Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja hoor dat komt wel goed

Lees net het stukje van je dochter, wat ontzettend dom dat ze de verkeerde info heeft gekregen , hoe kan dat gebeuren??:$
    En jij op rood... die stomme duivels ook....

2. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Ja ik voel me ook echt kl*te nu ppffff, alles tegelijk weer. Maar we gaan kranig door en ik hoop dat het goedkomt met mijn dochter en haar kleintje, al is ze nog maar een tiener, dit gun ik haar echt niet hoor, jemigggg. Ik huil voor ons beiden op dit moment, ben erg emo.
    En dat dat rotmens ons niets verteld heeft vind ik echt schandalig, daar is het laatste woord ook zeker nog niet over gevallen hoor!! Dachten we dat het goed zat, nou mooi niet dus.....

3. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Syllisa begrijp heel goed hoe moeilijk het is als er andere om je heen zwanger worden en bij jou elke keer die ongi komt.
    Viel mij ook elke keer zwaarder en zwaarder emotioneel.
    Heb er meerdere keren aan gedacht om er mee te stoppen.
    Ik heb een kind en zoals Xon ooit eens schreef, dan is het toch anders. Zij is gezond en ik geniet mega van haar, dus waarom haal ik me al die stress op de hals?
    Gelukkig ben ik nu zwanger, maar ik weet niet wat ik doe als het weer miskraam wordt. Weet niet of ik het nog op kan brengen. Dus ik snap, net als de rest hier, hoe zwaar het is!

Knuffel voor alle meiden hier, het is toch heel fijn dat we elkaar hebben om ons hart te luchten!!!!

Hier nog steeda migraine, maar ik hoop dat het vandaag toch verdwijnt. Verder voel ik me helemaal niet zwanger. kijk met regelmaat naar mijn testen, want het is zo onwerkelijk!
    Zal blij zijn als ik niet misselijk ben van de migraine maar van de zwangerschap. Kan niet wachten op pijnlijke borsten etc. (misschien heb ik die wel al maar zit zo onder de pijnstillers dat ik toch niks voel)
    Doei,bar

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllisa: ik heb ook antistof M. Het viel me toen op dat de gyn. me niet precies kon zeggen of het kwaad kon. Toen ik daar was ging hij met zijn assistent zitten googlen. Omdat ik toen net bevallen was en evt. problemen pas bij een vervolgzwangerschap zouden spelen, heb ik het maar zo gelaten. Ook ik heb vanaf dat moment standaard een transfusie-kaartje in mijn portemonnee bij me.
    Ik heb laatst een keer op een site van een of ander laboratorium waar je een vraag kon stellen. Ik heb toen een mail gestuurd hoe schadelijk die antistof M was en wat het precies inhield. Die laborant stuurde een hele (moeilijke) uitleg maar zei me wel dat de antistof M niet de placenta passeert en dus geen kwaad kan voor het ongeboren kind. Dus, ik ben benieuwd met welke uitleg ze bij je dochter komen, aangezien ik nu zelf ook zwanger ben.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bar: wat herkenbaar! Direct na de positieve test had ik ineens honger en was ik enorm misselijk. Maar gisterenavond voelde ik ook niet echt iets bijzonders meer (en nu ook niet). Heb gisterenavond daarom ook nog maar een keer getest. Wel weer twee streepjes. Had eigenlijk de neiging om nog een keer te testen vanmorgen, maar (gelukkig) dankzij tijdgebrek lukte dat niet, anders zit ik me toch alleen maar gek te maken.
    Hoop dat de redelijk 'leuke' zwangerschapskwaaltjes snel mogen komen bij ons. Scheelt weer een hoop testen erdoorheen jagen!

6. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Haha, ik kan het me zo goed voorstellen dat je toch nog maar een testje doet voor de zekerheid, omdat je het eigenlijk bijna niet kan geloven.
    Ik hoop zo dat ik het ook een keer mag beleven!

Nog een paar uurtjes hard werken, en dan kan ik mijn bakkie ophalen.
    Wat een heerlijk weer voor een nieuw autootje, toch?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: je zal het waarschijnlijk sneller mee gaan maken als je verwacht had. Zoals (volgens mij) Impie al zei. Zij raakte zwanger na het kopen van de I10 en als je dan ook nog een keer een zwangerschapsbroek gaat passen, nou, dan gaat het helemaal goed komen met jou!
    Veel succes vanmiddag! Benijd je, hoor. Heb ook zo'n zin om een nieuwe auto te kopen! (en jij benijd mij weer omdat ik al een positieve test had). Zo houden wel elkaar in evenwicht!
    Binnenkort ben ik weer jaloers op jou omdat jij èn zwanger bent èn een nieuwe auto + fiets hebt!...hihihihi... Nee, hoor, meid, het is je allemaal van harte gegund!

8. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden, vrees dat het bij ons deze eerste ronde na de MK toch niet is gelukt. De afscheiding wordt alleen maar donkerder en roder.
    Gelukkig was het nog niet doorgebroken vanmorgen. Heb namelijk de eerst moeder en kind zwemles met mijn dochtertje gehad. Was erg spannend voor haar, maar na die tijd had ze grote verhalen. Geweldig! Volgende week gaan we weer. Maar goed, helaas dus toch niet zwanger denk ik. Was ook wel te mooi geweest natuurlijk hè zo meteen weer na een MK. Heb trouwens nog geen ongipijn...hmmm. Nou ja ik zie wel. Maar heb zelf de hoop al wel opgegeven hoor. :( Even door de zure appel heenbijten en ja dan gaan we er wel weer voor hoor. Ronde...ik weet het even niet meer.

Sill, wat een muts zeg! Is toch ongelovelijk dat ze zo onzorgvuldig omgaan met informatie dat van levensbelang kan zijn! Echt verschrikkelijk! Ik wens jullie heel veel sterkte meid. En dan ook nog die rode duivels. Ongeluk komt altijd in meervoud hè. Gatver!

Xon, het is bijna zover!!! Het is heerlijk weer voor autoritje in je nieuwe brikkie. Geniet ervan hè.

Ik ben moe, ik ga even lekker op de bank liggen denk ik. Dochter slaapt ook lekker. Zal wel even slapen denk ik zo na het zwemmen.

Liefs voor jullie allemaal.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Secondlife: bah, het zal toch niet waar zijn? Had het je zo gegund. Ga maar even lekker liggen, misschien was het toch loos alarm!

10. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Dames, ik lees en reageer vanavond. Lig nu op bed, helaas ontsteking achterin de bovenkaak gekregen:(
    Heb amoxyciline-kuur en pijnstilling is verdubbeld.... wat heb ik gedaan... wat een ellende...
    Ga maar even dutten misschien dat ik het straks allemaal weer ziet zitten.

Knuf voor iedereen

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: sterkte, meid! Er blijft jou ook niet veel bespaard. Hopelijk voel je je snel weer beter!

12. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ik hem m!!!!!!
    Voor wie mijn bakkie wil aanschouwen, kijk even bij mijn foto's!!

Het naar huis rijden ging prima, alleen het parkeren was een ramp, had het al warm (heb ik nu af en toe door die hormonen, heel erg!), maar ik moest natuurlijk ook nog gewoon even aan de auto wennen. Bij mij parkeren is echt aan het water, en heb ik met rijles best wel geoefend maar in mijn eigen nieuwe bakkie, lukte het gewoon niet.
    Meteen twee vreselijk boze, agressieve mensen achter mij die na 10 seconden al ging tuteren! Jaaaaaa, dat hielp!
    Na drie keer heen en weer steken zakte de moed mij in de schoenen, had ik hoofd als een overrijpe tomaat en riep mijn vader (die mee was) dat ik nu even niet zo mutsig moest doen! :(
    Ik kon wel huilen (maar bedacht me dat dat toch wel een beetje stom was). Gelukkig lukte poging 4 wel!
    Daarna moest ik even bij komen, hahaha.
    Moet nu wel weer even de moed bijeenrapen om de eerste keer te gaan rijden, maar even een rustig moment uitzoeken (zondag of zo!).

Alice wat ontzettend balen zeg!
    Maar die ontsteking gaat weer over, en je moet maar denken dat het toch echt het beste is geweest.
    Sterkte meis!

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Oh ja Sill, wat vreselijk zeg, ik heb zelf ook niet zo een hoge dunk op van die gyn's!
    Maar dit bewijst het maar weer! Wat een muts zeg.
    Zoiets belangrijks, en het dan (niet) verkeerd melden.
    Hoe is je dochter er zelf onder?
    Nou zorg goed voor jezelf en/ of laat even lekker voor je zorgen!

14. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Alice: Sterkte gewenst meid en beterschap. Ik huiver als ik lees wat jij doorstaan hebt en nu nog moet voelen. Ik hoop dat de ontsteking snel wegtrekt of dat het nu al zo is. Liefs

@Xon: Jippie je autootje! Leuk hoor. En tuurlijk krijg je 't benauwd als je voor 't eerst met je eigen auto parkeert, langs het water, met ongeduldige mensen achter je hihi. Niet dat ik het echt weet want heb mn rijbewijs niet (nooit voor gegaan nog) en fiets altijd. Maar kan het me zo voorstellen. Geniet ervan. Dit was de auto met genoeg ruimte in de achterbak? Jij bent werkelijk helemaal klaar voor de kleine. Kom maar bij mama Xon hoor baby.

@Iedereen: Fijne avond.

Liefs

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blits bakkie Xon! Als ik zo dat parkeerplekje zie kan ik me ook goed voorstellen dat het stoom je uit de oren kwam bij het in parkeren hoor! Jemig, ik was even verder gereden denk ik. Knap dat je hem er toch zo straks in gekregen hebt. Leuk kleurtje ook. Valt lekker op.

Alice, meid wat een toestand zeg! Hoop dat de medicijnen snel helpen en dat de pijn gauw minder wordt. Je bent en blijft een topper hoor. Dappere dodo!

Mees, ja balen hoor en tot overmaat van ramp ben ik nu ook nog eens snipverkouden geworden. HATSJOE!!!! Hoop dat het morgen wat beter gaat. Ga vanavond lekker op tijd naar bed toe denk ik.

Liefs,
    S.

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon strak autootje hoor, daar mag je mee gezien worden!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Xon: wat een leuke auto!!:D En knap hoe je hem precies binnen de lijntjes hebt gekregen. Dat doe ik je met 20 jaar rijbewijs ook niet na (ook ik heb daar zeker 4 keer insteken voor nodig).
    Dat eelt op je rug moet je nog een beetje kweken, mensen zijn zo ongeduldig tegenwoordig in het verkeer! Maar gewoon blijven oefenen en dat parkeren moet je gewoon even uitproberen (desnoods even met iemand die met je meekijkt).
    @Maureen: wat zie ik aan je banner? Morgen testen...???
    @Secondlife: ach, meid, misschien ongesteld en ook nog verkouden. Dan heb je alle reden om je zielig te vinden. Lekker vroeg onder de wol en deze dag maar gauw vergeten.

Hier een rommelige dag op het werk gehad en kwam total loss thuis. Had eigenlijk nog even de neiging om nog een keer te testen :) , vooral omdat ik vandaag helemaal niets voelde en zelfs moeite had 2 sneetjes brood weg te krijgen. Toen zat ik al vol.:(
    Op de terugweg naar huis was het druk op de weg, zondagrijders, alle stoplichten van zijstraten op groen:x, terwijl ik op tijd thuis moest zijn omdat mijn man moest werken. Een enorme race tegen de klok en toen alles ook nog eens tegen leek te zitten, had ik eigenlijk zin om een potje te janken. Ook vanavond zat ik bij het journaal al te janken over een item over omgekomen militairen, daarna nog een keer bij GTST dat ik volschoot. Toen dacht ik, meid, volgens mij hoef je vandaag niet te testen om te bewijzen dat je echt zwanger bent.:p

18. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hahaha Sneeuwmees, die laatste zinnen van je. Nou dat heeft je weer 'n test bespaard. Ik denk dat ik ook zo zou zijn hoor met testen. Als 't raak is koop ik meteen 'n paar van de duosetjes van 't Kruidvat (moneywise) om zo nu en dan 't weer bevestigd te zien die eerste weken. Maar je bent gewoon écht zwanger. Heerlijk.

Ja ik mag morgen testen. Vorige maand was mijn NOD ook op donderdag 3 februari. Uiteindelijk werd ik 't zaterdag pas. Dus mijn banner gaf leuk aan dat ik 2 dagen overtijd was. Pfff. Nu wacht ik dus ook mooi tot zaterdag als ik al zo ver kom....

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: knap hoor dat je tot zaterdag wilt wachten. Voel je nog niks, of voel je anders dan anders? Spannend, hoor!

Ik denk dat ik zo veel test omdat het nog helemaal niet tot me door lijkt te dringen. Ik was er zo van overtuigd dat ik weer ongesteld ging worden afgelopen maandag, dat het me overviel dat ik toch die twee streepjes zag. Nu moet ik dus even omschakelen en dat zal nog wel even duren (en heel wat testjes verder zijn).

20. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Wow, wachten tot zaterdag, knap hoor Maureen!
    Maar aangezien je de vorige keer ook later ongesteld werd, heb je dan niet gewoon een cyclus van 28 dagen i.p.v. 26?
    Dan is het wel erg frustrerend als je elke keer denkt overtijd te zijn.

Hihihi, ik ging net twijfelen of ik 'mijn' auto wel op slot had gedaan. Dus ik moest toch echt even controleren.
    Ik in mijn 'lekker zittende broek' gewapend met autosleutel naar buiten.
    Natuurlijk zat ie dicht, haha.
    Maar ik ben even gaan zitten, en heb even stil genoten van mijn autootje. Ik heb echt even gedacht dit is nu van mij, en het rook nog zo lekker nieuw en al die lampjes zagen er zo mooi uit in het donker! Kreeg alleen met geen mogelijkheid de radio aan, dus volgende stap is de handleiding doorlezen :) !!!

Ik heb inmiddels 4 tabletten clomid geslikt en de vorige keer had ik op dag 3 al van die rare eierstokpijn. Nu nog helemaal niet.
    Zo ongerust als ik me de vorige keer maakte over een hele doos eieren die ik zou produceren, daarvoor in de plaats maak ik me nu weer ongerust over of er uberhaupt wel een ei zit!
    Pfff, ingewikkeld toch allemaal.
    Gelukkig morgen drukke dag, en 's avonds weer eens voor de verandering naar school voor een vergadering, dus weinig tijd om na te denken over een ei. En vrijdagochtend vroeg heb ik dan weer een echo, ben benieuwd.
    Truste iedereen.

Deel Deze Pagina