan. Baat het niet dan schaadt het niet. En hoop dat je duidelijkheid krijgt hieromtrent. Heb net gegoogled, nog niet alles gelezen maar de eerste hit die ik had, stond al in dat het LH hormoon altijd aanwezig is in je urine. Ik kopieer:
    "Met een ovulatietest meet je de hoeveelheid LH (ovulatiehormoon) in je urine. LH is altijd in je urine aanwezig, maar 24 tot 36 uur voor de eisprong neemt de hoeveelheid LH-hormoon in je lichaam sterk toe. Je hebt dan een LH-piek. Tijdens de piek is de hoeveelheid 10 tot 20 keer zo hoog als normaal Je bent het meest vruchtbaar op de dag van de stijging en de dag erna. Met een ovulatietest weet je dus met grote zekerheid wanneer je eisprong gaat plaatsvinden"".

Het verklaart dus nog niet waarom jij 2x in 1 cyclus positief test maar misschien was de eerste keer een minder duidelijk streepje? En is het een gevoelige test die de LH wel meet en misschien had je nu meer LH hormoon? Nouja je wordt hier niet wijzer uit. Sorry.

@Guapetona: Zoals ik toen bij de mamafiets van Xon ook al zei, er zijn mensen die geloven dat je moet visualiseren wat je wil en je gedragen alsof je het al hebt. Dus eh goed die zwangerschapsbroek:p

@Sneeuwmees: Gelukkig zoals je zegt, een jaar lang niet meer hier mee te maken. Vind ook dat je best mag horen dat ie tevreden is over je werk hoor. Vind 't zo ehm ja gemeen is niet het juiste woordm maar zo eh koud, dat ie dat niet even zegt.

Hier had ik een heel vreemde avond. Mijn donor kon vandaag nog komen zodat ik nog een keer kon insemineren. Maar tussen 17.30u en 19.00u werd hem toch te krap. En dus zou hij na een verplichting die hij hier in de stad had, iets over 22.00u komen. Nouja ok, vond het wel laat maar ach; alles voor het goede doel (mijn goeie doel hihi). Maar ik kreeg 's avonds 'n sms van mn ex dat hij in Amsterdam was met een vriend op een saai feestje en dat hij me zó graag wou zien. Nu had ik hem eergister ook al gezien. Ik dacht nog bij mezelf 'net nu ik zo serieus bezig ben om verder te gaan met mn leven, komt hij ineens weer full force op me af'. Heb 'm in het verleden wel verteld dat ik dit van plan was maar heb hem nu niet recentelijk verteld dat ik ermee begonnen ben. Het moment is steeds niet daar om het te zeggen. Anyway, ik smste terug dat ik vanavond echt niet kon omdat ik afgesproken had. Maar hij zei 'doe me dat niet aan, we rijden even langs en blijven maar kort'. Nou ik nog proberen te zeggen dat het niet ging. Toen zei hij 'ja voordat je de deur uitgaat zijn we er al'. Nouja ik inmiddels voor de zekerheid maar m'n donor gesmst dat ik onverwacht bezoek kreeg en of hij me wilde bellen als hij klaar was en deze kant op kwam (hij was al in Amsterdam en is met de auto). Want ik wou geen confrontatie met bezoek over de vloer en een donor die langskomt en dat ik van alles moest gaan uitleggen. Nou ik dacht dat het zo wel goed zat en baalde dat ik vanavond niet kon insemineren. Nu had ik vandaag een heel duidelijke ovutest dus mn ei zou binnen 24-48 springen. Morgenochtend kan dus ook nog, hield ik mezelf voor. Belt mn ex op "hi schatje we zijn er zo hoor". Dus de bel gaat niet al te lang daarna. Staat ineens de donor voor mn neus. Dus ik : 'o hi...ik dacht dat je mn bezoek was, heb je mn smsje niet ontvangen?' Bleek hij zijn telefoon niet meer te hebben gecheckt (Was bijna 1 1/2u voor onze afspraak dat ik smste). Dus dat werd een vervelende kwestie zo. Vond het ook heel erg om hem af te moeten zeggen. Maar legde het hem uit. Hij was heel aardig (is ie gewoon) en zei 'nee joh ik was in de buurt aan het repeteren dus maakt niet uit, alleen vervelend van je ei en de timing'. Is ie gewoon zó lief dat hij morgenochtend nog langs wil komen omdat hij later in de stad moet zingen (zit in een koor). Zó lief! En toen hij de trap afliep (en nog niet buiten was) ging de bel en kwamen m'n ex en zijn vriend buurten. Heel blij en gezellie maar ze moesten eens weten wat ik hiervoor liet schieten. Nu hoop ik maar dat ik morgen nog goed zit met een extra inseminatie omdat vandaag de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Hoop dat m'n ei nog bevrucht wordt. Maar het was me het avondje wel. Het was uiteindelijk nog gezellig maar was toch wat afwezig omdat ik maar bleef denken aan hoe frappant het is dat m'n ex het eigenlijk weer voor me weet te verpesten zonder dat hij het weet:D . Moet al deze constructie gebruiken doordat hij me zo lang heeft laten wachten in het verleden. En nu doet ie het weer.

Nouja wou ik even kwijt. Ze zijn pas rond 23.30u vertrokken. En oja mn donor belde nog terwijl ze hier zaten om voor morgen af te spreken. Vind 't echt een schat dat hij dit voor me over heeft. Dus ik denk wel dat ik een goeie donor getroffen heb en dat het zo moest zijn dat ik de vorige niet meer heb. Toch nog goed donornieuws van mijn kant.

Fijne dag nog dames, want jullie lezen dit vast zaterdag (of als er nog iemand online is nu en dit leest: welterusten voor straks)

Liefs

16. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    heerlijk de eerste dag van mijn vakantie!
    @Niala, wat een heftige week voor je met al die verschillende emoties. Zal nu door de hormonen nog wel heftiger zijn.
    @Maureen, wat een verhaal. Als je het zo leest lijkt het wel een beetje op zo'n klucht van vroeger. De een net de deur uit, de ander er weer in. Je ex moest eens weten. Maar wat een gedoe dan toch eigenlijk.
    @Xon: de huishoudbeurs overleefd. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me verschrikkelijk. Ik heb waarschijnlijk het verschrikkelijke beeld in mijn hoofd van kraampjes waar vrouwen gratis staan te proeven en gratis spullen weg te halen. Het zal wel druk zijn geweest!
    @Sneeuwmees: lekker dat het gesprek is geweest. Iedereen wil toch graag een complimentje horen toch? Maar je bent er weer van af.
    Succes voor alle wachters!
    groetjes

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé daar ben ik even weer...nou ik had net een vette positieve ovutest!!! Mijn tepels zijn heel gevoelig en voel weer van die steekjes onderin mijn buik. Dus mijn ei komt er nu pas aan!!! Helaas was dochterlief al vroeg wakker dus konden we vanmorgen niet meer klussen. Vanavond maar dan. Dan zal het ook nog wel op tijd zijn denk ik. Oeh spannend!!! Heb ik toch nog mijn echte ei gevonden. Geen idee waarom ik vorige week ook een BIJNA positieve test had. Zullen de hormonen wel zijn die nog een beetje van slag zijn.

@Niala, gecondoleerd met je oma meid. Wat een verschillende emoties deze week voor je zeg. Sterkte.

@Xon, blij dat het zo leuk was op de Huishoudbeurs. Wie weet kun je volgend jaar naar de Negenmaandenbeurs! ;) Ik ga voor je duimen hoor!

@Guapetona, dapper hoor! Nu al een zwangerschapsbroek kopen. Hoop dat je hem snel aan kunt. Dikke knuffel

@Maureen, wat een verhaal! Wel lief van je donor hoor.
    Veel succes vanmorgen!

@Sneeuwmees, ik heb 28 februari mijn beoordelingsgesprek. Ik ben er gek genoeg toch altijd een beetje zenuwachtige voor. Gelukkig heb jij het weer gehad meid.

Ik ga even broodje eten.

Tot later dames!

Liefs,
    S.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    mieden kom even wat zeggen....

door externe factoren in crisis belandt op allerlei gebeid dusz babyboom gaat voor nu niet door:x:(....heb 2dagen lang gejankt...maar goed moet er weer zijn voor mijzelf en kleine bengel.

jullie good luck en toitoi...lees zeker mee maar zal niet veel langswaaien

19. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Sterkte meid!
    Hoop dat je toch uiteindelijk je droom uit kan laten komen.
    bar

20. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte Almika! Ik zal aan je denken. Hoop dat je babydroom toch nog werkelijkheid wordt in de toekomst meid.
    Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina