Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Alice: Gecondoleerd met je vriendin. Wat erg zeg. En hoop dat je donderdag snel achter de rug hebt. En toch klussen hè? Dat het raak mag zijn.

Liefs

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    alice gecondoleerd knufff

3. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo meiden

ik heb niet de puf om alles te lezen maar heb wel gezien dat weer goed nieuws is

guapetone van harte meid geniet ervan....hoerahoera

ricmar..duim duim komt donor nog een keer

hoe is met de andere zi'ers.

en ik heb vluchtig gelezen maar begreep ik nu goed dat ik zowel bij niala en alice vervelend nieuws zag....ik wil zeker weten misschien condoleer ik de verkeerde

ik ben hier een beetje op en intens verdrietig...zit even niks mee...leeftijd ook al niet.. hhhmmmm:x:(.. gister ging wel goed..vandaag weer brandhout en dan nog een hele dag op werk net doen alsof er niks is....heb zo lang gewahct op groenlicht voor brusje en dan nu dit............ach..gaat wel weg ben stoere sterke meid;)en heb al een ontzettend leuke lieve bengel...die ik zelfs vergat afgelopen dagen en was vandaag uit werk gekomen beetje @#$%^& vloekend sikkeneurig krijg ik een briefje van hem dat ik niet zo boos tegen hem moet doen...nou:( toen moest ik weer heel hard huilen.....ik heb mijzelf opgeraapt. sluit mij hier zo nu en dan weer aan.

kreeg vanochtend nog een antwoord van een pendel...hoe krom het ook mag zijn...raar genoeg de 5e pendel die zegt maart jongen:(:):cool:wat moet ik met dit nieuws...deze maand vlak voor ei nog geklust dus kan, maar ze pendelen toch maand conceptie en niet maand van testen...nou niet teveel aan denken...heb genoeg aan mijn hoofd

to you all...good luck, vanharte, klusze

ik ga naar bed

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hhhmmmm...in die tussentijd van tikken begrijp ik dat alice is

meid gecondoleerd sterkte*geeft knuf*

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Almika: Weet niet wat er is maar het gaat dus duidelijk even niet lekker met je. Vind het erg vervelend voor je. We hebben allemaal die wens en als er dan door externe factoren roet in het eten wordt gegooid dan doet het pijn om afstand te moeten nemen van die wens. Weet niet hoe lang het duurt omdat ik niet weet wat het is. Maar je zegt in je post ook dat het misschien nog raak zou kunnen zijn van de laatste klusperiode? Tja wie weet...het kan zo raar lopen soms in het leven. Zal je net zien. Nouja ik hoop dan toch nog even voor/met je mee. En wens je heel veel sterkte. Ook sterke stoere meiden hebben knuffels en positieve energie nodig. Dus bij deze.

Liefs

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: van harte meid. Vanmorgen nog in onzekerheid om je eigen lijf. Ja, geen wonder. Je was gewoon hartstikke zwanger. Ik had het nodig weer een keer positief nieuws onder ons te zien. Weer een dikke buiken banner erbij. Waarom was je man aan het vloeken? Hij is er toch wel blij mee, toch?
    @Xon: wat ontzettend klote meid. Heb zo met je te doen. Maar betekent het kelderen van de temperatuur altijd dat het over en uit is. Ben je al ongesteld geworden ook? Hoe dan ook, ik denk aan je en sluit me bij velen hierboven aan. Dit jaar ga ook jij moeder worden, hoor!!
    @Justme: ik heb zelf ook wel eens acupunctuur gehad, voor hele andere dingen, maar hoe werkt deze accupunctuur om zwanger te worden? Wat prikken ze dan precies? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.
    @Alice: gecondoleerd en heel veel sterkte, meid! Logisch dat je een paar dagen wat afzijdig was.
    @Almika: een dikke knuffel ook voor jou! Is de kinderwens helemaal van de baan of tijdelijk in de ijskast. Of vraag ik nu weer te veel. Fijn dat je zo nu en dan even wat van je laat horen. We leven met je mee!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    almika ik kom je een virtuele knuffel geven....

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    bij acupunctuur voor zwanger worden zet ze een naald een hand onder mijn navel. ook in mijn polsen, maar weet niet helemaal zeker of dat voor zwanger worden of voor mijn rsi is. ook zegt ze dat goede sex de meridianen vol maakt die goed zijn voor zwanger worden, weet niet precies wat dat betekent, maar wel dat het goed is! dus niet alleen klussen tijdens de ovulatie, maar ook gewoon fijn voor de lol ;)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Justme: bedankt voor je uitleg. Ik kreeg naaldjes in mijn oor en die moest ik er dan een paar weken in laten zitten. Ik ben zelf nooit met van die lange naalden geprikt. Hoop dat het (in combinatie met de goede sex) succes gaat brengen! We houden je in de gaten, hoor?!

Vandaag had ik trouwens ook nog wat op mijn werk. Mijn collega zei dat ze gevraagd was voor een klus. Als ze die klus zou aannemen zal dat ook voor mij extra werk betekenen. Ik vind dat soort klussen altijd erg leuk en reageerde dus ook enthousiast. Toen vroeg ik haar wanneer dat zou zijn, en toen zei ze november.
    Ik voelde me toen gelijk wat ongemakkelijk. Ik hoop nl. toch een keer op korte termijn zwanger te worden en als dat allemaal mocht gaan lukken, dan ben ik dit najaar met verlof op mijn werk. Stel dat het deze maand gelukt mocht zijn zou ik zelfs in november moeten bevallen. Het is misschien wat ver gezocht (want zekerheden heb je niet wanneer en of het lukt), maar ik voelde me toen toch wel een beetje een stiekemerd. Dat we bezig zijn met een kinderwens en ik dat niet gezegd heb. Ik mag haar graag en we delen erg veel, maar om nu tegen een collega te zeggen dat we 'bezig' zijn vind ik ook zo wat. Zeker nu het wat langer duurt dan we gehoopt/gedacht hadden. Aan de andere kant voelde ik me ook wat ongemakkelijk omdat ik het gevoel had iets achter te houden wat consequenties voor die klus zou hebben.
    Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? En hoe kun je hier mee omgaan?

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi Sneeuwmees,

Jou moet ik met name bedanken voor je steun vanmiddag! Dat bracht me wel wat tot rust, waardoor ik me beter kon concentreren...

Mijn man moest 'vloeken' (echt vloeken doet hij niet,hoor), omdat hij net het eten op tafel had gezet, en ik PERSÉ dit nieuws met jullie moest delen!

Over het werk, ja dat is een lastige. Bij mij weet zo'n beetje iedereen al dat we "bezig" zijn, dus ik zal het niet lang geheim kunnen houden... Dat komt omdat er al zoveel zwangeren rondlopen. Ik zal het dan ook niet makkelijk vinden om het straks te vertellen, want dan ben ik de 5e vrouw in een team van 12 pax die straks met verlof gaat, en alle verloven zullen elkaar dus overlappen.

Ik vind niet dat je er rekening mee kan houden, want je weet niet wanneer het raak is. Tegen die tijd is er altijd een andere oplossing mogelijk als jij met verlof bent, of ben je bang van niet?

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik snap je hoor, maar je weet gewoon niet wanneer je zwanger bent dus gewoon voor je houden zou ik zeggen. ik voel me af en toe ook wel schuldig, ga namelijk promotie maken. maar ook ik weet niet wanneer ik zwanger ben en die promotie wil ik niet laten schieten. komt tijd komt raad hoor, die klus komt wel klaar hoor, meestal lossen die dingen zich tzt vanzelf wel op!

12. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Almika, meissie ik lees/voel zoveel verdriet in je berichtjes:(
    Mocht je eens de behoefte voelen om je hart te luchten, dan kan je me pb-en he.
    Gedeelde smart...
    Veel liefs en even een knuf voor jou, meid.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Guapetona: fijn dat je wat aan mijn steun had vanmiddag. Ik denk dat je even dat zetje in de rug nodig had om te (durven) testen. Goed dat je het gedaan hebt. Zo zit je in onzekerheid en zo zit je op een roze wolk. Heb je trouwens nog last van bepaalde kwaaltjes?
    @Justme: je hebt helemaal gelijk dat ik niet weet wanneer ik zwanger word, en ik weet ook dat er altijd een oplossing komt. Ik weet zeker als er een iemand het me gunt, het die collega is. En als het zo is, zal het ook voor haar niet als een verrassing komen. Maar ja, ik heb altijd (bijna 20 jaar) alleen gewerkt en ik vind het soms wel eens moeilijk te beseffen dat zelfs ik niet onmisbaar ben.

14. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Ik ben weer verder gegaan met bijlezen en ik wil ff de meiden die het moeilijk hebben een hart onder de riem steken.

Wachtbankers, nog 2 dagen en dan schuif ik aan;)
    Vandaag posi ovutest dus vanavond, morgen en woensdag aan de klus en tja voor het mooie had donderdag ook leuk geweest maar dan zit ik met een dik smoelie, denk ik.
    Bewaar wat taart voor me:D

Justme, is dat niet pijnlijk die naalden van de acupunctuur?

Sneeuwmees, als de tijd daar is en je bent zwanger dan dient zich vast en zeker een oplossing aan voor je werk. In mijn werkomgeving weet ook niemand dat we bezig zijn. Dat horen ze wel als het raak is. Begrijp wel dat je je dubbel voelt erover.

Voor allen weltrusten voor nu en tot morgen;)

15. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Guapetona: gefeliciteerd meid!
    @Alice, gecondoleerd met je vriendin....
    @iedereen die er ff doorheen zit... sterkte allemaal!

Ik ben zondag teruggevlogen vanaf Frankfurt naar de U.A.E. en 's morgens had ik al een beetje bloedverlies..... inmiddels zijn we weer thuis en lijkt het ook wel of ik gewoon ongesteld ben, verder heb ik nergens last van maar ik denk dat het niet goed is. ik wacht vandaag nog maar af , heb geen kramp of iets.......

16. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Niala, het "slechte"nieuws wil maar niet stoppen hier. Dit ga je niet doen hoor! Je blijft gewoon zwanger...
    Ik ben weer helemaal bijgelezen en wil iedereen die het moeilijk heeft even sterkte wensen.
    Ik denk aan jullie.
    Hier alles z'n gangetje.... geen bloed, maar wel weer de bekende verschijnselen voor NOD. Ik denk maandag of dinsdag de bekende duivels.
    groetjes.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Niala nee bah!! hopelijk is het niks... ik duim

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Het lijkt wel alsof het niet mag he?

Alice gecondoleerd met je vriendin, wat een vreselijk bericht.

Almika, meis, weet niet wat er precies is, maar het klinkt beroerd. Hoop dat het snel weer beter gaat. En geniet van je kleine man he?

Niala, pfff misschien is je lichaam wat van slag door het gereis, en wordt het weer rustig.
    Ik hoop het voor je.

Ik ben vandaag definitief ongesteld geworden. Had (en heb) het er erg moeilijk mee.
    Weer uitgangsecho, weer clomid slikken, weer donor proberen te plannen en over te halen tot twee inseminaties, nog meer echo's en dan weer wachten.........
    Hoop dat Clomid deze komende keer niet zoveel buikpijn oplevert als de vorige keer.
    Wat een energie kost dat toch?
    Nu heb ik vakantie deze week, en kan ik er niet van genieten omdat ik ongesteld ben geworden.
    Sorry, zit echt een beetje in de baal de baal periode!
    Ik wil ook zo graaaaaggg een beebje.
    Is er dan geen beebje die het aandurft met mij als moeder, zoals in dat boek? :(
    (ego modus uit)

19. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Guapatona Gefeliciteerd!! Super!
    Niala hoop dat het toch niet fout zit, sterkte.
    bar

20. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Xon snap heel goed hoe je je voelt hoor, en klagen mag hier!
    Het is elke keer weer zo'n domper...sterkte,bar

Deel Deze Pagina