Hallo dames zit nu in drunen, erg leuk en gezellig! Heb bij gelezen en reageer later nog. Kwam alleen ff online voor impie. Meid van harte met verjaardag en misschien ander goed nieuws?
NOD-WACHTBANKJE: 23-03 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 27-03 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 04-04 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) Ik heb mijn datum nu ook ingevuld. Heb la Femme naar onder verhuisd, want kwam haar ergens tegen met een nieuwe banner. Pimmetje hoe is het met jou? Ik net lekker naar de kapper geweest en even flink wezen shoppen. Nieuwe zomerjas, nog wat shirtjes en een spijkerjasje. Sneeuwmees, mijn donor woont ook niet heel erg ver weg hoor(uur)! Maar hij heeft eigenlijk altijd heel weinig tijd. Jammer, en het doneren gaat bij hem niet voor. Hij heeft zijn eigen leven, en het doneren komt er gewoon naast. Aan de ene kant jammer omdat je er toch voor kiest om donor te zijn, aan de andere kant ook logisch want hij krijgt er verder niets voor, althans geen grote bedragen.
Hoi meiden, ik meld mij ook maar weer eens... hoewel ik nog steeds onwijs moe ben, en alles in slow-motion nu doe, voel ik me wel iets beter, dat wil zeggen minder misselijk, wat meer normaal zeg maar. Anyway, ik heb weer gepoogd bij te lezen: @ Alice: Ik heb echt verschrikkelijk hard gelachen om jouw bolletjesslikker! Echt een stukje wat zo in de krant kan volgens mij: hi-la-risch!!! Je zou echt wat met dat talent moeten doen! @ preggies veel sterkte met de misselijkheid! @ Sylissa veel sterkte ook met je cyste, wat een nare toestand lijkt mij dat: het lijkt me dat jij en wij allen liever iets anders zien uitsteken onder je ribbenkast! @ Maureen, wat een gedoe weer met die donors. Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, maar ik denk dat je er goed aan doet om je iig ook bij een kliniek in te schrijven. Hoe gaat het met de ex? en de banenjacht? @ Sneeuwmees, je vraagt of je het al zal vertellen aan een collega: dat weet je echt zelf het beste, denk ik. Maar sowieso moet je je niet schuldig voelen: "komt tijd, komt raad". Ik heb het wel al met 6 weken vertelt, maar ook omdat mijn buik al zichtbaar werd, en ik veel last heb van de eerste symptomen, waardoor het lastig was/is het te verbergen. Dat heb ik dus voor mijzelf gedaan, niet voor de anderen. @ Xon, kop op meid! Je bent goed bezig, ook jou tijd komt vast en zeker. Denk eraan dat het gemiddeld een jaar duurt minimáál! Ook onder ideale omstandigheden... @ aan allen die nog aan het klussen zijn: heel veel succes: geef de moed niet op, gooi de handdoek niet in de ring! Het is geen wedstrijd, het is een wonder, wat engelenhulp én engelengeduld vraagt! Het komt vast goed, en zo niet dan toch... Ik ben afgelopen woensdag naar de 1e Vk afspraak geweest, maar wat veel leuker is, ook de 1e echo laten maken! Je kan de foto's in mijn fotoalbum bewonderen. Ons 'boontje' was afgelopen woensdag volgens de nieuwe berekening 8 weken en 5 dagen, en 2,1 cm! ongelooflijk. De echo-scopiste vond gelukkig meteen het kloppende hartje, en het intercity-geluid wat dat produceert, klonk als muziek in onze oren! Mijn zoontje vond het maar raar, en antwoordde toen ik zei: "kijk, mama heeft een baby in de buik" : "Ja, maar ik heb een auto!" Proest! hij heeft natuurlijk gelijk, dat is veééééél interessanter en gaver! hahaha. Dat betekent ook dat ik mijn banner heb moeten aanpassen. Helaas niet meer op allerheiligen uitgerekend, maar nu slechts 2 dagen na Fabian's 3e verjaardag... Nu maar hopen dat 'ie niet 2 dagen eerder komt! Ik heb het ook nog met de mittendorf-williams methode uitgerekend, waarmee ik het als ik meer koffie drink nog zou moeten kunnen rekken (als ik het goed heb begrepen, tenminste) Iemand hier verstand van? Tot gauw meiden, en succes allemaal & een dikke knuffel! Oja en Impie: Van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag: veel plezier!
@Impie: Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Je bent op dit moment nog 2 1/2uur jarig maar toch Hoop dat je een leuke dag gehad hebt. @Guapetona: Leuk je weer te lezen. En ben blij voor je dat het goed gaat. Die methode waar je het over hebt, daar hoor ik voor het eerst van maar dat zegt niets want ben niet zo thuis in het zwangerenwereldje. Met ex heb ik toch nog wel contact. Hij is heel lief maar het blijft het zelfde. Moet toch met een donor verder helaas. En ik weet even niet meer hoe te kiezen. Het voelt niet meer goed aan. Hoewel ik vandaag toch weer dacht aan volgende maand er weer voor gaan als het klikt met 1 donor waar ik nu nog mee mail. We spreken als ik dat wil, volgende week zondag af om kennis te maken. Ik wil niet meer zo snel te werk gaan want wil niet nog een nare ervaring. Maarja je weet 't nooit... Ik werk wel al maar ben ook bezig met een sollicitatie. Dat is voor praktische thuishulp. Een doelgroep waar ik nog geen ervaring mee heb maar zou het graag naast mijn huidige werk doen. (Ook om meer uren te maken trouwens). @Iedereen: Geniet van het weekend. Hoop dat jullie iets leuks of ontspannend doen. Fijne avond dames. Klok gaat 'n uur terug hè aankomende nacht? Toch? Liefs
de berekening staat op de site waar ook mijn ticker vandaan komt. Ik heb dat van die koffie nog even gecheckt, want dat leek mij toch niet te kloppen: en inderdaad als ik minder koffie drink, dan zou ik het nog wat kunnen rekken.... dat ga ik dus maar proberen!
Maureen, de klok gaat vooruit! Voorjaar = vooruit Een uur minder slaap Leuk om weer even iets van je te horen Guapetona. En een auto is natuurlijk veel interessanter dan een baby in mama's buik, hahaha schattig!
Oja hihi ik bedoel ook vooruit. Proost Ja baal van 'n uurtje minder slaap en heb morgenmiddag ook nog 'n afspraak. Normaal slaap ik lekker uit op zondag. Liefs
@Guapetona: leuk weer van je te horen. En wat gaat het al weer hard, ruim 9 weken al weer. Je had het over een nieuwe berekening. Was je daarmee verder zwanger, of korter dan je eigen berekening? Ook ik ken die methode niet. Nooit van gehoord, zelfs. Wat ik wel weer bekeken heb is de chinese geslachtskalender, waaraan het geslacht voorspeld wordt op basis van je leeftijd en de maand van conceptie. In dat geval zou het bij mij een meisje moeten worden. Ben benieuwd. Bij mijn zoontje klopte deze kalender (ook bij een vriendin van me), maar bij veel blijkt het ook weer niet te kloppen. Het blijft afwachten. Net als bij mijn zoontje zou ik nu ook niet willen weten wat het wordt en mezelf laten verrassen op het moment supreme. Ik moet dan nog even geduld hebben. Maandag moet ik voor de eerste keer naar de gyn. Doe het nu al in mijn broek van de zenuwen... @Maureen: ben benieuwd wat het gaat worden met die donor waar je nu mee mailt. Verstandig om niets overhaast te doen, al begrijp ik een tikkende biologische klok maar al te goed. Ik weet dat je bij de vorige donor eigenlijk geen gevoel had, dat zei je toen in het begin toen je hem net ontmoet heb. Misschien is je vrouwelijke intuïtie toch goed genoeg om op je gevoel af te gaan. Voel je er nu weer helemaal niets bij, dan zou ik het niet doen. Maar ik duim voor je dat je gauw weer verder kunt met je kinderwens. @Xon: was het lekker bij de kapper? Gaat het inparkeren al beter? @Secondlife: weer lekker aan het bankhangen?
Hé dames, hier vanmorgen een rode verrassing (blugh!) Maar gelijk daarna gebeld door mams, ik ben weer tante! Wel heel blij, maar ook even een moment van verdrietig zijn... Waarom lukt het bij ons nu niet! Zo.... dat ben ik weer kwijt, nu maar hopen dat we vandaag nog even mogen kijken naar de jonge telg!
NOD-WACHTBANKJE: 23-03 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 04-04 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) zo, nieuwe lijstje weer aangepast! liefs (en het is een jongetje!)
Hey! Hier ben ik weer. Een drukke week achter de rug. Ik had me opgegeven voor een tennistoernooi dus dat werd overdag werken en 's avonds op de tennisbaan. Leuk en fijn dat ik afleiding had maar ook erg vermoeiend! Gisteren was ik echt kapot. Ik heb ook wel in een emotionele achtbaan gezeten deze week. Maandag, dinsdag en woensdag een positieve test en dan woensdagavond ineens ongi. En niet "gewoon" ongi.. Mijn hemel! Ik wist niet dat je zoveel bloed kon verliezen. Enfin... we hebben het weer overleefd en kunnen er weer tegenaan. @ Impie: nog gefeliciteerd met je verjaardag en je neefje. Wel shit dat je ongi geworden bent! @ Maureen: ik leef met je mee! Ik hoop dat je snel een betouwbare donor gevonden hebt waarmee je verder wilt! @ Xon: hoe is het? Weer zwaar aan de hormonen? @ zwangeren: het doet me goed te lezen dat het nog goed met jullie gaat! Hoewel sommige hier waarschijnlijk anders over denken als je dagelijks over de pot hangt. Maar gelukkig geen ander vervelend nieuws! Even het wachtbankje aangepast. We blijven lekker bij elkaar Xon! NOD-WACHTBANKJE: 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 04-04 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
aaaah pimmetje wat rot! Maar dan is er wel een bevruchting geweest denk ik hoor, anders test je niet positief. En verklaart ook je vele bloedverlies. Had ik ook met mijn miskraam. Sterkte! bar
O en ik moet morgen ook voor het eerst naar de verloskundige, krijg ik ook mijn eerste echo, spannend!! Hoop maar dat er een hartje te zien is, maar heb nog steeds een goed gevoel erover. Kan pas om half 4 dus dat is wel jammer. doei,bar
@Impie: jammer dat verdriet en blijdschap zo dicht bij elkaar liggen voor jou vandaag! Veel sterkte en ook van harte met de geboorte van je neefje. @Pimmetje: ik vroeg me al af waar je was. Ook ik denk dat het toch even heel kort 'raak' is geweest gezien het enorme bloedverlies. Zou wel goed nieuws zijn, want dan weet je dat het wel kan! @Bar: jij ook morgen je eerste afspraak, spannend, hoor! Ik moet half 11 al, dus ik hoef hopelijk niet al te lang in de zenuwen te zitten. Zal blij zijn als het morgen rond deze tijd is en dat ik hopelijk goed nieuws heb mogen horen. Jij ook succes morgen!
He ladies, Pimmetje, wat een emotionele achtbaan inderdaad meid. Maar je bent dus wel zwanger geweest. Anders had je geen positieve test toch? Sterkte meid. Guapetona, wat super dat het bij jou zo goed gaat! Oh en een kloppend hartje, wat klinkt dat toch heerlijk hè. Geniet ervan. Hier beetje ongipijn en dacht zonet een spoortje bloed te zien. Hoe kan dat nou?! Ik heb nog maar net mijn ei gehad afgelopen woensdag of donderdag. Ik snap er niks van! Innesteling misschien? *zucht* Fijne zondag meiden, ik moet straks nog op verjaardagsvisite...niet echt zin in. Ga liever lekker naar buiten...'t is prachtig weer! Liefs
Secondlife: het zou best kunnen dat het een innesteling is geweest. Het zou best vroeg zijn, maar wie weet. Wat spannend! Ik ga voor je duimen! Heel veel sterkte op visite. Misschien zit je wel lekker buiten. Als het huis een beetje gunstig staat, kun je heerlijk buiten zitten. Sneeuwmees en Bar: morgen allebei naar de gyn? Hopelijk eindelijk een teken van leven! Ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen dat alles goed is en dat er een prachtig kloppend hartje te zien is!! Heel veel sterkte morgen! Ik denk inderdaad dat ik even zwanger geweest ben, gezien de positieve testen, mijn emo-buien en het enorme bloedverlies. Het onderzoek waarbij de eierstokken doorgespoten worden, kan ik dus wel achterwege laten (dat werkt prima). Dat is het positieve aan dit verhaal. Hopelijk blijft het volgende vruchtje wel wat langer hangen.. Een fijne zondag nog, ik ga ook weer heerlijk de zon in!! Liefs, Pimmetje
He bah Impie en Pim, Allebei op rood! Ik haat rood, ik snap niet dat Marco B dat nummer nog hardop en vrolijk durft te zingen! Ach ja het is een man, die weet niets van rood! Impie net niet op je verjaardag geboren. Hoe heet ie? En Pim aan de ene kant fijn dat je nu weet dat het kan, maar kl*te dat het niet is blijven zitten! Ik idd weer aan de hormonen, gisteren meteen de hele dag weer pijn in mijn hoofd gehad, gelukkig vandaag lekker niet. Probeer met wat over en weer gemail met mijn donor tot een goede oplossing te komen voor de inseminaties. Hopelijk gaat het lukken. En we zitten idd weer leuk bij elkaar op het lijstje. April dan nu maar onze maand??? Sneeuwmees, inparkeren gaat zo langzamerhand eindelijk een klein beetje beter. Ik snap nu ook soms wat ik aan het doen ben en hoe ik het kan herstellen, hahahahaha. Dus zo langzamerhand kijken de buren niet meer elke keer genietend uit de ramen als ik mijn autootje parkeer !!! S. ik duim voor een innesteling! Menstruatie kan het echt nog niet zijn hoor!
Oh en Bar en sneeuwmees, heel veel succes morgen bij de vk. Dat er maar twee mooie kloppende hartjes te zien mogen zijn.
@impie en Pim, balen meiden en dikke knufs! hier lekker naar buiten geweest, heerlijk weer zeg!!! nu lekker op de bank, net heerlijk gegeten, zelf gewokt! maar dan zoals in het wokrestaurant, eerst blancheren en dan met woksaus wokken. echt heerlijk!!