Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zo eten is weer gedaan, straks alleen nog toetje..
    lekker stoofpeertjes pudding mmmmmmmmmmmmmmmm

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    ik heb alles bijgelezen, wachtbank is weer aardig gevuld, er zijn nog "klussers" en wachters.
    Allen heel veel succes!!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de bemoedigende woorden. Het is nog steeds wennen en sommige plekjes zijn pijnlijk (drukplekjes in de mond). Al met al, na 3 dagen mag ik niet klagen.
    Ik voel nu al een groot verschil qua energie. Ik heb al die ontstoken tanden niet meer en dat is toch ook wel erg prettig!

Qua klussen is het denk ik net even niet op tijd geweest.
    Ik had maandag 21 feb een knaltest en dezelfde avond geklust, de avond ervoor trouwens ook.
    Hierna echter niet meer want mijn hoofd stond er echt niet naar met die kaakchirurg.
    Woensdagochtend lekker eipijn gehad dus het mag een wonder heten als die zwemmers 2 dagen later mijn ei getackeld hebben.
    Dus in mijn bovenkamer ben ik al bezig in de volgende ronde zeg maar;)

3. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Ricmar, kan het haast ruiken mjammie

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: ook ik vind je supermoedig. Niet dat je een keus had, dus ook al was je niet moedig, dan moest je het nog ondergaan. Ik ben zelf als de dood voor de tandarts, dus toen jij beschreef wat er gebeurd was, kroop het kippenvel over mijn armen en rug. Brrr....
    @Maureen: ja, ik had idd ook even mijn oude zwangerschapsbroek gepast. Hij paste nog en ik dacht, baadt het niet, dan schaadt het niet. Bijgelovige muts dat ik ben. Wat voor een soort werk doe je dat de banen bijna voor het oprapen liggen?

Hier ook een rustig dagje gehad, met dank aan het snertweer. Bah! Ben nu alvast voor mijn zoontje aan het het koken. Mijn man belde op dat hij veel tegenslag had gehad vandaag (= aan het werk) en dat hij later thuis kwam. We eten dus maar in etappes (net als gisteren overigens toen hij door tegenslag en veel files ook al veel later thuis was). En vanavond laatste aflevering van boer zoekt vrouw. En dan zit het weekend er al weer op.
    Hier nog geen rood te bekennen. Nog steeds een drukkend en draaiend gevoel in mijn buik. Ik heb er dus geen hoop meer in. Wat me ook opviel is dat ik veel vocht verlies. Lijkt wel of ik in mijn broek gepiest heb (sorry, eet smakelijk dames).
    Het kan dus nog alle kanten op, alleen denk ik zelf de rode kant.
    Morgen weten we meer!

5. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Sneeuwmees, ik hoop het zo voor je, dat het raak is;)
    Duimpies draaien hoor:D

6. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    zo... ik moest even voor twee dagen bij lezen. Gister naar mijn zusje gegaan. Zij is hoogzwanger en ik moest de deur uit van mijn man (met mijn zoontje).. Hij had mannenweekend met de vrienden in ons huis, dus we hebben gelogeerd.
    Erg gezellig en net weer thuis.
    Helaas vanmorgen wel erg ongi geworden, dus ik zit weer op dag 1, ronde veel te veel. Over drie dagen de dubbele dosis clomid.
    Op naar maart, mijn pendel zegt dat het deze maand gebeurd.
    En vanavond boer zoekt vrouw! Laatste aflevering, ben benieuwd wie er bij elkaar is gebleven. Marcel zal wel alleen zijn.
    @ Sneeuwmees: ik ben benieuwd of je morgen een positieve test hebt. IK hoop het wel!
    @Alice: jij hebt het er dus weer opzitten bij de kaakchirurg. Het lijkt me een pijnlijk gebeuren hoor. Dat doe je dus niet met plezier!
    @de wachtbankers... als zwangerschapsbroeken passen helpt, dan ga ik op mijn vrije dag naar de prenatal! Jullie ook? Succes met wachten.

7. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Impie, jammer van de ongi maar des te meer is het je van harte gegund in maart!!
    De maand van de lente (21ste toch:() dus een prachtmaand voor iedereen van ons;)

Kaakchirurg is inderdaad niet grappig maar ben wel opgelucht dat mijn lichaam nu vrij is van ontstekingen.
    Nu maar herstellen en hopelijk snel weer normaal eten want 3 kilo kwijt in 3 dagen gaat op de lange duur ook niet goed. Voor nu geen probleem, heb reserves zat maar ik moet me niet slap gaan voelen.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    alice respect hoor.. en om te voorkomen dat je slap gaat voelen neem af en toe bouillon en kijk desnoods voor fruit en of zuivel drinkontbijtjes etc..

9. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Heb ik meis;)
    Morgen ga ik peentjes kopen en dan koken met aardappelen en kabeljauwfilet en dan pureren met vissaus.
    Voor als echt niets naar binnen kon, heb ik van die eiwitshakes in huis maar vooralsnog lukt de vla, pap, bouillon etc nog wel.
    Maar meid, ik doe een moord voor een vers bruin broodje met pitten en roomboter belegd met oude kaas en komkommer......
    Maar goed, dat zal nog wel ff duren;)

Thanx voor de tips;)

10. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Sneeuwmees: Nou het klinkt inderdaad alsof ze voor 't oprapen liggen zoals ik het gezegd heb hahaha. Dat valt misschien ook weer mee maar er is wel veel werk in de kinderopvang.

Het is zo dat ik 'n paar jaar geleden besloot om 'een vak' te leren. En toen heb ik dus voor een HBO (deeltijd)opleiding gekozen. Nu rond ik over 'n paar maanden mijn 3e (voorlaatste) jaar af van 'n opleiding Pedagogiek. Daar kan je veel kanten mee op. Maar wat werk betreft, omdat ik dat gewoon snel moet hebben nu in dit werkveld, zou ik de aankomende 2 jaar in een kinderdagverblijf gaan werken en/of naschoolse opvang. In de naschoolse opvang zou ik alleen te weinig uren draaien. En ik had dus een kleine organisatie gevonden die zowel kinderdagverblijven als naschoolse opvang had. Dat laatste zou eind maart, begin april gestart worden en ik zou daarbij meehelpen. Klonk allemaal heel leuk. Zou ook veel taken op HBO niveau krijgen binnen het kinderdagverblijf. Maar kreeg met een onbetrouwbare engerd te maken bleek achteraf en tijdens. Zo kwam hij terug op eerder toegezegde zaken en had hij al 2x geen contract op laten stellen door een accountant toen ik dacht mijn contract te ondertekenen. Tot overmaat van ramp begon hij mij te versieren en zelfs te stalken. Op mijn huistelefoon bellen, 's avonds na 22u. Smsjes sturen. Valentijnsmsjes en wat meer. Zei dat hij me al veel langer in de gaten had en me altijd zag fietsen door de stad en me so special vond. En bijzonder en mooi en ik had echt een goeie man nodig en dat verdiende ik ook. En nog meer sh.t. Uiteindelijk had ik nog niets zwart op wit maar werd zo gek van die man dat ik bedacht dat dit nooit een goede werksfeer zou zijn. Hij is de eigenaar en omdat het 2 kleine kinderdagverblijven zijn deed hij veel zelf en was hij veel op de zaak aanwezig. Ik voorzag een vervelende situatie ook omdat hij mijn afwijzing niet serieus nam. Nouja lang verhaal kort: ik ben nu bezig te solliciteren naar een baan in de kinderopvang. En daar is wel veel vraag naar werknemers. Ook bij mij in de buurt trouwens. Dus ik geloof echt wel dat 't snel lukt. Het is trouwens MBO niveau waar ik nu voor ga maar ik ben nog bezig met mijn opleiding en wil snel werk hebben. Gewoon om 'n inkomen te hebben (had hiervoor 2 banen en 1 daarvan was in een totaal ander werkveld en daar ben ik gestopt eind vorig jaar). En ik hou van kids dus dat zit wel goed.

Een bijbaan heb ik misschien al binnen (hoor er morgen meer over); dat is persoonlijke begeleiding/opvoedondersteuning bieden aan gezinnen met kids met een ontwikkelingsachterstand en/of een lichamelijke of verstandelijke beperking. Dat zou dan vooral in de namiddag en in het weekend zijn en maximaal 12u per week. Ik geef nu ook al huiswerkbegeleiding aan een paar kinderen. Ach je moet wat doen hè. En ik heb toch nog geen eigen gezin dus tot mijn kleine er ooit eindelijk is, kan ik dit allemaal nog doen wat de werktijden betreft. Maar ik kijk dus wel al vooruit en als ik op de groep sta in een kinderdagverblijf dan heb ik normale werktijden. Maar mocht het nu raak zijn(nod over 4 dagen!) dan heb ik nog 'n klein stukje van mijn opleiding af te maken als de kleine er is. Daarna zal ik proberen mij te vestigen als zelfstandige samen met 'n collegastudent/vriendin.

Ik hou jullie zwangerschapsbroeken in de gaten hoor. Bijgeloof of niet :D

Sorry ik schrijf altijd zo veel.....;)

11. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oooooooh nee Impie! He bah!
    Ik vind het altijd rot om te lezen, die eerste dag dat het rood weer wint, dat gevoel is gewoon echt %$#*&^

Maureen wat een verhaal zeg!
    Wat heb je toch een creeps rondlopen he?
    Nou ja het ziet er in ieder geval niet naar uit dat je niets om handen hebt, hahaha.
    Klinkt als een druk en ondernemend persoon.

Zometeen idd weer 'boer zoekt vrouw'.
    Ik had al gehoord dat die Marcel al samenwoonde met die Ksenia.
    Maar na vorige week weet ik het nog niet zo zeker en dat zou ik ook eigenlijk heel raar vinden als ze eerst zo twijfelde.
    Ik denk dat gijsbert en die met die donkere krullen nog wel bij elkaar zijn.
    En als die vrouw nog steeds bij die oude g**le boer is, dan is ze niet goed bij haar hoofd.
    En Annemarie die blijft gewoon tot haar tachtigste ouwe vrijster, want die gaat nooit de moed bij elkaar rapen om iets van genegenheid naar een man te tonen, of het uberhaupt te zeggen!!!
    Ben ik er dan nog een vergeten?
    Hoe denken jullie erover?

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Impie: Ah gos, ik vergat je net iets te zeggen maar inderdaad wel heel erg balen dat het weer niet raak was. Moeilijk hè het begin van de volgende ronde? Gossie. Nou in maart is het raak hè? Mooi begin van de lente.

*Boer zoekt vrouw modus aan*

Ik ga straks ook boer zoekt vrouw kijken. Hahaha Xon, moest lachen om je beschrijving van Annemarie. Eigenlijk is het niet om te lachen maar gewoon heel zielig. Of zou die lompheid tijdens de citytrip en vooral dat het op tv te zien was, haar de ogen hebben geopend? Hoop 't voor d'r hoor. Vond 'r eerst niet leuk maar heb na de laatste uitzendig gewoon met haar te doen.

En die ouwe g**le boer hahaha je laat me lachen. Moest de vorige keer zo ontzettend lachen dat ze voor straf in Nederland bleven en gingen kameel rijden. O te grappig gewoon. Geen gezicht. En tijdens het eten gleed ie bijna z'n stoel af hahah. Maar zij lijkt er gewoon om te moeten lachen ofzo. Ze voelt zich zeker bewonderd. Weet 't niet. Misschien houdt ze wel van die aandacht die ze van 'm krijgt.

Ksenia die samenwoont met boer Marcel? Nee dat kan ik ook niet geloven. Ben benieuwd. Lekker koel was zij zeg pfff.

Gijsbert heet die ene die met dat 'jonge' meisje gaat? Hoeveel verschillen ze dan in leeftijd? Dat ik dat al een paar keer gehoord heb?(dat ze jong is). Vind haar niet zo leuk maar weet niet waar 't aan ligt.

O en dan dat ene mooie stel; die blonde met 'n kindje en die boer. Zij zien er wel mooi uit als stelletje vinden jullie niet? En ze lijken heel relaxed en toch verliefd. Net alsof ze al langer bij elkaar zijn. Leuk hoor.

Nou zo maar ff kijken

*Boer zoekt vrouw modus uit*

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    BZV modus aan (haha)

Gijsbert is diegene met dat leuke blonde meisje (die vind ik ook zo schattig bij elkaar).
    Haar kindje is donker met krulletjes, en dat is toch schattig als ze zometeen met z'n drieen lopen.
    Zo een blond meisje, een donker mooi kindje en dan zo een oerhollandse boer ernaast!

Die met dat 'jonge' meisje weet ik even niet hoe die heet (Daniel??). Ik vind haar ook niet leuk.
    Had ook noooooooooooiiiiit verwacht dat hij haar zou kiezen.
    Ze is niet alleen jong maar zo doet ze ook (en logisch).
    Denk dat het nu nog wel aan is, maar toch dat het niet heel lang gaat duren.

BZV modus uit.

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Nou, meiden Boer zoekt vrouw gezien?? De uitkomst verbaasde me niets. Ook ik had idd gehoord dat boer Marcel met die Ksenia samen zou wonen. Kloppen die roddelblaadjes toch weer niet!
    @Maureen: wat een engerd, zeg! Flirten is leuk, maar niet als het niet wederzijds is... Bah! Je hebt een goede keuze gemaakt. Zou alleen maar heel onplezierig gaan worden.

Ik heb ook een keer zoiets geks meegemaakt. Ik had net mijn rijbewijs en was 21 (of zoiets). Ik ging op zondag wel eens vaker een eindje rijden en toen op een zondag haalde ik een auto in, daarna haalde die auto mij weer in en er zat een oude(re) man in, die mij gebaarde dat ik naar de kant van de weg moest. Ik reed eerst door, maar hij bleef maar gebaren, dus ik toch maar gestopt. Ik dacht dat er misschien iets met mijn auto was en dat hij mij daarop wilde attenderen. Toen bleek dat terwijl ik inhaalde, er een steentje onder mijn band was geschoten en bij hem een ster op de voorruit van zijn nieuwe (!!) auto had gemaakt. Ik, zo bleu als de pest en me dood schamend dat ik schade bij iemand had veroorzaakt, helemaal hiervan onder de indruk. Ik heb toen afgesproken dat ik die middag bij hem langs zou komen en dan mijn papieren (schadeformulier enzo) mee zou nemen. Ik had nl. niets bij me. Dus ik eerst naar huis, zei mijn broer dat ik stom was, omdat glas gewoon verzekerd was via zijn eigen verzekering en ik daar niets aan kon en hoefde te doen. Dus ik toch maar daarheen gereden en dat verhaal van mijn broer uitgelegd.
    Hij zou zijn contactpersoon bellen en het navragen (hij had zelf nog nooit schade gehad) dus wist dit ook niet.
    Een dag later belde hij op mijn werk dat dat klopte en zijn verzekering een nieuwe ruit zou vergoeden. Nou, ik blij, hij blij en ik dacht daar mooi vanaf gekomen te zijn.
    Tot een week later hij weer belde om te zeggen dat de ruit vervangen was en dat het allemaal opgelost was. Ik vond dat toen al raar en ik probeerde dus het gesprek een beetje af te kappen (ik was er nl. eigenlijk wel klaar mee). Toen vroeg hij of hij een rare vraag mocht stellen. Dus ik zei dat het goed was, ik had geen flauw benul. Toen vroeg hij of ik een keer met hem uit eten wilde gaan en dat hij onder de indruk van mij was en dat ik zo'n bijzonder meisje was. bla,bla,bla.
    Nou, ik wist niet hoe ik het had. Ik was 21 en hij volgens mij zeker 65. Bah, bah, bah!
    Denk je netjes en beleefd te zijn door die schade voor die man op te willen lossen, zit die vent zich gewoon op te g...len op je.
    Daarna gelukkig niets meer gehoord. Wat lopen/rijden er toch rare mensen rond.

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hoi meiden

eindelijk 2 weken rust en niet haasten om op tijd op school te zijn moet deze week nog wel werken maar daarna ook lekker een weekje vrij

het was een klote week te veel wijn en eten dat voelde ik goed zaterdag met hardlopen:( zon gaat vast snel schijnen en dat bedoel ik letterlijk en figuurlijk.

ben geen bzv figuur dus kan er niet over mee praten.

zijn de muffins al op??heb ik ook reuze trek in. en alice hoe is het nu ik lees pijn...niet zo heel erg raar denk ik... is al gezakt..

en wie is inmiddels van w8bank afgedonderd. en wie heeft gevoel dat raak is?
    als gupaetona nu eens hcg strooien wie weet helpt het.

ik ga douchen en zo, moet werken

tot snel

16. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Goeiemorgen dames,
    Wat een enge mensen heb je toch, als je die verhalen weer leest.
    Impie sterkte! Wat is het toch elke keer pijnlijk om weer ongi te worden.

Ik durf het daarom bijna niet te zeggen,maar ik ben zwanger!!
    Heb vanmorgen een test gedaan (dag 16 dpo) en er staat een streepje. Geen knaltest en ook niet zo donker als toen bij mijn dochter,maar een streep is een streep!
    En bij mijn vorige zwangerschap was ie pas bij 19 dagen dpo zo'n kleur, dus dat is al beter.(werd een miskraam bij 5,5 week)
    En dan ook zo snel weer, ik kan het gewoon niet geloven!
    Nu maar hopen op een plakbeebje!
    Zo nu even een nieuwe banner maken, heb nog niet eens gekeken wat mijn beval datum is. Mijn vriend weet het net en nu moest ik het gauw aan jullie vertellen,
    bar

17. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Oja en ik heb een beetje rug en lichte buikpijn verder is mijn belangrijkste teken dat ik zwanger ben dat ik geen hoofdpijn heb gehad al 7 dagen! Maf hè?
    bar

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bar gefeliciteerd en nu snel een banner maken

19. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Bar! helemaal goed!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Superrrr Bar!! :D:D Toen jij al schreef dat je al een paar dagen geen hoofdpijn had gehad, vond ik het al bemoedigend klinken! Fantastisch, meid! Van harte!! Ik moet vandaag ongesteld worden, maar hopelijk word ik dat niet!!!;)

Deel Deze Pagina