He neeeeeeeee, bah Alice!!! Knuf, knuf, knufffff!!! Ik weet wel dat je het al een beetje aan voelde komen, maar weet van mezelf dat je toch hoop blijft houden. CHOCOLAAAAAAA (ze hebben heerlijke chocolade eitjes bij de Jamin, in allerlei smaken hahaha)
Gooeiemorgen, Dames die ongi zijn geworden, wat kl*** weer zeg, maar weer veel s6 in de volgende ronde, dikke knufffff... Xon het is idd. wel erg moeilijk zo he? Dat plannen, wanneer is nou de goede tijd om te insemineren?? Sterkte meid, knuffff Alle zwangeren fijn dat alles goed met jullie gaat ondanks de kwaaltjes, maarja die horen er ook bij. Alice knap dat je die beslissing hebt genomen, ik begin er zelf ook al zo over te denken hoor, want ik ben er veel teveel mee bezig, ik denk ook dat het beter werkt als je gewoon lekker kunt vrijen zonder daarna te denken van, zou het dan nu??? Ik heb nu ook zoiets van als het komt is het heel mooi, zo niet dan is dat natuurlijk erg jammer maar dan mocht het denk ik niet zo zijn. Jij ook een dikke knuff en s6 natuurlijk. Hier verder nog alles hetzelfde, het gaat nog niet echt lekker met me, maar ik doe mijn best. Verder iedereen op de wachtbank, aan de klus allemaal veel s6 en een dikke knuff,sillysa
als ik wat eet gaat het wel weer maar eten gaat moeizaam, niks smaakt, verse sinaasappel sap gaat nog het beste, maar ja dat is ook niet wat. zo naar het werk.. half dagje en morgen uitslapen en smiddags echo...
Ja hoor, werd vannacht wakker van de ongipijn. En daar waren ze weer...het rode leger. Op naar wéér een volgende ronde...begint wel steeds moeilijker te worden hoor. Mezelf even weer bij elkaar rapen deze week en er weer voor gaan. Zit nu op mijn werk...ga vanavond even mijn banner aanpassen denk ik. Reageer dan ook even weer hoor. Kus voor iedereen.
Die energie om de teleurstelling te verwerken, de spanning en dat je overal op let na eisprong en dan toch weer rood, daar baal ik nu ook verschrikkelijk van!!! Het lijkt wel een obsessie om zwanger te worden voor mijn gevoel... Ik zal meelezen, reageren etc op anderen maar voor mezelf neem ik ff afstand. Zal wat minder aanwezig zijn maar in gedachten ben ik wel bij jullie; duimen voor rose, duimen voor mooie echo's, meeleven met mindere berichten etc.
ja wat is het toch moeilijk he!!!!!! Nu S. ook weer definitief op rood! S. dikke knufffffff voor jou. Er zitten nu toch vele van ons wel in ronde 8,9,10 of nog meer(ikzelf ook ronde 9). Ik baal heel hard met jullie mee hoor! En Ik vind toch dat we het nu toch wel eens verdienen. En Alice ik snap je heel goed hoor. Even wat meer afstand nemen is best goed, alleen heel lastig. Ik heb het deze ronde ook geprobeerd, maar dan weer met die echo's, temperaturen, clomid en plannen van donor is het eigenlijk niet te doen. In ieder geval denken wij ook aan jou (ook al ben je misschien even niet zo vaak aanwezig). Ze zouden die overheerlijke paaseitjes bij de Jamin gewoon gratis moeten uitdelen wanneer het rode leger weer is gearriveerd! Misschien als nieuw wetsvoorstel in Den Haag indienen???? Ik heb net mijn donor definitief gemaild voor 2e inseminatie vanavond. Ik ben dan wel beetje vroeg, maar ik dacht beter iets te vroeg en wel relaxed, dan heel gestressd proberen weer op mijn werk te komen. Ben nu erg tevreden met mijn besluit hahahaa.
Goed zo Xon! Beter relax aan de gang gaan inderdaad dan met een hoop geleur. Ik ga deze periode voor het eerst tempen om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar dat is dan ook het enige wat ik ga doen. Voor de rest sexen we er gewoon op los en we zien wel. Heb net een dag ingepland om naar de sauna te gaan. Een doordeweekse dag, lekker alleen met een goed boek en mijn handdoek, genieten van een relaxe dag. Heb ff geen zin om samen te gaan met een vriendin. Wil gewoon ff rust. Misschien kom ik wel helemaal opgeladen en vol goede moed weer thuis en val ik jullie weer lastig
meiden wat een rood de deal was rose... geniet nu heerlijk van lekkere maar meestal ook foute dingen,verwen je zelf en op naar nieuwe ronde knuf
Gevonden: NOD-WACHTBANKJE: 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 04-04 Secondlife 36 - ronde 8 - 2e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!)
zo dames, dat zit er weer op. Is me weer erg mee gevallen, zo'n hsg. Het ging ook snel. Eigenlijk wel heel snel. Volgens mij heb ik maar hooguit 10 minuten gelegen! Terwijl er normaal een tijd van half uur voor wordt gerekend. Maar goed. De eileiders waren mooi te zien. De gyn was zo snel weer weg, dat ik haar amper heb gesproken en heb daarom maar een afspraak gemaakt. Ik wil nu gewoon met iui beginnen. Kon helaas pas 21 april terecht. Nou ja! Jammer dan. Deze maand toch maar klussen voor een baby. Ze zeggen dat je nu wat meer kans hebt.
Hoi allemaal! Hier nog steeds een vaag streepje op de ovu-test.. ben toch weer bang dat mijn eisprong dus geweest is Ik schijn ook wel een abonnement op vage streepjes te hebben.. (of zou ik een bril moeten kopen..hahahaha!) @ Impie: fijn dat het onderzoek meegevallen is! Ik zou inderdaad lekker gaan klussen, je weet maar nooit! Ook ik heb gelezen dat de kansen na HSG een stuk groter zijn. @ Secondlife: wat k*t! Dikke knuf voor jou!! @ Alice: ik begrijp je gevoel helemaal, hoor! Je doet jezelf elke keer pijn en het zwanger worden of eigenlijk het niet zwanger worden een steeds groter issue. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je!! @ Xon: het zaad zou zo ruim op tijd moeten zijn. Dit kan wel vier dagen blijven leven, dan moet dat super-ei toch wel gesprongen zijn?! Spreek ze even goed toe voordat je ze laat zwemmen!! Ik ga even wat eten maken, vanavond weer hard aan de bak op de tennisbaan.. even mijn zinnen verzetten!! Liefs, Pimmetje
NOD-WACHTBANKJE: 02-04 Justme 35 - ronde 10 - 1e kind 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) Heb even het lijstje weer bijgewerkt...helaas niet op de leuke plek.
verdorie dames waar blijft dat nieuwe roze?? we voelen ons eenzaam op die roze wolk en er is plek voor meer...
NOD-WACHTBANKJE: 06-04 Alice - ronde 11 - 1e kind 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 02-05 Justme 35 - ronde 11 - 1e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) sta er ook weer bij
NOD-WACHTBANKJE: 10-04 Sayen 35 - ronde 3 - 1e kind 15-04 Niala 37 - ronde 4 - 3e kind 18-04 Xon 37 - ronde 9 - 1e kind 19-04 Pimmetje 38 - ronde 5 - 1e kind 20-04 Sillysa 37-ronde 7- 3e kind ??-?? LaFemme 36-ronde 5- 3e kind 26-04 Impie 35- ronde erg veel - 2e kind 02-05 Justme 35 - ronde 11 - 1e kind 02-05 Alice 36 - ronde 12 - 1e kind 05-05 Secondlife 36 - ronde 9 - 2e kind ZWANGER: ??-?? Adora (ZWANGER!!!) 23-02 Guapetona37 - ronde 9 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Sneeuwmees 39 - ronde 4 - 2e kind (ZWANGER!!!) 28-02 Barbeestenboel 39 - ronde 5 - 2e kind (ZWANGER!!!) 06-03 Almika 36 ronde 3 - 2e kind (ZWANGER!!!) 08-03 Ricmar94 38 - ronde erg veel - 1e kind KI (ZWANGER!!!) Zo, heb mezelf even verwerkt
Impie, gelukkig is het meegevallen meid en zag alles er goed uit. Wie weet is dit een helpende hand om rose uit te gaan slaan Pimmetje balen van je vage ovustreepjes. Kan je behoorlijk onzeker van worden, tenminste dat zou ik dan weer hebben. Xon, het clublied al gezongen voor de zwemmers? Ik wel hoor, zing hier uit volle borst "In mij, in mij ligt een mooi ei. Hé, zeggen de mezen van wie zou dat nou wezen? Nou, zeggen de meeuwen 't is vast van de spreeuwen. Tsjip, zegt een musje is het van mij zusje? Of is het van de hazen straks voor het feest van Pasen? Nee, zegt de zwemmer blij dat mooie eitje wordt van mij!" Hoop van harte dat deze maand nog rose brengt