Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sayen

Sayen Actief lid

17 jan 2011
    241
    0
    0
    N-Limburg
    Secondlife: Ah, jammer zeg :(

Maureen: Ik zou zeggen volg je gevoel. Als dit is wat je eigenlijk altijd al wilde, en jullie houden nog van elkaar, dan is dat toch alleen maar heel mooi?
    Natuurlijk heel jammer dat je niet zwanger bent, maar misschien moest het wel zo zijn...

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Maureen, doe wat je zelf denkt dat goed is, jij bent oud en wijs genoeg en kent je zelf en de situatie het beste.
    Hoop wel dat je alles met ons wilt blijven delen, en natuurlijk hoop ik dat je /jullie wens snel uit mag komen..
    liefs

3. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    @ Sneeuwmees!!!! van harte gefeliciteerd! Ik had al zo'n voorgevoel bij jou, toen je over dat drukkende gevoel in je buik schreef!

Wat grappig van die zwangerschapstesten... die behoefte heb ik totaal niet, ik ben eerder bang dat ik dan ineens de streepjes lichter zie worden, of dat ze ineens weg zijn! Moet er niet aandenken, nee hoor ik hou m'n slipje wel in de gaten :$ excuus voor de vieze praat, hahaha :D

Bij ons is het langzaam aan het doordringen, maar bij wel wat meer dan bij mijn lief, want ik voel best veel veranderen in mijn lichaam en in mijn energie. In mijn vrije dagen loop ik al in zwangerschapskleding rond, want dat zit een stuk fijner. Ik geneer me wel een beetje dat ik nog pas 5 weken ben, en het nu al zo zichtbaar is.... En ik heb eigenlijk continue slaap. Ben nu ook doodop.

@ Xon wat fijn je nieuwe autootje! ik heb je ook een verzoek gestuurd, hoop dat ik hem ook mag bewonderen...?

@ Almika, heel veel sterkte in deze spannende dagen!

@ Maureen, wat een verhaal zeg! heftig! Aan de ene kant ben ik blij voor je, aan de andere kant bevalt mij die voorwaarde van hem niet.... Daar zou ik toch eens bij hem op doorvragen. En ook of hij dan bereid is om in jou vruchtbare periode te komen presteren, en er dus echt voor te gaan? Ik zou denk ik ook een maandje nemen om er goed over na te denken. Natuurlijk is het leuker om het samen te doen, maar de teleurstelling kan des te groter zijn, als hij zich later toch bedenkt... Hoe zeker is hij, en wat heeft hij er voor over? Die baan van jou, zou geen obstakel moeten zijn, zeker niet als hij goed verdient in zijn topjob. Bij mij blijft die kritische vraag wel hangen...

En ik denk ook dat je er goed aan doet om zo objectief mogelijk naar jullie relatie in het verleden te kijken, of dat kind echt het enige euvel was, of dat er toch meer aan de hand was? Denk er goed over na en luister ook naar je gevoel: de beste beslissingen maak je met je hart én je verstand! Succes!

Sorry, ik vergeet er zeker nog een paar (begin al last te krijgen van zwangerschapsdementie). Sterkte & succes voor iedereen!!!

Oja volgende week ben ik 6 weken, en mag ik de VK gaan bellen, dan wordt het nóg echter, retespannend

PS: oja voor wie straks mijn foto's bewondert, ik heb mezelf er nog even niet opgezet. Ik werk als ambtenaar voor een nogal grote gemeente, en heb dus nogal veel collega's die het nog niet allemaal mogen weten... :cool:

4. Maureen

Maureen Niet meer actief

Ja bedankt alvast lieverds, voor jullie reactie. Weet het gewoon niet meer. Was al gewend aan het idee een single mom te zijn en 'n kindje alleen op te voeden. Maar het was wel plan B.

Misschien blijf ik er toch wel bij hoor. En zeg ik dat gewoon aankomend weekend tegen hem.

@Bar: Inderdaad geloof/weet ik dat ik het alleen kan.

@Secondlife: Balen van de rode duivels joh. Volgende ronde dan maar. We gaan voor het goede lentenieuws! (ja als ik 'we' zeg dan voelt het toch alsof ik niet van mijn koers af moet wijken)
    Wat heb je trouwens een mooie ticker! Die wil ik ook. Wil ook mijn geluk aan het eind van de regenboog vinden:). (Die heb je van Lilypie hè? Ga ik ook kijken).

@Justme: Hoe is het met jou eigenlijk? Er staat in je banner dat je n paar dagen overtijd bent...

@Sayen: Ja het is inderdaad een luxeprobleem eigenlijk.

@Ricmar: Inderdaad ben ik oud(!) en wijs genoeg:p . Toch voel ik me niet sterk hierin nu en erg onzeker.

@Iedereen: Thanks nogmaals en ik blijf het met jullie delen en blijf met jullie meeleven.

Liefs

5. Maureen

Maureen Niet meer actief

@Guapetona: Je hebt gelijk hoor. Ik moet echt even alles goed 'voelen'. Dat van die baan heeft hij toch in eerste instantie genoemd inderdaad... Hij leeft wel met me mee in die zin dat hij wist van mijn "nieuwe" baan, die stalkerwerkgever en dat ik dus nog/weer op zoek ben. Dus weet nog niet hoe ik die opmerking moet uitleggen. Inderdaad heeft hij het niet 'nodig'. Maar het is ook niet iemand die 'dubbele boodschappen' afgeeft eigenlijk. Maar misschien ben ik geneigd alles positief te zien nu. Ik overdenk alles. En inderdaad niet alles met mijn kinderwensbril op bekijken...

Wat spannend dat je naar de vk mag! Lijkt me ook dat het dan echt echt wordt voor je. En tuurlijk al lekker in je lekker zittende zwangerschapskleding joh. Per slot van rekening trekken we nu allemaal een zwangerschapsbroek aan door jou :p

Geniet van je zwangerschap.

Liefs

6. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden,

Als allereerst maureen en secondlife, jammer dat jullie weer op rood staan, heb het zelf ook, dus snap dat het weer kl*te is.

@Xon mooi tuutje hoor!! Daar past wel een mooi beebje bij in, ik hoop op een goeie maand voor je! Duim, duim...

@maureen das nogal een verhaal zeg, ik sluit me aan bij bar, denk er goed over na wat je doet, zoals je zelf al zegt het is natuurlijk jouw leven, maar kijk idd. eens terug naar jullie relatie, was dat echt het enige dat ontbrak?? Is hij niet gewoon jaloers omdat je idd. hebt bewezen dat je het heel goed alleen kunt zonder hem?? Ik hoop dat je voor jezelf de goede beslissing neemt en geen emotionele. Veel sterkte, knuffff....

Verder hier vandaag bloedgeprikt voor hormonencheck, ben deze maand wel voor het eerst weer echt ongi. ipv. 1 dag, dus dat lijkt me wel goed, verder krijg ik daar de 7e de uitslag van, we zien het wel.

Verder iedereen s6 met wachten, klussen, lekker zwangeren en wat zo nog meer, een dikke knuff van mij, liefs sillysa

7. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaaaaaalllloooo allemaal,
    zo... een drukke week gehad, elke avond wat en natuurlijk gewoon werken, dus moest vanaf woensdag bij lezen.
    wat ik me nog kan herinneren en wat indruk op me maakte:
    @Maureen: volgens mij moet jij deze maand je gevoel volgen. Iedereen in je omgeving zal een mening hebben over je ex en wat jij moet doen. Maar jij moet doen wat goed voelt. Laat alle andere meningen buiten beschouwing. Ik vind het wel knap van je om je wens even op zij te zetten en een maand na te denken!
    Je komt er vast wel uit!
    @Xon: wat lekker dat je je autootje hebt! Wat kun je dan genieten als een klein kindje he?
    En wat verschrikkelijk voor die moeder. Dat lijkt me echt een drama. Je hebt je kind gevoeld, je hebt alles klaar staan in huis en het kindje leeft gewoon niet meer. Drama.
    En voor een school eigenljk ook, hoe vang je zo'n broertje/zusje op!
    @Sillysa: wat belachelijk van die gyn dat hij zo'n grote fout maakt, want dat is het mijns inziens. Hij had een dergelijk bericht gelijk moeten zeggen. Zo blijf je leven tussen hoop en vrees. Maar gaat vast goed komen. Succes met je hormooncheck!
    Zo... nu weet ik het even niet meer.
    Sorry voor iedereen die ik vergeten ben!
    Hier net dag 6 van de cyclus. Heb dus net weer de tabletjes geslikt. En ik zag dat ik even van het lijstje was gevallen, dus ik zal me er nog even weer bij zetten.

groetjes..

8. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    11-03LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    ??-?? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind
    23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind
    27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind
    27 03Impie 35- ronde erg veel - 2e kind
    31-03 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011

ZWANGER:
    Adora(ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)

9. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo.... en mijn nieuwe banner!

10. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Lieve allemaal,
    Even snel, want ik moet zo richting het ziekenhuis voor weer een echo.
    Gisteravond tot laat een vergadering gehad, dus was pas na half 11 thuis en toen lekker mijn bedje in gedoken en niet meer achter de computer gezeten.
    Vanavond dus even uitgebreidere reactie van mij.

Wil ik nog wel even tegen jou Maureen zeggen, dat ik het super vind dat je je verhaal zo hier hebt neergezet.
    Haha moest wel een beetje lachen over dat je bang bent voor onze reacties!
    Waarom? (naast het feit dat je toch lekker doet wat je zelf wilt, hihi) Je kunt hier echt alles kwijt.
    Er is echt niemand die je veroordeeld of beoordeeld als het voor jou goed voelt.
    Ga er vanavond nog even over vertellen wat ik ervan vind (hihi dat klinkt dreigend, maar zo bedoel ik het helemaal niet, heb er nu alleen geen tijd voor).
    Fijne dag, dames.
    Nu op naar een ei (voel helemaal niets in vergelijking tot de vorige keer, dus ben een beetje bang voor géén ei!).

11. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Hoi meiden, hier een overgevoelige zwangere...
    Misschien vinden jullie het heel stom dat ik dit ga zeggen, maar ik kan er echt niet tegen om over doodgeboren baby's te lezen. Dat omzeil ik wel,maar vaak hang ik al in een zin voordat ik erachterkom waar iets over gaat en heb ik het toch al gelezen.
    Zouden jullie een beetje voorzichtig willen zijn voor je zoiets plaatst?
    Of is dat sencuur:)?
    Sorry hoor, maar ik word echt helemaal eng daarvan. Dat wil ik niet horen of weten, dan sta ik doodsangsten uit.
    Misschien een overdreven reaktie, maarja, hormonen hè?:D
    bar

12. Maureen

Maureen Niet meer actief

#2352 Maureen, 4 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2011
    @Xon: Ik hoop op goed nieuws qua echo. Ben even de gang van zaken kwijt maar dit is om te kijken of je eitjes goed gerijpt zijn toch? Hoop op 1 of 2 mooie eitjes dan. En ik moest zo om je lachen hahah 'Mama Xon spreekt me vanavond nog even toe'. Nee hoor ik plaag je maar:p

@Bar: Ik snap je helemaal hoor. Zat even in een egotrip gister maar later en net bij 't lezen weer, werd ik ook naar van het bericht. Had er nog op willen reagern omdat ik 't verschrikkelijk vind voor die vrouw maar ik ga er nu over stoppen, voor jou. En dan heb je mensen zoals ik die even lekker ego zitten te doen over problemen die geen problemen zijn.

@ Iedereen: Want over problemen gesproken die geen problemen zijn...zeg niet dat ik er 100% uit ben maar gister tussen 23.15u en 00.00u voelde ik heel sterk dat ik toch liever met mijn donor verder ga. Vraag me niet waar het vandaan kwam maar ineens voelde ik sterk dat ik niet moet afwijken van mijn plan. Net alsof dit een test is van tja hoe wil je het noemen, het universum?, om te kijken hoe graag ik nou dit wil waar ik al voor gekozen had. Vraag me ook niet hoe ik dit aan mn ex moet zeggen want voel me niet zo sterk naar hem toe omdat ik echt nog veel voor 'm voel. En misschien dat er nog iets veranderd maar ik denk het niet. Ik wil zo graag mijn kindje. En plan B was gewoon inmiddels plan A geworden.

Hou jullie op de hoogte en fijne (werk)dag gewenst allemaal.

Liefs

O ik zag dat ik op de laatste lijst weer bovenaan sta, dat had ik gister veranderd. Zal hem weer kopieëren en mij weer onderaan plaatsen.

NOD-WACHTBANKJE:
    23-02 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    28-02 Justme 35 - ronde 9 - 1e kind
    03-03 Maureen 39 - ronde 2 - 1e kind
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KID
    11-03LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    ??-?? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind
    23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind
    27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind
    27 03Impie 35- ronde erg veel - 2e kind
    31-03 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind
    29-03 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011

ZWANGER:
    Adora(ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Bar, ik snap het, maar ik moest het ook even kwijt.
    Vond het zo rot, en zat er ook mee in mijn hoofd, dus vandaar dat ik het hier even uitte. Zal er voortaan op letten.

Mama Xon zegt, klinkt goed Maureen, maar mijn reactie komt toch ook nog :)

Ik had een ei!!!
    Het zag er het eerste moment niet echt goed uit.
    Er zat maar een eitje van 9 bij 10 mm.
    En links kon ze eerst niets vinden.
    Maar weer met flink veel geduw en gepor, verscheen er links toch een mooi follikel van 18 bij 19 mm.
    Die kan nog de hele dag groeien en dan is hij morgen rond de 20 mm. Morgen komt mijn donor voor de eerste keer, dus dat komt mooi uit.
    En maandagochtend (wat volgens mij meer in de richting komt) de 2e keer. Mocht mijn ei zondagnacht al springen, dan tackel ik hem alsnog met die inseminatie op maandag, en gebeurt dat pas maandagnacht dan ben ik ook op tijd!

14. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Xon, dat zijn goede berichten! Wat een perfecte timing!
    Go eggie go eggie, go eggie!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon zet hem op!!!

16. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maureen, ik sluit me helemaal bij Bar aan, denk er goed over na en maak JOUW keuze meid, wel stoer om het hier op te schrijven! ik zal aan je denken dit weekend!

liefs!

17. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon ,zet hem op met je ei!

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @xon, zet m op meid!

@bar, kan ik ook niet goed tegen hoor, lees er dan soms snel even overheen.....

hier nog steeds hetzelfde, bruin en soms in de ochtend een heel klein streepje roodbruin op papiertje. gisteravond testje gedaan maar die was neg. snel nieuwe besteld dus die komen hopelijk morgen binnen. dan in de ochtend even urine bewaren en kijken wat het dan wordt. geen krampen ofzo, dus niet het idee dat ongi eraan komt.... boobs nog steeds straks dus we zullen zien wat het wordt!

19. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Maureen, ik geloof wel altijd heel sterk in zo'n 'universum' gevoel.
    Ik mag me er niet mee bemoeien,maar ik denk dat dat wel het goeie besluit is.
    Vaak speelt er veel meer in je relatie dan alleen 'een baby' issue. Je bent niet voor niks al een jaar (!) uit elkaar.
    Jij wilt een kind, met of zonder hem, die beslissing heb jij al genomen, maanden geleden. Jij krijgt jouw kind, heus. Mocht er toch nog een relatie met je ex van komen, leuk, maar dat is niet je doel in je leven. Diep van binnen weet je, ondanks je twijfels door je gevoelens voor hem, dat je niet voor niks dit pad bent in geslagen.
    Hoop dat je je sterk genoeg voelt om het te kunnen zeggen tegen je ex.
    Zo niet, dan zal dat ook wel weer zo moeten zijn. Sterkte.

xon, maart is een mooie maand om zwanger te raken;)
    Mooie dat je ei eraan komt!

justme, spannende dagen!
    Duim hier voor nog meer roze!

doei,bar

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

Deel Deze Pagina