Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRR! Wat een geweldig nieuws lieverd! Ik gun het je zo hè. Nou hopen dat het een plakbeebje is. Hou je goed vast aan je mama kleintje.

Dikke knuffel,
    S.

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een beetje een gevoel dat ik al ongi ga worden...net beetje afscheiding op de wc. Bij afvegen zag ik wat hele kleine bloeddraadjes. Verder beetje gelige afscheiding. Sorry voor de details. Maar zit met nu te bedenken dat het ook van een innesteling kan zijn natuurlijk. Zit nu op 7 dagen na mijn ei. Oh de spanning stijgt alweer een klein beetje hier.

Lees later weer helemaal bij hoor. Zit nu op mijn werk maar moest even kijken voor onze kanshebbers. Hoe is het met jou Sneeuwmees? Oh wat spannend! Ik duim voor je hoor.

Liefs

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Secondlife: hier nog steeds geen ongi (tenminste een uur geleden). Wel rugpijn, of dat van een aankomende ongi is, weet ik niet. :( Ga er wel vanuit. Durf bijna niet meer naar de wc te gaan, bang voor de teleurstelling. Net na een half uur op knappen gestaan/gezeten te hebben, uiteindelijk toch maar gaan plassen. Nog steeds niets te bekennen. De vraag is voor hoe lang.

4. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees, och meis waarom doe je geen testje dan? Die spanning is toch killing! Ik hoop het zo voor je hè. *duim duim duim*

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Secondlife: ik moet vandaag werken en ben pas rond 18.30 uur thuis. Tot die tijd moet ik nog even doorbijten. Hoop niet dat ik overdag ongi word, want het liefst zou ik dan een potje willen janken en dat kan dan niet omdat je op je werk zit. Als er vanavond nog niets is, ga ik wel testen. Maar heb rugpijn en weet niet wat ik daarvan moet denken. Omdat het op mijn NOD-dag is, ga ik ervan uit dat het een voorteken is.

En jij een beetje afscheiding. Zou idd een innesteling kunnen zijn. Hoop het voor je. Zou super zijn als je al weer zo snel zwanger zou zijn. Duim ook voor jou, meid!

6. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik had ook een paar dagen geleden opeens veel buikpijn en een paar piepkleine bruine draadjes, nu achteraf denk ik ook innesteling. Dus wie weet secondlife...
    En ik had gister ook heel de dag last van rugpijn en een pijnlijke plek in mijn buik, dacht ook naderende ongi, maar het kan dus ook iets anders zijn sneeuwmees;)
    Sterkte vandaag en ik hoop dat er geen bloed komt!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reakties. Het is wel heel onwerkelijk hoor. Straks wat kruidvat testen kopen, want ik wil wel zien dat de streep donkerder gaat worden!
    bar

7. Maureen

Maureen Niet meer actief

YESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Bar! Wat goed! O wat een mooie lente wordt het toch.

Dat het een plakbeeb mag zijn voor je (zoals jullie dat zo mooi zeggen; heb er 'n nieuwe woordenschat bij sinds ik hier op het forum kom ;))

En Sneeuwmees ik hoop dat je vanavond ook goed nieuws hebt. Moeilijk en emotioneel is je nod hè? Nou power hoor.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Barbeestenboel: spannend, hoor. Vond het zo ontroerend hoe jij vanmorgen je zwangerschap aankondigde. Volgens mij was je zelf nog helemaal beduusd en perplex. Dus succes met je kruidvat-testen om het besef een beetje door te laten dringen! Toen ik van mijn zoontje zwanger was, had ik zelfs vlak voor mijn eerste afspraak bij de vk nog maar een keer getest. Ik dacht, straks kom ik daar en ben ik helemaal niet zwanger. Ja, een zwangere vrouw doet soms rare dingen!
    @Maureen: ja, zo'n NOD is echt emotioneel. Net weer een 'plasronde' met hartslag van 180 gehad en nog niets te bekennen. Neem mijn petje af voor vrouwen die dit soms al jaren zo iedere maand mee moeten maken. Zwanger worden, maakt een mens volgens mij jaren ouder. En ik ben al 39, kun je nagaan. ;)

9. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bar, gefeliciteerd meid:D:D

Dit wordt echt onze lente dames:D
    1 voor 1 komen straks met goed nieuws;)

En bar, had jij ook een zwangerschapsbroek van te voren gepast/gekocht hahahaha

Geweldig meid, ik hoop zo dat deze lekker blijft plakken.

Sneeuwmees, duimen draaien hier nog steeds rond hoor;)

Secondlife, kan idd innesteling zijn. Zolang er geen bloed is...
    ook voor jou duim ik meid!

Almika, kom lekker tot rust. Pijn is nu wel gezakt. Heb nu meer last van de hechtingen die losser zitten en wat blaren van die kl*teprothese.... pfff.....
    Maar morgenmiddag om 14.30u wordt hier wat aangedaan.
    Komt goed:D
    Ook voor jou zal alles op zijn pootjes terecht komen meis, komt tijd komt raad.

10. Sayen

Sayen Actief lid

Jan 17, 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Bar: Gefeliciteerd!! Wat geweldig!

Duim weer heel hard verder voor de andere dames die in spanning zitten.

11. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Barrrrr, gefeliciteerd!
    Zie je..., toch die zwangerschapsbroeken.
    Hoe ga ik daar nu aankomen.

Nou sneeuwmees, ik ben ook zoooooo benieuwd hoe het jou vergaat. Ik denk dat je inmiddels wel thuis bent en op de wc zit met een kvtest.
    Ik hoop het voor je.

Dat het voor ons maar een hele mooie lente mag worden.
    Donor melde zich net met een mailtje.
    En dan zit ik alweer met een kloppend hart voordat ik hem open, want wat gaat hij zeggen?
    Het viel mee maar was toch wel weer even slikken dat het weer niet helemaal zo gaat als ik had gewild, namelijk wanneer ik denk dat mijn ei is, en dat weet ik pas vrijdag als ik de echo heb.
    Nou ja in ieder geval afgesproken voor zaterdagochtend, en dan had ik graag ook zondagavond gehad, maar zondag kan hij helaas de hele dag niet.
    Maar maandag overdag kan hij wel!
    Ik had bedacht, omdat ik de vorige keer had ik in de nacht van dag 14 op 15 die pijn. Zaterdag is het dag 12, als mijn ei eerder dan dag 14 valt, dan is zaterdag prima, valt hij op zondagnacht, dan kan ik hem op maandag mooi tackelen met portie 2. En valt hij op maandagnacht dan ben ik met portie 2 ook op tijd.
    Nu maar hopen dat de clomid precies op dezelfde manier zijn werk doet. Het lijkt soms bijna wel hogere wiskunde :)
    Tja die maandag moet ik natuurlijk wel werken?
    Dat vind ik best lastig, 's avonds kan mijn donor niet.
    Ik vertik het echt om tegen mijn directrice te zeggen dat ik naar huis moet voor een inseminatie. En me ziek melden vind ik ook geen optie.
    Nou maar even goed overna denken.
    Wat zouden jullie doen?
    Ik vind het zo moeilijk om te liegen, mijn directrice doet wel steeds moeilijker.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon hopelijk doet je eitje precies het zelfde als vorige ronde, lastig als je donor niet zo flexibel is..
    Pff wat heb ik het dan getroffen.

Ik duim dat alles gaat zo als jij dat wilt..

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @bar, gefeliciteerd meid!! super hoor!

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Xon: Ik hoop dat het 't zelfde gaat als afgelopen maand, op de verschrikkelijk pijn na dan hè(!). Maar dat je inderdaad nog goed zit met zaterdag en maandag. Wat je moet doen? Jeetje het is wel moeilijk want ik snap dat het net even too much information is om uit te leggen waarom je vrij wil. Weet 't niet meid. Je staat voor 'n klas hè? Dat maakt 't wel moeilijk. Weet niet hoe het gaat maar kan er niet iemand 1 à 2 uur invallen in de ochtend? En dat jij dan 's ochtends vroeg afspreekt met je donor? Dat die om 8u (of eerder) bij je is ofzo? Hoop het voor je joh.

@Barr: Ik wou je ook nog vragen of jij nou ook 'n zwangerschapsbroek gepast had. Weet 't van Guapetona natuurlijk en Sneeuwmees maar dacht dat jij 't ook gezegd had? Of haal nu mensen door elkaar. Want ik zei 't al: Ik weet niet hoe snel ik er dan 1 moet aanschaffen:p

@Sneeuwmees: Gaat 't meis? Ben je aan 't testen? Of heb je de testuitslag al en voel je je emotioneel? Of ben je aan 't stuiteren of flabbergasted? We duimen voor je hoor.

@Justme: Ook voor jou is het spannend hè? Ik duim voor je hoor.

@Dominique: Hoe gaat het met jou? Moest aan je denken. Knuffels voor jou.

@Iris: Iemand anders zei 't laatst ook al maar lang niets van je gehoord. Gaat het wel? Ook liefs en knuffels voor jou.

@Adora: Je zit niet meer alleen op de bank! Leuk hè? Alles goed met je? Liefs en knuffels ook voor jou.

@Iedereen: Fijne avond

Liefs

15. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    @ Bar: Gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws. Ik hoop dat deze keer je baby lekker bij je blijft.
    @ Sneeuwmees: Mijn duimen draaien nog steeds voor je

16. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

@Bar, besef je het al een beetje meid? Wat een heerlijk gevoel hè. Ben echt zo blij voor je! Geniet er lekker van hoor.

@Sneeuwmees, al getest meid? Ben zooooooooooo nieuwsgierig.
    Ik hoop het zo voor je hè. Ik ga nog even weer voor je duimen hoor. Dikke knuffel.

Ik ben moe, en heb teveel gesnoept vanavond....pfffff...had ik niet moeten doen. Maar droptikkels zijn ook zo lekker! En mijn laatste muffins natuurlijk ook. Ga zo lekker naar bedje.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

17. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Gewoon je tandjes laten trekken, kan je ook niet meer snoepen:D:D
    Ik heb langevingers gehaald, kan ik zo soppen in mijn thee hahaha getver:p:p

18. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bar!!!!! Super nieuws.. Ik vind het geweldig voor je...
    ennuh.. helemaal niet erg voor mij om te lezen. Ik wist gewoon dat het deze maand niet wat was geworden..
    Dus ik ben super blij voor jou!
    Nu op naar onze lente inderdaad.. Allemaal een baby'tje..
    Morgen mijn eerste dubbele dosis clomid. Ben benieuwd!
    gaap... ik ga slapen, had vanavond ouderklankbordgroep van school en ben nu erg moe!
    Trusten
    (o ja, Annemarie van boer zoekt vrouw, volgens mij is ze lesbisch. Ze heeft zo vaak genoemd dat Richard zo'n leuke vrouw had gekozen. Volgens mij heeft ze de titel boer zoekt vrouw erg letterlijk opgevat Ha ha, ze zoekt gewoon een vrouw, maar werd met drie knechten opgezadeld.)
    Geintje!

19. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    barbeesteboel, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zullen we samen HCG rondstrooien??? ik wil het heus niet allemaal voor mijzelf houden, hoor, meiden: hier VANGVANGVANG......!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Guapetona, Adora en Bar... schuiven jullie een beetje op... here I come: Yes, ik ben ook :D ZWANGER!!! :D
    @Xon: snel naar de prenatal voor een zwangerschapsbroek! ;)

Vanavond toch maar getest en yes, positief.:) Mijn man en ik waren emotioneel, maar we moesten het ook even laten bezinken. Hebben ook een tijdje als zombies op de bank gezeten. Even allebei in gedachten. Allebei blij, maar ook onwerkelijk en natuurlijk ook even paniek. Van oh, jee, wat halen we ons op de hals met een tweede, gaat het allemaal wel lukken.
    Inmiddels nog een tweede test gedaan. Gewoon om het besef door te laten dringen. En ook daar 2 streepjes.:p
    Bedankt voor jullie lieve mailtjes en medeleven. Heeft me goed gedaan om me door deze onzekere dag heen te slepen. Ik ben er nog (lang) niet. Reken me nog niet rijk, want ik heb nog 8 lange weken te gaan voor ik uit de gevarenzone ben. Dus meiden, reken er maar op dat ik me nog wel regelmatig zal melden met mijn onzekerheden, pijntjes.;)

Zou het voor ons nu toch goed gaan komen. Dat ons rode bankje steeds meer roze gaat kleuren. Ik blijf ervoor duimen!

Zal ik mijn zwangerschapsbroek op tournee sturen langs jullie??;)

Share This Page