Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Snik, snik :( voel me een beetje alleen!
    Iedereen zit samen op hetzelfde bankje met de benen dicht tegen elkaar :)
    Femme jij bent helaas, helaas, helaas ook van het bankje afgevallen, waar kunnen wij eens gaan zitten met die vreselijke rode duivels?????
    Nee hoor dames, blijf maar goed zitten! Spannend!

En sneeuwmees, volgens mij moet je morgen juist lekker gaan werken des te eerder is het dinsdag/woensdag en kun je gaan testen! Even je gedachten een beetje ergens anders!

Welkom Tanya, gezellig klets lekker mee!
    Jij op dit moment ook op het bankje ;) ??

Oh ja sneeuwmees, ik had een pendel terug.
    Maart 2010 een jongen!
    Ben benieuwd.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tanya: leuk dat jullie ook voor een tweede bezig zijn. Aan de vele pagina's van onze topic, heb je al kunnen lezen dat we lekker actief kletsen met elkaar! Dus voel je welkom!

@Xon: we moeten naast het nod-bankje ook maar een rode duivel-bankje maken. Kan me voorstellen dat het best lullig is als je hoopvol zat te wachten en die verdomde rode duivels roet in het eten gooien. Ik zit nu dan nog wel op het eerste wachtbankje, maar ik heb sterk het idee dat het deze maand niet raak zal zijn, dus dan kom ik jullie snel genoeg gezelschap houden op het rode-duivel bankje.
    En wat leuk die pendel. Ik heb er ook 2 voor maart die allebei een jongen zeggen. Houden we elkaar weer in evenwicht.

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ik ga op z'n vroegst pas vrijdag testen, wil het niet voor mijn werk aan doen...... dus lekker op een vrije dag! ik hoop dat het dan nog nodig is, mijn lijf is nu weer lekker raar! soms het gevoel dat ik ongi wordt, dan is de buik weer totaal rustig...... leuk he die hormonen ;)

lekker hard duimen voor iedereen, zou wel heel leuk zijn om met veel roze het nieuwe jaar in te gaan en dat de beebjes dan ook lekker blijven plakken!

4. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Dank je, ik voel mij welkom hoor!! :) Ik moet inderdaad nog wachten hoe het mij vergaat..... 6/7 januari is mijn nod, dus.... nog ff wachten met testen... maar ik ben wel vreselijk benieuwd.

5. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik ben 37 en we gaan voor een 3e!

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    niala, hier 37 en zwanger van de derde hoop dat het snel raak mag zijn

7. Tanya

Tanya Bekend lid

Jul 27, 2010
    668
    0
    0
    Hoi Iris2. Ja, dank je; ik vind dit een erg leuk topic. Leuk om te zien dat er meer 35+-ers zijn die (nog) een kindje wensen. Als je zo om je heen kijkt lijkt het soms wel alsof je wordt gezien als een oude taart die nog effe op het laatste moment zwanger wil worden voor het echt niet meer kan. (Vind je dat nou echt verantwoord, op jouw leeftijd nog? zeggen ze soms....) Nou, ik voel mij helemaal niet oud en een tweede kindje zou hartstikke gewenst en welkom zijn. Laat ze maar kletsen, het lukt ons wel!! :) Ook als we er misschien geen drie maanden, maar een jaar over doen!!!! :D

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Niala, je kunt de bcc-code in je handtekening plaatsen voor je banner (gebruikersinstellingen -> handtekening wijzigen) ;)

Welkom aan de nieuwe meiden :):)

Spannend voor de meiden die al bijna kunnen testen, ik duim keihard voor jullie :)

9. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je!

10. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Ik kon het niet laten ...

12. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Nouuuuu dat kan niet duidelijker!!!!!
    Voorzichtig gefeliciteerd en nu maar hopen op een plakbeeb!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ow zie de controlestreep voor zwangerstreep aan!
    (bij mijn ovulatietest is het precies andersom)
    Maar goed dan nog is daar toch echt een streepje te zien!

14. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, die positieve test lijkt me een felicitatie waard dominique! Nu maar hopen dat we allemaal een positieve test in handen krijgen.

Ik sinds vanavond een buikpijn. Het zelfde gevoel als wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ben dus niet zo positief ingesteld, maar.... je weet maar nooit. Ik vind het wel vlot, zo 5 dagen na de eisprong al dit gevoel.
    Nou ja, we wachten nog maar braaf verder (met de benen bij elkaar!).
    Ik had vandaag trouwens een pendel bericht binnen... maart een jongen.. We zullen zien!
    succes met wachten allemaal en Dominique: geniet er van!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    gefeliciteerd dominique!! geniet ervan meid!

16. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Dominique: Gefeliciteerd!! Dat ziet er heel positief uit!! Hè, hè, eindelijk goed nieuws hier!! :D Nu gaan we duimen dat deze beeb ook lekker blijft zitten!!

Impie: Benen goed bij elkaar!! Wij willen meer goed nieuws! ;)

Hier minder goed nieuws.. Ik stap van het wachtbankje af en zoek een ander bankje op... Ik begin ongi te worden. Het kleine streepje van de test was waarschijnlijk dus toch nog van de hormonen. Rond half januari gaan we voor ronde nummer 5.

17. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    Thanx meiden! Ik vind het leuk, maar ik geniet heel voorzichtig. Volgens de gynaecoloog zou ik heeeel veel miskramen kunnen krijgen, dus ik wacht het nog even rustig af.

Deze keer ben ik niet misselijk - de vorige 3x wel. Dat is mooi meegenomen.

18. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

Mar 25, 2006
    978
    0
    0
    @Pimmetje: wat jammer nou toch. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is niet niks die IUI, als ik het goed begrijp.

19. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hoi Dominique,

Die beeb blijft gewoon lekker plakken! Zo'n lekker nestje wil je toch niet verlaten ;).

Dank je! De IUI's vallen erg wel mee, daar voel je niets van. De hormonen die ik moet spuiten zijn minder leuk. Het spuiten vind ik niet erg alleen voel je je erg zwanger terwijl je dit niet bent.. En dan valt het ff tegen als je ongi wordt. Nou ja, vol goede moed naar poging nummer 5..

Liefs,
    Pimmetje

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    He bah, pimmetje! Wat jammer nou weer, kom dan maar gezellig op het rode duivelbankje zitten (alhoewel ze bij mij het pand alweer bijna verlaten hebben :) )

Dominique ik snap dat je voorzichtig bent maar een klein beetje genieten mag wel toch?

Ik heb nu in totaal 3 pendels met alledrie de maand maart waarvan 2 keer een jongen en 1 keer een meisje.
    Ik heb gisteravond zelf met mijn maansteen gependeld (heb even op internet opgezocht hoe ik het moest doen), en het grappige is dat ik jullie ook even gependeld heb en het ook heb opgeschreven. Tot nu toe klopt het (gelukkig voor Dominque en helaas :( voor Pimmetje). Voor mezelf kom ik er niet zo uit helaas.

Share This Page