Wie nog meer 35+?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Iris 2, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    @ Maureen: Ik vind dit niet goed klinken. Deze man kiest niet bewust voor om te doneren maar wil eigenlijk een kind voor zichzelf. Een vriend zat in ongeveer hetzelfde schuitje en heeft zich toen als donor aangeboden. Ik heb dat niet gedaan, hoewel het aan de ene kant wel fijn was dat ik deze donor goed ken. Ik vind dat zo'n iemand eerst zelf een gezin moet stichten voordat hij zich als donor aanbiedt. Ik was toen ook erg bang dat ik een (bemoeizuchtige) vader er gratis bij kreeg. Ik denk dat ook deze man, meer dan jij zou willen, aanwezig zou zijn. Denk er maar goed over na!! Heel veel sterkte en dikke knuf!!

@ Xon: dat klinkt goed (hoewel het zo niet voelt) Dat mega-ei komt eraan!! Nog even de zwemmertjes goed instrueren en voila.. ;) Je bent wel super op tijd, dus..

@ Ricmar: super dat de echo goed was!! Blijf genieten!

Vandaag had ik ineens een positieve test. Heel stom: ik moest plassen en dus had ik een test gedaan. Het ding weggelegd (gisteren een vaag streepjes dus zal vandaag niets zijn) en verder met mijn werkzaamheden gegaan. Later besefde ik ineens dat ik die test had gedaan, en positief. :$ Ondertussen was het te laat geworden om de kliniek te bellen dus dat moet morgen dan maar. Het komt natuurlijk ook weer enorm slecht uit: fysio, lessen, proefwerken afnemen, oudergesprekken en vergadering. Tsja.. dat moet allemaal verplaatst worden dus, er vervelend! Maar hopelijk voor een goed doel (ben je nu al weer ziek?! :p dat wordt weer een smoesje verzinnen..)

Liefs,
    Pimmetje

2. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat hebben jullie veel geschreven zeg! Was ff flink bijlezen.
    Hier flink leger rode monsters op visite. :( Maar ja, op naar de volgende ronde. Wie weet...

Maureen, ik zou dat ook niet doen hoor met die donor. Lijkt me niet verstandig. Je weet nooit wat daar weer achterweg komt. Of een vader waar je niet op gevraagd hebt of straks zijn vriendin die naar gaat doen. Niet doen hoor meis. Ik vind het zo balen voor je meid met al die donoren. Hoop dat je snel een lieve man vindt die jou je droomkindje wil schenken.

Xon, kom Pieter van den Hoogenbandjes!!!! ZWEM ZWEM ZWEM!!! Hebben jullie allemaal je duikbril op? Wapperen met je staartjes en recht op je doel af...HET EI!!! Zo, even je zwemmers toegesproken hoor. Ik duim heel hard voor je meid. Hoop dat de pijn zo wat afneemt. Slaap lekker voor straks.

Pimmetje, veel succes morgen meid! Fingers crossed! En daarna je benen natuurlijk...haha! :D

Impie, succes met klussen de komende week!

Alice, wat een geweldig lied! En een strijkplank tussen de benen...HAHAHA! :D Hier ook eentje tussen de benen hoor. ;)

Ricmar, wat een prachtige echo meid! Zo duidelijk te zien en mooi scherp. Ben superblij voor je! Geniet ervan. Hoe is het met de misselijkheid?

Almika, hoe voel jij je? En hoe is het thuis? Weer een beetje rustig?

Sill, geen idee hoor wat je eipijn betreft. Ik had toen ik voor mijn dochtertje ging nooi eipijn en nu bij de tweede voel ik mijn ei heel duidelijk aankomen. Maar wel raar dat je ook met ovutesten geen piek kun vinden. Toch heel veel klussucces meid! Ik ga voor je duimen.

Nou ik ga nog even wat lekkers pakken. Jamjam!

Trusten voor straks meiden!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden dank voor de felicitaties..

sill wat raar dat je je ei niet kan vinden, temp je ook?? anders misschien een optie??

en ego kwaaltjes ze zijn er nog steeds maar als ik kleine porties eet is het te doen.. en ik klaag niet hoor gyn vroeg vandaag ook of het te doen was.. ja hoor ik heb het er wel voor over, gaat vanzelf weer beter na een paar weken

4. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ooooh Maureen, wat een aparte situatie weer!
    Had hij hier niets in de mail over gezegd?
    Als je zelf kinderen wil waarom blijf je dan bij iemand waarvan je niet denkt daar ooit een kind mee te krijgen?
    Vooral als je pas iemand 4 maanden kent, en ook nog eens met zo een complexe stoornis (wat gaat zij doen als ze er achter komt dat hij een kind bij iemand anders heeft verwekt?)!
    Waarom ga je dan stiekem een kindje bij iemand verwekken?
    Pfff lastig hoor!
    Nou ja dikke knuf want het zit je allemaal niet mee!

Sillysa, is er geen enkel streepje op die testen te ontdekken?
    En gebruik je dezelfde als die je altijd gebruikte?
    Test je wel lang genoeg door? Misschien valt je ei wel later.
    Het zou natuurlijk kunnen dat je toevallig een keer een maand geen eisprong hebt gehad.
    Misschien moet je eens twee maanden elke ochtend je temp bijhouden, dan kun je zien of je uberhaupt een eisprong hebt.
    Ik doe dit al heel lang en het geeft me een vertrouwd gevoel wanneer ik zie dat mijn temp omhoog is gegaan, wat zoveel betekent dat mijn eisprong is geweest. Het zegt overigens niet dat het eitje daadwerkelijk door mijn eileider gaat.

Pimmetje!!! Wat onverwacht nu weer!
    Nou dan morgen maar even wat dingen verplaatsen, dit is hoge nood en voor een goed doel!
    Go for it girl!

Ik nog steeds erge pijn :(
    Mijn mega-ei laat zich niet zomaar kennen.
    Ga zo proberen te slapen, hopelijk lukt dat.

5. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ricmar, tip voor misselijkheid. 's Ochtends op de nuchtere maag een kopje gewone thee drinken. Dat hielp bij mij echt. Was een tip van mijn moeder en bij mij werkte het echt. Er zit iets gewone thee wat helpt blijkbaar. Succes! En inderdaad, het is voor een heel goed doel!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik moet op nuchtere maag eerst al de thyrax nemen, en dan een half uur later mag ik pas eten, dus neem vaak een biscuit terwijl ik nog in bed lig

gaat redelijk..

7. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, even een verschrikkelijk ego bericht!

Vanochtend temperatuur nog steeds niet verhoogd.
    Ik snap er niets meer van.
    Tot en met maandag had ik 4 dagen lang 36,7, gisteren 36,9 vandaag ook!
    Je zou zeggen dat is verhoogd, maar ik heb deze maand al eerder twee keer op 37.0 gezeten en drie keer op 36,9.
    Mijn verhoging is meestal pas als hij in de 37 gaat (37,1/ 37,2).
    Verder vanochtend nog een knalpositieve test van het kruidvat, maar totaal geen pijn meer rechtsonderin.
    Pffff, ik snap er gewoon niets meer van.
    Het enige wat ik kan bedenken is dat hij vannacht/vanochtend vroeg is gesprongen en dat dat nog niet zichtbaar was in mijn temperatuur.
    Ik weet dat jullie het ook niet weten, maar moest gewoon even egoberichtje kwijt.
    Zo nu de kinderen maar even gaan lesgeven.
    Fijne dag vandaag all.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Maureen: ik zou ook terughoudend zijn, zoals hierboven ook al door anderen werd gezegd. Het klinkt niet gezond om op deze basis een kind te gaan verwekken. Jij wordt in direct ook met zo'n geheim opgezadeld en dat mag hij niet van jou verlangen (ook niet naar je kind toe). Hoe ziet hij dat straks voor zich als jouw kind wil weten wie zijn vader is, ergens stiekem afspreken of stiekem bellen omdat zij het niet mag weten. Dat verdient een kind niet. Je wilt alleen een donor en geen vader die om de haverklap voor de deur staat (lijkt me) en straks misschien ook tijd met zijn kind wil opeisen. Dat lijkt me niet te werken als je verder niets met zo'n man hebt. Ik snap heel goed dat je aan je nu ex denkt. Het is iemand die je kent en waar je in ieder geval gevoelens voor hebt. De vraag is alleen, kun je met de situatie omgaan dat je een kind van je ex hebt, terwijl je eigenlijk hoopt op meer. Kun je het handelen als dat 'meer' uitblijft en je wel een kind van hem hebt en dus contact met hem 'moet' houden. Hij blijft wel een onderdeel vanaf dat moment in jouw en jouw kind's leven. Dat zijn vragen die je denk ik voor jezelf helder moet hebben. Zou hij ermee om kunnen gaan als het bijv. niet tot een relatie komt, jullie wel samen een kindje hebben en jij (of hij) een relatie krijgt met een ander.
    Ik wil je niet ontmoedigen, en zou, gezien jouw ervaringen met donors, ook eerder voor jouw ex gaan.
    En misschien brengt een kinderwens jullie ook wel weer dichterbij elkaar (al vind ik dat je een kind niet als red- en bindmiddel moet zien voor een relatie). Maar ik bedoel ermee te zeggen dat de wonderen de wereld nog niet uit hoeven te zijn.
    @Xon: wat verwarrend allemaal en dan ook nog die enorme pijn. Krijg je deze week niet nog een echo om te zien of je je eisprong daadwerkelijk ook al gehad hebt (of kun je die nog krijgen als je erom vraagt). Ik heb zelf nooit getemperd, dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat. Volgens mij ben jij er meer expert in. Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat de pijn ook kan zijn als je eisprong al geweest is. Dus meer een napijn en niet een pijn dat er een eisprong aan zit te komen. Ik denk dat je hoe dan ook toch op een gunstige tijd geïnsemineerd hebt.
    @Syll: kan het helpen dat je een ander merk ovu-testen probeert. Ik heb ooit ook een ander merk gehad en vond het ook moeilijk om mijn eisprong te vinden. Toen heb ik weer mijn vertrouwde kruidvat gekocht en een dag later een knalpositieve test, terwijl die andere nog redelijk vaag bleef.

Hoe is het verder met de zwangere dames onder ons? Hebben jullie nog last van kwaaltjes? Ricmar, vervelend die misselijkheid. Ik ben het maar af en toe en zelfs dan vind ik het al vervelend, terwijl het niet te vergelijken is met jou. Hoop dat het snel beter gaat.
    Hoe gaat het met jullie buikjes? Is er bij jullie al wat te zien? Mijn buikje groeit redelijk en ik vind dat als je goed kijkt het al te zien is. Maar ik ben erg fors gebouwd, dus mensen zullen dat nooit aan mij vragen, bang om mij pijn te doen als ik misschien alleen maar aangekomen ben. Ik merk wel dat, net als mijn zoontje, het weer behoorlijk, als eerste, op mijn heupen begint te kleven. Het zal dus wel weer tonnetje-rond worden, deze keer.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @maureen, sterkte met je keus meid, goed je hart volgen!

@xon, raar hoor, hoop dat je ei gesprongen is en de zwemmers hun werk doen!

@pimmetje, hopelijk kun je nog snel insemineren.

hier ongi al weer lekker voorbij en nu dus op weg naar mijn ei!

10. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Vandaag naar Brabant getuft en mijn IUI gehad. Geen echo maar de gyn zei dat de timing perfect was. Ik stond in 10 minuten weer buiten! (dat is nog nooit zo snel gebeurd.. En weer 2.5 uur terug in de auto) Daarna heb ik de zwemmers zeer vermanend toegesproken! Met dit weer moeten ze maar ff iets meer hun best doen!!

@ Justme: het aftellen is weer begonnen! Ik vind het wachten van je ongi tot je ei altijd veel korter dan als je op het wachtbankje zit. Terwijl de tijd toch ongeveer hetzelfde is. Ik hoop dat je snel je ei kunt spotten en plaats kan nemen op het wachtbankje!

@ Xon: wat zijn wij toch lekker bezig!! :D Volgens de echo en de pijn zou je toch wel je eisprong moeten hebben gehad? Waarom doet je temp dan zo raar?! Ook last van het voorjaar.. Nou ja, ik ga duimen voor een paasei met verrassing. :p

@ Syll: bij mij werken alleen de midstream testen van Z&K. Alle anderen geven geen goed beeld. Ik vertrouw alleen maar op deze testen en dan zit ik meestal goed. Misschien moet je zelf even kijken welke bijk jou werken.

@ Ricmar: ook aan de Thyrax? Lastig, hè? De ene arts heeft trouwens andere richtlijnen dan de andere. Van mijn internist moest ik de medicijnen ook altijd een half uur voor ontbijt innemen (waardoor mijn ontbijt nu verschoven is tot de pauze om 9.30 uur, ook niet goed) Heb je al wel verhoogd?

Liefs,
    Pimmetje

11. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hai ladies,

Xon, je zou toch zeggen dat je ei nu wel gesprongen zou moeten zijn toch?? Ik hoop van wel want dan was je zi mooi optijd, knufffff....

Justme s6 met klussen weer deze maand, hoop op een goede maand voor je!! knufffff...

Ricmar lastig he die thyrax?? Ik gebruik het zelf ook en is de dosis verhoogd nu je zwanger bent??

Hier nog niets nieuws verder, heb idd. wel andere testen dan ik normaal gebruik ja, ik ga de oude maar weer gebruiken denk ik, maar ik vind het ook raar dat ik m niet meer voel terwijl ik daar normaal flinke last van heb, ik zie het wel of het wil of niet, we klussen gewoon nog ff door voor de zekerheid.

Vandaag een healingsessie gedaan, weer eens wat anders, was erg lekker moet ik zeggen, relaxend ook. Ook heeft ze mijn maansteen weer even gereinigd en opgeladen. Volgens haar ben ik binnen 3 maanden zwanger, nou ik hoop het hahahaha, baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.

Dikke knuff allemaal, sillysa

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllisa: klinkt spannend zo'n healingsessie. Wat doen ze dan eigenlijk precies als ik vragen mag? Nou, het zou mooi zijn dat je binnen 3 maanden zwanger bent. Toch een leuk vooruitzicht, lijkt me als dat tegen je gezegd wordt. Geeft de burger weer moed.
    @Pimmetje: jemig, 2,5 uur rijden voor 10 min. Zo'n inseminatie is bijna een dagtaak zo. Nu goed met de benen bij elkaar blijven en lekker aanschuiven op de wachtbank. Hoop dat de streepjes deze keer mooi roze blijven!
    @Justme: zo te horen ben jij er weer helemaal klaar voor! Nou, dat deze ronde maar succesvol mag zijn!!

Hebben jullie het nieuws nog gezien met het invriezen van eicellen? Toen ik met KI bezig wilde gaan (2008) had een vriend van me hier al op gewezen. Hij is onderzoeker en had me al voorgesteld dat ik daarom moest vragen. Toen ik dat dus, als leek, vroeg aan de gyn. die KI deed, reageerde ze heel verbaasd alsof ik iets 'vies' zei. Maar nu blijkt dat dat dus toch bestaat en kan. Alleen heb ik het nu niet meer nodig.

13. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, wat is Thyrax???
    Klinkt als een uitgestorven dynosaurus!!!!

Hoop morgenochtend te worden verblijd met een hogere temperatuur! Maar ja bij mij weet je het maar nooit!
    Tennisballen kweken is inmiddels mijn specialiteit.

Hoop voor je dat ze gelijk heeft Sillysa.
    Een paar weken geleden werd mij ook door een healing meester gezegd dat er niets was wat er stagneerde om zwanger te worden. Hij heeft ook mijn maanstenen gereinigd maar hij zei ook dat ze in dit geval niets voor mij deden.
    Ik mocht ze wel blijven dragen.
    Krijg momenteel mijn maansteenring niet meer aan vanwege dikkere vingers door de hormonen.
    Je kunt je maansteen ook elke maand onder een stromend straaltje kraanwater reinigen en daarna in de volle maan neer leggen he?
    Baadt het niet schaadt het niet!

14. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    #2894 sillysa, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011
    Hahaha Xon Thyrax is een schildklierhormoon dat je moet slikken als je schildklier te traag werkt, dus nee geen dino's hier hahahahaha.
    Ik weet dat je je steen zelf ook kunt reinigen hoor en dat doe ik ook, maar was fijn dat zij het ook even deed.

Sneeuwmees bij een healingsessie, wordt je aura gereinigd en je chakra's in balans gebracht, het is een soort contact met de engelen, ik geloof erin en heb er ook baat bij, voor mijn rugpijn en alle daarbij komende zenuwpijnen in mijn benen enzo, als het ware wordt de zelfgenezende kracht van het lichaam weer aangestuurd door blokkades weg te halen. Ik hoop dat je er wat van snapt hahahahaha.

Dikke knufff sillysa

15. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ok, geen dyno's hier! ahahahaha

Ja dat invriezen van eicellen, ik heb daar ook al een aantal jaar geleden over gehoord, maar weet ook dat ze er in het ziekenhuis niet happig op zijn (nu nog steeds niet hoor!).
    Ben denk ik ook te laat, volgens mij moet je dat ook doen als je jonger bent (ben ik alweer te laat voor ben ik bang :( ).
    Ik ga zo lekker slapen.
    Truste dames.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Syllisa: begrijp het nu helemaal, hoor en het schrikt mij niet af. Ik geloof zeker dat er meer tussen hemel en aarde is. Ik heb ook vaak genoeg accupunctuur gehad en die vrouw was ook altijd bezig met een soort zwiep-stokje en dan legde ze allemaal steentjes op mij enz. En draaide ze ook kringetjes met die steentjes boven mijn lichaam. Als ik dat thuis tegen mijn man zei dan kwam hij niet meer bij. Maar ik had er baat bij dus, ik vond het allemaal prima.
    @Xon: volgens mij ben je nog niet te oud voor de eicellen, hoor. Ik begreep dat het boven de 30 was en dat ze in principe tot 45 jaar de eicellen terugplaatsen. Ze zeiden wel hoe jonger je bent hoe beter de kwaliteit van de eicellen, dus er is niet echt een minimum en maximum leeftijd, maar wel een advies om het zo jong mogelijk te doen. Het schijnt alleen iets van 3000 euro te kosten en het was nog niet duidelijk of de verzekeringen dat dekken als er geen medische reden is voor het invriezen.

17. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Dames, weer geen hoge temp!!! Hoe kan dat nou toch?
    Tot en met maandagochtend nog 36,7, vanaf dinsdag elke dag 36,9. Bij fertility friend zeggen ze dat ik nu maandag mijn ovulatie heb gehad, en dat zou wel kunnen aangezien er daarvoor 5 dagen 36.7 is geweest.
    Maar waaaaaaaaarom heb ik dan dinsdagmiddag/avond zo ontzettende eipijn gehad??
    Pfff, wat ingewikkeld toch allemaal.

18. sillysa

sillysa Fanatiek lid

11 jan 2011
    1.245
    0
    0
    enschede
    Hoi dames,

Tja sneeuwmees, das ook weer heel wat anders, maar ik denk er ook zo over hoor, baat het niet dan schaadt het niet en mijn man lacht me net zo hard uit hoor hahaha, die is zo nuchter als maar kan:D.

Xon, als dat zo was dan was je dus heel goed optijd met je zi of niet?? Hoop het voor je!

Nou hier gisteravond voor het slapen toch nog ff een ovutestje ertegenaan gegooit, en wat dacht je??? Knaltest!!!!:):) Dus nog ff geklust gisteravond en nu maar weer op de wachtbank en dat duurt altijd zo langgggggggg, wachten op je NOD. Maar vooruit, het is mooi weer, we genieten ervan.

Dames dikke knufff sillysa

19. Xon

Xon Fanatiek lid

28 dec 2010
    1.537
    0
    0
    Leerkracht
    Noord Holland
    Ja als hij op maandag is gesprongen dan was ik precies op tijd.
    Maar het blijft een raar verhaal.
    Lekker dat je gisteravond nog even een knaltest had, dus je hebt nog even geknald ;) hahahahahaha

20. niala

niala Actief lid

3 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xon, niet te veel over in zitten hoor! die zwemmers vinden je ei vast wel :)

Deel Deze Pagina