Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Almika. Ik zal aan je denken.
    Een knuf voor jou.

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb trouwens even mijn banner aangepast hoor. Zo is weer wat realistischer. Ik kan nu ook mijn NOD wel weer invullen denk ik. Doe ik binnenkort even.

Nu echt eerst een broodje eten...haha!

x

3. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    #2003 Xon, Feb 19, 2011
    Last edited: Feb 19, 2011
    He bah almika, dat klinkt heel vervelend:(.
    Heel veel sterkte meis.
    En ook al moet je even je ei kwijt over iets anders dan 'zwanger worden' dat kun je hier ook doen hoor!
    Daar willen we óók naar luisteren, en je daar ook in steunen.
    Sterkte meid! Hoop snel dat het leven weer wat positiever voor je wordt.

Guapetona die fiets daar zegt niemand iets over, want hij ziet er helemaal niet anders uit dan een gewone fiets.
    Alleen weet ik zelf dat er makkelijk een stoeltje op het stuur past vanwege iets meer ruimte, en dat hij een verlengde bagagedrager heeft en zo een standaard op twee pootjes.
    Maar al die dingen zijn voor een leek niet duidelijk een moederfiets.
    Het is trouwens een heerlijk fiets, ben er heel blij mij, en zie me er idd al op fietsen met een kleintje :D.
    (En als er geen kleintje komt is het gewoon een onwijs fijne en stoere fiets, maar die optie vind ik minder leuk!;))

Sneeuwmees je moet je idd even vooraf instellen op de hhb. Het is er gigantisch druk en je moet je vooral nergens aan irriteren (zoals die draagbare volgepropte karretje (grrr)).
    Zo bleef er spontaan iemand stilstaan die met 3 p ging staan beppen, dus ik vroeg heel vriendelijk of ze dat aan de zijkant konden doen, en er werd toen door een asociale tiener tegen me gezegd "dat maak ik zelf wel uit trut". Heb haar nog even vriendelijk gezegd dat dat volgens mij wel mee viel, en dat ik het daarom niet zo aardig vond om door een snotneus te worden uitgemaakt voor trut:x.
    Maar goed, ik ga ook nergens voor in de rij staan, want dat haat ik! Dus ik krijg dan ook de helft niet mee. Vind het leuk om iets te proeven, maar als je daardoor bont en blauw weer thuis komt, laat ik dat liever aan de anderen over.
    Niet eens veel gekocht. Een tex mex italiaans pakket (wat ik altijd gebruik), twee dozen swiffer voor bijna gratis hahaha (echt de HUISHOUDbeurs), drie kralen voor aan mijn (nep)pandoraarmband en spullen om een leuke sleutelhanger te maken (dat kon je daar ook doen, maar daar ben ik veel te precies en nauwkeurig voor om dat even snel te doen). Dus dat heb ik gisteravond gedaan, en hij is superleuk geworden (als ik er aan denk zal ik even een fotootje maken en hem hier plaatsen).

Dat brengt me ook op jouw 'Nijn' justme.
    Ik zie jouw nijn nergens en zoals sneeuwmees zo ontzettend grappig zei zit ie misschien net in zijn holletje hahaha.
    Waar moet ik kijken?
    Of kan dat alleen als je vrienden bent?
    Zal je dan ook even vriendschapsverzoek sturen.

Secondlife, het klinkt idd alsof je nu vandaag echt pas je eisprong hebt. Dus hup, aan de slag :D!
    Vanmiddag even kindje tukkie laten doen, hihi.

Maureen, ik ga je een tip geven, die ik zelf ook meermalen heb gehad van vriendinnen, waar ik op dat moment ook weinig mee heb gedaan, maar die ik je toch ga geven.
    "Sluit het af met je ex"
    Mijn ex miste mij niet meer op de manier zoals vriend/vriendin, maar hij miste wel de gesprekken en mijn zorg.
    Hij kon dit niet met andere mensen, en omdat ik nog steeds veel van hem hield bleef ik dat ook gewoon doen (tja want je weet nooit:)).
    Maar ondertussen merkte ik dat hij wel aan het daten was, maar daar kon hij toch niet zo fijn meer praten als met mij.
    Toen was het klaar.
    Ik heb toen besloten dat mijn eigen dingen altijd voor gingen op iets met hem, zelfs als dat zijn kindje betrof.
    Als het kan, prima, maar mijn dingen gaan voor.
    En omdat mijn hoofd op een gegeven moment zo druk bezet was met alles over zwanger worden, kwam er steeds minder plaats voor hem. En dat is maar goed ook.
    Ik wil mijn aandacht helemaal richten op 'mijn' leven en op mijn mogelijke toekomstige kindje.
    En ik zou mijn donor er nooit voor afzeggen, want dan cijfer ik mezelf wéér weg wat ik die jaren in mijn relatie al zó vaak heb gedaan (wel met liefde, maar toch).
    Dus meid, fantastisch dat je donor zo lief is, en dat hij ook vandaag nog wil komen, maar ik zou hem nooit meer afzeggen voor je ex, als ik jou was.
    Kies voor jezelf en laat hem niet meer tussen jou eigen plannen komen!

Fijne dag dames!
    (zoooooo wat een lang verhaal!:), hoop dat jullie erdoorheen zijn gekomen, hahaha)

4. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Maureen: Volgens mij heb je echt een super donor getroffen!
    Maar ik denk dat ik mijn ex weg had gestuurd in plaats van de donor ;)

Secondlife: Fijn dat je toch nog een ei hebt gevonden! Succes met klussen :D

Almika: Wat een rot nieuws... sterkte!

Kun je hier ook vrienden worden :( Dat wist ik helemaal niet ;)

Xon: Lekker onbeschofte mensen tegen gekomen op de huishoudbeurs :$
    Zou niks voor mij zijn, die drukte.

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @maureen, wat een verhaal meid! maar ik moet het eens zijn met de andere dames dat het je ex had moeten zijn die weg was gegaan.... jouw leven gaat door meid en door je ex (ik spreek uit ervaring) kan een hoop voor niets vertraging oplopen.... ik bedoel het goed!

mijn nijn is inderdaad alleen te zien door vrienden, wil het toch een beetje anoniem blijven.......

nijn weer even in zijn hok gezet, meneer wilde weer op de bank gaan plassen..... was nu net op tijd, en hij heeft zijn plas in de bak gedaan. gewoon nog even opletten dus! verder lekker rustige zaterdag in de planning, even de stad en en boodschappen doen.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @almika, sterkte meid en ik hoop je hier snel weer te zien met goed nieuws!

@secondlife, succes met klussen en de taart staat klaar op de wachtbank!

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

@ Almika: Veel sterkte gewenst meid. En zoals de anderen ook zegggen, ja kan alles hier kwijt. Ik stuur je positieve energie. Liefs

@ Xon (en Sayen): Ja jullie hebben helemaal gelijk. Ben daar ook gek ook om hem wéér voor te laten gaan. Het probleem was alleen dat ik zeker wist dat hij zou aanbellen (want zo is ie ook wel weer, dat hij er op rekent dat ik áltijd voor 'm klaar sta) en dan zou ik echt niet lekker zitten boven, met licht aan, dus zichtbaar aanwezig thuis, en donor in huis die dan ook niet lekker bezig kan zijn zogezegd. Dat wou ik voorkomen. Maar ik dacht ook echt toen de donor voor m'n neus stond dat ik 'm maar moest uitleggen dat straks de bel zou gaan en ik niet open zou doen. Had alleen geen zin om hem of mn ex wat uit te leggen. Pfff. Jullie hebben helemaal gelijk hoor. Vind 't zelf ook. En ga ik ook niet meer doen. Sterker nog; de eerstvolgende keer dat ik mn ex spreek ga ik het hem vertellen. Volgens mij gaat ie kapot want ik ben er altijd voor 'm als hij dat wil. Wat op zich al belachelijk is want je bent een 'ex'. En volgens mij raakt 't 'm dan tóch dat ik een kind krijg, ookal wou hij maar wachten en wachten. Hoef ook niet bij mn familie of vrienden aan te komen met deze verhalen want die hebben het ook gehad hiermee. Stom hè.

Anyway: Mn lieve donor is geweest en heb de inseminatie erop zitten. Laat het maar raak zijn. Ik wacht met testen tot 5 maart als er niet eerder iets te merken is (nod op 3 maart maar vorige keer ging het ook zo dat ik 2, 3 dagen erna ongi werd).

Fijn weekend dames. En iedereen die een knuffel nodig heeft (Almika bijvoorbeeld) die krijgt 'm van me.

Liefs

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    welkom op het wachtbankje maureen! de taart staat klaar hoor!

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Heel goed Maureen!!! Je kan het!
    Weg met die ex, ga voor jezelf (haha, zeg ik terwijl het me heel lang heeft gekost).
    Vandaag is het precies een jaar geleden dat het uit ging tussen mij en mijn ex. Dus vandaag heb ik besloten dat ik ook hierna niet meer terug kan/mag kijken op het jaar ervoor want alles is nu ook langer dan een jaar geleden!
    Ik heb nog nooit zoveel gehuild als afgelopen jaar en mij zo ongelukkig gevoeld.
    Ik wil me die vreselijke tijd in ieder geval niet meer herrinneren, dus op naar de lente, op naar een beebje en op naar iets heel moois!!!
    En ik vind zelf ook dat ik het inmiddels heb verdiend, hihihihi.
    Jij ook Maureen en iedereen hier natuurlijk!

10. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Enne oh ja Maureen, denk ze de goede richting op he!!!!
    Zwem, zwem zwem zwemmmmmmmmmmm!!!!

11. Maureen

Maureen Niet meer actief

Stelletje lieverds, jullie hebben allemaal gelijk. Ook die ik vergeten ben bij naam te noemen.

Heel herkenbaar inderdaad, wat je zegt Xon. (Is bij mij ook een jaar geleden trouwens toevallig). Wat als m'n donor vandaag niet kon; als 't dan niet gelukt was deze maand (heb afgelopen woensdag ook geïnsemineerd) dan zou ik natuurlijk altijd denken dat het kwam doordat ik gisteravond niet liet doorgaan... Maar eh het is goed gekomen en ik ga gewoon ervan uit dat het zomaar raak kan zijn deze maand;). Nu weer dat wachten. Ik zag een paar dagen geleden dat ze hier lekkere chocotaart hebben. Wie had dat ook weer gepost? Alice? Het zag er te heerlijk uit! Dus ja Justme, ik kom erbij zitten en snoep mee.

Liefs

12. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hey allemaal!

@ Maureen: Wat een verhaal! Je ex weet niet hoe erg hij je dwarszit.. wel een super donor dat hij een dag later gewoon weer terugkomt. Nu afwachten dus! Het is weer gezellig op het wachtbankje!!

@ Xon: Ik heb me gelukkig kunnen drukken. Elk jaar gaan we met de leerlingen naar de huishoudbeurs. Omdat ik ook Nederlands geef en er geen lessen uit mochten vallen, kon ik niet mee. Geeft helemaal niets: die drukte met al die wagentjes, is niets voor mij. Hoewel de 9-maandenbeurs wel leuk geweest zou zijn ;)..

@ Sneeuwmees: Natuurlijk heeft iedereen behoefte aan een schouderklopje! Logisch toch? Ik heb gelukkig een baas die regelmatig laat blijken dat ik gewaardeerd word. Ik zou erg onzeker worden als ik nooit iets te horen kreeg.

@ Secondlife: Vanaaf ben je ruim op tijd, hoor! Als ik een positieve test heb, dan maak ik een afspraak voor een dag later in de kliniek. Dan is het eitje nog niet gesprongen. Veel plezier :D

@ Almika: Wat een drama! Je hebt een droom en deze spat als een zeepbel uiteen.. Heel veel sterkte!!

Deze maadn heb ik gelukkig niet zoveel last van de hormonen als vorige maand. Eigenlijk voel ik helemaal niets. Alle andere maanden was ik eigenlijk overtuigd dat ik zwanger was, nu ben ik overtuigd van het tegenovergestelde. Misschien juist wel weer een goed teken. ;) Donderdag weten we het zeker, dan mag ik gaan testen. (wat duurt dat toch lang!)

Liefs,
    Pimmetje

13. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hey meiden

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb :). Ik heb wel mee gelezen, maar soms schrijven jullie zoveel dat ik na het lezen, niet meer weet waar ik moet beginnen.
    Ik hoop dat ik weer gewoon mag inspringen waar jullie nu gebleven zijn. Kijken wat ik nog weet...

@ Niala: Je brengt verschillende soorten nieuws, een trouwfeest, een positieve zwangerschapstest en een verlies. Allemaal verschillende emoties. Sterkte met het verlies. Wel mooi dat ze de bruiloft nog heeft mogen meemaken en natuurlijk super gefeliciteerd met je test. Zo willen we ze allemaal.
    @ Maureen: wat een geweldige donor heb je nu. En ik zou ook zeker voor donor ipv voor ex zijn gegaan, maar geloof dat je dat nu zelf ook wel zou doen. Was je ovutest al positief geweest? Je temperatuurt niet toch? Ik ga duimen dat deze lieve donor ook nog super zaadjes heeft ;)
    @ Sneeuwmees: Fijn dat het jaargesprek weer achter de rug is. jammer dat er niet veel positieve woorden zijn gevallen. Ik vind eigenlijk dat dat best mag tijdens zo'n gesprek.
    @ Xon: Voelen je voeten al beter? Geweldig zeg dat je bloeduitslag zo goed was nu. En maandag inseminatie en woensdag tempstijging klinkt goed hoor. Ik hoop dat over een aantal dagen dat ook werkelijkheid gaat worden. Ik zou trouwens 14 dagen lt fase aanhouden.
    @ Pimmetje: Laatste wachtweekje. spannend. Ik hoop zeker dat het niets voelen iets moois gaat brengen.
    @ Justme: Hoe gaat het met kleine nijn? Succes met het zindelijk maken...hele klus lijkt mij...
    @ Almika: Bah meid wat vervelend. Hopelijk gaat het goed met je en mag je toch weer snel bij ons terugkomen.
    @ Sayen: Jammer dat je toch ongesteld bent geworden.
    @ Secondlife: Ik zou gewoon gaan klussen. Misschien is de vorige test toch niet helemaal positief geweest. Beter een keer extra toch? Succes.
    @ Guapetona: Hopelijk mag je je nieuwe broek snel aan...Nog een paar dagen..spannend hoor.
    @ Barbeestenboel: Succes met verhuizen. Bij mij was hij bij mijn zoon ook raak terwijl we druk bezig waren met onze nieuwe huis....dus wie weet. De tijd gaat in ieder geval wel lekker snel.
    @ Syllisa: Toch niet zwanger. Jammer joh. Wel oma worden van een kleinzoon. Geweldig nieuws. Goed dat ze je dochter zo goed in de gaten houden.
    @ mamavan zoon: Balen meid. Succes volgende ronde.

Zo hopelijk ben ik niemand vergeten en anders sorry.

Hier druk aan de klus. Gisteren had ik het idee wat ei-pijn te hebben. Vanmorgen temp 36,5...volgens mij is dat altijd dag voor eisprong. Dus ben benieuwd naar morgen. Ik temp niet de gehele cyclus. Als ik 37.0 heb, is mijn ei geweest. Ik temp dus zo af en toe om te kijken hoe het er voor staat. Als de 37.0 geweest is stop ik met tempen.

Fijne dag allemaal

Femme

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @femme, dan mag jij dus ook al bijna weer naast ons op het wachtbankje plaatsnemen. succes nog even!

nijn is al wel zindelijk, maar gister wilde hij nog wel plasje doen op de bank....was er net op tijd bij gelukkig. verder is ie heel lief en vreselijk ondeugend!!

15. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, ik geef het nog een piepklein kansje, maar ik had net wat bloedverlies, dus ik denk dat het deze maand weer over en uit is! :(

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hè verdorie! Ik hoopte zo dat je er naast zat. Maar dit is dan toch ook best veel eerder dan je nod? Nouja, je geeft het nog een piepklein kansje? Dan hoop ik met je mee.

Liefs

17. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Het schijnt dat je luteale fase altijd hetzelfde is!
    Bij mij is dat ongeveer 11 dagen(vandaag dag 10).
    En omdat ik mijn eisprong eerder heb gehad, zijn mijn elf dagen ook eerder om. En meestal duurt het nog een dag of 4 a 5 voordat mijn ongesteldheid doorzet, dus dan klopt het wel (helaas).

Justme, ik heb Nijn nu ook gezien.
    Hij lijkt op mijn kat (ook wit met zwarte vlekken).
    Wat een schatje zeg!

18. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Ik was nog 2 meiden vergeten

@ Impie: Heb je al wat duidelijkheid over je cyclus?
    @ Ricmar: Wat een meelevende donor hebben jullie gevonden. Dit moet toch gaan lukken. Succes volgende ronde.

@ Xon: Ik ga ook positieve hopen. Het klopt volgens mij wel dat lt fase niet verandert. De mijne is ook altijd 14 dagen. Maar toch....ik duim super hard voor je...knuffel
    @ Justme: Gelukkig dat je er op tijd bij was. Ik wist helemaal niet dat je konijnen ook zindelijk kon maken.

Hier net spelletjes gespeeld met de oudste en nu is er weer rust in het huis. Wij gaan bank hangen...

Fijne avond

Femme

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    nijntjes zijn hele schone beestjes die hun behoefte doen op 1 plek. als die plek schoon is tenminste. heb er gelukkig nooit problemen mee gehad, maar dit nijntje was wat jonger en dus kostte het iets meer moeite.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @xon, balen meid, maar zolang het nog niet doorgebroken is houden we een sprankje hoop he!

Share This Page