@Xon: spannend een autootje voor jezelf (en voor de kleine straks). Ik kende het type niet dus heb net zelf even gekeken. Mooie auto en een mooi model. Op deze site hieronder staat ook een forum om te zien hoe die bevalt bij de rijders. Zie maar of je er wat aan hebt. Wat ik zo snel gezien gelezen heb is hij toch ruimer als dat hij zo op het oog lijkt. En het is helemaal niet raar te vragen aan de verkoper hoe hij bevalt voor mensen met kleine kinderen (kinderwagen). Je hoeft niets uit te leggen, je kan zeggen dat je vaak op een kindje moet passen of zo en dat je daarvoor een kinderwagen mee moet kunnen nemen. En mocht je een kinderwagen kunnen lenen is het helemaal niet gek om dat ter plekke even te passen (desnoods tijdens de proefrit even naar iemand rijden (die weet van je kinderwens) met een kinderwagen. Autozine - Autotest: Hyundai i10 Succes meid! P.S. ik zou in ieder geval wel een 4-deurs nemen.
lieve dames, dank jullie allemaal voor jullie lieve felicitaties. Wij zijn het nog steeds aan het laten bezinken. Vandaag begon het pas bij manlief aan te komen, hij zat er zo gelukzalig bij ineens, alsof hij verliefd was. Hij reageert altijd een beetje met vertraging Ik heb bij het topic "eerste symptomen" een hele waslijst genoteerd. Ik heb namelijk alles bijgehouden in de agenda van mijn mobiel. Zo kon ik de subtiele verschillen opmerken, en viel mij bijvoorbeeld op dat ik nog geen hoofdpijn had, voor NOD. Vandaag valt het nu mee met de klachten, behalve dan dat ik vannacht van 3 tot 5:30 heb wakker gelegen, en ook honger had ben nu dus doodmoe, en had al in bed moeten liggen. Verder voelt mijn buik enorm opgezwollen, maar zo ziet het er nog niet uit. Ik voel me gewoon vol. Morgen is mijn vrije dag, en ga ik eens lekker 'uitbuiken' in mijn nieuwe zwangerschapsbroek... toch intuïtie geweest? ik weet het niet. Nou meiden sterkte allemaal! @ Xon: ik weet zeker dat er een kindje is dat bij jou wil komen: dit soort liefde komt van twee kanten, for sure! @ Niala, oei, wat eng! Ik hoop dat het meevalt, een vriendin van mij heeft inderdaad ook veel bloedverlies gehad, en ze heeft een heerlijk gezond kind, dus ik hoop het voor je! @ sneeuwmees ben benieuwd, ik heb ook steeds een drukkend gevoel gehad in mijn rechterzij, met rommelende buiken ernaast. Maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven! Weltrusten allemaal, en sterkte aan allen op de wachtbank, en houd vertrouwen, vroeg of laat komen alle kindjes bij ons allemaal aan! Sommige doen er gewoon wat langer over dan anderen.
@Guapetona: wat klinken die kwaaltjes als muziek in de oren (honger, moe, 's nachts wakker liggen)..mmmm.... Zal mijn zwangerschapsbroek ook eens uit de motteballen halen. Wie weet waar het goed voor is.
NOD-WACHTBANKJE: 23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind 04-03 Sillysa 37 ronde 6 - 4e kind 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind 08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind 21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind 23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind IK WEET HET NIET BANKJE: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer! ZWANGER: Adora 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) Lijstje idd weer ff aangepast! heb net weer een test gedaan en die was negatief, het bloeden was gisteravond gestopt, wilde eigenlijk meteen zekerheid dus toch vanmorgen maar een testje gedaan..... niet getreurd hier hoor! we gaan gewoon verder!
@Xon: mooi autootje. Wij hebben er ook al eens aan zitten denken, maar hebben besloten onze oude bak af te rijden (is onze tweede auto). ik heb altijd een Ford ka gehad. Die raad ik je niet aan qua ruimte. Deze ziet er ruimer uit! Succes met beslissen! Welke kleur ga je doen? @Guapetona: wauw, wat heb jij keurig je "verschijnselen" bij gehouden. Geniet er maar van.... Al misselijk? Ik hoop ook snel misselijk te zijn (nou ja...) @Niala: balen meid. Veel sterkte! Hier gewoon rustig eigenlijk... Alleen heel veel puisten, dat heb ik anders nooit zo.. O ja en brandend maagzuur. Had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook heel erg. Ik denk dat ik volgende week maandag de NOD heb. Als ik mijn late eisprong goed ontdekt had tenminste! (op dag 36!!!) Ik heb al telefonisch contact gehad met de gyn. Zij raadt mij de volgende keer clomid100 aan te nemen. (krijg ik dan nog meer pukkels!!!!!)
Even een echo-berichtje. Deze maand is ook voor mij over. Gisteren een testje gedaan en er was een licht streepje te zien. Ik was ervan overtuigd dat het deze maand niets zou worden maar dan begin je toch weer te hopen. Vandaag weer omo-wit en het bloedverlies is begonnen . Behhhh! Ik begin er zo van te balen!! Weer hormonen spuiten, weer vrij nemen, weer een verre reis.... De reactie van mn moeder was ook geweldig: ik zou er nog maar even goed over nadenken of je hier wel mee door moet gaan want het is elke keer weer een teleurstelling.. Tsja.. dat is het ook! Mag ik even een dag de smoor in hebben voordat ik weer met goede moed naar de volgende maand ga?! Grrrrrr! Gelukkig heb ik jullie hier nog! NOD-WACHTBANKJE: 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind 04-03 Sillysa 37 ronde 6 - 4e kind 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind 08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind 21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind 23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind 23-03 Pimmetje 38 - ronde 6 - 1e kind IK WEET HET NIET BANKJE: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer! ZWANGER: Adora 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
@Pimmetje: wat ontzettend klote, meid! Ik leef echt met je mee. Net wat jij zei, dat jullie bammers dit soort klappen toch maar steeds (grotendeels) alleen moeten verwerken. Weet dat wij er voor jullie zijn, zij het helaas op afstand, dus een stevige knuffel of arm om je heen gaat niet lukken. Maar weet dat als ik het kon, ik jullie (jij en Xon) allebei een stevige knuffel had gegeven. Inderdaad nu weer even door een hele zure appel heenbijten. Lekker potje janken en voorzichtig weer vooruit denken met plannen. Bah, weet helaas hoe het voelt. Weer even zo'n zwart gat en weer opnieuw alles moeten plannen. En ja, de onhandige opmerkingen van mensen om je heen moet je maar even negeren. Daar kan ik ook wel een kast mee vullen. Ze bedoelt het goed, daar ben ik van overtuigd. Ik ben zondag/maandag aan de beurt, maar voel ook vreemde dingen dat ik er eigenlijk weinig hoop in heb.
Oooh neeee, Niala, wat rot voor je zeg! Ik vind je wel sterk hoor, zo van we gaan gewoon lekker verder. Gun jezelf ook wel even lekker het balen he? Sterkte en geniet in ieder geval lekker van het zonnetje, hier sneeuwt het licht Guapetona, had je die zwangerschapsbroek toch goed aangevoeld! Nou geniet er maar van hoor! Pimmetje, ik snap je zoooooo goed! Balen, balen en nog eens balen! Mijn moeder zegt ook wel eens dingen waarvan ik denk, hmmm. Ik heb dat ook wel eens tegen haar gezegd, maar dan zegt ze 'het doet mij ook elke maand weer pijn als ik zie hoeveel pijn het jou doet, en daarom probeer ik soms wat koeler te zijn waardoor jij toch sneller weer de moed en de draad op pakt'. Ze heeft dan ook wel gelijk, maar ik wil me gewoon 2 dagen K*T voelen als het niet gelukt is, en daarna grijp ik mezelf wel weer bij elkaar en ga ik er weer voor. Het is ook zo rot om weer helemaal onderaan de lijst te staan! Het gaat ons ook lukken, meid! Sneeuwmees, bedankt voor die site, die had ik zelf nog niet gevonden. Ze zijn er allemaal erg enthousiast. Wel wat beklag over dat ie minder zuinig is dan ze dachten, maar inmiddels is de motor veranderd in het 2011 model, dus is dat waarschijnlijk ook beter. Wordt steeds enthousiaster, hahahaha. En Impie, het wordt een metallic blauwe! Zo eentje die op de site van sneeuwmees voor die witte boot staat Als ik dat zie dan denk ik echt, yessss dat is de mijne, hahhaa. Had noooooooooittttt gedacht dat ik nog eens enthousiast zou worden over een auto
@ Niala: Oh meid wat jammer. Je bent wel sterk zeg. Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. Knuffel @ Pimmetje: Balen. Blehhh, lekker even mopperen mag best. Jullie moeten het toch telkens alleen doen en alleen weer de moed pakken om door te gaan. Ik heb het al vaker gezegd maar heb veel respect voor jullie bammers. En moeders bedoelen het altijd zo goed, maar soms zien ze niet in hoeveel pijn dat soms kan doen. @ Xon: Mooie auto hoor. @ Ricmar: en temp gestegen? @ Impie: Wat een onduidelijkheid bij jou zeg. Gaan ze je wel onder controle houden als je meer gaat slikken? Hier nog geen ei.....we wachten verder. Femme
Sorry moest even checken of mijn nieuwe banner het deed! Maar na poging 10 staat ie er eindelijk! Echt belachelijk dat het nu weer sneeuwt! IK WIL LENTE, buiten én in mijn buik!
Ik wil ook lente hier nog geen stijging maar na de positieven knaltest van maandag kan dat toch nooit lang meer duren?
@pimmetje en niala, dikke knuf meiden! hier nog relaxed op de wachtbank, we zullen zien wat volgende week brengt!
plopperdeplop! En nee het is niet mijn ei! Ik ben vanmiddag naar de voorstelling geweest van de bekende kabouter! Het was erg leuk. Moest het gewoon even kwijt en Xon... mooie kleur!
Zo even tijd om hier weer te posten. Heb alles even een beetje bijgelezen, wat een verhalen zeg, hoop dat ik niemand vergeet hoor. Allereerst Niala, wat vreselijk balen meid. En wat ben je er sterk onder zeg. Petje af hoor! Je mag best even verdrietig zijn toch. Op naar de volgende ronde! Dikke knuffel. @Xon, wauw! Vrolijke banner meid! Balen dat het weer niet is gelukt hoor... Maar niet opgeven hoor. Wij zijn er allemaal voor je. En wat een mooi bakkie is het hè, die i10. Ik heb ook nog naar tweedehandsjes gekeken voor ik de Fox kreeg. Leuke auto hoor! Ik zeg doen! @Pimmetje, hè weer niet Dikke knuffel meis. Vind het zo jammer voor je. En wat kunnen moeders toch lekker uit de hoek komen hè. Ik heb er ook zo één. Die deed ook heel koeltjes na onze miskraam. "Tja, jammer, gewoon maar weer opnieuw proberen. Gauw vergeten en weer verder gaan" G#$%%^@^! :x @Sneeuwmees, ei gesprongen hoor! Dus ik hang lekker in de kussens op het wachtbankje. Hmmm...heb trek in lekkers. Iemand? @Almika, klinkt allemaal erg verdrietig meid. Ik hoop dat je je sterk kunt houden en ik geef je een dikke knuffel. @Impie, aaaaw Plop! Leuk! Mijn dochtertje vind hem ook geweldig! We zijn vorig jaar in september naar Plopsaland Coevorden geweest en ze heeft het er nu nog over. Was super! Sterkte met bankzitten nog meid! @Ricmar, heb je nog niet geinsemineerd? Je had toch al een knaltest? @Justme, ik zit gezellig naast je hoor. Jij ook een muffin? Hihi, heb er ineens zin in. @La Femme, hop hop hop eitje in galop! Kom op ei, SPRING!!! @hier, ach ja, lekker rustig. Nog een klein beetje pijnlijke tepels maar verder voel ik weer helemaal niks. *zucht* Maar ik moet ook nog wel even natuurlijk. We wacht "rustig" af. Liefs, S.
Die Nelleke van der Krogt van 'Tussen kunst en kitsch' is opeens ook tien jaar ouder gemetamorfoost! Heb nog een poosje iets met haar zoon gehad( 3 jaar geleden), dus ze was nog bijna mijn schoonmoeder geweest hahhaaha. Ik vind haar altijd zo keurig, helaas is haar zoon een onbeschofte eikel!
Hé Xon, grappig dat dacht ik ook al, wij zitten ook te kijken! En dat van haar zoon... tja, dat weet ik natuurlijk niet.