tnx ladies en Impie.... succes met je zusje en manlief en xon , ik duim nog ff met je mee! en justme: you go girl! we weten het snel genoeg toch?
@Impie: spannend, hoor van je zus. Reageert ze nooit op een sms of vandaag ineens niet? In dat geval zou het wel extra spannend zijn. @Maureen: het lijkt me goed dat je eens informeert bij de ha wat er nog meer mogelijk is qua donors. Toen ik een kinderwens had en geen relatie en mijn klokje maar doortikte heb ik me op de wachtlijst laten zetten voor adoptie. Op zich gaf dat mij (en mijn eierstokken) enorm veel rust. Het idee dat er nog een ijzer in het vuur zat, gaf mij geestelijk een stuk rust. @Xon: hoe is het nu met je? Ik vind het nog steeds hoopvol klinken. Het verloopt hoe dan ook anders dan als je normaal ongesteld wordt, dus dat vind ik hoopvol. Voel je verder nog klachten? @Niala: balen dat je ongesteld geworden bent. Is je cyclus daarmee nu wel weer een beetje normaal?
NOD-WACHTBANKJE: 11-03LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 16-03 Sayen 35 - ronde 2 - 1e kind 23-03 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 27-03 Sillysa 37- ronde 7 -4e kind 27 03Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 31-03 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind ??-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind ZWANGER: Adora(ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI(ZWANGER!!!)
Hi Tuttebella's, Wat is het een prachtige lentedag hè. Als dochterlief zo wakker is gaan we lekker even naar buiten wat vitamine D opsnuiven. Heerlijk! Hier is het een lekkere rustige zondag. Ook wel even lekker na de afgelopen week. Met mijn mannetje gaat het ook goed. De wond ziet er mooi uit en hij voelt zich ook redelijk goed. Wel snel moe en misselijk als hij teveel doet. Komt van de narcose denk ik en een bloeduitstorting bij de wond die wel wat gevoelig is. Maar verder gaat het super! Gelukkig maar. Hij vroeg zelfs net of we nog klussen deze maand. Ik vind het wel wat griezelig hoor, maar hij wil het graag proberen omdat het anders een verloren maand is. Wat vinden jullie? Doen of beter van niet? Hij zegt zelf, als het niet gaat dan stoppen we toch weer. Even voor de goede orde...mijn man en ik proberen zwanger te worden via ZI. *SHOCK* Sorry, heb dit nooit eerder verteld. Ik heb heel erg last van angst voor pijn bij het vrijen, zo erg dat het bij ons gewoon niet lukt. Gelukkig zijn we al een keer zwanger geworden met ZI dus proberen we het maar weer op deze manier. Ik vind het heel vervelend dat ik dit heb en praat er ook nooit met iemand over. Ben er wel eens mee naar de huisarts geweest en bij een sexuoloog en een bekkenbodemspierfysio. Maar trok het op den duur niet meer. Al dat gedoe. We wilden gewoon heel graag een kind en qua sex vermaken wij ons prima. Dus zelf maar aan de klus gegaan met een bakje en een spuitje en dat gaat prima gelukkig. Dus wie weet gaan we er nog voor deze maand. @Xon, lieve meid...trek je het nog een beetje? Ik had zulke goede hoop voor je deze ronde. Ik duim mijn duimen nog even blauw voor je hoor. Hele dikke megaknuffel van mij. @Maureen, wat een gedoe meid met die donoren. Kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet kiezen en waar je op moet letten. Heel veel sterkte hoor met alles. Hoop dat je er snel weer voor kan gaan. *duim duim duim* @Preggies, heerlijk hoor al die klachtjes. Klinkt raar, maar is toch heerlijk! En het gaat nog steeds hartstikke goed met jullie allemaal. Ik ben zo blij voor jullie. Geniet er maar lekker van. @Impie, gaat het al wat beter met je man? Wat weer een bijzonder geval zeg. Veel sterkte. @Niala, balen meid van je ongi. *knuff* Ben ik nog iemand vergeten? Sorry hoor. Fijne zondag allemaal en geniet van de lentezon. Liefs, S.
Ah nee Xon! Echt? Och lieverd toch. Kom hier...*knuffelt* Wat balen meis. Veel sterkte hoor, ik denk aan je. x
@Secondlife: wat eerlijk van je dat je dat met ons wilt delen. En so what, als het werkt voor jullie, is dit toch een prima oplossing? En als je man weer aan de klus wil, wat houd jullie dan tegen? Heeft de narcose-stof in zijn lichaam nog consequenties hiervoor? Rare vraag misschien, maar dat schoot me te binnen. Het is inderdaad heerlijk weer. Vanmorgen met mijn zoontje brood gaan voeren bij hertjes hier in de buurt en daarna heeft hij nog even buiten mogen rondstappen. Dat is er eigenlijk nog nooit van gekomen, omdat hij sinds kort pas kan lopen en hij eigenlijk alleen binnen rondkroop. Hij vond het fantastisch en ik genoot met volle teugen om hem een hele nieuwe wereld te zien ontdekken. Camera heeft weer overuren gedraaid! En meneertje ligt nu uitgeteld bij te komen in zijn bedje. @Xon: moeten we ons zorgen maken omdat je jezelf onderaan het lijstje hebt gezet...???
Inderdaad heerlijk lenteweer!! Ik heb van de zon genoten en ondertussen wat klusjes en een boot in elkaar gezet. Dit is een van de techniekopdrachten die ik moet maken voor school. Helaas werkt de aandrijving niet goed, dus ik moet weer voor een deel opnieuw beginnen :x. Nou ja, ik laat mn humeur toch niet verpesten met z'n prachtig zonnetje! @ Secondlife: Ik denk dat meer vrouwen heer last van hebben. Vroeger toen ik nog een vriend had, was het ook niet altijd prettig. Het is goed zo, als jullie hier beiden achter staan! Het is fijn dat jullie hier samen uit kunnen komen.. Nu wachten op een positieve test! @ Xon: is het nu echt over en uit? Wat enorm k*t! Dikke knuf! @ Maureen: wat een vervelende ervaring weer! Wat dat betreft ben ik soms blij dat ik via een kliniek zwanger probeer te worden. Deze mannen hebben doorgaans eerbare bedoelingen, zaad is getest en ze zijn anoniem dus geen gezeur achteraf. Iedereen is natuurlijk vrij in de keuze. Soms lijkt het me ook wel weer fijn als je weet wat voor gezicht achter het zaad zit . Ik hoop dat je snel in de kliniek geholpen wordt! @ Impie: al iets gehoord van je zus? Zo spannend! @ Sneeuwmees: Volgens mij is het zo dat je pas in aanmerking komt voor adoptie en pleegzorg als jijzelf niet meer bezig bent met zwanger raken. Zolang je bijvoorbeeld nog in een kliniek loopt, mag je niet verder in het proces. Alleenstaande ouders komen al bijna helemaal niet in aanmerking voor adoptie omdat veel landen de regel hebben dat zij niet willen dat het kind bij een alleenstaande ouders terecht komt. Het is allemaal best ingewikkeld met al die regels, en dan moet je nog jaren wachten! Hier nog steeds niets, terwijl de test van vanmorgen veel minder was dan gisteren. Wachten op mijn ongi dus... Liefs, Pimmetje
nou... zuslief is nog niet bevallen. Ze was zelfs nog op de verjaardag vanmiddag. Ze had haar telefoon gewoon niet gehoord! Nou.. ze wandelde nog vrolijk rond, dus ik denk pas aan het eind van de week. Ik denk op mijn verjaardag (a.s. zaterdag!) Maar je houdt toch steeds de telefoon in de gaten.. Ben er nog meer mee bezig als bij hun eerste! @secondlife: lekker dat je zoiets op een forum kwijt kunt. Je hangt dat normaal niet aan de grote klok toch? Dat is zo fijn van hier... je kunt alles lekker kwijt!
S, pijn bij sex komt veel voor. Alleen jammer dat hier een taboe op rust. Zolang jullie een goed sexleven hebben, dan zit het wel goed. Er zijn er zat waarvan hun sexleven niet goed is terwijl ze het op de ouderwetse manier doen zeg maar. Ik heb gelukkig geen pijn bij het vrijen en ons sexleven is ook goed. Of het nu op de ene manier gaat of de andere, als je maar geniet!!! Xon ik denk aan je meid...
Lieve allemaal, thanks voor de lieve reacties. Ik heb mezelf idd onderaan gezet. Ongi is nog steeds niet doorgebroken, kan ook niet omdat mijn temp vanochtend nog hoog was. Maar ik heb er geen hoop meer op, soms is er een paar uur helemaal niets, en dan om het half uur een beetje waterig bruin. Soms denk ik dat ik iets voel, en dan is er weer niets en andersom. Ik word er helemaal gek van! Inmiddels hoop ik maar gewoon dat morgenochtend mijn temp verlaagd is, want 30 keer naar de wc op een dag is niet leuk meer. Dus ik heb nu gewoon besloten dat het over en uit is en mezelf onderaan de lijst neergezet. Weet nog even geen nieuwe datum maar zal iets later dan Niala zijn in APRIL!!!! S. wat goed dat je het hier verteld Als je man het zelf aangeeft dat hij in staat is om te klussen dan zou ik er maar lekker voor gaan hoor! Maar idd hoe zit dat met de narcosevloeistof? Sneeuwmees klinkt heerlijk dat gestap van jou mannetje in de lentezon, geniet ervan. Pimmetje wat voor test doe je dan rond deze tijd? Heerlijk toch dat er nog niets is? Wie weet, ik duim voor je hoor. Misschien maak jij van deze maand nog een BAM-maand??? I hope so. Impie hihi jij in de stress over je zus omdat ze niet de telefoon niet opneemt en dan gewoon doodleuk op die verjaardag zijn. Ik heb vanmiddag uit pure frustratie in de zon mijn nieuwe autootje staan wassen en poetsen. Was nog best een klus, niet omdat ie zo groot is, maar omdat ze hem goed gewaxed hebben voordat ik hem drie weken geleden ophaalde en het water er een beetje op bleef liggen. Maar goed al mijn geirriteerdheid/ hoop/boosheid dus positief gebotvierd op een blinkend bakkie. Is het nog ergens goed voor!!!
@secondlife, gewoon proberen en als het niet werkt gewoon stoppen. wat jullie ZI betreft, als dat voor jullie werkt prima toch! is jullie leven en jullie relatie. wel vervelend voor je dat je pijn ervaart bij vrijen, das niet fijn. hier heerlijk dagje weer he! fijn genoten van de zon en nijn ook! die vindt het heerlijk buiten en is nu boos dat ie niet naar buiten mag
He ik zie opeens hier een topic van: wie nog meer 35+, yep hier ook eentje. Weliswaar net bevallen maar nog wel over 6 maanden een nieuwe en laatste zwangerschapswens.
Dringend vraagje kunnen jullie ff helpen? Zit vandaag op dag 11 van cyclus. Net ovutest gedaan en was knalpositief. Ei zal dus dag 12 of 13 springen hoogstwaarschijnlijk. Donderdagavond en gisteravond geklust. Mijn vraag nu, vanavond weer aan de klus of morgenavond? Of misschien wel elke avond nu? Gemiddeld cyclus is 28 dagen.
Alice, morgenochtend vroeg, voor de wekker gaat, de man even leuk wakker maken Denk dat dat de beste optie is. Dan is zijn zaad weer op peil na gisteravond, en ben je zeker op tijd als je ei vanavond springt ( 12 uur houdbaar) en als hij morgen springt ben je ook zeker op tijd. Dus even op de maandagochtend je ochtendhummie opzij zetten en ervoor gaan. successss