Wie nog meer 35+?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Iris 2, Dec 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    die verjaardag wordt vast wel gezellig, is btw niet de mijne. (volgens mij dacht iemand dat hier). blij te horen dat meer mensen de dingen hebben die ik nu heb, stelt me wel een beetje gerust. we zullen zien of het verdikte endometrium wat voor me betekent!

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

Aug 17, 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, bij mij is naar de WC ook vaak het laatste zetje voor mijn ongi om door te zetten. Komt me dus bekend voor.

Alice, oh wat toevallig! Nou ik ben heel benieuwd. Maandag zit ik op 11 DPO en dan word ik meestal ongi. Heb een LF van tussen de 10 en 13 dagen...dus dat is lekker vaag. Het is dan ook altijd een beetje moeilijk om mijn NOD te bepalen. Maar gemiddeld zit ik op zo'n 11 of 12 dagen. Heb nu ook wel weer ongipijn en dat geeft me een naar voorgevoel. Maar ik hoop het zo hè.

Justme, ik ben het wel met Alice eens, een verdikt endometrium is heel normaal op dit moment in je cyclus. Ik ga voor je duimen.

Iedereen een hele fijne zomerse zaterdag, geniet ervan!

Liefs,
    S.

3. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Pimmetje ben je alweer naar het zuuden van het land afgereisd voor je IUI? Je zit ongeveer tegelijk met mij, en net als ik wéér rond het weekend. Hoop niet dat je m deze maand weer mist of te laat bent.

Maureen hoest met jou?
    Hoor zo weinig van je.
    Heb je nog nieuwe ontwikkelingen op donor gebied?
    En nog gekeken of je je evt wilt inschrijven bij die kliniek?

Sneeuwmees, wat fijn dat zowel je collega als je baas zo positief reageerden dat zal wel een lekker gevoel zijn, en je ook wat meer rust in je hoofd geven.

Oh ja S. volgens mij heeft niemand je nog antwoord gegeven op jouw vraag wat HSG is.
    Ze spuiten dan contrastvloeistof via je baarmoeder door je eileiders om te zien of die niet dicht zitten.
    Dus eigenlijk om zeker te weten of het eitje na het ploffen van je follikel wel in je baarmoeder terecht komt.

Bar en sneeuwmees, ik snap dat het heel moeilijk is als je kindje voor het eerst naar de peuterspeelzaal gaat.
    En ik kan makkelijk praten omdat ik als het ware aan de andere kant sta als lerares en zelf nog niet weet hoe het voelt om mijn kind bij vreemden achter te laten (alhoewel als ik het nu zo opschrijf ook al een moeilijk gevoel krijg hahahaha).
    Ik wil alleen toch wel tegen jullie zeggen dat wij kinderen op school krijgen die ook niet op een peuterspeelzaal hebben gezeten, en die hebben op meerdere gebieden een achterstand.
    Zowel op cognitief (leer)gebied maar vooral ook op sociaal/emotioneel gebied. Het is zo belangrijk voor kindjes om te leren hoe je samen moet spelen, delen, eten en zingen.
    Veel van de kindjes die niet naar een peuterspeelzaal zijn geweest krijgen bij ons een kleuterverlenging, dus een extra jaar kleuteren, op die manier halen ze dus eigenlijk in wat ze bij de peuterschool niet hebben geleerd.
    Het vervelende is, dat mocht het kindje later in zijn basisschoolloopbaan nog een jaartje moeten blijven zitten, dit niet kan omdat dat extra kleuterjaar als geldt als een doublure.
    Maar goed, nogmaals dit is natuurlijk mijn professionele kijk en ik snap heel goed dat het heel lastig is!!:):):)

Pfffff, Syllisa dat klinkt niet fijn die morfine.
    Ik heb ooit eens 1 spuit morfine gehad toen ik mijn enkel had gebroken, en vond het heeeeeeeerrrrrrrrlijkkkkkkk :D:)!
    Ik snapte toen hoe drugs moest voelen, heb zelfs later er nog een keer om gevraagd, maar toen kreeg ik gewoon een paracetamolletje hahahahaha. Dus het zal idd wel lastig zijn om er vanaf te komen.

Niala al uit geklust????;)

Alice nog geen rood???

Justme, een verdikt endometrium???
    Hoe dik was het dan? Ik had gister mijn follikelmeting en toen was mijn endometrium 12,8.
    In dat linkje van Alice stond dat 13 mm verdikt was.
    dat zou betekenen dat dat bij mij ook het geval is, maar mijn f. verpleegkundige zei dat het er prachtig uitzag.
    Ik had ook niet verwacht dat je echt wijzer zou worden bij je ha.
    Bij mij wees een uitstrijkje ook niets uit, alles was goed.
    Voor mij heeft het echt wel te maken met komende ongesteldheid.
    Ik weet dat het er aan komt en dan durf ik eigenlijk al geen druk meer te zetten omdat ik weet dat er dan bloed bij komt kijken.
    Het kan dan ook weer gewoon twee dagen wegggaan, maar dan begint het toch eerst weer met bruinverlies (en niet met rood). Afijn het is raar.
    Ik dacht eerlijk gezegd ook dat het jouw eigen verjaardag was, maar je hebt gewoon een verjaardag morgen???

Mijn follikelmeting gister, daar was een follikel van 20 bij 17 mm te zien.Maar die groeit nog even verder.
    Alles zag er weer prima uit.
    Vanavond eerste inseminatie, maandag hopelijk de tweede.
    Wel komende vrijdag eindelijk een afspraak met gyn. kijken wat de volgende stappen zouden kunnen zijn.
    Alhoewel die stappen erg beperkt zijn zonder vaste partner.
    Ik ga wel pregnyl en een HSG voorstellen, en ook mijn poot stijf houden dat ik daar als alleenstaande ook recht op heb.
    Daarna houdt het een beetje op want IUI kunnen ze alleen doen als mijn donor zich via zijn ziektekosten verzekering bij mijn ziekenhuis inschrijft en komt opdagen wanneer zij dat willen (voor een donatie). En dat gaat niet gebeuren, want mijn donor werkt en kan/gaat geen vrij vragen omdat hij voor mij naar het ziekenhuis moet (wat ik ook heel logisch vind hoor!).
    Dus als dit niet gaat werken, dan zal ik toch genoodzaakt zijn over te stappen naar een kliniek met een onbekende donor:(.

Wat een enorm verhaal.
    Nou het zonnetje schijnt al, geniet ervan.

4. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Xon, fijn dat alles goed was in zkh. Hoop dat het deze periode raak is voor je.

Hier nog geen rood maar voel wel dat het eraan komt...

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ik weet niet hoe dik het was, ha heeft alleen met de gezellige eendebek gekeken. vk gaf ook het antwoord dat verdikt endometrium bij 27 dagen normaal was, ben dus weer gerust gesteld door jullie! thanks!
    dacht vandaag even dat ik ongi ging worden, weer beetje bloed bij toiletgang, maar verder niets. misschien was dit naar aanleiding van het uitstrijkje, heb ik meestal dan meteen last van maar gister niets gehad. boobs zijn ook nog strak, das meestal meteen over bij inzet ongi. we wachten dus af.

@xon, wordt weer spannend dus bij jou!! ik moedig de zwemmers van afstand flink aan hoor!

6. Maureen

Maureen Niet meer actief

#2806 Maureen, Apr 2, 2011
    Last edited by a moderator: Apr 2, 2011
    Hi dames,

Heerlijk hè dat zonnetje? Dat helpt me altijd in hoe ik me voel op 'n dag.

@Almika en Xon en anderen: Met mij gaat het wel... Alles leek ineens weer ver weg voor me... in die bui zat ik even. Maar komt goed hoor. Morgen spreek ik waarschijnlijk af met een donor. Die woont wel helemaal in het zuiden van het land. Dus met afspreken op de juiste dagen om te doneren wordt dat nog 'n heel gedoe. Weet 't allemaal even niet meer. Maar heb bij hem wel het gevoel dat ik hem nader wil leren kennen en dat hij misschien wel mijn donor wordt. Pak morgen de trein naar hem toe (we reizen beiden 'n stukje en ontmoeten elkaar ongeveer halverwege). Koffie drinken en praten en voor mij natuurlijk ook aanvoelen hoe het voelt. Tja je weet het toch niet.

Over de kliniek denk ik serieus na. Denk eigenlijk wel dat ik het wil en me daar ga inschrijven. Moet alleen nog wel een afspraak maken. Vraag me ook af hoe die intake zal gaan. En wat ik allemaal wel of niet moet vertellen. En of ze gaan beoordelen dat ik een geschikte moeder ben (weet wel dat ze dat niet direct zo -kunnen- beoordelen maar ergens komt het daar wel op neer voor mijn gevoel).

Ben blij te lezen dat alle zwangeren onder ons dus goed nieuws hebben! Wat leuk zeg.

@Justme: Kan jij dus vandaag testen? Ik hoop op goed nieuws en duim voor je!

@Alice: voor jou ook nog.

@Syllisa: Jeetje wat heftig dat je moet afbouwen en sowieso dat je het nodig hebt gehad. Hoop dat je snel goed nieuws hebt zodat je weet waarom je het gedaan hebt.

@Xon: is dit alweer jouw inseminatieweekend? Nou dat dit maar de laatste inseminatie hoeft te zijn meid! Nu gewoon raak hoor. Ik duim voor je.

O trouwens! Hihi dit is echt te grappig. Ik was afgelopen dinsdag vrij en ik liep over de markt. Toen zag ik een standje met kleding en toen hingen daar zwangerschapsbroeken tussen. Ze zagen er zo groot uit; je had verschillende maten. En je mocht niet ruilen stond erbij. Er zaten kleine foutjes in stond erbij en daarom waren ze zo goedkoop. Het waren jeans met zo'n zwangerschapsband zeg maar. Dus ik heb er 1 gekocht! Jajaja, jullie dachten toch niet dat het ongemerkt voorbij is gegaan hè dat sommigen onder ons een zwangerschapsbroek gepast hebben :D Thuis aangekomen heb ik 'm aangetrokken. Toen bleek dat ik te optimistisch een kleine maat gekocht heb want hij zat nu goed hihi. Terwijl ik als ik zwanger ben toch wat zal aankomen. Volgens mij past ie dan niet. Maar misschien de eerste paar maanden dan hihi. (past nu qua heupen en billen; er is geen ruimte meer over. Wel bij die band voor mn buik)

Nouja. Ik wens iedereen een fijn weekend toe. Geniet van 't zonnetje. Hoop dat 't morgen ook zo is.

Liefs

7. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Hahahaha Maureen, die zwangerschapsbroek!
    Nou ik hoop dat hij je geluk gaat brengen, misschien moet je hem morgen aandoen als je naar je mogellijk nieuwe donor gaat ;)
    Ik hoop maar dat je nu een beetje geluk mag hebben met je nieuwe donor, en je kent het spreekwoord 'wat je ver haalt is lekker', alhoewel 'lekker' misschien niet geheel het goede woord is hahaa.

Wat betreft dat inschrijven van die kliniek.
    Je moet je gewoon inschrijven via de site, en daar krijg je helemaal geen bevestiging van.
    Je krijgt dus opeens na een klein half jaar een uitnodiging voor een intake, dus daar hoef je je nu nog niet druk over te maken.
    In jouw geval zal dat misschien pas augustus/september zijn en dan ben je misschien al wel zwanger en hoef je het alleen maar af te zeggen.

Ik heb heerlijk van het weer genoten, helemaal pijn in mijn voeten van mijn zomerschoenen.
    En nu wachten op mijn donor...

Justme heb je wel een zw test in huis voor morgen????
    Ben benieuwd, ik duuuuuuiiiiiiimmmmmmmmmm.

Alice, geen bloed is goed, dus kan nog steeds.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Breek even in Xon ik duim op een super ei en natuurlijk een goede afloop. Maureen veel succes!!

9. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    hey ricmar, hoe gaat het met jou? Misselijkheid te handlen?

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

Ja het is te doen, vandaag overdag niet een goede dag was al misselijk opgestaan, maar nu gaat het wel weer.

Gelukkig niet over hoeven geven, want dat vind ik zo naar..
    morgen maar weer biscuitje eten in bed voor ik ga opstaan

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    heb geen test gekocht vandaag, morgen voor de verjaardag wil ik toch niet testen. vandaag geen ongi gezien dus we wachten gewoon weer af. heerlijk buiten geweest vandaag! super weer zeg! hoop zaadjes gezaaid, straks heerlijk van eten!

12. sillysa

sillysa Fanatiek lid

Jan 11, 2011
    1,245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Sneeuwmees, bedankt voor je belangstelling, het gaat erg goed met mijn dochter ze is vandaag precies 6 maanden heen dus nog ff, ze heeft het nu al erg zwaar, ze heeft nl scollioses oftewel een vergroeing in de rug dus ze kan haast niet meer lopen, maar verder is alles ok. Ik hoop dat het met jou ook allemaal goed gaat,knufffff:).

Justme, wanneer ga je nou testennnnnn?? We zijn benieuwd of we het lijstje al kunnen aanvullen!! Duim, duim.

Alice voor jou ook nog even spannend dus?? Kom op!! Ook jij moet op dat lijstje komen;)dikke knuffff.

Xon mooi dat je ei lekker groeit, ik hoop dat ook jij nu eindelijk raak gaat schieten!!:D dikke knuff en s6 meid.

Maureen, ik hoop dat je meer geluk hebt met deze donor, knap van je dat je er toch weer voor gaat, jij ook heel veel s6 meid.

Verder hier nu klustijd aangebroken, ik heb er eigenlijk niet veel zin in omdat ik zoveel pijn heb zonder mijn medicatie, maar we gaan er toch voor, met volle moed ertegenaan!!! Jahoeeeee!! hahahaha:D.

En iedereen bedankt voor de bemoedigende woorden in deze shit periode, het valt idd. niet mee dat afkicken, maar ik weet waar ik het voor doe en dat scheelt wel.

Wie ik vergeten ben, een dikke knuffel en een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs sillysa;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Justme: knap dat je zoveel geduld hebt en toch al niet per ongeluk een test hebt gekocht, voor het geval dat je niet meer kan bedwingen. Ik hoop dat je ons snel na dit weekend goed nieuws gaat brengen.
    @Syllis: fijn dat het goed gaat met je dochter, ook al heeft ze het nu zwaar. Zal niet meevallen die laatste loodjes als je last van je rug hebt. Jij zelf veel plezier met klussen, ondanks de pijn.
    @Maureen: veel succes met deze nieuwe donor. Ik hoop dat er een goede klik is. Laat je het ons weten?
    @Xon: ja, het is idd fijn dat mijn baas het nu weet. Ik slaap de laatste tijd ook soms wat minder goed, daardoor kom ik 's morgens niet altijd even goed op gang en ben ik wel eens wat later op het werk. Dan is het nu in ieder geval voor mij wat minder erg nu hij het weet en weet dat er een reden voor is als ik wat later ben.

Verder ben ik even alles kwijt op wie ik nog wilde reageren. De harde schijf van mijn laptop was gecrashet dus ik zat even zonder. Moest daarom net, toen ik hem terugkreeg, weer alles een bijlezen. Maar ik denk aan iedereen die wacht, die klust of zwanger is.

14. niala

niala Actief lid

Jan 3, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn te horen dat alle zwangeren goed gaan! en Xon, nee, nog niet uitgeklust :)
    iedereen een fijne zondag!

15. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Wat een verschil met gisteren zeg, het weer...
    Maar goed, het is in ieder geval droog.

Vanmorgen mijn pukkel gekregen die ik iedere maand krijg een paar dagen voor mijn nod.
    Weliswaar geen bloed is moed maar ik reken er niet op dat het deze ronde wat wordt.
    Voor mijn gevoel ben ik al in de volgende ronde dus laat maar komen ;)

16. Xon

Xon Fanatiek lid

Dec 28, 2010
    1,537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Zo eerste poging achter de rug, morgen poging 2. Hoe en wat nog niet afgesproken, maar hij gaat wel plaatsvinden.

Alice, heb jij een ongesteldheidspukkel??
    Hahaha, nou ja eigenlijk niet zo grappig.
    Maar ja, ik neem aan dat zwangerschapshormonen ook wel voor pukkels kunnen zorgen.

klus lekker door Niala :)

Pimmetje..... where are you girl???

17. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Ja, echt hahaha al vanaf mijn 14de komt dat ding op mijn rechterkaak maar wel zonder haar erop hahaha
    Voor mijn gevoel ben ik totaal niet zwanger en ben er niet eens verdrietig om.
    Misschien komt dat nog als de ongi komt, geen idee.
    Man en ik hebben wel afgesproken dat de ovutestjes etc de kast ingaan en we nemen ff rust. We gaan gewoon lekker sexen wanneer we zin hebben en laten 'het zwanger worden' even voor wat het is.
    Ik ben zo gefocust op de kwaaltjes dat het niet meer leuk is. Kortom, we gaan leuke dingen doen en we zien wel.

18. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    Barendrecht
    Xon, mijn duimen draaien voor jou dat het deze keer lukt om zwanger te worden! Ik hoop het zo voor je.

19. impie

impie Actief lid

Dec 30, 2010
    312
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé allemaal,
    een lekker lui zondagje vandaag. Gister wezen stappen en nogal duf!
    Tja, ik word toch echt ouder blijkbaar.
    @Xon: dus je zit weer volop in de pogingen. Het gaat gewoon een keertje lukken hoor, ik ga lekker voor je duimen!
    @Alice: knap van jullie om zo'n beslissing te nemen om het even rustig aan tedoen. Verstandelijk denk ik dat ook wel eens, maar emotioneel... no way!
    @just me... vandaag jarig? Gefeliciteerd!
    En knap dat je niet getest hebt! Ik zou het niet kunnen!
    Hier morgen de HSG. Ik ben benieuwd. Ik moet in ieder geval niet teveel internet lezen. Ik lees allemaal gruwel verhalen. Terwijl ik er volgens mij de vorige keer niet zo veel last van had. Tja,was niet fijn, maar dat is een bevalling ook niet.
    Nou ja, we zien het morgen wel!
    groetjes.

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ff snel, helaas door naar je volgende ronde.... nu afwachten wat de ha eind van de week te zeggen heeft over mijn uitstrijkje, verjaardag was best gezellig, maar was zelf in pokke stemming :(. was niet mijn verjaardag, maar wel hele familie aanwezig. nu lui op de bank!

Share This Page