Zo daar ben ik ook weer even. Ben moe. Lig op de bank, gedoucht en wel. Heerlijk! Had vanmorgen een knalovutest dus mannetje en ik hebben vanmiddag even geklust toen onze dochter sliep...hihi! Gek idee hoor. Het ging goed ondanks de operatie. Hij was wel helemaal kapot na die tijd...haha! Ben wekl blij dat we het gedaan hebben. Is deze ronde tenminste niet verloren. Morgen waarschijnlijk ook nog klussen en dan kruip ik weer op de wachtbank. Xon en Pim, wat balen lieve meiden! Had er vooral bij jou Xon zo een goed gevoel over. Geef het niet op hoor. Maar eerst maar weer alle moed bij elkaar schrapen en de teleurstelling verwerken. Dikke knuffel voor jullie hoor. Almika, wat vervelend van die misselijkheid zeg. Hoop dat het met 12 of 13 weken voorbij is. Sterkte meid. Ik ben het eens met Alice, we moeten de moed niet verliezen. Kom op lieve meiden, jullie zullen allemaal zulke mooie lieve mama's zijn. Het moet gewoon lukken. Ik ga even lekker TV kijken met mijn mannetje. Moet straks ook nog even wasje ophangen. Dikke zoen voor jullie allemaal. x
@Xon en Pimmetje: wat balen dat het toch heeft doorgezet. Gisteren geen kans gezien om nog even bij te lezen, dus vandaag vol goede moed op het werk weer alles bijgelezen. Kan zo goed jullie gevoel begrijpen. Het lijkt wel of de pijn en teleurstelling iedere maand heftiger wordt. Heel herkenbaar. Maar ook ik heb er bij jullie allemaal vertrouwen in. Bedenk eens hoe lang het nod-bankje was t.o.v. het roze bankje. En zie nu hoe dat roze bankje in 2 maanden al aardig gegroeid is. En die wordt vanaf nu alleen maar langer, geloof me maar!!! @Secondlife: fijn dat je man er weer klaar voor was. Idd geen verloren maand zo! En wel grappig dat jullie ook eens klussen op een ander tijdstip dan jullie misschien normaal zouden doen. Mijn eisprong viel net op een dag dat ik moest werken en mijn man die avond moest gaan werken. Omdat we die kans toch niet onbenut wilde laten hadden we afgesproken dat mijn man mij ene sms-je zou sturen als ons zoontje op bed lag. En dat ik dan even met een smoesje van mijn werk naar huis zou gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Mocht het allemaal goed gaan, dan zou dit wel een mooie anekdote zijn voor als de kleine ooit groot mocht zijn. Ben weer bekaf. Lullig om te zeggen, maar ik was blij dat mijn zoontje net naar bed ging. Nu even bijtanken, bijlezen en wat tv kijken. Denk aan jullie allemaal!
Maureen, ik schrijf al jaren in een schriftje alle anekdotes van de kids in mijn klas op. Daar zitten ook echt zoveel leuke opmerkingen tussen. Zo had ik van de week de directrice in de klas, dus had vooraf even gezegd tegen de kids, laten we nou even laten zien dat we een keurige klas zijn en dat jullie goed kunnen luisteren. En toen de directrice de deur weer net uit was, zei een jongetje uit mijn klas, 'juf? mogen we dan nu weer normaal doen?' broeeeehhhhaaaaaa, dan lig ik echt helemaal in een deuk! Sneeuwmees het bankje is idd aardig gegroeid, maar behalve Ricmar zijn het allemaal zwangeren die al een kindje hebben, en dus ook weten dat het kan. Dat brengt me trouwens bij Ricmar. waar ben je meid? Toch niet overgestapt naar een zwangerschapsforum en ons alleen gelaten????
Sneeuwmees, als ik het teruglees, dan komt mijn opmerking naar mijn idee wat bot over, maar zo bedoelde ik hem helemaal niet hoor! Het was meer eigenlijk meer een conclusie.
@Xon: oh, zo heb ik het ook helemaal niet opgevat, hoor! Maar het klopt idd. Maar jij komt ons snel genoeg ook gezelschap houden, hoor! Gaat het de aankomende maand weer een beetje lukken met je donor??
Tja ik heb dan wel al kinderen maar dat neemt niet weg dat de wens heel erg groot is. Een kindje van de man van wie ik zielsveel hou..... Ik heb me destijds tijdens mijn huwelijk natuurlijk laten sterriliseren maar ik ging er ook vanuit dat we samen oud zouden worden en niet dat hij zou overlijden. Nu 10 jaar later heb ik een nieuwe liefde in mijn leven(al 6 jaar nu) en gun hem ook heel erg een kindje van hemzelf. Ik weet dat ik zwanger kan worden, maar misschien door de operatie wel niet meer, wie zal het zeggen. Vroeger was ik altijd zo zwanger vandaar ook de keuze voor de sterrilisatie. Ik dacht heb van alle soorten 1 we hoeven er niet meer. En ik weet wel ik heb niets te klagen, heb 2 mooie kids en binnenkort ook nog eens een kleinzoon, maar dit verlangen kan niemand wegnemen, alleen moedernatuur. En dan nog..... En ja elke maand rapen wij hier net als iedereen hier de moed weer bijelkaar en gaan we er weer voor en hopen er het beste van. En Xon ik snap dat het voor jou en anderen die geen kids hebben misschien wel moeilijker is dan voor anderen, maar de teleurstelling is er niet kleiner om, maar dat snap je wel. Ik gun het iedereen zo hier, dat we allemaal voor de zomer nog op een roze wolk mogen zitten. Sorry ben emo, weet wel wat dat gaat betekenen 1 deze dagen. Liefs allemaal knufff sillysa
goedemoggel, meiden in emo buiATTACH]139560[/ATTACH] zoals alice zegt de lente komt er aan en het gaat lukken dat maakt de teleurtstelling niet minder maar de een is wat sneller zwanger als de ander en dat maakt het onzeker of het wel gaat lukken...moed mag je verliezen als je de hoop maar niet opgeeft. @preggies hoe is met jullie, ik word met dag toch wel wat bleghhh.maar laat me er niet uit de weg slaan erdoor, gister weer hardgelopen maar dat wordt zwaar, ik moet natuurlijk de AD loop gaan rennen 10 april maar ik haal nu in zwangere staat net 3,5 km. ik heb nog 2 weken dus wie weet... @sylissa kunnen ze dat ding niet gewoon weghalen dan waarommoet dat uit zichzelf ricmar zit bij novmamas maar is erg misselijk en blegh...dus niet zo actief meiden fijne dag
Hoi hoi meiden, Tja ik weet het niet Almika, de dokter wil nog geen operatie ik weet ook niet waarom, hij zegt dat zoiets zich meestal vanzelf oplost, zoniet dan kunnen we altijd nog opereren. Iedereen op de wachtbank s6 met wachten, alle zwangeren hoop dat jullie snel over de kwaaltjes heen zijn en iedereen in de volgende ronde dikke knuff en veel s6, liefs sillysa
@Almika: ik voel nog steeds niet bijzonder veel. Vorige week ineens een of 2 dagen enorm misselijk, maar dat is nu weer weg. Wel meer honger, moe, 's avonds koud, soms wat weeïg, af en toe een steekje/krampje in de buik, maar verder niet veel. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ik volgende week naar de gyn mag, aan de andere kant ben ik doodsbenauwd dat het niet goed zit....
is er eigenlijk al iemand naar de gyn geweest? ben benieuwd naar de verhalen hoor! Hier begint vandaag het weekend! dusssss: Fijn weekend vast!
Sneeuwmees, kop op meid, je zal zien bij de vk dat alles goed is en dan ga jij het merk van je wc-pot van dichtbij zien Almika, dan heb je nog wat voor de boeg met de AD loop Hier gaat alles goed, lekker druk met voorbereiden voor het weekend. Wij gaan altijd 2 keer per jaar met onze jeugdvrienden in een landhuis zitten. Deze keer in de schaapskooi op de drunense duinen. Boodschappen zijn al binnen en de hele garage staat vol Ach ja, wat wil je met 27 personen... Wordt wel weer een gezellig rommelig bij elkaar geraapt zooitje Morgenmiddag hond naar mijn ouders brengen dus die krijgt ook een geweldig weekend Mijn pa heeft net de plantjes geplant en ik heb hem nog niet verteld van onze tuinder die graag alles uitgraaft hahaha. Daar komt ie vanzelf wel achter
Dames ik lees wel mee hoor was gisteren erg ziek en ben savonds vaak moe dus vroeg onder de wol.. leef echt met jullie mee. hopelijk mogen jullie me snel volgen recente foto's in album
@sneeuwmees...bij mij zijn kwalen ook niet spectulair hoor..gelukkig maar sta zo nu en dan wel misselijk op als ik dan wat eet is weg en gaat hele dag goed als ik niet eet....tja elke keer als ik wat eet word ik misselijk/weeig. dus eten gaat tegenstaan. ben erg snel op en om 2100 ga ik echt bed in. boobs groeien en zeuren en idd zo nu en dan koud. af en toe beetejj bandenpijn, in tegenstelling tot de andere meiden stelt dus niks voor. en positive thinking!! @sylis...vind toch raar moet je krom liggen van pijn en zij doen niks...is reden voor @alice..have fun dit weekend @justme...alles in huis? nog niet bij gyn geweest ik moet 13 april. we gaan overigens combitest en vrwaterpunctie doen... @ all the rest.meiden fijne dag nu snel aankleden moet werken
Hé meiden, Voel me moe en misselijk. Gisterochtend had ik nog steeds een knalovutest dus manlief en ik heben gisteravond nog even geklust. Ik had veel last van eipijn. Man, leek wel een struisvogelei wat er moest springen! Nu weer lekker op de wachtbank. Was vanochtend beetje misselijk. Zal komen omdat ik moe ben en nog niet gegeten had. Heb het wel even gehad hoor, moet nu alles in huis doen nu hubbie niet mag tillen en nog herstellende is van de operatie. Is wel druk hoor. Maar ja is niet anders. Verder niet zoveel te melden hoor...ga weer aan het werk. Oh ja, mijn banner klopt niet hoor ik denk dat ik pas over 12 dagen kan testen omdat mijn ei pas gisteren was. Later dan voor de MK dus. Liefs, S.
Zo, even de banner aangepast. Weet alleen niet helemaal wat mijn LF is...dus toch een beetje een gok.
@Secondlife: jemig, wat vervelend zo'n enorme eipijn. Nou, zo'n mega-ei moet toch hoop bieden, zou je zeggen. En klustechnisch hebben jullie volgens mij het ei aan alle kanten goed getackeld. Ik duim weer voor je, meid! @Alice: veel plezier dit weekend. De voorpret klinkt al gezellig en beloofd al veel goeds! Ik zou maar vast een cadeaubon van een tuincentrum kopen voor je ouders, als bedankje voor het oppassen en om hun tuin weer 'aan te vullen'. @Ricmar: jemig, je buikje begint al aardig te groeien! Hoop dat je er een beetje van kunt genieten tussen de misselijkheid door! Heb zelf ook wat zitten experimenteren met buikfoto's, maar dat is (nog) niet zo goed gelukt. Heb met mezelf afgesproken geen zw. testen meer te doen, dus ga mijn bevestiging nu maar zoeken in het maken van buikfoto's...hihihi... Maandag moet ik naar het ziekenhuis. Ben benieuwd.... Heb hier op het werk een smoesje gemaakt dat ik met mijn vader naar het ziekenhuis mee moet voor controle. Heb mijn vader al ingepeperd dat hij het dus niet in zijn hoofd moet halen, op maandag naar mijn werk te bellen om even te kletsen (wat hij wel eens doet), anders val ik door de mand. Hoop wel dat het allemaal goed is, want ik moet daarna natuurlijk wel weer terug naar mijn werk.
Ik hoop dat ik dit weekend niet ziek wordt of ongi Ben verkouden aan het worden, de poep is dun en tot overmaat van ramp heb ik ongikrampen Dat zou voor het eerst zijn dat ik ongi gaat worden maar zo voelt het echt. Ben pas dag 16 in mijn cyclus. Schijt 7 kleuren want als ik ongi wordt dan is er iets goed mis met mijn cyclus Moet wel zeggen dat het vanochtend heftig was en de krampen nu wel wat afnemen maar gezond is het niet volgens mij.
Alice, kan het niet je ei zijn? Dat die wat laat is? Ik bedoel ik had mijn ei pas gisteren op dag 22!!!