Ik kan idd nog verder naar beneden scrollen en ook de cyclus van dec/jan zien. Maar je hebt wel een hele wisselende temp. Want als jij zegt dat je met nieuwjaar je ei hebt gevoeld dat is best raar, aangezien je temp daarvoor al erg stijgt tot 37.0 Weet je dan zeker dat dat net zoals dat staatje aangeeft het toch al eerder is, en je toch iets anders voelt dan je eisprong? Het gekke is dat het aan het eind van je cyclus ook opeens heel erg zakt en de volgende weer heel erg stijgt. Is dat echt op dezelfde tijd, en klopt je thermometer wel, zou je jezelf toch bijna af gaan vragen
@Xon, je hebt gelijk... ik denk ook heel vaak: meid niet zeuren, je hebt een geweldig kind en dat maakt het allemaal wat gemakkelijker. Ennuh.... veel plezier met je nieuwe auto!
met oud en nieuw was temp op 31 dec 36,5 om de dag er na te stijgen naar 36,7 dus ik denk dat je kaartje van jan febr ziet? die loopt van 16 jan tot 10 febr dus daar staat geen oud en nieuw op waar kruis staat zou ie geweest moeten zijn maar hoe plaat ik kaartje van eerder cyclus ik kan ze niet opslaan??
xon thermometer is oke heb vandaag nadat ik uit bed was geweest nog weer getempt en toen was hij zoals te verwachten juist hoger, en ik temp elke dag om de vast tijd omdat ik 6 dagen in de week op tijd op moet, maar ook op zondag gaat bio klokje en temp ik op de vast tijd. ik voel echt mijn ei heb nu oijn in de liezen en dat heb ik vaak in de weken na ei.. temp schommelt idd erg en ik maak me dus ook zorgen..
hey meiden hoe is het hier! alwat beter gevoel hier als afgelopen maand en ziiten jullei al gezellie op die w8bank met chocotaart en muffins @alice...how are you girl, na deze dag bij kaakchirurg. voor degene die nog ovutesten nodig hebben ik heb 3x 7 in de aanbieding voor alleen verzendkosten....stuur maar pb voor aantal zit vakantie alweer op , kleine bengel heeft vrijdag 2 weekjes vrij, ik heb gelukkig ook vrij, kost heel veel energie om mij staande te houden en niet in te storten. even kort wat aan hand is, in de geldshit en manlief besodemieterd de boel....opzouten heel ver weg. ben heel gelukkig met bengel maar had toekomst toch anders in gedachten... @niala hoe is het , ik las ergens dat je niet vertrouwde en de rest? ga hard duimen voor jullie
Ik kon twee kaartjes zien, ik zie nu ook dat het jan/febr is. Maar je bent wel bij een gyn toch? Ik zou het zeker even aangeven, maar wie weet stijgt je temp morgen nog! Impie, maar ik snap wel dat een 2e ook echt heeeel erg gewenst is hoor! Enne ik kan ook niet wachten tot ik in mijn autootje kan rijden.
xon nee helaas loop ik niet bij gyn in stadskanaal wilden ze geen iui met donor zaad doen (als ik had gezegd dat donor mijn partner was had alles wel gekund??!! ) maar we zijn toen op zoek gegaan en nergens uitgekomen, nu dus zelf maar.. heb dus wel bij gyn gelopen en alles was oke netjes ei hoog progestoron dus geen idee maar we wachten af..
Jeetje Almika, dat klinkt heftig zeg! Besodemietert als in 'andere vrouw', als je het niet wil zeggen ook prima hoor! Wat kan je leven snel veranderen he? Ik weet dat sinds vorig jaar helaas ook. Snap heel goed dat je de toekomst anders voor ogen had! Heel veel sterkte, en laat af en toe even iets van je horen he?
Dag lieve meiden! Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik heb de moed weer teruggevonden dus ik ga er opnieuw tegen aan. Vandaag echt krom gelegen van de buikpijn, niet normaal! Tsjonge, ik heb wel geweten dat ik ongi ben.. @ Sneeuwmees: nog drie dagen... Spannend!! Ik zou lekker een vakantie boeken, hoor. In het begin hield ik ook rekening met van alles omdat ik dan misschien wel zwanger zou zijn. Misschien komt dit nooit bij mij dus sinds vorige maand besloten door te gaan en te zien als ik dan zwanger zou zijn. Voelt wel een stuk beter, vind ik. @ Xon: Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Ik hoop dat je er veel veilige kilometers mee kan rijden (met kind(eren) achterin ) @ Almika: ik begrijp dat je hele leven in elkaar is gestort.. Ik heb er geen woorden voor.. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!! @ Ricmar: Wat een mysterie die eisprong van jou! Heb je al bij andere ziekenhuizen geinformeerd of ze dit doen? Ik heb gehoord dat Emmen hele goede fertiliteitsartsen hebben. (aanbevolen door de kliniek waar ik bij loop) Alle andere wachtbankers: heel veel sterkte, ik duim voor veel rozen!! Liefs, Pimmetje
Ja maar doen geen KID of IUI , met donorzaad daarvoor moet ik echt naar een zh met donor bank.. en die hebben we niet in de regio ja zwolle of groninge zwolle lange wachtlijst en alleen uit eigen regio patienten en Groningen wachlijst 36 maanden. dus we moeten het zelf doen, mannetje kan niet langer dan 1 uur max in de auto zitten en je moet ook nog terug en alleen dat eind rijden naar bijv Dusseldorf zie ik niet zitten.. Maar ei blijft vaag we wachten het af
jeetje almika, volgens mij kun je heel wat hugs en knuffies gebruiken! hopelijk gaat het snel weer beter met je meid!
@Almika, meid wat een ellende! Ik vind het zo erg voor je. Hoop dat je het nog trekt. Ik denk aan je en laat inderdaad af en toe even iets van je horen. Je blijft toch 35+ dus hoor je bij ons. Gewoon af en toe even lekker je hart luchten. Veel sterkte meid, dikke kus. @Xon, GEFELICITEERD met je nieuwe wheels meid! Super zeg! Je kunt vast niet wachten tot het woensdag is... @Alice, vast geen zin in posten vandaag. Groot gelijk hoor. Hoe is het gegaan vandaag? Veel beterschap! @Ricmar, wat mysterie dat ei van jouw zeg! Ik snap echt niks van dat temperaturen hoor. Daarom gebruik ik de ovutestjes. @Pimmetje, wat ben ik trots op je meid! Zo knap dat je er weer voor gaat zeg! *knuffelt* @Justme, ik heb geen muffins gemaakt...had er geen zin in. Ben even wezen shoppen. Man heeft vrienden langs en zitten nu film te kijken. Ga in het weekend wel lekker muffins maken hoor. Heb alles al in huis. @hier, tja nou...rustig zullen we maar zeggen. Heb wel een enorme opgeblazen buik vanavond. Tjemig zeg! Ben nog even wezen shoppen en heb het leuke rokje nog gevonden bij een winkel in de stad!!! Helemaal blij. Nu straks lekker naar bed en morgen nog 1 dagje werken en dan WEEKEEEEEEEEEEEEND! Dikke knuffel voor iedereen! x S.
Pimmetje, goed zo meis! We gaan er weer voor! We lopen bijna gelijk met onze cyclus, kunnen we elkaar lekker op de hoogte houden. Wij "zijn' toekomstige Bammers! Ik heb nu een moederfiets en een auto waar een kinderzitje en een kinderwagen in past, dus ik kan het nu niet maken om geen kind te krijgen hahahahahahahahahaha!!!!! Het is soms héél moeilijk, maar moet er ook maar een beetje om kunnen blijven lachen, toch?????
He S. kun je dit weekend niet een rondje nederland doen met die muffins van je (wel in je nieuwe rokje natuurlijk, hihi)
Oh ja, vergeet helemaal te vertellen dat mijn donor weer heeft teruggemaild, en dat hij er weer voor gaat (nu de verhuizing en vakantie achter de rug is), dus heb voor twee keer afgesproken! Lekker idee! (en nu stop ik echt, anders wordt het een mailoverload, dus nu ga ik lekker slapen, truste all)
hallo w8bankers ik ga duimen voor jullie en raar genoeg w8 ik ook maar hoeft niet raak te zijn hoor, aub nee... zit ik niet op te w8 en ja als in andere vrouw.... wat voor auto heb je xon ben nu immers ook op zoek..... zal bij mij dinkey toy worden gezien de situatie ff vraagje aan zi'ers...waar halen jullie die spullen en donor doet kwakkie in bakkie maar hoe komt dat in die spuit ik ga naar bed moet morgen weer werken.... tot snel
almika dat kan je voorzichtig opzuigen /optrekken misschien beetje rare woordkeuzes maar je snapt het wel toch , ik heb op de spuit van 5 of 10 ml dan nog een canule zodat het dieper ingebracht kan worden. baarmoeder ligt dan namelijk nog al hoog... spullen kan je bij apotheek of online kopen