Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    by the way thanx meiden....

2. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Jeetje Almika, wat heb je toch een *ikels van mannen! Ik heb er geen woorden voor!
    Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jou en je zoontje.

En idd zoals Ricmar al zei, kwakkie in het bakkie en dan rustig en voorzichtig in het spuitje opzuigen.
    Het moet dan al wel vloeibaar zijn (maar dat gaat vrij snel).

Ik heb nu een Hyundai i 10 (althans bijna).

Nou nogmaals sterkte!

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Ik ga ze morgen denk ik bakken...hmmm. Hoop dat ze lukken. En dat rokje is voor mijn dochtertje...dus beetje te klein voor mij. ;)

x

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Almika: meid, heel veel sterkte. Ben enorm geschokt, laat staan hoe jij je moet voelen. Blijf alsjeblieft wel contact houden. We hebben met zijn allen al zoveel gedeeld, dat we jou er nu ook doorheen gaan slepen. We zijn er voor je, hoor!
    @Xon: fantastisch! Woensdag kun je je nieuwe auto al ophalen! Jemig, wat een leuk nieuws. :D Krijg zelf ook zin om weer een nieuwe auto te kopen. Heb je nog naar de kofferbak gekeken? En ja, wat jij zegt, je kan het nu niet maken om geen kind te krijgen. Ik had ook een vierdeurs-auto gekocht met het oog op mijn kinderwens, en ik had niet eens een vriend en niet eens een kind. En zie nu! De vier deuren worden optimaal benut! Dus soms moet je een beetje (heel veel) geduld hebben, maar dan zie je dat het toch nog goedkomt! Fijn dat je donor nu 2 keer kan! Dat geeft de burger moed (zeker in combinatie met die mega-eieren van jou)!;)
    @Ricmar: meid, ik zou je graag advies willen geven, maar ik heb nog nooit getemperatuurd. Gelukkig is er onze fertiliteits-expert Xon die je goed op weg helpt. Dus niet dat ik niet aan je denk en je niet wil helpen, maar ben te weinig thuis in temperaturen, insemineren om je nuttig advies te geven. Maar ik lees wel steeds mee, hoor!

Hier nog steeds op de wachtbank. Nog een paar dagen dan heb ik zekerheid naar welk bankje ik mag verschuiven. Ik hoop natuurlijk dat ik Guapie gezelschap mag houden. Ben met vlagen wel misselijk, maar verder voel ik niets. Gisterenmorgen moest ik mijn zoontje's poepluier verschonen en dt viel me even zwaar. Niet dat het normaal mijn favoriete klus is, maar dan gaat het meestal zonder kokhalsen. Ook ben ik 's avonds bekaf dat ik om half 9 vaak al zit te knikkebollen. In dat opzicht is het weer heel veraderlijk om weer van alles in mijn kop te halen.:) Maar ik probeer er maar niet te veel aan te denken, want het zal wel weer vals alarm zijn van mijn lijf.

5. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai meiden,

Jeetje wat is er weer veel gebeurd hier in een paar dagen.

@Niala, wat naar voor je, ik vind het erg knap van je dat je er zo over denkt. Sterkte en s6 meid. knuffff.

@Almika, jemig het zit je ook niet mee he? Vind het naar om te lezen hoor, jij ook heel veel sterkte en een dikke knufff.

@Alice, hoe is het gegaan bij de kaakchirurg?? Zal wel even duren voor we antwoord krijgen, maar vel beterschap, knufffff.

@Xon, veel plezier met je nieuwe karretje!!

@S., kom maar op met die muffins hoor, en uuhh laat dat rokje dan maar zitten hahahaha.

Hier alles nie zo lekker, na ei ging mijn temp lekker omhoog, ik dacht nou das lekker, maar dinsdag was ik doodziek(temp. 38,9)dat leek me wat hoog, kon niet meer rechtop lopen van de pijn.. Dus ff naar HA met potje urine, nou dus een vette nierbekkenontsteking, en waarschijnlijk iets met galblaas moet volgende week vrijdag een echo laten maken van dat ding. Nu nog steeds koorts,pijn al wel wat minder gelukkig. Wel heeft de HA me antibiotica gegeven voor zwangeren, hij zegt je weet maar nooit. Dus tja....nog steeds op w8bank, maar ik denk dat het niets is geworden met de koorts enzo, maar we zien het wel.
    Duurt nog een weekie ofzo.

Nou dames, iedereen een dikke knuffel, tot laterrrr, liefs sillysa

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Super leuk Xon dat je je auto hebt gekocht!!
    Ik heb ook zo'n knalblauwe, wilde die perse omdat je dan beter gezien wordt op de weg. En we zitten toch in een klein bakkie dus liever opvallend.
    bar

7. barbeestenboel

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Zo Almika, heftig hoor!
    Veel sterkte meid!
    bar

8. barbeestenboel

20 mei 2007
    381
    0
    0
    O en sneeuwmees,
    ik zit ook te wachten, maandag moet ik ongesteld worden, maar helaas is dat de laatste tijd steeds 's avonds! Zit je heel de dag al te hopen en breekt het toch door...
    Blijf dit echt rotdagen vinden. Ik kan het niet zo gek verzinnen of ik heb klachten die je hebt als je zwanger bent maar ook als ik ongi wordt.
    Jammer dat onze lijven niet een duidelijker onderscheidt maken tussen een zwanger lijf en ongi lijf de , laten we zeggen, 5 dagen voor NOD.
    Pfffffffff, wachten.....
    bar

9. barbeestenboel

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Syllisa, beterschap!
    bar

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bar: ik vind deze dagen ook zo klote. Net na de eisprong kun je niet wachten tot je mag testen en nu tegen de testdagen aan, voel ik me altijd zo vreemd. Idd die rare klachtjes, hoop krijgen, zeer waarschijnlijk toch weer ongi worden. Brrr.. Erg vermoeiend, hoor! Neem steeds meer mijn petje af voor mensen die soms al jaren bezig zijn. Ik wissel de laatste tijd steeds tussen 27 en 28 dagen. Dus het is zondag of maandag. Zul je zien dat je zondag net hoop begint te krijgen en dan maandag alsnog ongi wordt. Ik heb de afgelopen maanden zelfs ook een keer 29 dagen gehad. Kortom, het worden nog spannende dagen. Jij ook succes!!!:p

Mijn werkdag zit erop. Mijn man belde net op dat er een virus in de laptop thuis zit.:$ Alles zit op slot. Vanavond kan hij hem wegbrengen naar iemand die er dit weekend naar gaat kijken. Zit ik een heel weekend zonder mijn vertrouwde laptopje. :x:(Ik heb nog wel een ander kleintje, maar die vind ik niet zo fijn. Dus als jullie wat minder horen is het niet omdat ik niet begaan ben met jullie, maar omdat ik even onthand ben zonder laptop!

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Spannend Bar en Sneeuwmees! Nog een paar dagen.
    Ik duim voor jullie.

Alice, hoe is het met je??

Vanmiddag weer de eerste echo gehad, de uitgangsecho!
    Lekker..., zo op dag 4 van je menstruatie ( t zou mijn baan niet zijn!). Gelukkig had ik weer die aardige.
    Word al blij als ik haar zie, ze heeft humor, is gezellig, maakt een leuk praatje (over haar gezin en mijn nieuwe auto), heel iets anders dan die andere die het beeldscherm niet wil draaien omdat ze dan pijn in haar rug krijgt!
    Maar goed zondag mag ik beginnen met ronde 2 clomid!
    Aan haar ook nog maar voorgelegd of die enorme pijn van mijn eisprong kan zijn geweest. Zij zei dat het idd kan maar dat het ook het vocht van de leeglopende follikel kan zijn geweest.
    Maar de conclusie is wel dat ik 'mega'eieren kweek voordat ze knappen!
    Helaas krijg ik geen pregnyl, nog maar een keer aan haar gevraagd, maar gezien het hoge gehalte progesteron in mijn bloed na de eisprong (m.b.v. clomid) heb ik geen pregnyl nodig om een eisprong te krijgen.

Zo dames, iedereen allemaal weekend.
    Geniet ervan!
    Dat het weekend is betekent dat mijn vakantie alweer bijna voorbij is. Maar ja dat betekent ook dat het dan ook sneller woensdag is en ik mijn autootje kan ophalen! Yesss

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: fijn dat je die aardige vrouw weer hebt gehad (en in ieder geval toch even wat dingen hebt kunnen vragen die je bezig houden, maar waar je nog steeds geen goed antwoord hebt gehad). Misschien een blonde vraag, maar is de kans op zwangerworden nu ook groter met van die mega-eieren?
    Ja, meid, nog een paar daagjes en dan kun je lekker crossen met je nieuwe autootje. Dus maar lekker aftellen tot je nieuwe autootje en dan schiet de tijd ook al weer op naar je eisprong toe.

Heeft iemand nog wel eens wat van Annemiek gehoord/gezien? En Iris hoe is het met jou?

Hier een rustig weekend voor de boeg. Mijn man moet zowel zaterdag als zondag werken, dus ben dit weekend ook min of meer alleenstaande moeder. Moet nog even bedenken of er nog iets leuks te doen is met de kleine man!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nee, volgens mij is de kans niet groter.
    De follikels groeien alleen groter, vullen zich met meer vocht, maar het blijft gewoon hetzelfde eicelletje wat eruit vandaan komt. Toen ik er twee had, toen was de kans natuurlijk wel iets groter.
    Het is heel raar, ik vind de tijd naar mijn eisprong altijd korter lijken dan het wachten van mijn eisprong naar wel of geen menstruatie! Ik heb dan ook het idee dat er al van alles gebeurt, echo's clomid, inseminaties.

Annemiek is hier idd al een hele tijd niet geweest.
    San, overigens ook niet!
    En volgens mij nog een aantal.
    Het rare is dat sommigen dan wegblijven, maar die hebben dan misschien een ander groepje hebben gevonden wat meer bij hun past.

Nou alleenstaande moeder voor the weekend, ik zou zeggen zoek iets leuks uit en ga lekker de hort op.
    Het is nog net even te vroeg voor jonge dieren, anders had je leuk naar de kinderboerderij kunnen gaan.
    Ik kan die lente echt wel uit de lucht kijken.
    Zag van de week wel twee parende duiven en een paartje futen die elkaar vreselijk aan het versieren waren, hahahaha, dus het moet er toch wel aan zitten te komen!!!!

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

#2174 Maureen, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2011
    Hi dames,

Even snel 'n reactie. Sorry als ik iemand vergeet te noemen. Denk aan jullie allemaal.

@Almika: Jeetje wat erg meid. Heb echt met je te doen hoor en zoals de anderen zeggen, lucht je hart hier van tijd tot tijd. We zijn er voor je. Niet alleen hier doorheen gaan.

@Alice: Je bent vast aan het bijkomen. Sjongejonge wat een ingrepen ook hè. Beterschap en tot gauw weer.

@Xon: Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Stoer hoor. Dan kan je vast niet wachten tot het woensdag is. En wat goed dat je de aardige gyn had en het goed gaat met je eitjes. Of nouja: 'tjes'.. eieren!:D

@Syllisa: Beterschap gewenst.

@Wachtbankers: Time flies when you're having fun zeggen ze hihi. Dus eh veel fun maken dan maar, als je kan.

@De klussers: Jullie hebben al 'fun' als het goed is:p

Fijne avond nog / fijn weekend allemaal.

Liefs

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: kan ook niet wachten op de lente. Vanmiddag bij de kinderboerderij naast mijn werk gekeken. Er waren 7 jonge geitjes geboren, met nog een paar geiten op knappen. Ja, en dan past dat sombere, mistige weer daar natuurlijk niet bij. Dus lente, kom alsjeblieft snel, want ik wil dartelende geitjes zien!
    Zal idd eens kijken wat ik dit weekend ga doen. Misschien een beetje winkelen, al is mijn zoontje alles wat te lang duurt al gauw zat. Ik loop erbij als een sloddervos.:( Eerst na de bevalling heb je daar niet zoveel oog voor en ben je al blij als je wat aan hebt. Dan komt de fase van ik wil eerst nog wat afvallen voordat ik nieuwe kleren ga kopen en nu dus de fase dat het afvallen niet erg wil lukken, maar mijn huidige kleren dus ook niet echt meer kunnen. Bovendien is het waar wat ze zeggen dat je als moeder vaak onder de vlekken zit. Mijn zoontje is zo'n leuke om met lekkere spaghetti-handjes zich even lekker tegen je aan te laten vallen of zich aan je optrekt. Resultaat twee vettige handjes als afdruk op je kleren. Dus ik moet nodig wat gaan kopen maar gun me de tijd er niet voor. Vind het vervelend dat als ik al 3 dagen van huis ben, ik bijv. ook nog eens in het weekend een hele middag alleen zonder zoontje zou gaan winkelen. Dus meestal gaat hij mee, maar merk dat ik dan ook niet de rust heb om rustig te zoeken of te passen. En.... vaak kom ik dan weer met kleertjes voor mijn zoontje thuis ipv mezelf. :)Dus misschien morgen nog maar eens een poging wagen.

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hoihoi,

@ Sneeuwmees: Nog twee dagen.. Spannend!! Wel een hoopvol teken dat je misselijk bent maar idd je lichaam kunt je enorm voor de gek houden. Mijn duimen draaien.. Wel enorm vervelend dat je laptop plat ligt! Die virussen.. Grrrr :x

@ Sillysa: Wat vervelend! Denk je dat het goed met je tempearuur en dan blijk je erg ziek te zijn! Heel veel beterschap en ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

@ Bar: Het wachten is vreselijk! Je lijf houdt je dan ook nog voor de gek. Denk je dat je zwanger bent, wordt je weer ongesteld. Ik hoop en denk niets meer, dan kan het ook niet tegenvallen. Heel veel sterkte met de laatste loodjes deze maand.. Ik duim voor roze!

@ Xon: Vakantie er bijna weer op? Bij mij ook helaas.. Je cyclus is weer gestart, ondanks het vervelende onderzoek. Het is allemaal voor een goed doel, hoewel je dit een keer per maand ff vergeet. Wel super dat we bijna gelijk liggen met onze cyclussen. Het zou toch zoooo mooi zijn.. twee bammams gelijk zwanger :D. Ik ga ervoor!

Mijn duimen blijven draaien voor iedereen die op de wachtbank zit!

Dikke knuf,
    Pimmetje

17. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Hi meiden,

wat is er weer veel gebeurt met jullie in de laatste dagen!

@ Almika, wat vreselijk voor je, wat een hufter, sorry hoor! Eerst jou jaren laten wachten dan eindelijk ook een tweede willen, en ondertussen gewoon een ander er op nahouden, onbegrijpelijk...

@ Alice hoe gaat het met jou, al een paar dagen niks gehoord van je!? teveel pijn van de kaakchirurg? Hoe gaat het eigenlijk met stoppen met roken?

@ Niala, wat verdrietig voor jullie! Ik hoop dat het gauw weer raak mag zijn...

@ Xon gefeliciteerd met je nieuwe autootje! Gaaf! En goed van je dat je gewoon gekregen hebt, wat je echt wou! Je bent een doorzetter, ik heb er echt vertrouwen in dat het helemaal goed komt met jou!

@ Trouwens, hoe gaat het met jou, Sneeuwmees? ben erg benieuwd!

Over moeders en leuke opmerkingen gesproken, wil ik ook wel een duitje in het zakje doen. Elke keer als het niet goed ging, zei mijn moeder, ach het is vast beter zo, dan was het vruchtje niet goed, beter nu dan later verliezen... Tjaa, maar mag ik even hartstikke balen eerst!!! Hallo.:x

En nu dan: ik spreek haar 2 dagen na de test (waarvan ik haar al meteen op de hoogte had gebracht) en vertel haar dat mijn buik heel erg opgezwollen is, en ik wel 3 maanden zwanger lijk, en dat ik bang ben dat ik het niet lang op mijn werk verborgen kan houden. Zegt zij: "Ach schat, dat valt echt niet op, je lijkt altijd wel een beetje zwanger!!!!" PROEST!!!!!!!!!!!! en bedankt mam! :$
    Hahahahahhaha gelukkig kan ik er wel errug om lachen :D

Sorry, als ik wat 'afweziger' ben, ik ben nogal moe en lig veel wakker 's nachts, ben nu ook kapot. Gelukkig kunnen manlief en ik goed samenwerken, dus die kwaliteit wordt nu aangeboord. Hij springt in waar hij kan, en haalt 's nachts eten voor mij ;)

Nou meiden succes allemaal, ik hoop dat er een paar bij mij komen aanschuiven!

Ik heb trouwens nog een paar zwangerschapstestjes van kv in de aanbieding, ik stuur ze zo op, dus stuur me maar een pbtje!

18. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooooohhhh, sneeuwmees jij hebt al jonge geitjes gezien, wat heerlijk! Ik ga ergens in april/mei met de kids uit de klas schapen scheren. Dat lijkt me ook zo superleuk! Ik zit in de randstad en er zijn kinderen die nog nooit een echt schaap(of welk ander boerderijdier dan ook) hebben gezien. Ik ben een vreselijke dierenfan, dus als ik die kinderen dan voor het eerst een schaap zie aaien dan geniet ik!
    En sneeuwmees ik zou nog maar even een paar dagen wachten met shoppen ;) Anders heb je misschien nog niets aan die nieuwe kleren!!! Maarrrrrrr..... blijf wel aan jezelf denken he! Ik snap dat je met een kind vaak thuis komt met kinderkleren, maar je moet jezelf ook af en toe verwennen hoor.

Pimmetje weer een beetje bijgekomen van je teleurstelling?
    Ja wel leuk he, dat we ongeveer tegelijk lopen, zou idd helemaal leuk zijn als het toch eens zou lukken.
    Hoe vaak mag je IUI doen? Na hoeveel mislukte pogingen gaan ze IVF beginnen?

Maureen op dit moment zijn het nog wel eitjes hoor, hahaha. Er was er 1 van 8mm en een stuk of 4 hele kleintjes.
    En dan nog even afwachten wat daarvan gaat groeien.
    Jij komt nu ook een beetje richting NOD, heb je nog verschijnselen?

Guapetona fijn dat alles goed gaat.
    En tja, die moeders! hahaha, soms kun je er idd maar beter om lachen!

Allysa, beterschap! Hoop dat je je snel weer beter voelt.
    En Alice ik hoop jij ook, natuurlijk.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon succes met de zoektocht naar je ei, mijn duimen draaien

20. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Nee hier geen verschijnselen hoor. Had eergister en gister dat ik misselijk was maar dat kwam gewoon door de lipgloss hihi. Die gebruik ik maar niet meer. Vandaag weer helemaal niets. Donderdag NOD...

Deel Deze Pagina