Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Morgenochtend gaat echt niet met 4 kinderen. We gaan vanavond aan de klus en de komende 3 avonden. Op goed geluk maar. Zal ook nog ff doortesten. Tnxs voor meedenken!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: je zal je man nu wel aan het bespringen zijn, dus mijn antwoord zal wel te laat komen...hihihi.. Ik heb wel eens gelezen dat als je een positieve ovu-test hebt je het het beste dan 3 dagen achter elkaar kan doen. Maar doe vooral waar jullie je prettig bij voelen. Als je een keer overslaat is dat ook echt geen probleem!
    @Goofy: welkom, meid. Zoals je gemerkt hebt, is het hier een enorm kippenhok, maar oh, zo verslavend, dus je bent gewaarschuwd!
    @Pimmetje: het is idd stukken lastiger geworden om als alleenstaande een kind te adopteren. Maar op zich mag je in de wachtperiode wel zelf zwanger raken. Je moet dat dan wel melden (net als alle andere veranderingen die zich voordoen die van belang zijn voor de adoptieprocedure (relatie, verhuizing, zwangerschap enz.).
    Toen ik voor de intake voor KID voor alleenstaanden bij de gyn. was, zei ze me dat als het mocht gebeuren dat ik in de tussentijd zwanger mocht raken, dat ze het op prijs stelde dat ik dat dan het even zou laten weten. Ze hadden vaak vrouwen op de wachtlijst staan die in de tussentijd allang een relatie en een kindje hadden gekregen. En dat kostte het ziekenhuis onnodige ruimte op de wachtlijst en extra administratie.
    @Impie: spannend, meid! Hebben jullie ook al een weddenschap met elkaar voor een datum waarop het gaat gebeuren?

3. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Hahaha niet te laat hoor. Wij gaan meestal pas rond 00.00u naar bed ;) maar goed ben me aan het voorbereiden op de sexmarathon hahaha. Meestal maken we grapjes en krijgen we de slappe lach als we bewust gaan klussen voor een baby. 'wat willen we, jongen of meisje? Dan moeten we dat standje doen... O nee we gaan toch voor een meissie, hup ander standje' hihihi een circusvertoning. We hebben gewoon lol en we zien wel;)
    De komende drie dagen wordt het juffrouw wijdbeens hahaha

4. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    mevrouw wijdsbeens: succes he?
    en secondlife: ik sluit me aan bij de rest: als ZI voor jullie werkt, waarom dan niet? en klus'se hoor!
    Xon, "knuf"

ik ben aan het bakken geslagen, heb een kookboek voor kids gekocht en gister met mijn dochter al meringue en een chocolade cake gebakken, die laatste had ze mooi versierd met (te) veel smarties! ga nu scones proberen! fijne dag allemaal!

5. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Niala dat klinkt lekker al dat eten;)

Hè dames wisten jullie dat de eisprong in het voorjaar anders is dan in het najaar?
    Gisteren ergens gelezen. En ook dat het aantal bevruchtingen in het voorjaar meer is dan in het najaar.

Kortom, de lente is vandaag begonnen dus de start van een vruchtbare periode ook;)
    We gaan met z'n allen op rosé de komende maanden!!!!!

6. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Hé Alice, dat wist ik niet! Wel dat er meer kinderen in voorjaar en zomer verwekt worden maar dat is logisch.. Van dit weer gaan je eierstokken toch springen?! Klus ze!!

Niala: dat klinkt heel erg lekker! Gelukkig dat je niet in de buurt woont ;) Ik probeer juist wat minder te snoepen (en oooo wat is dat lastig!)

Xon: heeft je ongi doorgezet? Ik blijf het toch erg vreemd vinden dat je temp hoog blijft. Misschien tegen beter weten in, blijf ik toch voor je duimen!

Sneeuwmees: precies wist ik het inderdaad niet meer maar ik heb een jaar of twee geleden de voorwaarden goed door gelezen. Zelf heb ik twee geadopteerde zusjes gehad en ik zou er heel erg goed over na moeten denken om zelf de stap te nemen. Helaas weet ik hoe het mis kan gaan..

Hier, heel raar, nog steeds niets... De zwangerschapstesten zijn niet duidelijk. Je ziet een beetje een vaag schaduwtje. Ik hou er rekening mee dat ik morgen ongi word.. Afwachten en duimen draaien dus! Straks weer een ouderavond en daarna moet ik nog tennissen. Hoe verzinnen ze het om een wedstrijd om 21.30 te laten beginnen! Ik lig niet voor 00.30 uur op bed en morgenvroeg weer een fijn klasje kinderen ;). Weer een marathonweekje dus (alleen zelf veroorzaakt..)

7. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Pimmetje, een schaduwtje is toch hoopvol??? Waarom die anders een schaduw geven als je geen hcg hebt...
    Ik duim voor je hoor meid!

8. impie

impie Actief lid

30 dec 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, wat een weertje vandaag! En dan de hele dag binnenzitten!
    Wat een ramp.
    Hier beginnen de eerste ongi krampjes weer te komen. Last van de rug.
    Denk dat deze ronde weer passé is!
    Zuslief nog niet bevallen, wel spannend hoor.
    groetjes..

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @alice, fijn dat jullie er zo'n lol in hebben, maakt het dubbel leuk he!

@pimmetje, ik blijf duimen hoor!

@niala, klinkt lekker hoor!

@impie, dat zou balen zijn meid, maar ook voor jou blijf ik duimen!

hier net terug van acupunctuur, veel naalden gezet voor het zwanger worden! ben benieuwd! nu lekker op de bank voor een relax avondje

10. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai meiden,

Was ik weer, ik moet nog wel ff bijlezen hoor, dan kan ik even wat persoonlijke dingen neertypen.

Nou alles weer rustig hier, tante weggebracht, het is nu goed zo. Zit te wachten of ik ongi word dit weekend, ik denk het wel heb last van mijn PMS, bahhhhhh, ik zou er alles voor over hebben om daar 9 maanden vanaf te zijn....

Nog mooi roze nieuws hier??

Liefs sillysa

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Zo nou alles gelezen, maar denk niet dat ik het allemaal heb onthouden, poehhhh poeh hahaha....

@ Xon Kl*te dat het nog niet echt helemaal wil doorbreken zeg, ik ken dat ben ja 2 maanden lang maar 1 dag ongi geweest, was verschikkelijk want je blijft toch stiekem hopen. S6 meid, dikke knuffff.

@ Alice weet je hoe dat komt??? In de lente en de zomer is je eisprong in de avond of nacht en in de winter overdag. Jah dat heb ik gelezen. S6 met klussen meid....go go go hhahaha!!

@Pimmetje duim...duim...duim...Ik hoop het voor je, knuffff.

@Almika, nee mijn tante is idd. niet echt oud geworden 67 jaar was ze pas, maar ze had K en is binnen een jaar helemaal verteerd door deze verschikkelijke ziekte, maar het is nu goed zo, heb er nu wel vrede mee, zij hoeft niet langer te lijden.

Verder iedereen, veel s6 met wachten, klussen en zwangeren, geniet lekker van het mooie weer en je zwangerschap!!

Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, een hele dikke knufff, sillysa.

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    heb mij vandaag voor bij gepraat:(maar is een goede buuf waar ik veel mee optrek dus niet zo erg, wilde het deze week toch vertellen. we borrelen namelijk vrijdags...marrr vind mij wel erg stom:)

ben te moe om terug te lezen maar wilde deze stomme actie even melden

slaap lekker

13. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Almika, als het een goede buuf is dan geeft het toch niet?
    Meid, er is al zoveel ellende overal, dan is het toch schitterend om mooi nieuws te brengen;)
    Ik vind het geen stomme actie hoor;)
    Ik heb vandaag lekker het huishouden laten liggen en in de tuin bezig geweest.
    De boel omgespit, bloembollen geplant, geveegd en onkruid verwijderd etc. Heerlijk buiten bezig geweest........... voor de kat zijn k*t want hond heeft de bloembollen uitgegraven en nu heb ik diverse loopgraven in de tuin:$
    Geen idee of hond ook wat bolletjes geslikt heeft hahaha, maar goed dan ruikt zijn stront misschien wel naar bloemen morgen.
    Vuile bolletjesslikker:x

Dames, ik ga even douchen en mezelf mooi maken voor mannetje, we gaan weer aan de klus he:D
    Kijken of ik ergens mijn tanden kan vinden:p

14. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alice, woehaha! wellicht kan je hond ook wel truffels vinden! levert het nog wat op ook! Wat een verhaal weer! ik zit weer lachend op mijn stoel!

mijn oven doet het op de een of andere manier niet goed, we hebben hier een over op gas en dat werkt toch niet echt, als er in het kookboek staat 170 graden dan moet ik hem zachter zetten anders brandt het aan aan de onderkant...... dus ben nog wat aan het experimenteren, net weer een cake eruit gehaald maar die was niet goed omhoog gekomen...... dus ipb een bergje in het midden was het een dalletje!

gister moest ik ff op een baby in een maxi cosi passen op school. Die moeder had haar ff op een tafeltje gezet waar wijk net wilden gaan zitten ( naast de speeltuin, kunnen we de kindjes goed in de gaten houden als die na school nog ff gaan spelen daar). afijn, komt mijn zoontje aangelopen , zegt hij, heel opgewekt en kijkend naar de maxi cosi: "mama, heb je die baby nieuw gekocht?" ........ lief he?

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    goedemorgen

vanmorgen mega misselijk...is nu gelukkig gezakt

@alice..whuahuahahahaha

@niala schattig hé zo'n opmerking. hoe oud zijn ze eigenlijk de kids

ik ga weer verder werken

16. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Alice hahahaha wat spannend weer bij jou hahahahaha, echt grappig hoor.

Almika fijn dat je weer wat beter voelt, even waarschijnlijk, hoe gaat het verder met je??

Niala echt lief he?? Zo'n opmerking van zo'n kleine? Als het antwoord ja was zou ik graag willen weten waar ze te koop zijn hahahahaha.

Hier alles nog steeds rustig, wachten, wachten en wachten.....

Liefs sillysa

17. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Nou dames hier staan we als volgt ervoor;

Zaterdagavond en zondagavond laat geklust. Gisteravond na het douchen ben ik in slaap gevallen en had geen puf meer om te klussen...
    Vanochtend om 7.30u voel ik rechts steken in onderbuik naar de lies toe, eisprong:(:(
    Kan pas vanavond weer klussen want mannetje is pas rond 23.00u thuis:(
    Kortom, denk zelf dat de timing voor de zoveelste keer niet goed is...
    Wat denken jullie?
    Had zondagavond een posi ovutest en gisteren wel 2 streepjes maar lichter dan de C-streep.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Alice: volgens mij hebben jullie prima geklust. Er zijn zoveel legers met zaadjes naar binnen gestuurd, dat die hun weg wel vinden. En de zaadjes van de dagen ervoor doen nu hun werk ook nog, hoor. Maar goed, als jullie er vanavond nog de puf voor hebben is een extra klusronde nooit weg, natuurlijk. Baadt het niet, dan schaadt het niet en je hebt in ieder geval lol gehad.
    @Almika: ik heb het ook al aan een vriendin verteld. Ik had haar nl. verteld dat we bezig waren en had haar net gemailed toen ik enorm teleurgesteld was dat ik net ongi was geworden, terwijl ik zo'n goede hoop had. Dus toen ik bij haar op de koffie was en het gesprek per ongeluk richting zwangeren in haar omgeving ging, heb ik het haar verteld.
    Ik twijfel nu nog steeds om het een collega te vertellen. We werken heel nauw samen en ze plant steeds maar activiteiten voor het najaar (waar ik haar bij moet helpen). Bij iedere keer voel ik me zo kut en zo'n stiekemerd en iedere keer neem ik het me voor het te vertellen. Ze heeft veel problemen met onze baas en ze zegt zo vaak hoe blij ze is met mij en dat wij zo goed samenwerken en dat dat voor haar iets positiefs is om met plezier haar werk te doen. Je snapt hem al, dat voor mij de druk daarmee alleen maar toeneemt om het te vertellen. Als iemand zo afhankelijk is van je en zo aan je 'hangt', word voor mij de drempel steeds hoger om te vertellen dat ik (als alles goed mag blijven gaan) dit najaar haar een maanden 'ga verlaten'. Laatst vroeg ze al of er iets was, omdat ik zo stil was. Ze zou eens moeten weten.
    @Xon: hoe is het trouwens met jou????

19. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hallo meiden

@alice goed timing hoor en dat mega ei van je is best nog vrbaar vanaavond dus doe gewoon je sexie pakkie an. ik ben zw geraakt door 1 keer in vrbare periode weet nog dat dodag was en zatdag had ik pas posi ovutest dus je zit echt goed.

@sneeuwmees..ik heb mijn naaste collega ook verteld..is best handig en leuk dat je op werk zo nu en dan over kan praten. als je mega misselijk bent en later op je werk aankomt o zo makkelijk...

@xon idd hoe is het?

hier niet al te best..mega missleijk opgestaan en nu zo last van buik maag darmen gatver...heb PDS wat onder controle was met juiste voeding en vezels en medicijnvrij, maar nu verga ik van pijn....enige wat mag voor een goede stoelgang is op moment lactulose siroop.mierenzoet die troep waar ik op mijn beurt misselijk van word. elke dag krijg ik meer kwalen, op zicht goed teken maar waarom kan ik niet net zoals bij de 1e gewoon geen last hebben:(:(:x

20. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @sylis. bedankt voor interesse...gaat hier goed hoor. kan hier en daar aangescherpt worden maar ben optimist en onafhankelijk waardoor ik snel weer draad opgepakt had.hij ook weer thuis en gaat oke.

hoe is met jou en die cyste en dochter?

Deel Deze Pagina