Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maureen

Maureen Niet meer actief

Hè balen Justme. Hoopte echt dat 't voor jou ook raak was. Nouja het is wel goed dat je gevoel je zegt dat 't de volgende keer raak is. Lente ook voor jou!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: als je toch zoveel pijn hebt, dan kan het toch niet lang meer duren dat dat ei gaat springen! Dus dat de donor morgen komt is alleen maar goed. Ik zou voor de zekerheid nog wel vragen of er misschien nog een kansje is dat hij misschien woensdag ook kan komen. Je weet maar nooit!
    @Secondlife: fijn dat het avondeten goed is gegaan. Vaak heb je net zo'n omslagpunt nodig dat een maaltijd goed gaat en omdat je weer wat gegeten hebt je ook weer wat minder gammel voelt. Maar ik zou zeker morgen nog maar een dagje thuisblijven.
    @Maureen: ben benieuwd hoe de lunch verloopt. Ik zou ook alles eerlijk benoemen, hoe je je voelt, wat je denkt. Ook dat, als je weer verder met hem gaat, hij zich meer open zou moeten stellen en evt. andere dingen die hij zou moeten veranderen. Maar wat je daarna ook beslist. Er bestaan geen slechte beslissingen. Ik ben altijd van mening dat je soms beter iets onverstandigs kan doen, dan dat je later spijt krijgt, van wat als ik toen..dit of dat had gedaan. Ik ben ook wel eens te lang met een relatie doorgegaan, terwijl iedereen zei dat ik er beter mee kon stoppen. Je gaat dan wel keihard op je bek, maar ik was ook in een keer genezen van die persoon en was blij dat ik het geprobeerd had en met eigen ogen had gezien dat het echt niet ging lukken met die persoon.
    Daarmee bedoel ik niet dat jij ook een grote fout gaat maken en dat het niets gaat worden met je ex. Maar ik bedoel ermee te zeggen dat als je hart zegt dat je het doen moet, je er voor moet gaan,zodat je je geen spijt hoeft te krijgen omdat je het niet gedaan hebt omdat anderen dat zeiden.
    @Justme: balen, meid, maar dat wachten was ook slopend, lijkt me. In ieder geval ben je er zelf vrij rustig onder. Dus ik wens je veel succes voor de volgende ronde.
    @Bar: ook ik ben wat prikkelbaarder dan anders. Merk het aan de opmerkingen van mijn man die bij mij weer wat harder aankomen en die ik weer heel persoonlijk opvat, terwijl dat helemaal niet zo bedoeld is. Verder begint mijn broek bij mijn broekband wat minder prettig te zitten. Balen, want ik was nog niet van plan de komende weken iets op mijn werk te zeggen, maar ja, als mijn lichaam mij verraadt wordt het lastig.

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    xon morgen kijken of je nog weer voor echo kan??
    en ik zou volgende keer vragen om pregnyl dan weet je zeker dat je eisprong kan plannen

4. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi meiden

Zo zo wat roze hier!! Almica en Ricmar Gefeliciteerd meiden!! Super voor jullie. Knufff.....

Xon ik hoop dat je ei toch optijd gaat springen zodat de donor optijd is voor jou, s6 meid.

Kl*te dat je zo ziek bent S. had ik afgelopen maand precies bij eisprong, dat was ook niet echt leuk, veel beterschap.

En alle zwangeren, gewoon lekker blijven kletsen hoor over je kwaaltjes en wat dan ook nog meer, ik denk dat we straks met ons allen een andere club kunnen oprichten hahahaha de rozeclub!!

Hier alles rustig wachtende op ei en morgen krijg ik de uitslag van mijn hormonenonderzoek, ik denk zelf dat het wel goed zit ben deze maand weer gewoon ongi geweest ipv. 1 dag. Hoor het wel. We gaan gewoon weer vrolijk aan de klus hier, ook gezellie hahaha.

Verder iedereen heel veel s6 en een dikke knuff van mij, liefs sillysa

5. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat geweldig! Gefeliciteerd!!!!!!

6. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hallo Dames,

Vanochtend na een hele nacht toch even getest.
    Gelukkig was er wel weer een streepje te zien, maar dus wel na een hele nacht slapen (en je dan eigenlijk niet mag testen).
    Grrr, ik snap er geen bal meer van.
    Donor net wel geweest.
    Echt vreemd even snel twee uurtjes van mijn werk weg, inseminatie en weer hup met een onnozel gezicht weer terug op mijn werk.
    Heb mijn donor zelfs nog weten te strikken voor morgenavond, mocht het nodig zijn.
    Als evt mijn temp. morgen al gestegen is, is het niet meer nodig natuurlijk, maar dat lijkt echt niet te gaan gebeuren.
    Wat heel vervelend is, is dat die inseminaties me een beetje tegen gaan staan.
    Gewoon het idee, dat zaad, de geur (sorry, hoop dat jullie al klaar waren met eten ;) ) en dat je er niet aan ontkomt het toch altijd aan je handen te krijgen, bah!
    Ik word er een beetje misselijk van.
    Het is voor een goed doel, I know!
    Maar vind het steeds moeilijker worden, lijkt wel.
    Sorry voor dit wat onsmakelijke verhaal, maar voelde me gewoon een beetje rot erover.

7. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

May 20, 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Hoi xon,
    snap best dat het je wat tegen gaat staan.
    Het is wel anders, maar dat is hier ook een beetje met dat verplichte klussen. Ik heb echt vaak geen zin,maar moet dat dan toch maken. Het gaat dan eigenlijk een beetje tegen staan. Hopelijk ben ik er nu even van verlost. ( het verplichte, op klussen zelf is niks tegen hoor:D)
    Ik ga voor je duimen dat dit je laatste maand is geweest dat je nog hebt moeten rotzooien met iemand anders z'n rotzooi.( Ookal is die rotzooi de helft van jouw nieuwe mensje.)
    Je hebt nu wel lang genoeg gewacht, vind je niet?
    Duim, duim, duim, duim, duim,duim,.......
    bar

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: mooi dat er nu wel een streepje te zien was en dat je donor weer geweest is. Deze maand viel mijn eisprong ook wat onhandig en de dag van de eisprong moest mijn man net een nachtdienst werken. Ik ben toen ook even van mijn werk naar huis gegaan. Snel geklust en binnen een half uur weer schijnheilig :) op het werk terug. Mijn collega's zouden eens moeten weten. ;)
    Ik hoop ook dat het voor jou de laatste keer geweest is dat het nodig is geweest. Het is normaal ook al niet mijn favoriete geur en goedje, dus kan me helemaal voorstellen dat het bij jou extra tegenstaat.
    Maar het is voor het goede doel en nu maar hopen dat dat doel snel binnen handbereik voor je komt.
    Ook mooi dat hij evt. morgenavond nog kan komen voor het geval dat het nodig mocht zijn. Die mega-eieren van jou kunnen zo niet ontsnappen!;)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    @Xon, fijn dat je donor zo vaak kan, dat moet snel gaan lukken hoor! duimen draaien hier weer op volle toeren.

hier weer fijn thuis, was een echte maandag op het werk.... zo lekker eten, weet nog niet wat, vriendje haalt eten.

10. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaw, Justme, wat jammer meid! Nou ja, op naar de volgende ronde. Topper!

Xon, oeh wat spannend! Ik hoop zo dat je ei op tijd is meid. Wel een fijn idee dat je donor eventueel morgen ook nog kan "komen" Haha! Kan me voorstellen dat het je tegen gaat staan hoor. Zeker omdat het toch niet je geliefde is met wie je een kindje maakt. Het blijft toch een viezig goedje. Ik ga voor je duimen hoor!

@de rest, vandaag lekker thuis gebleven. Mijn buik borrelt nog wel steeds wat maar ben nog niet weer naar de WC geweest.
    Ja wel om te plassen natuurlijk....haha! Vandaag maar met de belastingen bezig geweest. Moet ook gebeuren hè. Toch nog even geld verdiend dus vandaag. Haha!

Nou ik ga even een kopje thee zetten en nog even TV kijken. Daarna lekker op tijd naar bedje toe.

Fijne avond nog meiden!

Liefs,
    Secondlife

11. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    ik schaam mij diep:):)...

het zijn te veelpagina's om in te lezen

heb delaatste 4 gedaan dus veel niet goed en gemist waarschijnlijk

zoals pimmetje die al tijd niet is gewesst geloof ik omdat ze nog op 23-02 staat nod

@maureen ...iets met je ex, die je terug wilt of niet....sorry dat ik misschien niet goed heb, dus leg aub uit...maar begrijp wel dat je erg met je emotie en gevoelens en van alles zit....laat je niet gek maken wees duidelijk

@xon...is je test gewoon niet kapot of zo...je weet het af en toe toch niet met zo''n test. wel ontzettend fijn dat je donor zo vaak kan. tja kwakkie van een ander....ook raar idee maar alles idd voorgoed doel zoals je zegt....

voor ale ongi meiden lekker verwennen met choco en ander lekkers, strooien de zwangere met veel hcg en dan begint de lent voor jullie ook........

hoe voelen de zwangeren zich?

thanx voor de felicitaties

ik vind helemaal leuk en ben blij, hoop echt dat plakbeeb is.

veel gesproken en nagedacht(heb nog hersenspijn). zag alles in duigen vallen en alleen verder, nu ben ik wel zelfverzekerd en niet afhankelijk dus zag weer zonnig in na week..ben er achter wat gebeurd is met vent, laten we maar zeggen hij wat geflikt ik wat geflikt, opgelost, geldkwestie mag hij zelf doen, 17 jaar op zij gooien:cool:....any way

moeders voor moeders komt maandag...dus ga ze voorzien van hcg voor de pregnyl....met de rest w8 ik nog even. na veel op forum ben ik er mij wel van bewust dat de eerste weken afwachten is wat moeder natuur in petto heeft.

ben nu wel weer erg moe dus plof zo wel weer op bank, heb ook in efteling geslenterd dus extra moe, waar ik nu dus nergens in kon en dan is de efteling erg saai.

fijne avond

12. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcgchcghcg
    hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg

13. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

Oct 29, 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé allemaal,

Jullie kunnen wel een boek samen gaan schrijven... Het is niet bij te benen!! Toch regelmatig stiekem tussendoor wat gelezen dus globaal ben ik op de hoogte!

Almica en Ricmar: Wat een goed nieuws!! Super gefeliciteerd!!
    Almica, ik ben super blij met je hcg!! Heb vandaag weer een spuitje gehaald ;) (zal nog niet van jou zijn maar wel een fijn idee!)

Xon: wanneer zijn wij nu aan de beurt? Mmmm, ik vind dat maart voor ons roze mag zijn :D. Wel raar met die testen maar bij mij werken ze ook niet goed. Gister om 14.00 uur positief, om 19.00 niet, om 23.00 niet en vandaag ei al gesprongen :(. Toch maar IUI gedaan maar het ziet er naar uit dat het een mislukte poging is..

Bar: hoe voel je je? Al lekker zwanger?

Ik had het lijstje al lang geleden aangepast maar om een of andere reden ben ik bovenaan blijven staan..

Hier de juiste!
    NOD-WACHTBANKJE:
    08-03 Alice - ronde 10 - 1e kind
    11-03LaFemme 36-ronde 5- 3e kind
    ??-?? San40 40 - ronde 1 - 2e kind
    14-03 Mama van zoon 36 - ronde 4 - 2e kind
    16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind
    21-03 Xon 37 - ronde 8 - 1e kind
    23-03 Niala 37 - ronde 3 - 3e kind
    23-03 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind
    27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind
    27 03Impie 35- ronde erg veel - 2e kind
    31-03 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind
    29-03 Maureen 39 - ronde 3 - 1e kind
    02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind

IK WEET HET NIET BANKJE:
    Annemiek1975 36 - ronde 31 - 1e kind Afwachtende hoe cyclus loopt na MA op 17-01-2011

ZWANGER:
    Adora(ZWANGER!!!)
    23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    06-03 Almika 36 – ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!)
    08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI(ZWANGER!!!)

Vandaag naar de kliniek geweest.. Ik was weer te laat!! Toch maar IUI gedaan en ni afwachten. Ik beschouw het maar als een verloren kans.. Volgende keer beter. Nog even met de gyn gesproken want ik zit nu in ronde 6. Moet ik me al ongerust maken. Zij vertelde me dat BAMmers minder kans hebben (of je moet zo'n toffe donor als Xon hebben) omdat je precies op het juiste moment moet behandelen. Mocht ik na 10-12 pogingen nog niet zwanger zijn dan moest ik me echt zorgen gaan maken. Ze raadde aan om met 8 keer zo'n eierstokonderzoek te ondergaan. Brrr, daar heb ik hele vreselijke verhalen over gehoord, moet ik nog ff niet over nadenken..

Veel liefs,
    Pimmetje

14. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ben ik weer even.
    Vanmiddag weer test gedaan, deze was nog steeds niet echt positief, maar streepje kwam een beetje richting de controlestreep.
    Hoop gewoon dat ik morgen in 1 keer een superpositieve ovutest heb, dan morgenavond nog een inseminatie en dan ben ik er even goed klaar mee.
    Wat betreft dat misselijk zijn, ik heb het idee dat ik misschien gevoeliger ben door die Clomid.
    Toevallig vond ik gisterochtend mijn parfum zo sterk ruiken, en sinds ik vanavond een stukje vlees heb gebakken vind ik het nog steeds zo ongelovelijk stinken.
    En door die clomid kun je sowieso natuurlijk qua hormonen wat gevoeliger worden, dus misschien ook sneller misselijk.
    Ik had (en heb) het vandaag gewoon erg lastig met die inseminatie, echt heel raar! En moet ook nog even niet aan die van morgen denken.
    Maar dan denk ik, niet klagen!!!!!!!, je hebt een fijne donor, en vooral deze keer wil hij je met 3 donaties erg tegemoet komen wát wil je nog meer!!!

Pimmetje fijn dat je er weer bent.
    Shit zeg, dat je nu weer je IUI hebt gemist.
    Hoe kan dat nou?
    Als je test gister positief was kan je er toch nooit ver naast hebben gezeten vandaag?
    Die testen kloppen bij mij meestal wel, en omdat mijn temperatuur nog steeds niet is gestegen, is mijn ei echt nog niet gesprongen.
    Maar goed wie weet morgenochtend, maar denk het niet!
    Hoezo maak je als bammer minder kans om zwanger te worden (volgens die gyn dan)? Als je als stel IUI doet, dan gaat dat toch op precies dezelfde manier?

Ik heb zojuist afgesproken om donderdag lekker met een vriendin te gaan uit eten, en zaterdag naar Gooische vrouwen te gaan.
    Kan er nu al naar uitkijken, gewoon even iets anders dan temperaturen, zaad, inseminatie, echo's en donor, hahahaha.

Van Alice ook al een paar dagen niets gehoord.
    Hoop dat het goed met haar gaat!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: hopelijk is 3 keer scheepsrecht. Mijn duimen draaien weer voor je, meid! Nu ben je nog misselijk door clomid. Wacht maar tot je straks om heeeel andere (leukere) redenen misselijk bent! En Gooische Vrouwen, leuk hoor! Ik wil er ook heen, de voorstukjes beloven dat het een leuke film gaat worden.
    @Pimmetje: fijn dat je je weer even meldt. Was ook verbaasd te lezen dat je te laat zou zijn. Is er echt geen enkele hoop meer voor deze maand? Die enge testen zou ik nog maar niet over na denken. We gaan, met de lente in aantocht, er nog steeds van uit dat ook jij op roze gaat.
    @Almika: begrijp ik goed dat jullie het weer gaan proberen samen. Zou wel fijn zijn, want al die stress is ook niet prettig als je zwanger bent.

Ik heb verder ook niets te melden. Behalve dat ik helemaal total loss ben. Zouden de kwaaltjes nu dan toch komen??
    Ik maak het dus niet laat. Ik heb in ieder geval alles bijgelezen, dus spring morgen wel weer in.
    Slaap (en droom) lekker allemaal!!

16. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze moesten eens weten he op je werk?

17. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, geen tempverhoging vanochtend, wel een positieve ovutest met ochtendurine.
    Twijfel nu of ik donor vanavond of morgen vraag!
    Wat denken jullie?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de test met ochtend urine zou ik niet voor gaan..
    ik zou straks nog een test wagen en dan kijken hoe en wat, maar raar dat je ei zo laat springt

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Xon: net wat Ricmar zegt, ik zou er ook later op de ochtend nog even een testje tegenaan gooien. Heb je je donor al gevraagd of hij evt. ook morgenavond kan? Als je nu een positieve test hebt, dan is je eisprong 24-48 uur vanaf vanochtend? Dan neig ik, denk ik, naar vanavond. Is het niet bespreekbaar dat hij vanavond en morgenavond kan komen?
    Ik blijf het altijd lastig vinden zo'n ovu-test. Het werkt fantastisch, maar dat gereken, wanneer het verstandig is te klussen of te insemineren dat vond ik altijd heel lastig.

20. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja dat is ook heel lastig!!!
    Word er gek van.
    Ga eind van de ochtend idd nog een keer testen, en kijken wat er dan uitkomt.
    Ik denk wel dat gezien de grootte wat mijn ei inmiddels moet hebben ( 26 a 27 mm) het natuurlijk niet heel veel nodig heeft om te springen. Dus ik denk dat 48 uur het niet gaat worden.
    En ook vandaag wéér hoofdpijn, nu al 9 dagen achter elkaar!!!!

Share This Page