Xon bedoelde het niet lullig he met dat liedje. Was beetje melig, komt vast door lekker schrans-eten. Ben me aan het volstouwen en heb ook een sigaretje gerookt MAAR het helpt wel
@Alice: je ziet het meid, we kunnen ook niet zonder jou. Wat moeten we nu zonder de belevenissen van jouw family en hond? Hoop dat je ons af en toe wel weer even laat lachen, hoor!
"In mij, in mij ligt een mooi ei. Hé, zeggen de mezen van wie zou dat nou wezen? Nou, zeggen de meeuwen 't is vast van de spreeuwen. Tsjip, zegt een musje is het van mij zusje? Of is het van de hazen straks voor het feest van Pasen? Nee, zegt de zwemmer blij dat mooie eitje wordt van mij!" Hahahahahhahahahahha, wat grappig!!!!! Ik heb net bij de 2e inseminatie de zwemmers even stevig toegesproken 'zoek het ei, zoek het ei, jullie kunnen het!'. En nu wordt mijn ei ook nog toegezongen!!!! Is dat een bestaand versje/liedje??? Nou 2e insemi gedaan! Als het goed is valt morgen mijn struisvogelei, en lief toegezongen en stevig toegesproken, hoop ik dat ze eindelijk met elkaar gaan meeten en elkaar héél lief vinden! Alice ik weet ook niet wat we zonder jouw meligheid en verhalen moeten hoor! Truste meiden, ik ga dromen van een geslaagde meeting!
Zo vanochtend een rode waterval in mijn broek pfff. Dat wordt weer een strijkplank tussen mijn benen. Xon het is een bestaand liedje maar heb wat woorden veranderd. Het is een paasliedje voor de basisschool hahaha.
Hahahaha Alice das een grappig versje hahahaha, leuk voor Xonnie ook hahahaha. Zoals je nu al ziet, we kunnen niet zonder jou!! Jij maakt ons altijd aan het lachen in mooie en moeilijke tijden, zo iemand hebben we hier wel nodig hoor, knufffff... Wel jammer van je strijkplank weer, zoals jij dat dan weer moet noemen hahahahaha, op naar de volgende ronde meid, je weet het he?? In mei......bevruchten we allemaal een ei!! Hahahaha... En ik?? Ja ook ik ga voor die roze wolk hoor, of blauw, of groen, maakt me nie uit welke kleur, als ie maar nie rood is dan, hahahaha. Dikke knuffff allemaal, sillysa
Niala, you go girl!!!!!!!! Laten we dan maar afspreken dat we met z'n allen op roze gaan voor het einde van 2011, dan hebben we nog goed de tijd
Ik heb op dit moment toch een verdacht stekende pijn rechtsonder. Aangezien mijn ei ook rechts zat tijdens de echo, zou ik best wel eens nu mijn eisprong kunnen hebben( als het maar niet zo een chocolade ei van de jamin is ). Jeeeeeeeh, dan ben ik toch mooi op tijd met mijn 2e insemi. Alice een strijkplank hahahaha. Die heb ik nog niet eerder gehoord. Bij mij ook altijd zo heftig misschien dat zo een strijkdeken idd een optie is, hahahahaha. Hoop natuurlijk dat het de komende 9 maanden niet nodig is, maar ja, ga even nergens meer vanuit!!! Voor mij het liefst ook een wolk met alle kleuren van de regenboog, heb al vaak genoeg een donderwolk gehad, en die wil ik niet meer!!! Komt vast door jouw liedje Alice, hahahahaha.
xon lijkt goed getimed!!! all echo van vandaag was goed en staat in album wil hem niet hier plaatsen , wil niemand kwetsen
fijn dat je echo goed was! geniet ervan meid! en onze tijd komt ook wel hoor, dus wat mij betreft gewoon mooie foto's plaatsen hoor.
Ooooooooh Ricmar, wat bijzonder en mooi om te zien! Kan er niets van bakken, zie niet hoe het in elkaar zit, maar bijzonder is het!!!! Ik lig sinds ik uit mijn werk ben in bed met ongelovelijke pijn, diezelfde pijn als ik die eerste ronde clomid had! Denk dus dat eggie toch nog niet gesprongen is, maar hoop dan maar dat het elk moment gebeurt want zelfs met een paracetamolletje is de pijn niet te harden! Hoop maar dat eggie dan wordt verwelkomt door een liefdevol legertje enthousiaste zaadjes die nog niet vermoeid zijn sinds gisteravond!
Hi dames, Ik heb meegelezen. Balen dat er toch weer een paar op rood zijn gegaan i.p.v. op roze. Goed dat er weer inseminatie en klusrondes hebben plaatsgevonden. Zondag ook donor ontmoet dus. Was wel een relaxte ontmoeting. We zouden niet perse die dag beslissen maar vooral gewoon praten en kennis maken. We hadden al gemaild. Het is een gevoelige aardige man. Herkende veel van mezelf terug bij hem. Maar .en ja er zit een maar: hij heeft een relatie met iemand die erg gevoelig is, ptss (post traumatische stress stoornis) heeft en waarvan hij bang is dat hij haar kwijt raakt. Nu durft ie ook niet te zeggen dat hij hiermee bezig is. Hij wil namelijk graag een kind. Kan er nog niet financieel voor gaan maar de wens is er bij hem ook al langer. Had hiervoor een relatie (getrouwd) met een vrouw die geen kinderen wou. En met deze ziet hij het ook niet gebeuren. Zij weet niet of ze het ooit aan zou kunnen en hij zelf ook niet (of zij het aan zal kunnen). Maar in tussen gaat de tijd maar verder zegt hij. Deze vriendin heeft hij net 4 maanden maar het gaat al heel moeilijk. Nu durft hij dit niet tegen haar te zeggen. Ik heb gezegd dat ik niet geloof dat het kan om hier over te liegen of het te verzwijgen. Zeker gezien het feit dat hij wel graag zo nu en dan contact wil met het kind als we ervoor zouden kiezen. Maar ook omdat ik niet zo van start wil gaan. Heb al een andere donor om dezelfde reden gezegd niet voor hem te kiezen; die wou graag nog een kind maar zijn vrouw en kinderen mochten het niet weten. En ergens kan ik natuurlijk denken ach als ik maar een kind heb maar ik vind het geen leuke basis. Wil niet met een leugen te maken hebben en zeker niet omtrent mn kind. Nu hebben we afgesproken dat hij over een maand of 2, 3 kijkt of ik al een donor gevonden heb of niet. Dan weet hij ook hoe het verder gaat en of het verder gaat tussen hen. Ach ik ben zo "makkelijk". Vind het allemaal best want ik weet toch niet meer hoe ik moet kiezen en verwacht niets meer. Zit er serieus weer aan te denken om toch te proberen mijn ex over te halen. Ja zo desperate ben ik nu. Hem ken ik tenminste. Misschien wil hij toch wel nu al. Of op zn minst mijn donor zijn misschien. Maar sowieso is 't 'n moeilijke situatie want we zijn nog gek op elkaar. Vroeg hem laatst al of hij er wel mee zou kunnen leven als ik straks zwanger ben van een donor. Toen moest ie toch wel erg slikken en zag hij dat niet voor zich en zou hij dat eigenlijk wel erg vinden. Maar hij snapt wel waar ik nu sta. Tja dat heb ik hier allemaal al eens verteld hè... Ben zwak... Pfff deze maand gaat ook weer onbenut voorbij. Volgende maand vast ook. En ach dan zitten we alweer op de helft van 2011. Word er verdrietig van als ik eraan denk weten jullie dat. Maar eh om met iets leuks af te sluiten: Had gister mn zwangerschapsbroek naar mn werk aan Is 'n jeans. 'Wat een mooie broek zeg' zei mn collega 'staat je echt goed'. Ik zei niets en nam 't compliment dankbaar in ontvangst. Heb dus niet alleen de broek gepast maar ook ermee gefietst en gewerkt dusseh kom maar op.... Liefs Excuus voor n lang ego-emobericht hihi. Wens jullie 'n fijne avond.
@maureen....ik zou hier ook niet mee in zee gaan, zeker geen goede basis of je moet afspreken dat hij nooit contact opneemt maar dat wil hij niet dus weer moeilijk.... je ex..jullie hebben nog gevoelens voor elkaar kun je er niet over praten dan, hij weet nu dat echt gemeend is en wie weet denkt hij er anders voor. beslis verstandig..good luck girl
Maureen lastig blijft het zo voor je hopelijk kan je een besluit nemen waar je je goed bij voelt dikke knuffel
Hé wat balen dat er al weer een aantal mensen onder mij staan in het NOD lijstje. Maar het zal toch echt een keer! En dan die mooie echo's. Wat een fijn gevoel moet dat zijn. Gefeliciteerd Ricmar! En wat een melig gedoe met het lied! Ik zie steeds een hele club zwemmers met van die amerikaanse taferelen voor mij! Aan te moedigen.... Dus Xon... jij bent nu de eerste die de twee streepjes krijgt. Hier gaat de komende periode weer geklust worden. Morgen even weer ovu testen halen, maar ik denk aankomend weekend de SPRONG! groetjes....
Xon, mooi getimed dus!! Go, go, go!!! Maureen, ik hoop dat je toch snel een fijne donor kunt vinden, je ex??? Want deze lijkt mij ook nie wat eerlijk gezegt. Nou dan ff hier, ik heb gemerkt dat ik al 2 maanden geen eipijn meer heb, zoals ik dat normaal altijd wel heb, heel erg zelfs. Is dat raar??? Ook kan ik met de ovutesten mijn LHpiek niet meer vinden, dat lukte eerder altijd wel. Ik test zeker 2x per dag nu maar blijft omowit. Ik snap er nix van, ook omdat alle testen bij de gyn. inorde waren. Vreemd...... Maar verder alles rustig, wel gewoon aan de klus ondanks dat ik niet eens weet of ik wel eens een ei heb, afwachten maar. Meiden allen een dikke knuffff, sillysa