Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sneeuwmees: Proficiat!
    @Sillysa, volhouden hoor! komt vanzelf goed!

en het lijstje:

NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind

28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind
    23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind
    27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011
    09-02 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind... geen idee, cyclus erg in de war of ik snap het niet meer!

ZWANGER:
    Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)

2. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Almika, do 24-2 zijn onder plaatselijke verdoving 32 tanden/kiezen getrokken. Heb toen gelijk een gebitsprothese in gekregen. De pijn valt mee van het trekken maar die blaren van die prothese des te meer.... (Alles moest eruit vanwege ernstige paradontitis en abcessen in de kaak.)
    Vanmiddag gaan ze wat van de prothese slijpen hiervoor.
    Ben nog nooit zo relax geweest om naar de tandarts te gaan:D:D
    Ik neem het allemaal maar zoals het komt en als het kan met een beetje humor. Het valt niet mee maar er zijn ergere dingen...
    Over een jaar kan ik er om lachen en dan hopelijk met een beeb in mijn buik;)

Meid, ik begrijp dat je ergens hoopt dat het raak is voor je. Als je het aankan en het echt wil in jouw situatie ga ik alvast starten met duimen meis:D.
    Wie weet kom jij ook met mooi nieuws;)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllis: natuurlijk mag je flink balen. En ik begrijp het zelfs helemaal als een berichtje van een van ons die zwanger is, je pijn doet. Echt, dat zijn hele menselijke gevoelens. Ik ben dan nu in ronde 4 zwanger geworden en ik vond echt met de maand dat het niet wilde lukken, de keren dat ik ongesteld werd, (emotioneel) steeds zwaarder worden. Ik denk dat er niet een van ons clubje is die jouw gevoelens niet kan begrijpen. Zoals de anderen al gezegd hebben, de lente gaat beginnen, de HCG vliegt om de oren en we gaan voor ROZE allemaal! Dus jij ook!
    @Almika: ik hoop en duim stilletjes voor je mee! Je weet maar nooit. En iets positiefs in deze klote-tijd is toch altijd prettig! Hoe is het verder met je? Misschien een persoonlijke vraag (waar je geen antwoord op hoeft te geven), maar is je man nu ook echt bij je weg, of gaan jullie nog proberen er op een of andere manier uit te komen. Of is dat stadium al gepasseerd?

Meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes/felicitaties. Het was wel even raar om het 'wereldkundig' te maken. Toen was het gelijk zo echt. Voordat ik het jullie gisterenavond wilde mailen, vroeg ik eerst aan mijn man, het is toch echt zo, hè. Jij hebt toch ook 2 streepjes gezien, hè? Ik dacht straks heb ik het gedroomd zit ik iedereen het nieuws te vertellen en is het niet zo. Sorry, ik ben een beetje raar!
    Het gekke is dat sinds ik gisteren positief getest heb die ongi-krampen ook ineens minder zijn en dat ik ineens veel meer honger lijk te hebben. Dat was de reden dat ik helemaal niet dacht zwanger te zijn. Bij mijn zoontje had ik vlak voor de NOD al zo'n honger, dat ik 's avonds bijna het bord aanviel van de honger en at als een bouwvakker. Nu had ik niet veel meer honger, dus daarom dacht ik ook niet aan zwanger zijn. Tot gisteren die positieve test. Gisterenavond voor het naar bed gaan, al enorme honger, vannacht had ik honger, vanmorgen voor het werk gegeten en na een uur in de vergadering zo'n enorme knorrende maag dat het gerommel zelfs boven de tafel hoorbaar was. Gelukkig tracteerde er een collega, dus kon ik even wat aan die knorrende maag doen.
    En Bar, hoop dat die hoofdpijn straks minder wordt! Ik heb zelf na de geboorte van mijn zoontje last gekregen van bekkenpijn. Rond de eisprong en de menstruatie kreeg ik daar meer last van, dus duidelijk hormoon-gerelateerd. Mijn osteopaat zei dat hij de verwachting had dat het zwangerschapshormoon mij goed zou doen voor mijn bekken. Ik moet ook zeggen dat ik nu veel minder last heb van mijn bekken, dus ik hoop ook maar dat het zo mag blijven. Het is wel een van mijn zorgen geweest om wel of niet zwanger te worden. Dus laten we voor ons beiden duimen dat we een klachtenvrije zwangerschap mogen hebben!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lafemme: gefeliciteerd met de mijlpaal van je dochtertje! Wat is dat een fantastisch gevoel, hè als ze de eerste echte stapjes zetten. En 13 maanden, dat is snel. Ons luie mannetje loopt ook sinds 2 weken (zij het nog wel met hele stijve beentjes), maar die is al 17 maanden.;)

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sneeuwmees, super meid!! gefeliciteerd hoor!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hier bruine afscheiding maar geen rood..... vrees dat het een voorbode is, maar we zullen het gaan zien.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    kssstt kssst weg bruin!!

8. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo he, even een dagje gewerkt en dan lees ik dat goede nieuws.
    Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD!
    En tja Syliss, ik herken je gevoel wel een beetje. Tegelijkertijd denk je: waarom ik dan niet.
    Maaruh... eergister had ik het met mijn man over onze jongens. Terwijl ik er nog maar één heb. Vast een gelukkige verspreking!

Het lijstje voor mij toch even aangepast er vanuit gaand dat ik nu weer een normale cyclus heb. Vanmorgen mijn twee tabletjes clomid genomen.

NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind

03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    11-03 LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    ??? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind
    23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind
    27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind
    27 -03 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011
    Secondlife - 36 -ronde 7 – 2e kind Weet nog geen NOD i.v.m. MK op 24-01-2011

ZWANGER:
    Adora (ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, eindelijk op de bank. Vandaag gewerkt en nog geen tijd gehad om te reageren op het fantastische nieuws.

Meesje!!!!! Wat geweldig meid! Gefeliciteerd hoor. Het is je zo gegund. Kruip maar gezellig op de roze bank bij Adora, Guapetona en Bar. Hè wat wordt het daar gezellig druk. Geniet ervan meis!

@Sill, ik begrijp het heel goed hoor. Ik moet bekennen dat ik dat ook wel voelde hoor. Maar het komt wel samen met enorme blijdschap voor de meiden die zwanger zijn. Maar tuurlijk denk ik ook wel, wanneer mag ik weer? Geeft helemaal niks. Dat is menselijk en ook dat moet je hier kunnen delen vind ik.

@Alice, ben zo trots op jou meid! Hoe is het gegaan?

@Xon, en? Waar heb je je nieuwe bolide verzekerd? Ik heb die van mij bij de HEMA gedaan. Is de goedkoopste. Morgen is het zover!!! Spannend! Wel even fotootje posten hè. Ik zal ook nog even een keer eentje van mijn brikkie posten.

@Justme, balen meid. Sterkte. Ik denk aan je. Zit een beetje in hetzelfde schuitje.

@Impie, ik ga voor je duimen meid! Succes met de pillen, hoop dat de bijwerkingen meevallen.

@Niala, hoe is het met je? Je bent er zo nuchter onder. Knap hoor.

@ben ik iemand vergeten? Ik hoop het niet. En anders sorry. Maar ik denk wel aan jullie allemaal hoor. Hier zakt de moed mij ook een beetje in de schoenen. Begin een beetje ziekjes te worden. Last van mij keel en zo'n rillerig gevoel af en toe. En nou moet ik morgen ook nog zwemmen met mijn dochtertje. Verder vandaag een klein beetje heeeeeeel lichtroze waterige afscheiding. Hmmm...ik leef weer tussen hoop en vrees...al hoewel vrees de overhand heeft. Doet wel extra pijn zo na de miskraam en nu er hier weer een aantal roze meiden bij zijn. We wachten het maar af...

Liefs,
    S.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
  11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: bedankt voor je lieve reactie.:) Ik ben reuze blij, maar het voelt ook nog zo onwennig. Net nog maar een keer een testje gedaan:) en (gelukkig) weer 2 streepjes! Heb nog twee testen en ik vrees dat die de komende weken er ook nog aan gaan!
    @Ricmar: wat leuk om te zien waar jij je mee bezig houdt. Moet zeggen dat bij al die leuke plaatjes mijn hartje weer begint te kriebelen. Heb zelf 3 duitse hangoren gehad met 3 cavia's, die samen in een ren zaten. Alleen door de ouderdom moest ik de een na de andere in laten slapen of lagen ze dood in het hok. Ik vond dat zo naar. Ik heb nu nog maar 1 cavia en een duitse hangoor bij elkaar zitten. Ze vermaken zich prima en qua werk vind ik het ook wel prima zo, maar zo af en toe verlang ik nog wel eens naar die leuke ren vol met dartelende hangoortjes. Wie weet als de kleine wat groter is (en minder een handenbindertje is).;)
    @Xon: hoe is het met je, meid? Al zenuwachtig voor morgen? Het beloofd een prachtige zonnige dag te worden, ideaal om even lekker op pad te gaan met je nieuwe auto!
    @Justme: ik hoop dat het bij dat ene beetje bruin blijft. Ik blijf nog even mee duimen tot het tegendeel zich bewezen heeft!

Ik moest vanmorgen naar het werk toe ivm een vergadering en er zou een fotograaf langs komen om een teamfoto van ons te maken voor een boekje wat we gaan uitgeven. Was gisteren een beetje huiverig om ongesteld te worden en dat ik dan na een avondje janken, dan misschien met roodomrande oogjes op een foto te moeten, die dan door heel Nederland verstuurd zou gaan worden. Nu was het echter geheel anders. Ik had een geheim, wat niemand nog weet. Dus ditmaal stond ik volgens mij met een brede grijns op alle foto's die genomen zijn!:D

12. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ricmar Haha, wat een schatjes!!!!!!!!

@Mees, Ik kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is. Je weet het ook nog maar net. Maar het is ook zo'n heerlijk gevoel! Geniet ervan meid.

Liefs,
    S.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Achhh Ricmar, wat leuk gedaan zeg! En als deze lieve schatten nu geen nieuw hiusje krijgen weet ik het niet meer.
    Ik zou voor tim gaan, hihi, wat een snoepie!

Sillysa, oefff meis, ik begrijp je zo goed.
    Maar dat weet je wel uit mijn ego berichtjes rond mijn NOD periode. Pff het is zo zwaar elke keer weer rood!!!
    Voel je gewoon even lekker %$#&^.
    Ik weet van mezelf dat ik na twee dagen altijd weer een beetje opkrabbel en er weer voor kan gaan.
    Dus kop op, en je kunt hier altijd klagen!

Morgenmiddag ga ik mijn nieuwe mooie autootje halen!
    En ik zal ook even een fotootje plaatsen.
    Heb ook nog even bij de hemaverzekering gekeken maar je wordt dan gewoon doorgelinkt naar de goedkoopste (die niet perse van de Hema is) verzekering. Wel een verzekering gevonden maar omdat ik nog helemaal geen schadevrije jaren heb, en wel all risk wil, is het best prijzig.
    Maar goed morgenavond bakkie voor de deur, mijn moeder heeft hem al omgedoopt tot smurf.

Wat betreft die 2e donatie.
    Ik heb met mijn donor aan het eind van de ochtend afgesproken.
    Aangezien ik vrijdag naar het ziekenhuis moet voor een echo, is het niet onwaarschijnlijk dat ik maandag weer zou moeten.
    Dus ik zeg vrijdag na de echo dat ik maandag weer moet en dat ik er om 11.30 moet zijn. Dan ga ik om 11 uur weg, en dan hoop ik om 13.15 weer terug op mijn werk te zijn.
    Het is wel even een gehaast en niet een erg relaxte inseminatie, maar ach, zwemmers zijn zwemmers, toch???
    Vond dit nog wel een aanvaardbare oplossing.

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Xon ik vind het creatief van je bedacht dit wordt jou maand..

15. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi hoi,

Bedankt meiden, had het gewoon even nodig, over een paar dagen gaan we er gewoon weer voor, maar vandaag was het erger dan normaal, ik zat vanmorgen gewoon te janken omdat ik ongi. was geworden, mijn man dacht dat er heel wat aan de hand was hij is dat niet gewent van mij. Maarja gaat wel weer over.

@Alice naar dat je zoveel pijn hebt ervan,dapper hoor hoe je het doet!! knuffff.....

@Almika hoe is het nu met je?? Al wat rustiger?? Ik hoop het voor je,dikke knufffff....

@ Xon veel plezier alvast morgen met het ophalen van je nieuwe tuutje!!

@ Ricmar lief hoor al die kleine beestjes, zo zielig wat mensen allemaal met ze doen, ik vind het afschuwelijk zo'n beestje neem je toch voor zijn hele leven?? Zo denk ik erover iig. Goed wat je doet!!

Sneeuwmees ik snap best dat het allemaal nog onwerkelijk voelt, eerst in onzekerheid, nu zwanger!! Geniet er lekker van meid!!
    En was jij degene die me vrroeg over welke antistof mijn dochter had?? Het is helaas stof M.

Tja dat kreeg ik dus ook nog te horen vandaag, de VK had haar niet goed ingelicht en blijkt dus de antistof M bij zich te dragen!! Muts van een mens!! Bahhhh....maar ze heeft dus nu een transfusiekaart gekregen en het zal zo zijn dat de baby een bloedtransfusie krijgt in de baarmoeder zodat hij dezelfde bloedgroep krijgt als zijzelf, want hij heeft een andere bloedgroep en kan dus sterven door haar bloed. Vrijdag ga ik met haar naar de gyn. en dan horen we meer.

Iedereen die ik vergeten ben veel liefs en een dikke knuffff,
    Sillysa

16. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Syllisa: Jeetje wat erg dat jullie verkeerd zijn ingelicht. En wat een ingreep zeg. Pfff. Ik wens jou , en je dochter natuurlijk, heel veel sterkte en dat alles goed mag verlopen. Gossie toch. En dat je moet huilen op de eerste dag van rode duivels snappen we allemaal wel denk ik. Sterkte meid.

@Xon: Goed opgelost zo toch? Dit is nu even belangrijker dus dan maar zo. Hopelijk is dit de laatste maand waarin je met je donor moet afspreken. En veel plezier met je autootje morgen (en daarna). Echt stoer hoor.

@Justme: Gaat het? Was jou NOD nou gister? Ik blijf voor je duimen hoor.

@Sneeuwmees: ik kan me voorstellen dat die tests eraan gaan hihi. Zou ik ook doen hoor. Het is inderdaad vast nog onwerkelijk.

@Ricmar: Wat schattig die foto's. Gossie. Leuk werk heb je.

@Iedereen: sorry als ik iemand vergeet. Met mij gaat het wel:cool: maar er gebeurt van alles in mijn leven op dit moment... Geen tekenen dat het deze maand raak was bij mij hoor trouwens. Heb erge buikpijn dus verwacht elk moment dat 't over is. Donderdag haal ik volgens mij niet eens (mijn NOD). Nouja. Fijne avond nog en slaap lekker straks.

Liefs

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja ik heb leuk werk maar zie ook veel dierenleed helaas.
    Maar ben altijd blij als de diertjes weer een goed baasje vinden

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja hè, dat bedacht ik me ook. Wil je ze niet allemaal zelf meenemen als ze binnenkomen? En loop je niet de hele dag te knuffelen (als ze niet bang zijn voor je)? Kan ik me zo voortstellen.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Nee hoor dat valt wel mee, ik heb thuis mijn honden en katten en af en toe wat dieren te logeren 9die ziek zijn ofzo) en knuffelen daar heb ik niet veel tijd voor, we hebben nu ruim 80 konijnen zitten en 8 caafjes en dan nog vele degoes ratten gerbils hamsters etc...

20. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Jeetje ricmar das wel veel zeg, kan me voorstellen dat dat erg druk is idd. Ik hoop dat je ze snel kunt helpen aan een lief thuis.

Deel Deze Pagina