Nou ja, als je misselijk wordt van je lipgloss is dat misschien ook wel een teken! Ze zeggen toch dat je niet meer echt tegen bepaalde geuren/smaken kan? He en Ricmar, je temp is gister toch in een keer behoorlijk gestegen he? Heb je nou het idee dat je eisprong toch nog later is geweest?
Ik val ook weer even binnen Lekker drukke week gehad, dus daarom niet gereageerd. Maar wel aan jullie gedacht en geduimd voor iedereen die het nodig heeft. Niala: Wat verdrietig... Almika: Wat een hufter zeg :x Ben het helemaal met de rest eens, als je iets kwijt wilt, wij zijn er voor je! Alice: Hoe is het met je? Ik hoop dat het meeviel bij de kaakchirurg. Xon: Fijn dat je donor nu 2 keer komt. Veel plezier met je nieuwe auto! Guapetona: Leuke opmerking van je moeder Fijn dat alles goed gaat! Jonge geitjes zijn zo schattig!! Ik er heb vorige week ook al 1 gezien, een hele mooie gevlekte, zo lief Xon: Kinderen die nog nooit een schaap hebben gezien? Kan ik me helemaal niet voorstellen, maar dat komt natuurlijk omdat ik al mijn hele leven op het platte land woon Lijkt me erg leuk om met die kinderen zoiets te ondernemen.
NOD-WACHTBANKJE: 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind 28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind 03-03 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind 03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind 04-03 Sillysa 37 ronde 6 - 4e kind 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind 08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID 11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind 14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind 21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind 23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind 23-03 Pimmetje 38 - ronde 6 - 1e kind IK WEET HET NIET BANKJE: Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011 Secondlife - 36 -ronde 7 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011 09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer! ZWANGER: Adora 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
ik kan het me haast niet voorstellen ovutest was zondag al zoals ik hem normaal positief noem en maandag knalde hij echt zoals ik nog nooit heb gezien bij mij, dus ei moet dinsdsg woensdag zijn geweest, wel weet ik dat temp niet altijd alles zegt. heb wel eens gehad temp was al hoog, dus dacht ei is geweest maar bij fm bleek hij er nog te zitten, oke ik ben werken doei
Volgens mij kan het ook wel even duren voordat je temp omhoog gaat! Dus dat zal het idd wel geweest zijn. Vooral als je test maandag zo knal was! Sayen, ik woon echt mijn hele leven al middenin de stad, maar mijn ouders gingen vroeger echt heel regelmatig van alles doen, zoals bv. naar de kinderboerderij (of een echte boerderij). Maar de kinderen die ik in mijn klas heb, daarvan zijn de ouders sociaal arm, hebben dat zelf ook niet meegekregen toen ze jong waren. Kunnen ook alleen maar bedenken om hun kind achter de tv of comp te zetten. Dat je er ook echt nog iets mee kunt doen, zoals even lekker naar de speeltuin, kinderboerderij, een spelletje samen spelen of zelfs zoiets eenvoudigs als voorlezen, daar komen ze gewoon zelf echt niet op. En dat het als 7/8 jarige niet goed is om van die moordspellen te spelen, of dat je dan niet een 12+film (harry p., chucky(!) en weet ik voor film waar ik zelf 's nachts nog van wakker zou liggen!), dat snappen en weten ze serieus écht niet! Dat ze dus nog nooit een schaap hebben geaaid is dus eigenlijk echt geen wonder, sommige ouders die meegaan hebben overigens ook nog nooit een schaap geaaid, haha, en doen dat soms daar dan ook nog niet! Op deze school ben je juf, opvoeder, maatschappelijk werker en psycholoog tegelijk! Op zich vind ik het nog steeds een uitdaging, maar het is soms wel erg vermoeiend.
@Maureen: misselijk door de lipgloss.. ja, ja, weet dat wij alert zijn en misselijkheid ons als muziek in de oren klinkt. Over 5 dagen weten we of het echt de verkeerde lipgloss was. @Xon: onvoorstelbaar dat er mensen zijn die weinig ondernemen met hun kinderen. Een kinderboerderij kost niets en de kinderen hebben er net zo veel schik als in een duur betaalde dierentuin. Ik ben zelf ook opgegroeid met een enorme veestapel in huis. Nu heb ik alleen nog maar vogels, katten een konijn en een cavia, maar ik bijf het gezellig vinden. En...ook belangrijk voor mijn zoontje om tussen dieren op te groeien. Dus de kinderboerderij blijft er bij ons in zitten als vast uitje bij goed weer! Ben vanmorgen lekker wezen shoppen met mijn zoontje. En heb zowaar een nieuwe broek voor mezelf gekocht (en zelfs met mijn zoontje erbij kunnen passen). Moest wel lachen om jou, Xon, want ik dacht hetzelfde. Niet te veel aanschaffen, want je weet maar nooit. Ben ook even bij de prenatal binnengelopen. Even de sfeer opsnuiven. En...ik heb eventjes een zwangerschapsbroek in mijn hand gehad. Gewoon even voor het gevoel. Mijn zoontje ligt nu te slapen en toen ik even boven was, kon ik het toch ook niet laten om eventjes mijn eigen zwangerschapsbroek aan te passen. Bij Guapetona heeft het ook geholpen, dus wie weet zat er in mijn oude zw.broek ook nog wel wat overtollig HCG. En...gelukkig...hij past nog... Dus ik ben er klaar voor! Tussen de middag was ik even bij mijn ouders en mijn moeder vroeg of ik nog brood wilde. Ze waren zelf net klaar. Dus ik schoof aan en raad eens wat voor een beleg ze erbij legde. American Filet en Brie. Ik dacht gelijk, is dit een test of een hint?? Vaak zeggen ze toch dat moeders het al aan je kunnen zien als je zwanger bent of zijn ze nieuwsgierig en willen ze testen of we 'bezig' zijn. Heb dus maar (uit beleefdheid en om vragen te voorkomen) brie gegeten, omdat ik dacht dat dat het minst erge was (en de Nederlandse brie veilig is), maar het zit me nu toch niet helemaal lekker. Toch maar even googlen.
Hallo lieve meiden, Hier een berichtje van mij zonder tandjes.... Donderdagochtend stonden man en ik al 8.50u bij de kaakchirurg. Ik was enorm bang en wilde niet meer... Na 5 min peptalk van man, toch naar binnen gegaan. Ik kreeg eerst een injectie in mijn bloedvat in mijn arm waardoor ik heel kalm werd. Toen de verdovingen gekregen en deze vielen best mee behalve daar waar de boel ontstoken was... och och och wat een pijn deed dat. Na een uur en kwartier was alles getrokken en gehecht, 32 tanden en kiezen eruit pfffff. Noodgebit erin en met een opgeblazen smoellie naar huis. Behoorlijk pijn gehad en héééél veel wennen aan het gebit. Het lijkt wel een pingpongbal in mijn mond. Gisteren ging het wat beterder en vandaag ook weer. Dinsdag weer terug voor controle en dan de week erop mogen de hechtingen eruit. Nu ga ik weer liggen want voel het nu toch weer opzwellen. Lieve dames, zodra ik weer kan ga ik echt bijlezen en reageren maar voor nu gaat dat nog niet. Ik denk aan jullie
OOohhh Alice, pffffff ik vind je een held! Gelukkig is het ergste nu achter de rug voor je, en kan het alleen nog maar beter worden. Heel veel sterkte meis en doe vooral rustig aan! Sneeuwmees, brie kan écht géén kwaad. Behalve als je ergens in Frankrijk zelfgemaakte brie van rauwe melk zou eten. Alle Brie die je in de winkel kunt kopen wordt van gewone melk gemaakt. Denk niet dat je moeder even op en neer naar Frankrijk is geweest En trouwens in Frankrijk, eten ze brie en allerlei andere kazen en drinken ze ook gewoon nog wijn tijdens hun zwangerschap (maar dat zou ik zelf nooit doen), en daar worden ook gewoon supergezonde kindjes geboren! Zou me er niet druk over maken. Als jij nou ook nog zwanger blijkt te zijn ga ik komende week acuut een zwangerschapsbroek kopen!!!!! Dat schijnt te helpen! Bij mij zijn het vandaag geen muffins geworden maar appelflappen met appel/banaan/rozijntjes/kaneel, alleen het plakje bladerdeeg is slecht, voor de rest best gezond! Als ik nu mijn autootje had gehad, had ik jullie er een komen brengen. Ben overigens best wel eens nieuwsgierig hoe jullie zijn en eruit zien, hahahaha. Zó grappig dat we zoveel delen hier, terwijl we in het dagelijks leven elkaar misschien wel vreselijk zouden vinden, hihi. Alhoewel ik niet snel niet op kan schieten met mensen, ik vind mensen al snel leuk en gezellig.
Xon van mij staan er wel foto's in mijn album (moet je wel vrienden zijn) Maar ik lust wel wat lekkers dus kom maar brengen (op fiets) haha
Alice ik hoop voor je dat het snel went en dat de pijn snel weg is, veel ijswater drinken(werkt pijnstillend)
Ricmar, wij waren nog geen vrienden, heb je een verzoek om vriendschap gestuurd Ik heb zojuist zelf ook wat foto's in mijn fotomap gezet (durf ik nu wel aan, hihi), ik dacht eerst dat iedereen de foto's kon zien maar je kunt ze gewoon alleen aan vrienden laten zien. En dat is prima!
oooooh wat grappig!!! Ricmar ik heb je gezien, hoe anders kun je je iemand voorstellen he? In mijn gedachten had je donker halflang haar. Doet iedereen dat eigenlijk, een bepaald beeld bij iemand hebben? Vind het wel héél leuk om nu een gezicht bij je naam te hebben. Zijn er nog meer mensen van deze groep met foto's? Of ze er op willen zetten? Snap ook heel goed als je het niet doet hoor, want ik deed dat tot vandaag ook niet, maar nu ik weet dat je ze alleen aan vrienden kan laten zien, heb ik er geen probleem meer mee!
wat grappig dat je een heel ander beeld van me had, ik zat wel aardig goed dacht alleen dat je iets meer krul zou hebben haha. Maar pc is niet vastgelopen xon?? eerste foto is gemaakt voor mijn intussen overleden oom , hij is gemaakt op de bruiloft van mijn broer in Canada. de andere is bijna een jaar later gemaakt op de bruiloft van mijn zwager..
Alice: heel veel beterschap en sterkte!! Hopelijk kun je snel weer stralend lachen! Wat grappig dat je ook foto's kwijt kunt. Wist ik niet! Ik ga zo eens kijken hoe dat werkt. Het is inderdaad erg raar dat je zoveel met elkaar deelt maar dat je elkaar bij wijze van spreken gewoon voorbij loopt, mocht je elkaar eens tegenkomen... Ik ga ff kijken hoe dat moet..
Tis gelukt!! Valt niet tegen voor zo'n computer-kneus . Grappig dat je op deze manier toch iets meer van jezelf kunt laten zien zonder dat iedereen meteen op de hoogte is. Een berichtje plaatsen met een gezicht erbij is toch veel persoonlijker Liefs, Pimmetje
Hey meiden @ Ricmar: Eindelijk je ei gevonden. Ik zou geloof ik wel uitgaan van je ei, na die stijging. Waarom denk je dat die stijging niet zou kloppen? Ik ga weer voor je duimen @ Justme: Al kwaaltjes? Nog maar 3 dagen... @ Sneeuwmees: Morgen testen? Of wacht je nog even....zo spannend. We kunnen wel wat rose gebruiken hier. Geniet je een beetje van je weekendje alleen? Best lekker af en toe. Iedereen zie het al, maar brie kan je hier gewoon eten. Geen probleem. Fijn dat je broek nog past. Hopelijk heb je hem snel nodig. @ Xon: Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Wat fijn dat donor 2 keer langs komen. Prettig gevoel alvast. En alweer op zoek naar super eitjes. Wanneer mag je weer voor de echo? @ Alice: Zo dapper van je. Ik kan me voorstellen dat zo'n gebit heel erg wennen gaat zijn. Sterkte en beterschap. @ Impie: Ook zo lang moeten wachten op je wondertje. Dat is toch een ervaring die je niet iemand toewenst hè. Bij ons was het dan bij ons 2e kindje, maar ben er ook behoorlijk verdrietig van geweest, ondanks al een kind. Wij zijn net voor de IUI zwanger geworden. Ik kon het wel een plaats geven omdat ik een kind had, maar dat verlangen wordt echt niet minder...jammer genoeg. Hopelijk hoef je deze keer niet zo lang te wachten. @ Almika: Wat een ellende zeg. Echt heel erg voor je. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar heel veel knuffels voor jou en je zoontje @ Sillysa: Beterschap zeg. Dat is niet niets. Hopelijk slaat d eAB snel aan. @ Barbeestenboel: Nog maar dagen. Zijn er al kwaaltjes? Jammer he dat de kwaaltjes van zwanger zijn en niet zwanger zijn, soms zo op elkaar lijken... @ Maureen: Nee niet al voortekenen toch....Je moet nog 5 dagen. @ Guapetona: Lekker veel rusten hoor. Is alleen maar goed voor jou en de baby. @ Sayen: Succes met het klussen. Hier ook op de wachtbank beland, maar met een rare cyclus. Geen idee wanneer precies mijn ei is geweest en ik blijf ook telkens soort eipijn houden..nou ja. Ik hou 34 dagen aan, dus mag wachten tot 11 maart. Wat klinkt dat ver weg. Fijne avond allemaal Femme
la femme zo wie zo heb je nooit een ei na de stijging altijd ervoor! rn ik had op maandag een knal ovulatie test en dan zou binnen 24-38 uur ei moeten springen. en aangezien hij zondag al bijna positief was (zo is hij normaal altijd) denk ik dat ei wel eerder is geweest dan donderdag, had ook al eerder een lage baarmoederstand \(hij zit hoog bij eisprong)en ik had al ander slijm na woensdag