Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: idd klagen, huilen, van je af praten mag allemaal. We zijn allemaal al vele rondes bezig en iedere ronde doet pijn en is er een teveel. We begrijpen allemaal heel goed hoe je je voelt, meid! Vandaar dat we ook zo met je meeleven, omdat we weten hoeveel pijn die rode duivels weer doen.
    @Niala: dat ga je idd niet menen, meid. We duimen gewoon voor een blakbaby voor je. En geen krampen is nog steeds een positief teken, toch? Kun je bij jou makkelijk een afspraak maken bij de dokter of gyn. dat ze even kunnen checken of het gewoon bloedverlies is. Als je hier op verschillende forums leest zijn er al heel wat kindjes op de wereld gekomen van moeders die allemaal (soms behoorlijk veel) bloedverlies hebben gehad tijdens de zwangerschap. We blijven moed houden en heel hard duimen!

Hier 5 dagen voor NOD een raar soort buikpijn, lijkt wel op een soort van spierpijn rechtsonderin mijn buik. Het is erg verleidelijk te gaan googlen, maar heb afgesproken met mezelf dat niet te doen. Wordt er alleen maar onrustig van om van alles en nog wat te lezen. Wat doet mijn lijf soms toch raar!

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    OHHHHHHHHH GUAPIE!!!!! Ik had ook al zo'n voorgevoel na je berichtje. Wat super lieverd!!! Ben zooooooooooooooooo blij voor je! En wat een supervettedikkeknaltest ook zeg!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ben ook even helemaal uitzinnig. Gek hè.

*springt denkbeeldig in de lucht, want zit op kantoor*

Dikke knuffel voor je meid, en geniet ervan.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog niet bijgelezen maar iedereen die het moeilijk heeft....een hele dikke knuffel. Ik denk aan jullie

Lees vanavond bij.

KUS

4. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé allemaal! Ik heb jullie geklets weer bijgelezen ;)

@ Guapatona: Wat geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je nu?

@ Alice: Tegenover het goede nieuws van Guapatona staan jouw vervelende berichtjes. Gecondoleerd!

@ Almika: Wat vervelend allemaal.. dikke knuf!

@ Xon: Het heeft dus toch niet mogen zijn!! Wat balen! Ik zit een beetje in dezelfde fase als jij. Weer de hele malle molen in.. Ik merk dat het me toch steeds meer moeite kost. En het scheelt natuurlijk ook dat je de teleurstellingen elke maand alleen moet verwerken..

@ Sneeuwmees: Het klinkt allemaal erg positief maar je lichaam kan je ook enorm voor het lapje houden. Afgelopen maanden was ik bijna overthuigd dat ik zwanger was. Alle symptomen had ik.. maar helaas! Ik duim dat het bij jou wel goed nieuws is!

@ Niala: Geen krampen is positief! Je leest hier wel meer dat er eerst wat bloedverlies is en dat er toch een zwangerschap is ontstaan. Moed houden!!

Ik zit hier te wachten op mn ongi. Mijn cyclus was deze maand in de war dus mijn ongi zal ook wat later komen. Normaal heb ik redelijk snel bloedverlies maar door mn late eisprong en de Pregnyl is het net ff wat anders dan anders. Al wel wat lichte krampjes dus van mij mag het komen!

Voor iedereen die in een moeilijke periode zit.. Een hele dikke virtuele knuf!!

Liefs,
    Pimmetje

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Van harte meid!!! Toppie, geniet er lekker van!! De zwangerenbank wordt al langerrrrr!!!

Veel liefs sillysa;)

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hai meiden,

Al even niet geweest maar ben ook al een tijdje niet zo lekker, na ei. Ik ga helemaal lekker nog nergens vanuit ik zie het wel, anders maak ik mezelf weer gek met vanalles dat er niet is.

Heb wel alles gelezen hoor, ben er ook wel, maar gewoon even geen fut om veel te typen.

Maar weer een zwangere in ons midden is wel super hoor!!!
    Ik denk dat er nog veel meer dames zwanger gaan worden deze tijd. Lekker voorjaar iedereen wat vrolijker enzo, dat helpt.

Almika, heel veel sterkte, denk aan je en hoop dat je snel weer terugkomt hier. Liefs en knuffels.

Alice ook veel sterkte een dikke knuffel.

Verder ook aan iedereen veel s6 met wachten een dikke knuffel,
    Sillysa

7. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx meiden voor het support!

8. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Pimmetje, het kan toch nog wel?
    Ook al is je menstruatie wat later, je hebt nu nog niets toch?
    Wie weet?

En Sillysa, bij jou kan het natuurlijk ook nog makkelijk. Weet niet of de fase waarin je je nu bevindt al tekenen zou kunnen geven waardoor je je niet lekker voelt.

Ben benieuwd sneeuwmees, je weet nooit waar welk krampje voor staat. Duim voor je!

Ik baal nog steeds, maar heb me er ook maar bij neergelegd.
    Veel anders kun je namelijk ook niet doen, haha.
    Soms wil ik me er gewoon niet bij neerleggen en denk ik, waaaaaaaaaaaaaarom nou niet!
    Eerst beetje bruin, en dan weet ik eigenlijk al, helaas, maar dan gaat het weer helemaal weg. En dan hoop je dat het weg blijft. Het blijft ook een dag weg, maar dan komt er weer een beetje, en gaat dan weer weg! Weer hoop! Want ja wie weet!
    Pfff, en dat dus al een paar dagen vantevoren.
    Hoe irritant, frustrerend, hoopgevend en ongelovelijk teleurstellend kan dat zijn zeg!
    Maar goed, nu aanstaande vrijdag weer een uitgangsecho voor een nieuwe ronde.
    Donor weer gemaild met mogelijke nieuwe data. En maar weer afwachten......

Even een vraag van een hele andere orde.
    Ik sta op het punt om een nieuwe Hyundai i 10 te kopen.
    Volgens mij heeft een van jullie hier wel eens gezegd er ook een te rijden. Zo ja, ik ben erg benieuwd of je een buggy/wagen in de achterbak krijgt. De achterbak is wel groter dan bv Toyota Aygo, of citroen C1, maar blijft natuurlijk wel wat klein.
    En zijn er nog andere nadelen?
    Waaaaaaahhhh vind het heel erg spannend om mijn eigen eerste echte auto te kopen.
    Wilde eerst een 2e handse kopen, maar een beetje leuke, weinig km en niet te oud, komt ook al gauw rond de 8 a 9000 euro.
    En deze is dan 10.500 helemaal nieuw!
    Ben er nog niet voor de 100% uit, maar neig toch wel naar de nieuwe.

9. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Niala, is het weggegaan?
    Of heb je nog steeds bloedverlies?

10. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    #2090 Xon, Feb 22, 2011
    Last edited: Feb 22, 2011
    NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    04-03 Sillysa 37 – ronde 6 - 4e kind
    ????? LaFemme36-ronde 4- 3e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind (BAM d.m.v. ZI)

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer!

ZWANGER:
    Adora
    15-02 Niala 37 - ronde 2 - 3e kind (ZWANGER!!!)

11. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Hey meiden

Wat een nare berichten toch weer.

@ Alice: Gecondoleerd met je vriendin. Vreselijk zo'n verlies. Sterkte as donderdag.
    @ Niala: Ik hoop dat het bloedverlies stopt en dat je snel zekerheid hebt. Knuff.
    @ Xon: Nogmaals een extra knuffel voor jou. Zo frustrerend hè....dit is iets waar we gewoon geen controle over hebben. Ik hoop zo dat het snel raak gaat zijn.
    Stoer hoor een eigen auto kopen en ook nog helemaal nieuw. Ik denk ook dat het er aan ligt wat voor een kinderwagen je zou willen kopen....toch? Hier rijden we een Toyota Corolla en daar past een bugaboo in ;)
    @ Sillysa: Succes op de wachtbank
    @ Ricmar: Is je ei al gesprongen?
    @ Almika: Hopelijk komt er snel weer rust in je leven, knuffel
    @ Sneeuwmees: Je kan niet vooruit kijken en je kan gewoon nog geen rekening houden met het feit dat je misschien zwanger bent, want wat als je dat nou niet bent...dan stel je dingen uit of zeg je er nu dingen voor af. Je leeft nu, dus gewoon ja zeggen en tegen die tijd zie je wel weer.
    En spannende zo vlak voor je NOD. Ik duim nog steeds voor jullie allemaal.
    @ Pimmetje: Weet je zeker dat het game over is?
    @ Secondlife: Is je ei al gesprongen? Hier nog niets....Succes met bijlezen.

Nog steeds geen ei *zucht* Op zich natuurlijk prettig voor het klussen, maar ik wil zo graag naar de wachtbank. Daar is het vast stukken gezelliger dan hier ...:cool:

Femme

12. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind

11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer!

ZWANGER:
    Adora

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    even update ben nu aan het koken

ei lijkt nog niet gesprongen , donor komt rond 20 uur weer langs, dus na het eten douchen en hopelijk morgen tempstijging

all zwaai sorry even geen tijd

14. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    NOD-WACHTBANKJE:
    11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:

ZWANGER:
    Adora
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)

ff de lijst aangepast met guapetona;)

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @niala, geen kramp is goed he! snap dat je je zorgen maakt hoor, misschien even je vk bellen? dikke knuf

@xon, balen meid! ook voor jou een hele dikke knuf

hier lekker op de wachtbank, nog steeds relaxed! acupunctuur naalden doen vaak niet zeer en soms een prikje. als ze er in zitten voel je er maar weinig van. gewoon een keer proberen dus!

16. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Ricmar, spannend. Hopelijk is je temp morgen gestegen;)

17. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    @Xon spannend hoor nieuwe auto kopen, s6 met kiezen hahaha.
    Jammer dat het niet raak is deze maand, dikke knuffff.

@Ricmar ook s6 hoop dat je raak schiet!!! knuffff.

Verder hier tja, alles nu rustig, ben zelf nie zo lekker, voel ongikrampen, heb verschikkelijke koppijn de hele dag en ben kotsmisselijk. Maarja kan ook nasleep van griepje zijn. Of ik word nu al ongi omdat mijn cyclus zwaar in de war is, maar dan zou ie nu wel heel erg kort zijn zit nu ong. 6 dagen na eisprong. Ik zie het wel.

Iedereen die het gebruiken kan een dikke knuffff en s6 met wachten, liefs sillysa

18. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    xon ik rij de I10!
    Er is inderdaad maar een klein achterbakkie!
    De enige buggy die ik er makkelijk in kreeg is de maclaren quest. En waarschijnlijk de quinny zapp,maar die wilde ik niet. De maclaren komt van marktplaats, scheelt een hoop geld.
    Ik heb als wandelwagen een Joolz, dus die gebruikte ik toen ze baby was in combi met de maxicosi. Als ik het frame inklapte en rechtop zette dan paste die er ook net in.
    Er is geen plaats meer voor boodschappen, maar hé, je kan niet alles hebben:D (die zet ik op de achterbank naast de kinderstoel)
    Verder zijn wij er heel tevreden mee, hebben em nu bijna 3 jaar, ook nieuw gekocht.
    Ik vind het een aanrader!
    bar

19. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Heb een keer in een C1 moeten rijden en toen ging mijn wandelwagen er dus echt niet in!! moest de achterbank wegklappen, maxicosi op voorstoel, wat een ramp!!
    Waarschijnlijk past daar wel een bugaboo in.
    (maar die vind ik niks)
    Verder hebben wij er geen nadelen van, hij zit heerlijk hoog (misschien iets harde stoelen),dus makkelijk uitstappen. En hij parkeert heel lekker makkelijk en dat is mooi want ik kan niet parkeren.
    bar

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hihi goed om te horen!
    Ik denk dat het idd echt een i 10 gaat worden.
    Heb inmiddels zoveel 2e handsen gezien, alles duizelt me. En voor bijna hetzelfde geld heb je dus een nieuwe i 10. Die ik kan kiezen in mijn eigen kleur (en niet in de kleur die toevallig die 2e hands heeft!)
    En ik was er al vanuit gegaan dat ik sowieso de achterbank zou moeten neerklappen, maar er zijn dus wel wagens die er zonder neerklappen in passen :)
    Nou ja als het ooooooit zover komt, dan kan ik altijd nog gaan passen voordat ik definitief iets aanschaf.

Share This Page